Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

פבל, אבל כשזה טסלה זה NEWS. אצל האחרים הם סתם "חמדנים" 🤣

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 4 שעות, evc כתב:

חלק מהרוכשים כנראה מרוצים מהמודל 3 ללא כל ביקורת. גם לא כולם כותבים בקבוצה וגם לא כולם חברים בקבוצה.

 

 

אתה אומר את זה כאילו רוב הרוכשים לא מרוצים, ויש איזה מיעוט שכן...

כ-2800 טסלות כבר נוסעות בכבישי ישראל ואני מניח שלא ציפית שכולם יהיו מרוצים. בטח ובטח כשהרוב המוחלט רכש את הרכב בלי לראות אותו או לשבת בו, ומה לעשות, לא כל רכב מתאים לכל אחד, בטח ובטח לא רכב שונה וייחודי כמו טסלה.

 

אני גם בקבוצות (כמעט כולם אפשר להגיד והמוח שלי נטחן יומם וליל...) ואני יכול לומר בוודאות שהרוב המוחלט מתים על הרכב. בקרב חברי האישיים נוסעות 7 מודל 3 וכולם מבסוטים אש מהרכב. 

 

אני לא אומר שאין בעיות, השרות רחוק מאוד מלספק כרגע, והבלאגן שם די חוגג,  אבל בוא נשים את הדברים בפרפורציה.

עריכה אחרונה על ידי robertf
  • אהבתי 2
  • מבאס 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני ממש לא התכוונתי ליצור רושם כזה ואני מתנצל אם נוצר רושם כזה.

 

אני מדגיש שהבאתי ציטוטים של מספר הודעות שמדברות בעד עצמן מתוך אלפי ואולי כבר עשרות אלפי הודעות בקבוצה. 

 

אבל מן הסתם מה שמניע את הדיון בקבוצה הוא שאלות ותשובות על "בעיות" שונות (תפעול, טווח, תקלות, בעיות, התלבטות איזה דגם לרכוש וכו'). יש גם עוד "בעיות" שהועלו (הרבה לגבי  טווח הנסיעה) ולא ציטטתי.

 

על חלק גדול מהביקורות שאינן תקלות היו הודעות של חברים בקבוצה שהתנגדו להן.

 

יש כמובן גם הודעות חיוביות ומהללות (בעיקר לאחר קבלת הרכבים שההתרגשות בשיאה), אבל אין "בשר" לדון בדברים חיוביים לאורך זמן.

 

זאת התרשמותי הסובייקטיבית מהדברים.

 

בכל אופן חוץ מהמשתמש שצוטטתי שכתב שהרכב לא בשבילו, אף אחד אחר לא הגיע למסקנה כזאת, לפחות לא הצהיר על כך.

 

רוברט אתה מוזמן כמובן לכתוב את דעתך על הרכב ועל מה שצוטט כאן בפורום.

עריכה אחרונה על ידי evc
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, robertf כתב:

 

אתה אומר את זה כאילו רוב הרוכשים לא מרוצים, ויש איזה מיעוט שכן...

כ-2800 טסלות כבר נוסעות בכבישי ישראל ואני מניח שלא ציפית שכולם יהיו מרוצים. בטח ובטח כשהרוב המוחלט רכש את הרכב בלי לראות אותו או לשבת בו, ומה לעשות, לא כל רכב מתאים לכל אחד, בטח ובטח לא רכב שונה וייחודי כמו טסלה.

 

אני גם בקבוצות (כמעט כולם אפשר להגיד והמוח שלי נטחן יומם וליל...) ואני יכול לומר בוודאות שהרוב המוחלט מתים על הרכב. בקרב חברי האישיים נוסעות 7 מודל 3 וכולם מבסוטים אש מהרכב. 

 

אני לא אומר שאין בעיות, השרות רחוק מאוד מלספק כרגע, והבלאגן שם די חוגג,  אבל בוא נשים את הדברים בפרפורציה.

 

אבל הביקורות שצוטטו לעיל הן לא בקטע של "לא מרוצה מהרכב"... אלא בעיות מהותיות, שעם כל הכבוד לא אמורות להיות ברכב חדש, ועוד עם תג מחיר של 180k וצפונה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, farkash7 כתב:

אין כזה דבר אין קרינה. יש קרינה מכל מכשיר חשמלי. השאלה כמה.

בסיטרואן c4 פיקאסו, מדדתי קרינה מתחת ההגה, התוצאה היתה באיזור 70 מ''ג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא שאין קרינה בכלל בטסלה, יש קרינה נמוכה לפחות לפי הסרטון הזה:

 

 

 

בשורה ליצרני רכבים חשמליים אחרים ולרוכשים שלהם, טסלה תאפשר טעינה של רכבים חשמליים אחרים בסופרצ'רג'רים שלה.

 

טסלה לדעתי יורה לעצמה ברגל וגם לבעלי טסלה שיסבלו מעומסים גדולים יותר בסופרצ'רג'רים, ברגע שטסלה מאבדת את היתרון הגדול שלה עם הסופרצ'רג'רים זה גם ייפגע במכירות שלה על חשבון יצרנים אחרים.

 

מצד שני טסלה כנראה בונה על הגדלת הכנסות מהטעינה עצמה כדי לפצות על כך.

