Jump to content

ProRules

  • פרסום הודעות

    127
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

8 נייטרלי

אודות ProRules

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

3,775 צפו בפרופיל
  1. אישית הזמנתי מכאן: Super Shark Antenna Shop https://a.aliexpress.com/_mMjyEfd תופס תחנות בצורה יוצאת דופן, התקנתי לבד וזה על האוטו כבר שנה.
  2. אני רואה שאין ידניים, אבל לא פוסל אוטומט בגדול, כל עוד הוא אמין. איך באמת וולוו מבחינת האמינות? חייב לומר שזאת אופציה מאוד מעניינת ואכן הסדאנים שלהם נראים טוב!
  3. עזוב, B4 spec b משעממת. הידעת שיש בחו"ל B4 Legacy GT עם מנוע 2.5 טורבו? וגם מהדגם היותר חדש.. אפילו האוטומט המסריח ששמו, הוא עושה 5.9 שניות למאה. מפחיד לחשוב על ידני כזה. חבל שחסרים בארץ המון דגמים. יש בחו"ל גם סובארו פורסטר XT גירסת S עם 260 כוחות סוס (מנוע 2.5 טורבו משופר ממה שהביאו לארץ, כאשר בארץ רק 230 כוחות).
  4. אהלן, אני לא מחליף את הרכב ממש עכשיו ולכן לא פותח שרשור חסר תועלת של ייעוץ לפני קניה, כי מה הפואנטה לבזבז לכם את הזמן סתם. עם זאת, באמת מעניין אותי אילו אופציות יש כיום בשוק הישראלי (הרי חסרים בארץ הרבה דגמים מעניינים) שאפשר לקנות בטווח של עד 50 אלף ולא לבלוט כאוטו יותר מדי אגרסיבי (כמו למשל סובארו טורבו/STI שיותר מדי בולט וצועק מהיר ועצבני וכל אחד ירצה לעשות תחרות). עד כה, מצאתי למשל פורד 1.8 אקובוסט ידני, 180 כוחות סוס. אוטו משפחתי רגיל רק עם ביצועים מרשימים ביותר (אך לטעמי קצת מכוער מאחורה). יש כמו כן, סובארו פורסטר XT שנתון 2010 +- עם 230 כוחות סוס אבל אוטומט, אוטו קרוסאובר סקסי
  5. כן ממש חח ואני דווקא אוהב אאודי אבל זאת חד משמעית מכוערת. חבר שיש לו אאודי סיפר לי על ה A2. בהתחלה לא האמנתי למראות.
  6. אני חושב שאתם צודקים. ראיתי סרטון של סקוטי עם אוטו בן כעשור והוא הסביר על הבעיה, אז חשבתי שזה גם בדגמים הללו. לאחר חיפוש באינטרנט נראה כי באמת זאת בעיה במנועי הטורבו שאגב כמעט תוקנה לגמרי לאחר עדכון תוכנה (חום המנוע עולה מהר יותר, וכנראה המתכות מתרחבות מהר יותר). אם כך אז בכלל הונדה ידנית אוטו אש.
  7. אם הצריכת דלק לא קריטית כלכך (רוב הרכבים יחסית פלוס מינוס חסכוניים) אז הייתי מחפש משהו עם מנוע קצת חזק יותר. עשיתי פעם טעות של לקנות אוטו חלש שעושה 14 שניות למאה. עדיף תיקח רנו 1.2 טורבו ידני, (פחות פיג'ו בגלל הרצועה ולך תדע אם תיקנו לפניך ומה הסיפור). עוד אופציות טובות זה בעצם כל אוטו ידני נורמאלי, אם מתאים לך C קלאס האצבק אז גם גולף ידני עם מנוע 1.6 אטמוספרי יכול להיות פנטסטי ועלות הטיפולים סבירה. (או פולו טורבו אבל אין לי מושג איך המנועי טורבו שלהם בשנים הללו) אישית אני פחות מאמין באיביזה או פאביה, היו לכמה חברים והם כולם החליפו די מהר בגלל בעיות כאלו או אחרות. עדיף מנוע קצת
