Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

בתאריך 15.7.2021 בשעה 21:16, zvit כתב:

 

הנה הסבר: המס על הדלק לתחבורה מהווה 6.5% מהכנסות המדינה. אם צריכת הדלק תרד עקב מעבר לרכב חשמלי יצטרכו למצוא חלופה למס הזה והיא תהיה בצורה מס נסועה על רכב חשמלי.

ב-1994 כשהותרו כלי רכב פרטיים עם מנוע דיזל מחיר ליטר סולר היה שליש מחיר ליטר בנזין. עם העליה ברכישת כלי רכב עם מנוע דיזל, בתחילה הועלה אגרת הרישוי, ואח"כ השווה המס על הסולר לזה שעל הבנזין (והוזלה אגרת הרישוי)

 

המיסוי על השימוש ברכב הוא מקור תקציבי משמעותי, והממשלה לא תוותר עליו.

 

אף אחד לא מדבר על מס נסועה רק לרכב חשמלי. אם זה יקרה (ולא נראה שזה יקרה בעתיד הקרוב) אז זה יוטל על כל הרכבים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 7 דקות, Gopher כתב:

 

אף אחד לא מדבר על מס נסועה רק לרכב חשמלי. אם זה יקרה (ולא נראה שזה יקרה בעתיד הקרוב) אז זה יוטל על כל הרכבים.

 

 

אז בהשוואה לרכב בנזין, רכב חשמלי ימשיך להיות משתלם באופן יחסי בסדרי גודל. ההתייקרות תהיה זהה עבור כולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 39 דקות, David32 כתב:

hwgeek

לקחת הכול בפרופורציה, ההשוואה לא פיירית והוא אוהב לשבח את טסלה.

אם כי עדיין מעניין לראות מי החליט לעשות מה ואיך.

כמובן צריך לקחת הכל בפרופורציות, אבל עדיין אפשר ליראות את השוני בתכנון במערכות מסויימות לעומת טסלה, ישנם עוד סירטונים על רכבים אחרים וכמה חלקים/צמות כבלים וכו' יצרנים וותיקים משתמשים אקסטרה לעומת טסלה(שמעדיפה לצמצם ולשלב הכל ביחד ככל האפשר), רואים פחות גמישות בתכנון ויותר מנסים להשתמש בשיטות תכנון וחלקים מוכרים מרכבי הICE.

 

ממש מחכה ליראות כיצד הדורות החדשים עם 3 חלקי היציקה יראו לאחר פירוק, כיף ליראות ירידה שכזו לפרט פרטים :-)

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש היום נטייה של חברות אירופאיות לעבור מודרנטיזציה (בעיקר עקב רצון לא להישען על יצור במזרח) כך שאני לא אתפלא אם גם אצל יצרני הרכב הוותיקים נראה מתודולוגיה דומה בעתיד (סוג של - מעתיקים את צורת העבודה מחברות טכנולוגיה).

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Amired כתב:

 

אז בהשוואה לרכב בנזין, רכב חשמלי ימשיך להיות משתלם באופן יחסי בסדרי גודל. ההתייקרות תהיה זהה עבור כולם.

 

נכון. מעבר לזה, מדינת ישראל מעודדת מעבר לרכבים חשמליים כך שתמיד יהיה יתרון לרכבים כאלה מבחינת מיסים ואגרות לעומת רכבי בנזין.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, eitanuch כתב:

המערכת מסובכת אבל עירבבת פה כל כך הרבה דברים שאין קשר בין אחד לשני ושנשמע שסתם זרקת מושגים. מה הקשר בין שיטת העדכון, אלגוריתמי הml ובפרט רשתות נוירונים ואיך שני אלה מתקשרים לנושא של שינוי הקילומטראז?

