Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 דקות, אורח לרגע כתב:

כן, רוב הברים שפתוחים עמוסים. 

יש לא מעט שנשארו סגורים.

גם מכיר אישית שני ברים בירושלים שלא מגישים מזון בימים כתיקונם. אז הכניסו אוכל לתפריט, ביקשו וקיבלו אישור להסבה ל"מסעדה" (לא לתפוס אותי במינוח המדוייק, יכול להיות שאני טועה) וממשיכים עסקים כרגיל.

מדינת קומבינה.

ולמרות שאני לא חלק מההתנצחות האין סופית שלכם אני עוקב אחרי השרשור הזה ולראשונה מסכים עם טרנספורטר- אף אחד לא סופר את ההגבלות. כולם יוצאים, מבלים, מתערבבים, ומזמינים כוס מים כדי שלא יצטרכו לעטות מסיכה.

 

ישנם עוד כמה שאכן מסתגרים בבתים ומורחים אלכוג'ל כל רבע שעה. אבל אלה (לפי דעתי והיכרותי) לא עוברים את סך ה5% מהאוכלוסייה. כמובן שכשאני כותב אוכלוסייה אני מתכוון לבני 0-70.

 

תודה רבה

יש כאן אנשים שלא יודעים מתי לעצור ולהגיד "טעיתי לא קראתי נכון את המפה"

 

טוב שיש כאן גם כמה שפויים שלא יכולים להתעלם ממה שרואים ברחוב

לפני 5 דקות, gadik6 כתב:

ובעולם מקביל, יש זוגות שכן "מפחדים" להתחתן.

 

הם מעטים

וזאת זכותם ובחירה שלהם

פורסם
לפני 2 שעות, Transporter כתב:

 

"הופתעת"

כי שאני מביא פה כל יומיים סירטונים מכל מיני מקומות בארץ זה בטח פקטיבי

הפתיע אותי כי ב5 פעמים האחרונות היה דיי ריק.

 

אני לא נגדך,אתה יכול להרגע עם הטון ההתקפי.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

מה אני לא מבין?

 

שיש אנשים שמתקהלים? שמקומות לא שומרים על הנחיות? שההחלטות של הממשלה לא קשורות לכלום ומונעות מלחצים פוליטיים?

 

כולם יודעים את זה,המצב קיים מלפני הקורונה,התעצם במהלכה ויישאר גם אחריה.

השליטה במצב נעה בין בלאגן לבית זונות ואם תתחיל לצלם ולתעד הפרות של הנחיות תיאלץ לוותר על העסק כי זה יעסיק אותך ב150% משרה ועדיין לא תגיע לחצי אחוז.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

 

היה פה איזה פתאט שכתב שרק 2.5 אנשים שאני מכיר עושים את זה

אפילו שאני כותב מסביר ומתעד שזה קורה בכל מקום בכל הארץ

אז אולי הגיע הזמן שנודה שרוב האוכלוסיה מתנהגת כרגיל

 

ורק אחוז מאוד קטן יושב מפוחד בבית ונוהג באוטו לבד עם מסכה

פורסם

 

יש כאלה

הם אחוז קטן מאוד מהאוכלוסיה

רוב האנשים יוצאים לפאבים, יושבים ברכב סגור עם חברים שכל השבוע הסתובבו בין אנשים, מבקרים את סבא וסבתא, נוסעים לחופשה, מתחתנים, ועושים עוד 1000 דברים שלא עושה מי שמפחד מוירוס מסוכן שמי שנדבק בו כנראה ימות

 

יש כאן עדיין אנשים שעושים מעצמם צחוק ואומרים שאני טועה ושרוב האנשים מפחדים. עם עובדות אי אפשר להתווכח כי נתונים דומים למה שאני מפרסם פה  מתפרסמים יום יום בתקשורת
פשוט היה נראה שגם אתה מתכחש לזה בגלל זה הסברתי לך

פורסם

אנשים שכותבים שהאנשים שאתה מכיר הם 'פתאטים'. צעירים שלא רוצים לבוא לחתונה הם 'זבלים'. עוד שניה יעמידו כל מי שלא רוצה להגיע לאירועים שלך מול כיתת יורים.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

  • רעיון טוב! 1
פורסם

 

אתה כנראה לא יודע לקרוא ואין לי פה בדידים כדי להסביר לך

אני כתבתי שמי שרואה מה קורה בארץ וכותב שרק 2.5 אנשים שאני מכיר הם אלה שחיים כרגיל הוא פתאט

פורסם
בתאריך 7.8.2020 בשעה 05:07, Transporter כתב:

היה שם מפקד המרחב

לא פקח שבא לבדוק מסכות או לתת דוחות על פנגו

מפקד מרחב. תועד שם בוידאו, מודע לאירוע,

למה לא פיזרו אותו ? למה לא הביאו פרשים ? מחטזיות ? זיבזביות ?

 

אבל זה לא משנה

יש לי תחושה שהתקיימו ממש היום מאות חתונות עם מאות משתתפים בישראל

אני באופן אישי לא שמעתי על אחת שפיזרו

בטח שבוע הבא בחדשות של שישי יהיו להם תיעודים ויספרו לנו מה היה

חכו ותראו

 

חמודי אתה לא קוהרנטי.

מצד אחד אתה מתלונן על זה שאת החתונה של החרדים לא פיזרו, ומצד שני אתה חושב שגם חתונות אחרות לא פיזרו.

ואז אתה חושב שכל הדבר הזה מתכנס לאכיפה בררנית 🤷‍♂️

 

בתאריך 7.8.2020 בשעה 22:41, sperial כתב:

תזכור מי כתב לך לפני 4 חודשים שתצטרך למצוא שימוש חדש ליכולות שלך.