 

https://www.geektime.co.il/tesla-will-allow-other-evs-to-use-its-superchargers-station/

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, evc כתב:

אבל מן הסתם מה שמניע את הדיון בקבוצה הוא שאלות ותשובות על "בעיות" שונות (תפעול, טווח, תקלות, בעיות, התלבטות איזה דגם לרכוש וכו'). יש גם עוד "בעיות" שהועלו (הרבה לגבי  טווח הנסיעה) ולא ציטטתי.

 

כן הגיוני בהחלט. לגבי טווח הנסיעה, אלא שמתלוננים הגיעו עם ציפיות גבוהות מדי. באותה מידה שאני לא באמת מצפה להשיג את הצריכת הדלק שהיצרן מצהיר עליו ברכב בנזין (שמחושבים בתנאים הכי אידיאליים שיש), אני לא מצפה שרכב חשמלי יהיה אחר. ועדיין, גם אם טווח הנסיעה הריאלי בלונג ריינג׳ לדוגמא הוא 450-500 ק״מ ולא 580 זה מאוד מרשים.

רוב התלונות אגב מגיעים מכיוון רוכשי דגם הבסיס SR.

 

 

לפני 11 שעות, קריאטיב אגרסיב כתב:

 

אבל הביקורות שצוטטו לעיל הן לא בקטע של "לא מרוצה מהרכב"... אלא בעיות מהותיות, שעם כל הכבוד לא אמורות להיות ברכב חדש, ועוד עם תג מחיר של 180k וצפונה.

 

מסכים לחלוטין. בעיות איכות והרכבה שכאלה ממש אבל ממש לא אמורות להופיע ברכב כזה, ואין ספק שזה העקב אכיליס שלהם. החדשות הטובות הן שנראה (על פניו כי בטסלה הכל בשושו...) שהמשלוחים יגיעו מהיום והלאה מסין, ו-99% מהתלונות על איכות מגיעות מאלא שקיבלו את הדגם האמריקאי. 

 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מן הסתם הרבה אנשים קנו גם אם הרכב לא ממש מתאים לצרכים שלהם, רק כדי "להיות שם", להיות חלק מההיייפ וכו' ואחרי כמה חודשים ההתלהות שוככת, מתחיל להימאס שאנשים מצטלמים מצלמים או מצביעים עליך ברחוב(אלא אם כן אתה סוג של חולה תשומת לב)

מה שהולך יד ביד עם הלוחות יד2 שכבר יש שם מעל 30 טסלות יד שניה למכירה, שזה לא מעט לרכב שבקושי חצי שנה על הכביש

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלקן הגדול חדשות לחלוטין ונמכרות ברווח לחסרי סבלנות שלא רוצים לחכות למשלוח הבא

שום דבר שמעיד על אי שביעות רצון מהרכב

 

 

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר יש לי ברחוב טסלות מכל הצבעים שאפשר היה לבחור!

אנשים עדיין מצלמים? אין נסיעה שלא רואים אחת, כבר לא מחזה נדיר.

הבנתי שעלו על הכביש כבר 3000 יחידות ועוד אלפי הזמנות למשלוח של אוגוסט ונובמבר.

כיף לראות טסלה נוסעת לידך באופן חרישי, מדביקה דוושה ופותחת פער עצום על כולם.

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 21.7.2021 בשעה 13:59, kobi_g כתב:

אני קורא את התלונות ופשוט נרתע.

חשבתי על דגם הפרפורמנס בתור חלופה ובגלל שאין עדיין פריסת תחנות ויתרתי ועל הכוונת יש לי שני דגמים לוגמי בנזין, וכל מה שמוזכר כאן רק מרחיק יותר.

הבעיות הללו לא יפתרו ביום אחד ואני מאחל שהחברת תקשיב ללקוחות ותבצע עדכונים לגרסאות הבאות שמגיעות.

 

טירוף

 

שיש על הכבישים בארץ 3,000 טסלות אז ברור שיש גם טענות אבל רוב בעלי הטסלות מתים על הרכב, מה שלא תראה כמעט ברכבים אחרים.

לגבי עמדות טעינה, יש כבר ארבע סופר צ'ארג'רים של טסלה בארץ ועד סוף השנה יהיו תשע, שלא לדבר על עמדות הטעינה הרגילות שמוקמות בקצב מהיר.

צריך לזכור גם שרוב הטעינות מתבצעות בבית והן חוסכות לך המון כסף שהיית משלם על בנזין. 

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הידיעה עדיין לא שודרה, אז אולי אני טועה, אך כנראה שבלימה רגנרטיבית חזקה גרסה למשאית שהייתה קרובה מידי להתנגש בטסלה מאחור, כמובן שלנהג אין מושג מה זה בכלל. 

עריכה אחרונה על ידי ch2856
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז נהג משאית היה לא מרוכז, לא שמר מרחק ועשה תאונה שכמוה יש עשרות או מאות כל יום במדינת ישראל. למה זאת ידיעה? למה זה צריך להיות משודר? חוץ מזה מבחינת שאר משתמשי הכביש אין שום הבדל בין בלימה רגנרטיבית לבלימה עם ברקסים- אורות הבלימה נדלקים והרכב מאט, אגב זה תקף פחות או יותר לכל רכב היברידי וחשמלי על הכביש.

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...