  8. לאמא שלי יש סלריו 2017, אפשר לומר שזה אותו האוטו בדיוק (גם ידני). לדעתי הגירים הידניים שלהם גרועים. גם בסלריו וגם בקרוס אובר SX4 ידני (ואני מאמין שגם באלטו).
  9. היה אחד לחבר מהעבודה ולבסוף הוא החליף אותה לאחר כמה שנים. אוטו חמוד מאוד אבל ממליץ לבדוק שיש היסטוריית טיפולים וכי החשמל באוטו עובד טוב. אוסיף כי אם אתה גר על מקום הררי לא הייתי מתפשר על 1.4. הוא מספק בהחלט לנסיעות עירוניות רגילות אבל אם אתה גר בחיפה או ירושלים למשל, תחפש משהו חזק יותר.
  10. לא יודע מאיפה הנתון, אבל לי צרפתיות נתפסו כיותר אמינות ממרצדס וגם זה מאוד הגיוני כי מרצדס מאוד משוכללים חשמלית (גם צרפתיות למשל ביחס ליפניות, אבל מרצדס בכלל) וגם המנועים שלהם עומדים בלחצים מטורפים (וגם מכלולים אחרים). אבל אם נחזור למרצדס שמשמות כמוניות, אלו רכבים בגדול בנויים לטווח ארוך, דבר שמרצדס יכולים לבצע וניתן לראות את האמינות המופליאת לפני כמה עשורים. אני מאמין שהם יותר אמינים מהמרצדס הממוצע. חוץ מזה נהג מונית מבלה את כל היום באוטו, אז למה לא להתפנק קצת במיוחד שיש להם דילים טובים.
  11. וואו מזעזע ולא מוגבל רק למוסכי אירופאיות. זה לצערי קורה בהרבה מוסכים במדינה שדוחפים דברים סתם.
  12. לא יודע איך תרוקן לבד, אבל אם תיגש למוסך, קח את האוטו בגרר. שמה כן יכולים לרוקן חלק. אני מתפלל בשבילך שלא נגרם נזק חמור.
  13. בסדר אני לא הולך לריב על זה, אני מבין את נקודת המבט שלך והיא הגיונית ואני מקבל את מה שאתה אומר. בסופו של יום כל הנושא של הרכבים הוא מאוד סובייקטיבי.. (קשה למדוד בצורה אובייקטיבית) מה שכן, אני לא באמת חושב שירצו לשמור על טויוטה קורולה יותר מאשר על גולף (למרות הפער שקיים בין פולקסוואגן לבין טויוטה בסטטיסטיקה). עם זאת אני מסכים שישמרו על קורולה יותר מאשר על סיטרואן, מה שיכול להגדיל את הפער. אבל השאלה היא מאיפה נוצר הצורך בכלל לשמור על טויוטה יותר מאשר על סיטרואן? אני חושב שנבנה שם של אי אמינות, ולא סתם. לאמא שלי היו שני סיטרואן BX (לפני כ-15-20 שנה), אשר חוץ מהבעיות במערכת ההנמחה/הגבהה
  14. אוקיי, יכול להיות וזה תלוי בדגמים ולא כלל. יש מצב שהרכבים החדשים הם היותר בעייתיים, ודרך אגב יונדאי גטס זה אוטו גרמני במקור. לפי מה שאני מכיר מהצבא, הם משפצים רכבים ומושכים אותם די הרבה, למשל הדוד ששוקל כמה טונות, רכב סיור צבאי ומשוריין קל, נכבה כל שני וחמישי והעלה עשן סמיך כל שבוע ממכסה המנוע. עם זאת כל פעם תיקנו והחזירו לפעולה. אני בטוח שקיה ויונדאי יותר אמינים בהרבה מהדוד הנורא הזה, אבל זאת לא הפואנטה. יצא לי גם לראות יונדאי אקסנט בת 13 במצב מדהים. מה שאני בא לומר בסך הכל זה שהאמינות של הקוריאנים לא משתווה ליפנים. לפני זמן די קצר (כשנה לדעתי) היה כאן שרשור בפורום ש
×
×
  • תוכן חדש...