Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, ch2856 כתב:

הידיעה עדיין לא שודרה, אז אולי אני טועה, אך כנראה שבלימה רגנרטיבית חזקה גרסה למשאית שהייתה קרובה מידי להתנגש בטסלה מאחור, כמובן שלנהג אין מושג מה זה בכלל. 

לפי מה שרואים בטלויזיה יתכן מאוד שהטסלה זיהתה את הרכב בשול בצורה שגויה, 

והחלה להאט בצורה משמעותית. 

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בתאריך 21.7.2021 בשעה 21:27, קריאטיב אגרסיב כתב:

 

אבל הביקורות שצוטטו לעיל הן לא בקטע של "לא מרוצה מהרכב"... אלא בעיות מהותיות, שעם כל הכבוד לא אמורות להיות ברכב חדש, ועוד עם תג מחיר של 180k וצפונה.

חם ברכב זה לא 'בעיות מהותיות ברכב חדש', זה 'קניתי את הרכב בלי נסיעת מבחן וגיליתי שזכוכית לא מבודדת חום כמו גג רגיל'. זה כמו שמישהו יקנה מאזדה 6 ויגלה שאין לה מרווח גחון מתאים לשטח.

לפני שעה, ch2856 כתב:

הידיעה עדיין לא שודרה, אז אולי אני טועה, אך כנראה שבלימה רגנרטיבית חזקה גרסה למשאית שהייתה קרובה מידי להתנגש בטסלה מאחור, כמובן שלנהג אין מושג מה זה בכלל. 

מה זה בלימה רגנרטיבית חזקה? מדובר ברכב חזק, אז הוא גם בולם במרחק קצר יותר מקורולה, גם פורשה וגם קליאו ספורט ככה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כל רכב מתאים לכל אחד. נקודה סוף. זה לכל האנשים שחושבים שטסלה זה לפחות כרכרת אלים פר אקסלנס.

לגבי הכתבה כנ"ל כמו כל הכתבות שמייצרים כותרות מכלום ורק מי שמתעמץ טיפה מבין מה מסתתר בין השורות.

התאונה לפי הסרטון קרתה כשטסלה בלמה ליד רכב שעמד צמוד/על הקו של השול, וכמובן היה נהג משאית שנסע ללא מרווח מתאים לכביש ועוד על הדרך כבר פזל לצאת לעקיפה. 

כרגיל חציי אמיתות וכולם תמימים, לא ראיתי, לא שמעתי, והסבתא התפצלה לשתיים(אסי וגורי - שווה לראות). 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר צפייה בכתבה אין שום קשר לבלימה רגנרטיבית, הטסלה כנראה הגיבה לרכב שעמד בשוליים ובלמה חזק באמצע נסיעה בכביש מהיר. נהג המשאית מאחורה לא שמר מרחק מספיק אבל התאונה כן קרתה מספר שניות לאחר שהנתיב של המשאית השתלב לתוך הנתיב של הטסלה. מעניין איך חברות הביטוח יחלקו ביניהן את האשמה, מצד אחד נהג המשאית לא שמר מרחק והיה לחוץ לצאת לעקיפה, מצד שני הם היו באזור של השתלבות נתיבים (מספר שניות לפני התאונה הם היו בנתיבים נפרדים) וגם הטסלה בלמה בלימה חזקה באמצע כביש מהיר ללא כל סיבה. 

בכל מקרה זה פאק רציני שהאוטופיילוט/בלימת חירום אוטונומית נתן בלימה חזקה ללא סיבה באמצע כביש מהיר. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה ללא סיבה? כשיש רכב שעומד על השוליים ובפרט צמוד לקו ההפרדה אתה לא אמור לחלוף על פניו ב-120 קמ"ש, אתה אמור להאט. מה היה קורה אם הטסלה לא היתה בולמת והנהג של הרכב שעצר בשלוליים היה פותח דלת? חוץ מזה, כשאוטופילוט בולם והנהג סבור שאין צורך בבלימה ביכולתו ללחוץ על דושת ההאצה כדי לעקוף את המערכת.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלימה רגנרטיבית אף פעם לא יותר חזקה מבלימה רגילה, אז אין פה שום סיפור, נהג המשאית נסע כמו רוב נהגי המשאיות ברשלנות וללא אחריות. שילך ויתווכח עם המשטרה והביטוח שהוא לא אשם כי הרכב שלפניו עצר בפתאומיות. כולנו יודעים שהטענה הזאת לא תופסת.

