Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מהן תקשור הגה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שאלה מצוינת. (זה מה שאומרים מרצים באוניברסיטה כשיש להם תשובה. כשאין להם תשובה הם אומרים "שאלה טובה" :wink: )

 

...

 

רוני

אכן מה שקרה לי זה כנראה "זנב-דג", בכל זאת בפעם הראשונה לא ידעתי כל כך עד כמה לסובב את ההגה וכמה גז לתת, ובאמת הייתי צריך לסובב את ההגה מהר מאוד כדי להתגבר על ההחלקה... זה קרה בערך במהירות של 60 קמ"ש, ולמזלי זה נגמר בידיים רועדות ובכמה ילדים ששיחקו באיזה מגרש לא רחוק מהכביש (אל דאגה, הם היו מאחורי חומה) עם פה פעור ועיניים יוצאות...

 

לגבי ההגה של הרכב שלי... דווקא בזמן האחרון אנחנו בקשר טוב... כבר היו כמה פעמים שהוא בישר לי שעוד מעט מתחילים להחליק וככה מנעתי את ההחלקה עוד לפני שהיא התחילה...

פורסם

לוקטרה שלי היה (אני מאמין) הגה מתקשר למדי. כנראה בגלל שהוא היה מכני.



אני זוכר פעם אחת שאני נוסע בנתיב השמאלי קרוב למדרכה משופעת קלות, ואז הגלגל השמאלי-קדמי נוגע במדרה וההגה שלי זז לכיוונה, כמעט חטפתי התקף לב, למרות שלא הייתה ממש סכנה. (:

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

לוקטרה שלי היה (אני מאמין) הגה מתקשר למדי. כנראה בגלל שהוא היה מכני.



 

 

אני זוכר פעם אחת שאני נוסע בנתיב השמאלי קרוב למדרכה משופעת קלות, ואז הגלגל השמאלי-קדמי נוגע במדרה וההגה שלי זז לכיוונה, כמעט חטפתי התקף לב, למרות שלא הייתה ממש סכנה. (:

 

 

 

 

אכן, זה תקשור הגה.

לי היה תקשור חלון - מישהו נכנס בי מהצד ושבר לי את החלון, כמעט חטפתי התקף לב.

פורסם

לגבי ההחלקות ,ברכב הנעה אחורית לא נותנים גז בהחלקה נכון? כי הרי ע"י גז אנחנו נכנסים לשליחה(סחיפה)?

 

(כמובן שאני מתכוון לכניסה להיגוי יתר בטעות ,ונסיון לצאת ממנו כמה שיותר מהר)

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

קשה לתת תשובה מדוייקת לשאלה לגבי רכב הנעה אחורית, אבל ברוב המקרים להחזיק גז קבוע יהיה הכי בטיחותי, אתה רוצה להשאיר את המשקל מאוזן בשביל לשמור על האחיזה וזה מאוד תלוי בכמה הצמיגים שלך טובים או לא... עם צמיגים טובים מאוד אין שום בעייה לבלום (ולהעביר משקל קדימה) ולהאט תוך השתלטות על המצב ובהמון מקרים דווקא לתת גז כן יעזור (והיציאה מהפניה תהיה מאוד פוטוגנית :wink:).

 

מוטי.

פורסם
קשה לתת תשובה מדוייקת לשאלה לגבי רכב הנעה אחורית, אבל ברוב המקרים להחזיק גז קבוע יהיה הכי בטיחותי, אתה רוצה להשאיר את המשקל מאוזן בשביל לשמור על האחיזה וזה מאוד תלוי בכמה הצמיגים שלך טובים או לא... עם צמיגים טובים מאוד אין שום בעייה לבלום (ולהעביר משקל קדימה) ולהאט תוך השתלטות על המצב ובהמון מקרים דווקא לתת גז כן יעזור (והיציאה מהפניה תהיה מאוד פוטוגנית :wink:).

 

מוטי.

נשמח אם תעלה סירטון, אם קיים כמובן..:-P

מחכה ומחכה ומחכה ליום שזה יבוא...:rolleyes:

 

פורסם

שאלה בנושא.. יש מצב שההגה שלי "מספר" לי יותר מדי על מה שעובר עליו? כשאני עושה פרסה במהירות לא מהירה יותר מדי הוא מת לקרוע לי את האגודל שאני מחזיק בו את ההגה (בתוך העיגול בין הקורות, אין לי שמץ איך להגדיר את זה יותר טוב :/ )

 

וולקן 94 אגב ואני לא יזכיר את המנוע :roll:

תסתכל למעלה! מה אתה רואה?? לא!! יותר למעלה!! לא!!!!! הכי למעלה!! כן הכי למעלה!! מה אתה רואה?! מה מנורה??????????

