Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תיבת 8 הילוכים לעומת 6 הילוכים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2110 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לתיבה 8 מהירויות יש יותר בחירה של הילוכים משמע אתה יכול לקבל את הכוח בצורה יותר טובה מאשר 6 מהירויות.


Sent from my Pixel 3a using Tapatalk

פורסם

לתיבה 8 מהירויות יש יותר בחירה של הילוכים משמע אתה יכול לקבל את הכוח בצורה יותר טובה .....השאלה אם זה מורגש או שזה יותר לכיוון הגימיק השיווקי.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

לגמרי גימיק שיוויקי
6 מהירויות זה מספיק למדי
8 כמו שאמרו זה יותר לחסכון בדלק מה שכולם רודפים אחריו היום

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk



פורסם

זה לא גימיק. בהחלט 8 הילכים עובדים יותר טוב מ 6, המנוע נמצא כל הזמן בתחום היעיל שלו, שקט יותר, מנוצל טוב יותר, יש הילוך מתאים לכל מצב. 

 

האם 6 הילוכים מספיק? כמובן שמספיק, עד לא מזמן גם 4 הילוכים היה מספיק, כולם נסועו עם 4 הילוכים לא הרגישו שמשהו לא בסדר. 

 

 

  • אהבתי 2

 

 

פורסם

יכול להיות חסרון, אם הכיול לא טוב, לדוגמא הקיה סורנטו הנוכחי (היוצא אוטוטו) , לפעמים בהאצת ביניים מתחיל להתבלבל ולוקח לו כמה שניות באיזה הילוך לבחור. 

פורסם
לפני 4 שעות, B3A כתב:

לגמרי גימיק שיוויקי
6 מהירויות זה מספיק למדי
8 כמו שאמרו זה יותר לחסכון בדלק מה שכולם רודפים אחריו היום

Sent from my Pixel 3a using Tapatalk


 

 

גימיק? אז למה לעשות 6? אפשר לעצור ב-4 הילוכים.

ממש לא גימיק.

הרבה יותר יעיל

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

יש לי רכב עם גיר 4 הילוכים, אם היית מביא אותו לעולם של היום אף אחד לא היה קונה אותו.
6 זה בהחלט מספיק.
לגבי היעילות אין עוררין, ככל שיש יותר הילוכים ככה הרכב יסע יותר חלק ויצרוך פחות דלק וכל מה שיוצא בזה.
היום יש רכבים עם גיר 10 הילוכים ואין באמת צורך בו, נכון שהוא יותר טוב מ8 הילוכים אבל עלות הייצור שלו וההרכבה שלו במקום ה8 לא שווה את זה, בוא נזכור שזה לא משאית שצריך את כל יחסי ההעברה האלה
יש איזה גימיק מסוים בסופו של דבר.

אם היית שם על הפוקוס החדשה גיר 6 הילוכים המכירות היו יותר נמוכות לפי דעתי, דווקא בגלל הגימיק.
Sent from my Pixel 3a using Tapatalk


 

פורסם
לפני 43 דקות, B3A כתב:

יש לי רכב עם גיר 4 הילוכים, אם היית מביא אותו לעולם של היום אף אחד לא היה קונה אותו.

 

מה הוא ״העולם של היום״?

בזמן הזה שאנחנו מדברים אחד הרכבים הכי נמכרים בשנים האחרונות עדיין משווק עם גיר 4 הילוכים, הקיה פיקנטו (והמקביל שלו i10).

  • אהבתי 1
  • מעניין 2

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

פורסם

בפוקוס שלי (2013) 

הגיר בעל 6 הילוכים אבל מחולק לדעתי לא נכון

שלישי רביעי הם ההילוכים השימושיים ביותר, שני קצר בצורה קיצונית 

שלישי ארוך מידי 

שישי קצר מידי

סתם מתסכל

הייתי מוותר על שישי בשביל חלוקה נכונה יותר.

פורסם

גם אני נוהג ברכב עם ארבעה הילוכים. אני אוהב את אופן פעולת הגיר וממיר המומנט כמעט מוסיף עוד שלושה הילוכים למעשה.

 

ממהירות 70 קמ"ש ומעלה ההילוך הרביעי עושה עבודה יפה, וגם סל"ד השיוט נעים.

 

אבל אין ספק שיש חור רציני בין הילוכים 2-3 כך שבמהירות 50 קמ"ש לא נעים לשייט, וגם חור קטן יותר בין ההילוכים 3-4 לקראת 70 קמ"ש. בהאצה רציפה החור פחות מפריע.

 

בעבר נהגתי גם ברכב ידני עם ארבעה הילוכים, אבל מנוע קטן יותר ומהירות סופית צנועה יותר, וכן רכב אוטומטי עם שלושה הילוכים, ובעבר המאוד רחוק היו גם גירים עם שתי מהירויות.

 

יש גם גירים רציפים להם הרבה יותר משמונה או עשרה יחסים. אבל גם להם החסרונות שלהם.

 

אני חושב ששמונה הילוכים זה יתרון, אבל בתנאי שהגיר מעביר הילוכים בצורה נעימה וזריזה.

×
×
  • תוכן חדש...