Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, vladclar כתב:

טרנספורטר,
בקיצור, או ניו זילנד או שוודיה.
יש לי הרגשה שבניו זילנד לראשת הממשלה היתה יד חופשית לסגור את הכל הרמטית, בלי קבוצות לחץ פוליטי למיניהם , גם אזרחים יותר ממושמעים .

 

אין יותר ברור ממה שכתבתי

אני אומר הנחיות זהות לכולם

לא יכול להיות ששני מקרים מאותו סוג אחד מותר ואחד אסור

נטו בגלל שחיתות, החלטות פוליטיות או חס וחלילה ראש ממשלה שמפחד שהחרדים יעזבו אותו והוא ישאר לבד ויזרק לכלא

לפני 1 דקה, sperial כתב:

התחזית שלי היתה שיהיה צורך בסגר כה או אחר.

 

מה שלא חזיתי היה שהפוליטיקה תערער הכל כל כך מהר. האינטרסים האישיים והסקטוריאליים גוברים על האינטרסים הלאומיים.

 

בינתיים אישרו היום מופעי תרבות באוויר הפתוח

והוא הבטיח לאשר גם מקומות סגורים

 

נקווה שעד שהוא יקלוט שאולמות אירועים הפכו למסעדות כבר יהיה חגים ונצא לחופש

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

ניו זילנד סגרה 100 ימים בלי מקרה אחד בתוך האוכלוסיה שלה (רק באים מבחוץ).

שו? מה רע? נראה לי שעבד להם.

כמה זה ישתלם להם אחר כך, אנחנו נראה.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 17 דקות, Potato כתב:

את השירותים שמגיעים לאזרח שישמרו לעצמם

למה? זאת בדיוק הסיבה שמשלמים מיסים. זה שהשירות שהם נותנים שווה לתחת כי במקום לתת את התמורה הכי טובה לכסף הם מעדיפים להוציא אותו על משכורות לזקנים שכבר יצאו לפנסיה פעמיים וחלק משמעותי ממנו משרת קבוצות ספציפיות ולא את כלל האזרחים זו בעיה אחרת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

התחזית שלי היתה שיהיה צורך בסגר כה או אחר.

 

לא יהיה עוד סגר.

אתה יכול להיות רגוע(או מבואס).

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

@David32 בינתיים זה משתלם להם. חופשיים לגמרי באיים, קפסולה של 5 מיליו אנשים.

 

@Potato קודם כל כתבתי צורך בסגר. זה שבינתיים הולכים סביבו ונותנים למגיפה להתפשט זה עניין אחר. חו מזה, סגר זה לא בהכרח עוצר מלא בכל הארץ. זה יכול להיות הגבלות על התנועה ועל פתיחת מקומות אלה ואחרים, ובעיקר הגבלות מקומיות. אבל הפוליטיקה מונעת זאת כיוון שעיקר התפרצות היא בסקטורים חזקים פוליטית (וסקטורים שנהנים מהלחץ שלהם).

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, Potato כתב:

 

לא יהיה עוד סגר.

אתה יכול להיות רגוע(או מבואס).

 

אבל המספרים גם לא יורדים

מצד שני למרות שלא יורדים נותנים הקלות

אז אני כבר לא מבין מה הם עושים

 

אהה ובמקביל להקלות נותנים גם הגבלות חדשות

הגיוני

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • מעניין 1
פורסם
לפני 1 דקה, SlowRide כתב:

למה? זאת בדיוק הסיבה שמשלמים מיסים. זה שהשירות שהם נותנים שווה לתחת כי במקום לתת את התמורה הכי טובה לכסף הם מעדיפים להוציא אותו על משכורות לזקנים שכבר יצאו לפנסיה פעמיים וחלק משמעותי ממנו משרת קבוצות ספציפיות ולא את כלל האזרחים זו בעיה אחרת.

 

את השירותים במתכונת הנוכחית שלהם.

השלמתי לך את המילה החסרה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לדעתי יש מגבלה חוקית על מספר האנשים בחנות, אבל בטח לא אוכפים.
אבל בוא ננסה לראות אם הבנתי:
הקורונה זה קשקוש ולא באמת מתים על זה, אבל חתונה של חרדים זה לא בסדר וצריך להגביל את כמות הקונים בסופרים, אבל לפתוח את אולמות האירועים כי רק קמצנים, ביטוח לאומי ו2.5 פחדנים לא יגיעו לחתונה עכשיו, אבל אתה מארח במרפסת והולך רק למקומות מאוד ספציפיים, כי צריך לשמור מרחק.
פספסתי משהו?
סך הכל עושה שכל.
 
אני חושב שלא הבנת כלום, תקנה סט בדידים, תכף הוא יסביר לך.

