Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תיבת 8 הילוכים לעומת 6 הילוכים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2110 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עם 700 כס ויכולת להאיץ בצורה סבירה מהילוך חמישי גם 3 הילוכים היו עושים את העבודה

לא רואה צורך ביותר מ4 ידניים בנהיגה ספורטיבית

או 5 בתיבה פלנטרית

6,7,8 ומעלה הם נטו בשביל להוריד סלד השיוט וזה מעולה לדעתי אבל רק כזה מבוצע נכון

אני חושב שכל התיבות האלו צריכות להיות 4 הילוכים עם 2/3/4+ over drive's 

  • רעיון גרוע 1
פורסם
לפני 2 שעות, 98civic כתב:

לקורבט ופורשה יש 7 בידני.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 

גם באסטון לדעתי

פורסם
לפני כשעה, אסטון מרטין כתב:

 

6,7,8 ומעלה הם נטו בשביל להוריד סלד השיוט וזה מעולה לדעתי אבל רק כזה מבוצע נכון

אני חושב שכל התיבות האלו צריכות להיות 4 הילוכים עם 2/3/4+ over drive's 

Come On What GIF by MOODMAN

 

 

  • מצחיק 2

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

 

לפני 4 שעות, 98civic כתב:

לקורבט ופורשה יש 7 בידני.
 

 

לפני 2 שעות, EliC25 כתב:

גם באסטון לדעתי

 

נכון אבל אין בשום רכב "רגיל" תיבה ידנית עם מעל 6 הילוכים,  בזמן שתיבות אוטומטיות עם 8 היכולים הגיעו כבר למכוניות עממיות זולות.

הסיבה לדעתי שלא עושים תיבות ידניות מרובות הילוכים היא בכך שלנהג רגיל קשה להתמודד עם Pattern של 8-10 מצבים בידית וזה רק יגרום לבלבול.

 

 

במשאיות עם 8 הילוכים ומעלה גם אין בידית 8 מצבים אלא שיטת החלפה בצורת דאבל H כשיש כפתור נפרד שמעביר מ H נמוך לגבוה או שיטה אחרת. שימוש בזה דורש מיומנות שאין לנהגי המכוניות הפרטיות.

 

  • אהבתי 2

 

 

פורסם

ב zf8 לדוגמא 4 הילוכים הראשונים טובים לתאוצה רציפה ללא בור בין ההילוכים. הילוך 5.6 טובים לעקיפות ביינים ממהירות שיוט. 7.8 מצויינים לשיוט. לא ניתן לקבל סידור כזה ב 6 הילוכים מן הסתם.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם
לפני 19 שעות, Gavrik כתב:

 

אין בהכרח קשר ישיר בין כמות ההילוכים לסל"ד בשיוט.

 

בהרבה פעמים ההילוכים המוספים מתווספים כדי לייעל את ניצול המנוע בין טווח ההילוכים הקיים. 

ולא כדי להגדיל את הטווח הקיים.

 

פעמים רבות זה קשור יותר לכוח המנוע ופחות למספר ההילוכים.

ציינתי לפניך שאצלי בתיבת 4 הילוכים היחס של ההילוך הגבוה נהדר לשיוט, והחוסר מתבטא בקפיצה הגבוה בין שלושת ההילוכים הגבוהים.

לפני 19 שעות, חן ג. כתב:

 

בקיצור, אין דרך לדעת האם זה מועיל או לא בלי להסתכל על יחסי העברה ועקומות מומנט/הספק.

אני יותר חסיד של ניסיון בפועל עם אחזקה לאורך זמן.

לפני 18 שעות, wildlands2019 כתב:

 אל תהיה בטוח שהמעבר לחשמל יהיה כזה מהר,

 

בשלוף אני יכול לספר לך על 3 מקרים שלעולם לא יעבדו עם רכב חשמלי:

1. לרוב המדינה בקושי יש כסף לקנות רכב, אתה רוצה שגם יתקינו עמדת טעינה? ועוד לא הגענו לעלות רכישת הרכב הגבוהה, לגבי משומש, לא חושב שאנשים ירוצו, אלא אם יימכרו בגרושים בשביל לנסוע עד שימות.