 

*שיחת תמיכה רגילה עם לקוח טיפוסי שמנסה למצוא איפה לעזאזל כתוב "כלים" :|:bad-word:

פורסם
שאלה בנושא.. יש מצב שההגה שלי "מספר" לי יותר מדי על מה שעובר עליו? כשאני עושה פרסה במהירות לא מהירה יותר מדי הוא מת לקרוע לי את האגודל שאני מחזיק בו את ההגה (בתוך העיגול בין הקורות, אין לי שמץ איך להגדיר את זה יותר טוב :/ )

 

וולקן 94 אגב ואני לא יזכיר את המנוע :roll:

 

לא כ"כ הבנתי למה הכוונה. אתה מתכוון שבפרסה במהירות איטית, כשאתה לוחץ על האוטו, המשקל של ההגה נעשה מאוד כבד?

 

אם כן - אז זה הגיוני ברכב כמו הוולקן (שיש לו הגה כבד ומתקשר יחסית). בפרסה תחת עומס, הרכב נשען החוצה והמשקל על הגלגלים החיצוניים גדל משמעותית. כתוצאה מכך, בהגה מתקשר כמו שיש בוולקן, המשקל שלו גדל ויותר קשה לסובב אותו. אבל זה לא נקרא "מספר יותר מדי", זה נקרא תקשורת הגה טובה. אם תעשה את אותו הדבר במכונית מבית פולקסווגן (גולף MK4, סיאט לאון, איביזה וכולי), תראה שמשקל ההגה כמעט ולא משתנה לא משנה כמה חזק אתה לוחץ על הרכב. זה נקרא "לא מתקשר (בשיט)" :-P

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם זה טוב אז אני מרוצה :wink: אין על וולקן :-D

 

תודה!

תסתכל למעלה! מה אתה רואה?? לא!! יותר למעלה!! לא!!!!! הכי למעלה!! כן הכי למעלה!! מה אתה רואה?! מה מנורה??????????

 

*שיחת תמיכה רגילה עם לקוח טיפוסי שמנסה למצוא איפה לעזאזל כתוב "כלים" :|:bad-word:

פורסם

גם אני רוצה לתקשר, פיאט מראה נחשבת אוטו בעל תקשור גבוה?

ובאיזה מהירויות מרגישים את זה ? או שאין קשר למהירות ?

GTA זה הכי אחי .

פורסם

אז כן, אם התחת יוצא החוצה (מחוץ לסיבוב) והפרונט נכנס פנימה (לתוך הסיבוב), מה שצריך לעשות בגדול זה להפנות את ההגה לכיוון הנגדי וללחוץ על הגז. אלו שני דברים עם מטרה שונה. הפניית ההגה לכיוון הנגדי מיועדת לכוון את הגלגלים אל כיוון הנסיעה הרצוי. מידת ההפנייה צריכה להיות תלויה בגודל ההחלקה. הלחיצה על הגז מטרתה להחזיר את האחוריים למסלולם. מכיוון שברכב הנעה קדמית הגלגלים הקדמיים בעצם מושכים את הרכב, לחיצה על הגז תמשוך אותו קדימה לכיוון הפניית הגלגלים הקדמיים והגלגלים האחוריים יעקבו אחריהם וכך תסתיים ההחלקה. (שים לב שבכביש רטוב כל זה קורה ב"הילוך איטי").

 

 

 

 

רוני

מטרת הלחיצה על הגז היא להגביר את החיכוך של הגלגלים האחוריים עם הכביש, ע"י העברת משקל אליהם.

פורסם
היא להגביר את החיכוך של הגלגלים האחוריים עם הכביש, ע"י העברת משקל אליהם.

 

ברור, זה לא סותר את מה שאמרתי.

 

גם אני רוצה לתקשר, פיאט מראה נחשבת אוטו בעל תקשור גבוה?

ובאיזה מהירויות מרגישים את זה ? או שאין קשר למהירות ?

 

לא יודע, תרים לה טלפון, תראה כמה מהר היא עונה.

 

ומרגישים את זה ב-82.4 קמ"ש בערך. יותר נכון בין 79.5 ל-84.3. (ובמילים אחרות - אין לך מושג במה מדובר, השאלות שלך לא מובילות לשום מקום, הסברתי את זה הכי טוב שיכולתי, ואין לי כוח יותר)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
נשמח אם תעלה סירטון, אם קיים כמובן..:-P
סירטונים אני אעלה בקרוב, בינתיים קח תמונה שלי נוהג במיאטה (לא המיאטה שלי אבל יש לה 500 כ"ס)... הגז ברצפה והזנב בחוץ :twisted:, כמו שאני אוהב.

 

מוטי.

USCC-500HP-Miata-Sideways.jpg

×
×
  • תוכן חדש...