Jump to content

ProRules

  • פרסום הודעות

    55
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות ProRules

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

3,629 צפו בפרופיל
  1. התכוונתי בקטע של האם בכלל מורגש שיוצא משהו בכמות מספקת. אולי נסתם משהו באגזוז והזרימת גזים שנשארה לא מספקת למאמץ. שים תיד ותראה אם מורגש שיוצאים גזים.
  2. אהלן, אני רוצה לאבחן רעש מנוע (האם זה rod nock, או valve lifters או piston slap וכו..) ובעיית עשן אגזוז בהתנאה ואשמח לקבל המלצה לאיש מקצוע שמבין ברכבי סובארו ספציפית עקב זה שהמנוע שונה מרכבים סטנדרטיים. תודה.
  3. אתייחס רק לריח של הדלק. ניסית להריח מאיפה הוא מגיע? תנסה לראות אם זה מגיע ממתחת למכסה מנוע, מפקק מילוי הדלק, או מהאגזוז.
  4. בתאכלס זה תלוי כמה התיבה בעלת מחשב מתוכנת היטב ועד כמה מהר היא יכולה להעביר את ההילוכים בצורה חלקה. גיר רובוטי מהיר כמו DSG למשל, למרות הבעיות שלו הוא מאוד מאוד יעיל ומעביר מאוד יפה. האמינות זה כבר סיפור אחר. לדעתי בתיבה פשוטה שמעבירה הילוכים לא בקצב מאוד מהיר, עדיף דווקא פחות הילוכים.
  5. יש תמיד תאופנוען הזה שעוקף אותך ונכנס לתוך הצומת ברמזור אדום. ואז הוא מביט בך ויוצר איתך קשר עין כדי לבדוק ששמת לב שהוא שם.
  6. אני די סבור שזאת לא המשאבה כי היא מאוד מכאנית ומונעת על ידי רצועה חיצונית/רצועת טיימינג או לפעמים שרשרת טיימינג. אם יש בעיה עם המשאבה היא כנראה לא הייתה עובדת בכלל והאוטו היה מתחמם מאוד מאוד מהר. אם אתה אומר שנוזל הקירור בגובה טוב ושבאמת אין נזילה, יש מצב שהמאוורר שעל הרדיאטור לא עובד, ועוד אופציה שנראית לי הכי הגיונית והיא שהממיר הקטליטי שלך עם סתימה. תטפל בזה כמה שיותר מהר ואל תנסע הרבה כי התחממות של המנוע יכולה לגרום לאובדן כספי הרבה יותר רציני.
  7. מה הסיכוי ש.... אתה נוסע עם תאורת יום בלבד? יש לא מעט אנשים שלא שמים לב וכבר הרבה זמן נוסעים בלי להדליק בכלל את הפנסי אור נמוך. אצלי למשל באוטו סיבוב אחד של המתג פנסי ראש מדליק רק את תאורת היום (שנראת כמו פנס רגיל רק חלש) וסיבוב שני מפעיל את פנסי האור הנמוך.
  8. בכל גיר חייבים להחליף שמן אחת לכמה זמן/ק"מ. תבדוק מה רשום בספרון הטיפולים שבא עם האוטו. גם ברכבים שרשום שהנוזל/שמן הוא "לכל חיי האוטו" זאת שטות ואין דבר כזה ואז ניתן לגשת למוסך ולבדוק את מצב השמן (אמור להיות נגיד אדמדם ולא שרוף שחור)
  9. יצא לך לבדוק שמן מנוע? יכול להיות שהוא ירד טיפה וכשאתה חונה בשיפוע מסוים אז יש רעשים בהתנאה קרה עד שהשמן מחלחל לכל האיזורים. אני רק נותן רעיון של מה זה יכול להיות, אצלי המנוע היה רועש ובפועל זה בדיוק היה המצב שלי שהיה חסר קצת שמן מנוע (חצי ליטר).
  10. מעניין מאוד. רק אגיד שברכב שלי יש פלנטרית עם 4 הילוכים, רכב בן 11 שנה. ואני במהירות של 100 קמ"ש על 2 ומשהו אלף טורים בלבד. הצריכת דלק הגבוהה באה בעיקר מההילוכי ביניים שחסרים. כביכול הילוך 2 הוא כמו 2.5 רגיל ומצריך טורים גבוהים בעליות עקב כך שהילוך 3 הוא כמו 4 רגיל. בפועל בין עירוני מאוד חסכוני, אך עירוני/עליות לא.
  11. זה משהו שתמיד היה? או שהתחיל בזמן האחרון? בגדול כשאתה מניע אוטו שעמד כמה שעות והמנוע קר, ההתנעה הראשונה תהיה יותר רועשת והמנוע יעבוד בטורים גבוהים יותר עד ההגעה לטמפרטורת העבודה. ממליץ גם במיוחד ברכבי הטורבו ובכללי בכל רכב, לחכות 2 דקות בהתנאה הראשונה של היום כשהמנוע קר, לפני תחילת נסיעה.
  12. לא הייתי לוקח שום דבר חליפי אלא אך ורק מקורי כשזה מגיע להחלפת טיימינג. במיוחד אם מדובר במנוע שהוא interference. לרוב זאת עבודה גדולה והמחיר דווקא במקרה שלי היה בדיוק אותו דבר גם במורשה וגם בכאלו שלא. היום נושא הקיטים לטיימינג זה כמו שוק שחור ויש גם חברות מפורסמות שהתחילו לשים אפילו במקרים קיצוניים זבל סיני.
  13. אוקיי, אז שיחקתי עם ההגדרות והורדתי לגמרי את כל הגלגלת של ה-Punch. כמו כן הוספתי רק +3 ב-Gain וכרגע זה נשמע הרבה יותר טוב ואפילו לא רע בכלל. לדעתי אתה צודק לגמרי ששווה להחליף לסאב דאון פייר כמו פיוניר TS-SWX3002 או משהו בסגנון ואולי אפילו לקנות רק תיבה ולהשתמש בסאב הקיים. רציתי לשאול אותך אם קיימת תיבת דאון פייר עם פורט?
×
×
  • Create New...