2. לא לכולם יש חניה פרטית פנויה או בית פרטי שיאפשר להם להטעין את הרכב כל לילה או בזמן שהוא לא בשימוש.

3. מי שנוסע הרבה, ויש הרבה כאלה שטוחנים מאות קילומטרים ביום, או אפילו פעם ב..., לא יוכלו להרשות לעצמם לסבול עם רכב חשמלי, ועוד לא הגעתי לתחב"צ משאיות, מסחריות וכו...

 

לי יש היום ישפוקוס עם גיר 8 הילוכים, והוא ממש לא חלק או חסכוני כמו הגיר של המאזדה ספיריט 2014 עם 6 הילוכים שהיתה לי.

ציינתי "צפוי" כנראה שבשלב מסוים יפסיקו לייצר מנועי בעירה פנימית ביצור המוני למכוניות, ולאחר שזה יקרה יהיו גם תקנות שאוסרות על רכבי בעירה לנסוע בכביש ציבורי כמו שמנסים לעשות היום באופן מאוד מאוד מאוד מוגבל לרכבי דיזל ישנים.

לא ציינתי בשום שלב שזה יקרה בקרוב (זה כנראה יקרה בקרוב. לא יודע תוך כמה שנים) ובכל אופן זה סוטה מנושא הדיון.

  • מעניין 1
פורסם

בתאכלס זה תלוי כמה התיבה בעלת מחשב מתוכנת היטב ועד כמה מהר היא יכולה להעביר את ההילוכים בצורה חלקה. גיר רובוטי מהיר כמו DSG למשל, למרות הבעיות שלו הוא מאוד מאוד יעיל ומעביר מאוד יפה. האמינות זה כבר סיפור אחר.

לדעתי בתיבה פשוטה שמעבירה הילוכים לא בקצב מאוד מהיר, עדיף דווקא פחות הילוכים.

פורסם

אצלי יש 8 הילוכים ומה שזה יוצר שהמנוע כמאט תמיד על 2000 סל"ד (מקסימום מומנט) ללא קשר למהירות.

זה היה מוזר בהתחלה שהסל"ד לא זז אבל ההילוכים עולים יחד עם המהירות אבל זה עובד מאד חלק, נוח ותמיד יש כוח זמין.

טסלה 3 2022

פורסם
לפני 17 שעות, Buki כתב:

 

 

 

נכון אבל אין בשום רכב "רגיל" תיבה ידנית עם מעל 6 הילוכים,  בזמן שתיבות אוטומטיות עם 8 היכולים הגיעו כבר למכוניות עממיות זולות.

 

אם גיר רובוטי עבורך, אינו אוטומטי בהגדרתו, כי אם ידני (בכ"ז הוא קרוב יותר לגיר ידני),

יש תיבות 7 הילוכים רובוטיות ביונדאים וקאיות שהן רכבים עממיים (עניין של הגדרה).

 

לעניין ריבוי ההילוכים אז בעיניי לפחות, זה מתקשר גם לפוסט הבא:

לנהג הממוצע באמת לא כ"כ איכפת 8 הילוכים או 6.

 

 

alfa 156 2.5.

פורסם

בגיר רובוטי מרובה הילוכים אין מול הנהג ידית כזאת:

ZF.jpg

 

לכן הוא יכול להיות גם עם 20 הילוכים וזה לא דורש מהנהג מיומנות מיוחדת. 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם (נערך)
בתאריך 9.9.2020 בשעה 02:36, shellcase כתב:

במשאיות אגב יש 16 ולדעתי גם 18 הילוכים ידניים, רק שהקצב שם קצת שונה וגם שם לא משתמשים בכל ההילוכים כל הזמן

 

וגם אז יש תבנית H של, נגיד, 6 הילוכים שאתה עובר דרכה כמו תיבת הילוכים רגילה, ואז אתה לוחץ על כפתור כדי לעבור מ-1-6 ל-7-12 דרך אותה תבנית H.

 

אלו גם כלי רכב שמשייטים בכביש הפתוח (ולכן נשארים בהילוך פחות-או-יותר קבוע) די הרבה.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

יש לציין שטווח הסלד של משאיות קטן בהרבה מטווח סלד של מנוע בנזין או דיזל לרכב פרטי/מסחרי קטן

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...