עריכה אחרונה על ידי nurusz
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין על מה ויכוח נכנסת מאחורה במישהו - לא שמרת מספיק מרחק מהרכב שמקדימה. וזה לא משנה אם זאת היתה עצירה פתאומית או לא ומהירות של הרכבים הרי מרחק מהרכב שלפניך צריך להשתנות כפונקציה של המהירות. מהירות גדולה - מרחק לפני הרכב גדול והפוך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, Johnik כתב:

לא מבין על מה ויכוח נכנסת מאחורה במישהו - לא שמרת מספיק מרחק מהרכב שמקדימה. וזה לא משנה אם זאת היתה עצירה פתאומית או לא ומהירות של הרכבים הרי מרחק מהרכב שלפניך צריך להשתנות כפונקציה של המהירות. מהירות גדולה - מרחק לפני הרכב גדול והפוך.

וזה בדיוק מה למה אני חושב ששוב טוחנים מים. לא רק שהוא לא שמר מרחק, הוא גם הודה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, nurusz כתב:

בלימה רגנרטיבית אף פעם לא יותר חזקה מבלימה רגילה, אז אין פה שום סיפור, נהג המשאית נסע כמו רוב נהגי המשאיות ברשלנות וללא אחריות. שילך ויתווכח עם המשטרה והביטוח שהוא לא אשם כי הרכב שלפניו עצר בפתאומיות. כולנו יודעים שהטענה הזאת לא תופסת.

אם הרכב בלם עצמאית בגלל זיהוי של רכב בשוליים כי "חשב" שהרכב יכנס לנתיב הנסיעה של הטסלה, אזי הרכב בלם עם בלמים ולא בלימה רגנרטיבית בלבד.

 

גם לי זה קרה פעמיים.

מאז, כשאני מפעיל אוטופיילוט ורואה שיש רכב בשוליים אני נדרך כמו קפיץ להיות מוכן לבטל בלימה אם תהיה.

גם לאישתי זה קרה מספר פעמים.

מוזר למה לא מטפלים בזה בעדכון תוכנה. הרי רכבים אחרים שיש להם בקרת שיוט אדפטיבית לא בולמים באמצע כביש מהיר כשיש רכב עומד בשול.

 

גם הרכב שעמד בשול בסרטון שהיה בחדשות הטסלה עברה את הרכב בשוליים, ז"א הטסלה לא הייתה מספיקה להגיע לעצירה מלאה לפני הפגיעה ברכב שעמד בשוליים לו היה באמת מתפרץ לנתיב הנסיעה

עריכה אחרונה על ידי Opel Astra GSI

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנן תגובות נוספות של בעלי טסלה בקבוצת הוואטסאפ שדומות לתגובה של החבר מעל:

 

"אם תסתכל בסרטון תראה רכב תקוע בשוליים אבל האוטופיילוט הדפוק הזה על כל רכב שעומד בצד עוצר את הרכב"

"איך הנהג יכול למנוע כשהרכב בבת אחת תוקע ברקס?
קרה גם לי באמתע כביש מהיר על 100. לא היה כלום על הכביש לפני ופתאום ברקס כזה חזק.
המשאית שמאחורי צפרה וכמעט נכנסה בי"

"קרה לי גם שהרכב בלם כשעברתי ליד רכב שעמד בשוליים ונגע עם הגלגל בקו הצהוב. מיד לחצתי על דוושת ההאצה ובכך ביטלתי את הבלימה.
היום אני כבר מכיר את התופעה נותן לחיצה קלה על ההאצה במצבים כאלה."

"לאחר כחודש עם הרכב אני יכול לומר שאני פשוט לא סומך על מערכת ה-Auto Pilot. אם אני מפעיל אותה אז רק בכבישים שיחסית ריקים *ורק* כשיש גדר הפרדה בין כיווני הנסיעה.
בנוסף אני נכנס לכוננות כל פעם שאני רואה רכב שעומד בשוליים אחרי שפעם אחת בכביש הבקעה הרכב דפק לי ברקס בגלל משאית שעמדה בצד.
זה די מבאס כי במקום שהמערכת תקל על הנהג היא רק מכניסה אותי ליותר לחץ כשאני מפעיל אותה.
והשם Auto Pilot, גם אם היא קליט וסקסי, הוא פשוט מטעה. הרכב לא נוהג לבד ונהג חייב להשגיח בשבע עיניים."