כנראה אתה לא מבין איך "כן" אפשר,הרי אני לא טענתי שלא ניתן לשנות ברכבים מודרנים,תותחים לא ישאירו שום עקבות תהיה בטוח,אבל רק ניפצתי את האגדה האורבנית אצל "עמך" של קלי קלות מול אנלוגי של פעם !!
רוב העבריינים בתחום,הם חאפרים וממש לא יסודיים :mm_nah:
עכשיו אם הייתה מבין איך ניתן לעשות בכל רכב,היית מבין למה הזכרתי את המושגים בהקשר לטסלה,שם זה כרגע בלתי אפשרי כל עוד אתה לא מנתק אותו מרשת שלהם,ולא מעוניין להשתמש בשירותי קלאוד שלהם.
ניקח דוגמא מעולם של רכבי VAG שאתה כל כך מכיר....אחרי דיזלגייט סירסו מכוניות,ודבר ראשון שמוסך דילר בודקים זה Calibration Verification Number (CVN)...בקלי קלות עוקפים את זה,בלי להשאיר עקבות,ורוב הסיכויים אותם בעלי רכב גם כך לא ימשיכו לטפל שם,אז גם אין סכנה שבעדכון של מודול מתישהו יתגלה משהו,אבל אם רכבי VAG היו מתעדכנים כמו טסלה מהר מאוד היה אפשר לגלות דברים.

לפני 7 שעות, shimta כתב:

נראה שבארהב החלו להציע Full self driving בתשלום חודשי של $99 לפני מיסים. 

FB_IMG_1626516999159.jpg

ואני משוכנע שאתה אפילו לא קראת מה רשום שם,זה ממש לא נהיגה אוטונומי,מחייב ידיים על ההגה,ובטוח במדינת ישראל לא הייתי סומך על רכב מבוסס מצלמות בלבד לציית לתמרורים ורמזורים,הרי טסלה יכול לחשוב שזה ירוק,כאשר מכיוון הצדדי הנהג הטיפוסי יגנוב צהוב/אדום,או יתייחס לצבע כהמלצה,ולא מתיישר עם אלגוריתם ML של טסלה !!!
ועל זה לשלם עוד כסף ?!?!?

עריכה אחרונה על ידי ocsi4u
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, ocsi4u כתב:

כנראה אתה לא מבין איך "כן" אפשר,הרי אני לא טענתי שלא ניתן לשנות ברכבים מודרנים,תותחים לא ישאירו שום עקבים תהיה בטוח,אבל רק ניפצתי את האגדה האורבנית אצל "עמך" של קלי קלות מול אנלוגי של פעם !!
רוב העבריינים בתחום,הם חאפרים וממש לא יסודיים :mm_nah:
עכשיו אם הייתה מבין איך ניתן לעשות בכל רכב,היית מבין למה הזכרתי את המושגים בהקשר לטסלה,שם זה כרגע בלתי אפשרי כל עוד אתה לא מנתק אותו מרשת שלהם,ולא מעוניין להשתמש בשירותי קלאוד שלהם.

בוא אני אכוון אותך יותר למטרה - מה הקשר בין האזכור של ml לעניין שלנו?

 

אני לא טוען שזה פשוט. אני בעצמי כמה הודעות למעלה טענתי את הטענה ההפוכה. אני רק לא מבין למה לעשות סלט בין מושגים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 33 דקות, Gopher כתב:

נכון. מעבר לזה, מדינת ישראל מעודדת מעבר לרכבים חשמליים כך שתמיד יהיה יתרון לרכבים כאלה מבחינת מיסים ואגרות לעומת רכבי בנזין.

כרגע זה נכון אבל זה לא יהיה לתמיד. כשרוב הרכבים יהיו חשמליים לא תהיה סיבה לתת עליהם הטבות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, eitanuch כתב:

בוא אני אכוון אותך יותר למטרה - מה הקשר בין האזכור של ml לעניין שלנו?

 

אני לא טוען שזה פשוט. אני בעצמי כמה הודעות למעלה טענתי את הטענה ההפוכה. אני רק לא מבין למה לעשות סלט בין מושגים.