נ.ב.
רק אני לא קיבלתי את המענק של ביטוח לאומי?
נ.ב. 2 מסתבר שיש מצב שאני זכאי למענק לעצמאים. אני מתבייש להגיש בקשה, סוף שנה שעברה במקרה היתה לי יחסית הרבה עבודה בתור עצמאי, ועכשיו לא ממש. סתם יצא כך במקרה בלי קשר ל קורונה. זה רק אני או שאני מטומטם שאני לא מגיש?
Sent from my SM-G970F using Tapatalk


  • מצחיק 1
פורסם
לפני 5 דקות, Transporter כתב:

 

אבל המספרים גם לא יורדים

מצד שני למרות שלא יורדים נותנים הקלות

אז אני כבר לא מבין מה הם עושים

 

אהה ובמקביל להקלות נותנים גם הגבלות חדשות

הגיוני

 

כרגע פותחים כי מתמודדים עם החולים והחולים קשה בצורה טובה, והתמותה לא זזה יותר מידי.

עוד כמה חודשים יבינו שאי אפשר לצאת לחו"ל כי אנחנו מדינה אדומה ויש מצב יתקפלו שוב.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 4 דקות, sperial כתב:

התחזית שלי היתה שיהיה צורך בסגר כה או אחר.

אתה דיברת על סגר כללי, וזה סותר את מה שאומרים אנשים שזה תחום ההתמחות שלהם. 

והמציאות היא שמדובר במחלה סקטורילאית כרגע.

לפני 7 דקות, sperial כתב:

את ההתנהלות של אותה חסידות שארגנה את הקפסולות הפתוחות אני בכלל לא מצליח להבין. קשה לי להאמין שחצי שנה בתוך המגיפה ועדיין המנהיגים והקהל כל כך מנותקים.

גם לי, אבל זו בדיוק בעיית הסקטורילאיות

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

כבר מבינים את זה מזמן, אבל זה לא חשוב להנהלה. גם לא סקטור התיירות החנוק.

 

דרך אגב, טרנספורטר - אולי כדאי לך להקים אגף חרדי בעסק.

 

@יבגניפ דיברתי על סגר במתכונת שונה מזו שהיתה במרס. למשל בלי לסגור מפעלים. 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, Potato כתב:

 

כרגע פותחים כי מתמודדים עם החולים והחולים קשה בצורה טובה, והתמותה לא זזה יותר מידי.

עוד כמה חודשים יבינו שאי אפשר לצאת לחו"ל כי אנחנו מדינה אדומה ויש מצב יתקפלו שוב.

 

 

איזה צורה טובה? הם רק עולי מיום ליום

לא שאני חושב שזה צריך להזיז למישהו כן ?

 

מדובר באנשים שאמרו להם מליון פעם מחודש מרץ להפסיק להפגש עם אנשים ולהתקהל והם כנראה עשו מה בראש שלהם.

גם 2000 מתים בשנה מקורונה לא אמור להרתיע אף אחד.

 

 

לפני 1 דקה, sperial כתב:

דרך אגב, טרנספורטר - אולי כדאי לך להקים אגף חרדי בעסק.

 

החרדים שאתה רואה בכל המקומות האלה לא לוקחים את השירותים שלי

אני עובד עם חרדים, עם הנורמלים שמביאים להקות וצריכים במות 

לא עם טמבלים שיורקים על חיילים ושוטרים

לפני 4 דקות, Nemesis כתב:

אני חושב שלא הבנת כלום, תקנה סט בדידים, תכף הוא יסביר לך.

 

דווקא  חשבתי שאחרי שראית איך הגיבו  אנשים שלא עוצמים עיניים מול מה שקורה בחוץ תבין איזה ליצן יצאת

לא נורא העיקר שחוץ מחברים שלי כולם יושבים בבית מפוחדים

מזל שיש לי כמה חברים

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

איזה צורה טובה? הם רק עולי מיום ליום

בצורה טובה הכוונה למערכת הבריאות.

שום דבר לא קורס,הכל מתפקד בסדר אז ממשיכים לשחרר ולוקחים בחשבון שלרדת במספרים ייקח שבועיים במקרה של סגר מיידי.

ה"פרויקטור" היה מנכ"ל של איכילוב,אם הייתה קריסה הוא כנראה היה יודע.

לפני 1 דקה, Transporter כתב:

לא שאני חושב שזה צריך להזיז למישהו כן ?

הם גם התחילו לחשוב ככה..אין לי הסבר אחר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 2 דקות, sperial כתב:

@יבגניפ דיברתי על סגר במתכונת שונה מזו שהיתה במרס. למשל בלי לסגור מפעלים. 

כן אני זוכר.

לא כ"כ יודע מה קשורים מפעלים (או מי עובד בהם) או למה צריך להשבית פאבים ומסעדות בתל אביב או חיפה, אם רוב החולים הם בבני ברק, ירושלים וישובים ערביים.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 1 דקה, Potato כתב:

בצורה טובה הכוונה למערכת הבריאות.

שום דבר לא קורס,הכל מתפקד בסדר אז ממשיכים לשחרר ולוקחים בחשבון שלרדת במספרים ייקח שבועיים במקרה של סגר מיידי.

ה"פרויקטור" היה מנכ"ל של איכילוב,אם הייתה קריסה הוא כנראה היה יודע.

 

רק לפני שבוע קראתי שעוד 2 חולים באיזה בית חולים וזהו הם קורסים

אבל עזוב בחייאת זה מעצבן לדבר על זה

אישה בת 96 עם מליון מחלות רקע

זה חוצפה להגיד בכלל שהיא מתה מקורונה

היו מחכים חודש ורושמים את הסיבה האמיתית.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...