 

בנוסף הועלו בקבוצה 2 ההודעות הבאות לגבי תביעה ייצוגית נוספת נגד טסלה, בין היתר לגבי כך שמערכת זיהוי סטיה מנתיב לא פועלת כנדרש ולגבי איזה הודעה לא ברורה שמישהו פרסם שטסלה פרפורמנס כמעט הרגה אותו ואת בת זוגו.

 

אין לי שום מושג לגבי נכונות או אמיתות הדברים, רק מעלה אותם כפי שהם פורסמו בקבוצה.

 

 

IMG-20210722-WA0047.thumb.jpg.b3503da229d8b63dc2cc683b01be15ff.jpg 

IMG-20210722-WA0020.thumb.jpg.5413e6109246aa445c9d01aa50747087.jpg


שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תביעות ייצוגיות, עורכי דין משועממים, נהגים ישראלים - כל המרכיבים של מתכון לבדיחה קלאסית על ריבוי עורכי הדין בישראל, שגם ככה בקושי עוברים את המבחנים. פשוט מקצוע מיותר. 

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
  • אהבתי 3
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, evc כתב:

ישנן תגובות נוספות של בעלי טסלה בקבוצת הוואטסאפ שדומות לתגובה של החבר מעל:

 

"אם תסתכל בסרטון תראה רכב תקוע בשוליים אבל האוטופיילוט הדפוק הזה על כל רכב שעומד בצד עוצר את הרכב"

"איך הנהג יכול למנוע כשהרכב בבת אחת תוקע ברקס?
קרה גם לי באמתע כביש מהיר על 100. לא היה כלום על הכביש לפני ופתאום ברקס כזה חזק.
המשאית שמאחורי צפרה וכמעט נכנסה בי"

"קרה לי גם שהרכב בלם כשעברתי ליד רכב שעמד בשוליים ונגע עם הגלגל בקו הצהוב. מיד לחצתי על דוושת ההאצה ובכך ביטלתי את הבלימה.
היום אני כבר מכיר את התופעה נותן לחיצה קלה על ההאצה במצבים כאלה."

"לאחר כחודש עם הרכב אני יכול לומר שאני פשוט לא סומך על מערכת ה-Auto Pilot. אם אני מפעיל אותה אז רק בכבישים שיחסית ריקים *ורק* כשיש גדר הפרדה בין כיווני הנסיעה.
בנוסף אני נכנס לכוננות כל פעם שאני רואה רכב שעומד בשוליים אחרי שפעם אחת בכביש הבקעה הרכב דפק לי ברקס בגלל משאית שעמדה בצד.
זה די מבאס כי במקום שהמערכת תקל על הנהג היא רק מכניסה אותי ליותר לחץ כשאני מפעיל אותה.
והשם Auto Pilot, גם אם היא קליט וסקסי, הוא פשוט מטעה. הרכב לא נוהג לבד ונהג חייב להשגיח בשבע עיניים."

 

בנוסף הועלו בקבוצה 2 ההודעות הבאות לגבי תביעה ייצוגית נוספת נגד טסלה, בין היתר לגבי כך שמערכת זיהוי סטיה מנתיב לא פועלת כנדרש ולגבי איזה הודעה לא ברורה שמישהו פרסם שטסלה פרפורמנס כמעט הרגה אותו ואת בת זוגו.

 

אין לי שום מושג לגבי נכונות או אמיתות הדברים, רק מעלה אותם כפי שהם פורסמו בקבוצה.

 

 

IMG-20210722-WA0047.thumb.jpg.b3503da229d8b63dc2cc683b01be15ff.jpg 

IMG-20210722-WA0020.thumb.jpg.5413e6109246aa445c9d01aa50747087.jpg

 

 

קצת מעניין איך בתקופת זמן כל כך קצרה בישראל יש המון "בעיות", ואומנם בחו"ל עם מילוני ק"מ יש הרבה פחות מהומות.

