Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

החרדים שאתה רואה בכל המקומות האלה לא לוקחים את השירותים שלי

כי קוק בשירותים זה קטן עליהם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

כן אני זוכר.

לא כ"כ יודע מה קשורים מפעלים (או מי עובד בהם) או למה צריך להשבית פאבים ומסעדות בתל אביב או חיפה, אם רוב החולים הם בבני ברק, ירושלים וישובים ערביים.

 

מה זה מי עובד? הוא רשם שהבן שלו.

למסעדות ופאבים הוא לא יוצא אז סגרו חופשי.

  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 19 דקות, sperial כתב:

קשה לי להאמין שחצי שנה בתוך המגיפה ועדיין המנהיגים והקהל כל כך מנותקים.

מה אתה נאיבי?

רציני רשמת את זה? 

 

  • מעניין 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

רק לפני שבוע קראתי שעוד 2 חולים באיזה בית חולים וזהו הם קורסים

אבל עזוב בחייאת זה מעצבן לדבר על זה

אישה בת 96 עם מליון מחלות רקע

זה חוצפה להגיד בכלל שהיא מתה מקורונה

היו מחכים חודש ורושמים את הסיבה האמיתית.

ואם בתי חולים היו קורסים את ה"פרויקטור" שהוא בסך הכל נציג של בתי החולים היה ממשיך לשחרר אירועי תרבות בקפסולות?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

כן אני זוכר.

לא כ"כ יודע מה קשורים מפעלים (או מי עובד בהם) או למה צריך להשבית פאבים ומסעדות בתל אביב או חיפה, אם רוב החולים הם בבני ברק, ירושלים וישובים ערביים.

 

כי בינתיים עברו 3-4 חודשים ואנחנו רואים שינוי בהתנהגות המחלה. קרוב לודאי שלפחות חלק מזה נובע משינוי בהתנהגות האוכלוסיה. העניין הוא שבמרס ואפריל אף אחד לא חשש לסגור את בני ברק ושכונות  בירושלים, היום אף אחד לא מעיז לעזות זאת. וכאשר גמזו מדבר על "סגר אנכי" (למדתי שזה הכיוני לסגר ממוקד) בקו התחתון מתעלמים ממנו.

 

בסופו של דבר כיום הדרג המקצועי מנוטרל לחלוטין - הכל נקבע על ידי הפוליטיקאים. ועכשיו נכנסנו למבוי סתום גם בפוליטיקה אז כנראה שהכל יתקע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
Just now, sperial כתב:

בסופו של דבר כיום הדרג המקצועי מנוטרל לחלוטין - הכל נקבע על ידי הפוליטיקאים. ועכשיו נכנסנו למבוי סתום גם בפוליטיקה אז כנראה שהכל יתקע.

 

לפחות יהיו בחירות,נעשה 1600 שקלים קלילים.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אופס - אתה הולך להיות עובד מדינה, אפילו זמני😉?

 

בינתיים מתחילות גם התגובות לבחירות - המעסיקים הודיעו שיסרבו לשלם עוד יום חופש על חשבונם, והכלכלנים חושבים שהבחירות יהיו יותר זולות מהקודמות, כיון שיש יותר מובטלים. יהיה מעניין.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

המעסיקים לא מקבלים את הכסף מביטוח לאומי על החופש של העובדים בבחירות, כמו עם מילואים?

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

יש כבר פרסומים על אפשרות שנשקלת - דחיית מועד אחרון של אישור התקציב ב 100 ימים, כדי להימנע מהבחירות.
אז בנתיים, אל תפתחו יותר מדי ציפיות ל 1600₪..

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תראה, כיון שסביר שיהיה עוד תיקו או סתם אנשים לא יסתדרו אפשר גם להמר על המועד לבחירות הראשונת של 2021.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 22 דקות, sperial כתב:

אופס - אתה הולך להיות עובד מדינה, אפילו זמני😉?

בחירות אחרונות "עבדתי" מטעם כחול לבן,באלה שלפני עבור "העבודה".

הייתי בקלפי דיי מנומנמת ככה שישבתי עם הטאבלט ופתרתי מבחנים או שיעורי בית.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

שני בנים שלי היו יושבי ראש ועדות קלפי בבחירות לעיריה (מישהו זוכר? זה היה לפני פחות משנתיים). עבדו קשה מאד, ספירת הקולות בעייתית כיון שקשה מאד לאזן אותה, חזרו הביתה סביב  6 בבקר. ויתרו על התענוג בבחירות לכנסת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הבחירות לכנסת היו בית זונות אחד גדול.

פעם בחצי שעה בא מישהו והייתי צריך להסתכל עליו ולשאול אותו איך קוראים לו.

ספירת קולות סיימתי באיזה 12 וחצי.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 14 דקות, Potato כתב:

בחירות אחרונות "עבדתי" מטעם כחול לבן,באלה שלפני עבור "העבודה".

קיצר אתה מגוש השמאל.

  • מצחיק 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...