 

העיקר כשהצענו את זה הוא רצה לאכול אותנו חיים, או לשים אותנו על הסיזלזון

 

בתאריך 7.8.2020 בשעה 23:52, Transporter כתב:

צדקת

פעם הייתי בא לאולם ומספק תוספות לאולם קיים

היום אני מייצר לאנשים אולם אירועים מאפס בתוך בית

כולל תאורת אווירה חכמה שיכולה שיכולה בלחיצת כפתור להחשיך את כל המתחם ולתת פוקוס רק על העצים מסביב או על הרחבה

 

ועוד לא התחלנו  לדבר על המגמה החדשה להביא זמרים לבתים ולהקים להם הכל מאפס

 

יש לי בראש כמה תחומים שאני רוצה להתפתח אליהם ולהשקיע בהם מעבר לתחומים שלי

עכשיו יש זמן לעשות את זה כשיש לי פחות דברים על הראש

זה לעולם לא יהיה במקום, זה בנוסף. ככה בונים מעצמה תלמד

 

למדת שיעור שיכול להיות שווה מיליונים - לא לשים את כל הביצים בסל אחד.

מאחל שתצליח גם בתחומים החדשים ושתמיד תהיה מאלה שלא מקבלים כלום במדינה סוציאליסטית.

 

לפני 20 שעות, Transporter כתב:

לא היה פה שום פוקס. יש סיבה (רפואית הגיונית אמיתית) שכאן מתו פחות ואנחנו נדע אותה יום אחד כשיהיה לאנשים זמן לנתח את זה

 

הסיבה היא שמדינות שחטפו עד מרץ-אפריל הדבקה גבוהה, קיבלו גם הרבה מתים, זה כולל את שוודיה, ארה"ב, איטליה, בלגיה, צרפת, ספרד, ווהאן וכו'.

מאפריל-מאי לומדים ומשפרים דרכי טיפול, מה שמוריד משמעותית מאוד את מקרי המוות.

בנוסף לזה לא הגענו לקריסת בתי החולים.

 

טיפול לא מתאים (כי זה וירוס חדש ולא יודעים מה הטיפול המתאים, יש יותר סיכוי לטעות מאשר להיות צודק), וקריסת בתי החולים הם הגורמים העיקריים למוות במספרים גבוהים.

בישראל לא היה טיפול לא מתאים בסקאלה גדולה (כי לא היו נדבקים בסקאלה גדולה, סה"כ פחות מ-20K נדבקים בגל הראשון זה כלום).

בישראל לא הייתה קריסה של בתי חולים.

 

זה אמנם בתגובה לדברים שלך, אבל אני לא באמת מאמין שאתה תקרא ותבין את מה שכתבתי.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:
בתאריך 7.8.2020 בשעה 05:07, Transporter כתב:

 

 

חמודי אתה לא קוהרנטי.

מצד אחד אתה מתלונן על זה שאת החתונה של החרדים לא פיזרו, ומצד שני אתה חושב שגם חתונות אחרות לא פיזרו.

ואז אתה חושב שכל הדבר הזה מתכנס לאכיפה בררנית 🤷‍♂️

 

מהרגע שהתחיל הקטע עם החרדים יש הקלה בנושא הזה

אבל אני רק מדמיין מאיפה אני יודע מה קורה בשטח

לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

העיקר כשהצענו את זה הוא רצה לאכול אותנו חיים, או לשים אותנו על הסיזלזון

 

לא הבנתי מה פספסת

עכשיו יש לי זמן  להשקיע בדברים שרציתי לנסות הרבה זמן ולא היה לי את הזמן והאנרגיות לזה. עכשיו יש

במקביל במקום לעשות חתונות באולמות אנשים משלמים פי 2 כדי להביא הכל עד אליהם הבייתה

זאת מגמה שהתחילה בשבועיים האחרונים ורק מתחזקת

לפני 4 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

למדת שיעור שיכול להיות שווה מיליונים - לא לשים את כל הביצים בסל אחד.

מאחל שתצליח גם בתחומים החדשים ושתמיד תהיה מאלה שלא מקבלים כלום במדינה סוציאליסטית.

 

אני מעדיף 3 עסקים פעילים ומרוויחים טוב ולא 20 עסקים שכל אחד בקושי סוחב

אבל אם קבלנו הזדמנות לקבל פיצוי מהמדינה בזמן שהעסק בחופש זה זמן טוב למיזמים חדשים שישארו כאן כל החיים הלוואי

פורסם

יש איזה מנעד קטן בין הטענה המוקצנת ״רק 2.5 אנשים חזרו לשגרה״ לבין הטענה המוקצנת ״רק 2.5 אנשים לא חזרגו לשגרה״.

אבל אתם כ״כ בטוחים שהמציאות זה אתם, שזה לא משנה באמת.

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

ברור שהטענה ש 2.5 אנשים חזרו לשגרה מוקצנת, וזו גם לא היתה הטענה. הטענה היתה שה 2.5 אנשים במעגל שלו והוא רואה מייצגים כלום ושום דבר מאוכלוסיית המדינה. ה 2.5 אנשים שאני מכיר ורואה עושים בדיוק ההיפך. מלבד עבודה לא מתערבבים עם אנשים כלל. האם מה שאחד מאיתנו רואה מייצג את הרוב?
ברור שלא. אבל ההוא בטוח שהוא חושב זו האמת היחידה, שכולם יחנקו וימותו כל עוד הוא יכול לעשות את האירועים שלו, ומי שלא מגיע אליהם הוא פתט, זבל וצריך ללמד אותו עם בדידים.

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...