 

אני לא טוען שאנשים בישראל משקרים, אבל זה ממש מעניין. הרי יש בחו"ל מאות אלפי מודל 3\Y\X\S שכבר "אימנו" את המערכות\וואטאבר, ופתאום פה בארץ אחרי חודשים בודדים יש המון בעיות?

 

אפשר לראות את הסרטון שהבחור שם התכוון אליו?

 

עריכה אחרונה על ידי Turbulence
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר קיבל את הטסלה שלו לפני כחודשיים, כבר הספיק לבזבז שני ימי עבודה מלאים עקב תקלות וביקור במוסך שלהם. תקלה ראשונה, דלת תא המטען לא נפתחת. תקלה שנייה, מזגן לא עובד, פתח קריאת שירות לפני 4 ימים, התור הפנוי הראשון - 17/8. אחרי צעקות ותחנונים הסכימו לקבל אותו יום למחרת. הגיע למוסך בעשר בבוקר, סיים בשלוש. בזמן הזה היו חמישה רכבים לפניו, ועוד חיכו מספר רכבים אחריו. אני מנחש בזהירות שהם מטפלים לפחות בעשרה רכבים מדי יום, כפול 20 ימי עבודה... זה נשמע לכם כמו מספרים הגיוניים לרכב חדש שיש ממנו סך הכל 3000 על הכביש? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Turbulence כתב:

 

קצת מעניין איך בתקופת זמן כל כך קצרה בישראל יש המון "בעיות", ואומנם בחו"ל עם מילוני ק"מ יש הרבה פחות מהומות.

 

אני לא טוען שאנשים בישראל משקרים, אבל זה ממש מעניין. הרי יש בחו"ל מאות אלפי מודל 3\Y\X\S שכבר "אימנו" את המערכות\וואטאבר, ופתאום פה בארץ אחרי חודשים בודדים יש המון בעיות?

 

אפשר לראות את הסרטון שהבחור שם התכוון אליו?

 

 

המידע הזה כנראה נמצא בקבוצות וואטסאפ, פייסבוק וטלגרם בארה"ב כפי שקורה בישראל ולא יוצא לתקשורת בארה"ב או שהוא כן יצא ובגלל שאנחנו בישראל אנחנו לא יודעים על כך.

 

 

 

לפני 21 דקות, Acoca_N כתב:

חבר קיבל את הטסלה שלו לפני כחודשיים, כבר הספיק לבזבז שני ימי עבודה מלאים עקב תקלות וביקור במוסך שלהם. תקלה ראשונה, דלת תא המטען לא נפתחת. תקלה שנייה, מזגן לא עובד, פתח קריאת שירות לפני 4 ימים, התור הפנוי הראשון - 17/8. אחרי צעקות ותחנונים הסכימו לקבל אותו יום למחרת. הגיע למוסך בעשר בבוקר, סיים בשלוש. בזמן הזה היו חמישה רכבים לפניו, ועוד חיכו מספר רכבים אחריו. אני מנחש בזהירות שהם מטפלים לפחות בעשרה רכבים מדי יום, כפול 20 ימי עבודה... זה נשמע לכם כמו מספרים הגיוניים לרכב חדש שיש ממנו סך הכל 3000 על הכביש? 

 

 

בקבוצת הוואטסאפ עליה אני מסתכל היו מקרים של כל מיני תקלות שהצריכו תיקונים,  שנראים לי לפחות בהיקף גדול יותר ממה שאני מכיר ברכבים חדשים אבל לא יודע מבחינה סטטיסטית אם לגבי כל רכב ספיציפי כמות התקלות חריגה.

 

אני כבר לא זוכר הכל, אבל למיטב זכרוני היו מקרים של סימנים של החגורה על המושב, רווח בחלון נהג שגרם לכניסת רוח, פגמים בצבע חיצוני, תקתוקים מהמתלים, חלקי מרכב לא מיושרים, פנסים יושבים לא במקום, חדירת רטיבות לפנסים, חיישן מזגן לא תקין, סדקים בגג הזכוכית.

 

לפחות טסלה לא מתנערת ומתקנת הכל במוסך בפתח תקווה או ע"י שגריר (הייתה ביקורת על דרך תיקון חלקי המרכב הלא מיושרים).

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...