כאילו אני חייב לך הסבר על הקשר.
"Neural nets are a form of machine learning that work similarly to how humans learn. It is a sophisticated form of artificial intelligence algorithm that allows a computer to learn by using a series of connected networks to identify patterns in data....."
אני רוצה לפברק משהו/נתון בטסלה,בשיטה הזאת מהר מאוד האלגוריתם יזהה בזמן אמת מול הלוג בשרתים....אבל אתה צודק,לא סתם הפסקתי לכתוב בפורום הזה,עובדות ומושגים טכניים זה סתם סלט.
בריאות :beerchug:  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, ocsi4u כתב:

כאילו אני חייב לך הסבר על הקשר.
"Neural nets are a form of machine learning that work similarly to how humans learn. It is a sophisticated form of artificial intelligence algorithm that allows a computer to learn by using a series of connected networks to identify patterns in data....."
אני רוצה לפברק משהו/נתון בטסלה,בשיטה הזאת מהר מאוד האלגוריתם יזהה בזמן אמת מול הלוג בשרתים....אבל אתה צודק,לא סתם הפסקתי לכתוב בפורום הזה,עובדות ומושגים טכניים זה סתם סלט.
בריאות :beerchug:  

שיט, כנראה שללמוד את התחום 6 שנים לא הספיק לי ואין לי מושג מה זה רשתות נוירונים. בעצתך, אחפש מקצוע אחר.

 

ולענייננו - בשביל להשוות בין הלוגים ששמורים ברכב לבין השרת לא צריך ml. אין קשר. סתם סלט.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז עוד יותר עצוב למה אתה חושב שסתם נזרקו buzzwords,ולמה ספציפית בגלל זה בטסלה זה לא אפשרי.
וללא ספק סף הפגיע שלך מאוד נמוך,ובזה מיצינו את הדיון צד והשתתפות בדיון בכלל.
בהצלחה עד PHD בתחום :mm_yeah:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, ocsi4u כתב:

אז עוד יותר עצוב למה אתה חושב שסתם נזרקו buzzwords,ולמה ספציפית בגלל זה בטסלה זה לא אפשרי.
וללא ספק סף הפגיע שלך מאוד נמוך,ובזה מיצינו את הדיון צד והשתתפות בדיון בכלל.

כי אתה זורק באזוורדס.

מה הקשר ל ML של טסלה בזיהוי עצמים בשביל ה"אוטופיילוט" לבין שינויי קילומטרז?

איזה ML בדיוק צריך כדי לבדוק אם נעשה שינוי או לא? 

 

בנוסף, זה שטסלה תשתמש רק במצלמות ל"FSD" שלה (שלא יקרה לדעתי, אבל זאת לא הנקודה) זאת לא נקודת תורפה בתרחיש שתיארת (נהג גונב אדום).

אגב, לא צריך לראות צבע כדי לדעת מה המצב של הרמזור, קטע עיצובי חכם.

 

 

 

--------------

שמיטה,

שכחת לציין שזה או 200$ בחודש או 100$, תלוי בוואטאבר, לא היה לי עוד זמן להתעמק בזה, אבל זה בטוח לא שווה את הכסף.

 

 

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 דקות, ocsi4u כתב:

אז עוד יותר עצוב למה אתה חושב שסתם נזרקו buzzwords,ולמה ספציפית בגלל זה בטסלה זה לא אפשרי.

כמובן שמה שנכתב היה בציניות גמורה - אין לי באמת טעם להתווכח איתך על הדברים האלה חוץ מזה שבציטוט שהבאת יש לפחות 5 טעויות.

 

 

  

לפני 10 דקות, ocsi4u כתב:

ובזה מיצינו את הדיון צד והשתתפות בדיון בכלל.

This is not an airport. No need to announce your departure

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן שאם יהיה מס נסועה על כל הרכבים, חשמליים ולא חשמליים, אז יבטלו את מס הבלו על רכבים לא חשמליים.

 

לא ייקחו מס כפול, כאשר כבר עכשיו מס הבלו הוא בשיעור שערורייתי.

 

הדלק יעלה בערך חצי מעכשיו.

 

זה אומר שעלות נסיעה ברכב חשמלי תהיה עדיין בערך חצי מרכב היברידי ובערך רבע מרכב בנזין לא היברידי.

עריכה אחרונה על ידי evc
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, shimta כתב:

נראה שבארהב החלו להציע Full self driving בתשלום חודשי של $99 לפני מיסים. 

FB_IMG_1626516999159.jpg

 

זה לא $99 לחודש, זה $199. המחיר המופחת הוא למי שקנו בעבר את חבילת Enhanced Autopilot שכבר לא קיימת. מבחינת תכונות, זה נותן בדיוק את מה שחבילת FSD ב-$10,000 נותנת, אבל בתשלום חודשי במקום כחלק ממחיר הרכב.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...