Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 3 שעות, David32 כתב:

ובכלל אני חושב שטסלה בישראל פשוט הוכיחו שחלק משאר היבואנים *עצלנים* שלא רוצים לעבוד ולמכור. פשוט ככה.

 

בוא אני אתקן אותך.

טסלה הוכיחו שאפשר להיות עצלנים ולהעיף רכבים.

הם הוכיחו שלא צריך פרסומות, לא צריך השקות, לא צריך להטיס כתבי רכב בשקל תשעים (מחילה פאבל) לספרד כדי לנסוע באיביזה, לא צריך אולמות תצוגה, לא צריך נסיעות מבחן, לא צריך סוכני מכירות עם חליפות מקסטרו ולא צריך מבצעים וימי מכירות לאנשי קבע.

 

כל מה שצריך זה מחיר טוב ואתר אינטרנט.

לא אתפלא אם את כל האופרציה של טסלה בארץ מורכבת מ 10 אנשים ועמיל מכס בשם גרשון שעובד לפי שעה.

עצלנים חארות הטסלה האלה, אבל מה? מוכרים בערמות והלקוחות סופר מבסוטים אז הכל מעולה וכולם מרוצים (חוץ מהיבואנים והכתבים בשקל תשעים וקסטרו).

 

 

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 4
  • מצחיק 4
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני יכול להראות לך צילומי מסך ממדינות אחרות בהן ההפרש הוא רק 11000 אירו וזה בערך ההפרש בין הדגמים, 192 אלף שקל לעומת 155 אלף שקל. כאמור אתה מקבל הטבה בשווי של כ-6,000 שקל כך שבפועל המחיר הוא 149 אלף שקל. אין לך ולי מושג מה מדיניות התמחור של היצרן כלפי כל שוק רכב, גם טסלה לא מוכרת במחיר אחיד בכל אירופה, בין השוק הגרמני לצרפתי לדוגמה יש הפרש של 3,900 אירו. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין, למה כשמתלוננים על מחירים גבוהים אז כולם מוציאים את המחשבון ורבים על עוד שקל, וכשמישהו מגן על מחיר גבוה זה בחאווה.

[קודם כול 192-44 זה 148, פחות ה 6 אלף = 142]

אבל נזרום. 11K יורו. מס 10% לא? אז 12.1K פה. שזה פלוס מינוס 47 אלף שקל נכון? 192-47=145 אלף שזה כבר מאוד קרוב ל 135 שרצית..

תוריד את ההטבה שציינת ואתה כמעט שם. וזה בשימוש בהפרש שאתה מציין. (אם משתמשים בהפרש בהולנד אנחנו פוגעים ב136 אלף לפני ההטבה).

 

 

לא מעניין אותי תמחור היצרן לפי שוק או עלות האופרציה לייבואן. אני מסתכל בתור לקוח קצה, זה מה שמעניין אותי.

 

 

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רואה איך משתלם למישהו לקנות את ה208e במקום טסלה3

 

אני מעריך בזהירות שירידת הערך של הטסלה תהיה נמוכה משמעותית מירידת הערך של האריה השואג, ולכן למרות פער המחיר ברכישה לטובת הפיג'ו - בשורה התחתונה הטסלה תעלה פחות

 

שלא לדבר על כך שהטסלה עדיפה בכל פרמטר. טווח, ביצועים, איבזור, גודל, איכןת חומרים, איכות הרכבה, הנדסת אנוש, וזה כבר עניין של טעם אבל לדעתי גם מראה.

  • מצחיק 1
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, David32 כתב:

לא מבין, למה כשמתלוננים על מחירים גבוהים אז כולם מוציאים את המחשבון ורבים על עוד שקל, וכשמישהו מגן על מחיר גבוה זה בחאווה.

[קודם כול 192-44 זה 148, פחות ה 6 אלף = 142]

אבל נזרום. 11K יורו. מס 10% לא? אז 12.1K פה. שזה פלוס מינוס 47 אלף שקל נכון? 192-47=145 אלף שזה כבר מאוד קרוב ל 135 שרצית..

תוריד את ההטבה שציינת ואתה כמעט שם. וזה בשימוש בהפרש שאתה מציין. (אם משתמשים בהפרש בהולנד אנחנו פוגעים ב136 אלף לפני ההטבה).

 

 

לא מעניין אותי תמחור היצרן לפי שוק או עלות האופרציה לייבואן. אני מסתכל בתור לקוח קצה, זה מה שמעניין אותי.

 

 

 

 

גם אותי זה לא מעניין, אבל זה המצב בשוק הישראלי ולא מהיום וטוב שיש מתחרה צעיר וחדש עם תמחור מאתגר שאולי יגרום למחיר של חלק מהדגמים לרדת. גם אם טסלה תמכור 8000 רכבים השנה הזו, עבור היבואנים הגדולים זו מכה קלה בכנף, צריך לראות מה זה עושה אולי בשוק הפרימיום שם אפשר לראות את ההשפעה בצורה ברורה יותר. כרגע לא ממש רואים כך שיתכן כי חלק נכבד מהרוכשים הם דווקא משדרגים מסגמנטים נמוכים יותר, במקום משפחתית מתחו קצת את התקציב ורכשו מודל 3. 

 

באירופה רוכשים לא מעט פיג'ו e-208, זואי ועוד. האירופאים הרבה יותר מחושבים ולא חיים בגישה הישראלית של "חיים רק פעם אחת". הרכב מתאים ומספק את הצרכים? אז למה להוציא עוד 10,000 אירו? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, ch2856 כתב:

באירופה רוכשים לא מעט פיג'ו e-208, זואי ועוד. האירופאים הרבה יותר מחושבים ולא חיים בגישה הישראלית של "חיים רק פעם אחת". הרכב מתאים ומספק את הצרכים? אז למה להוציא עוד 10,000 אירו? 

הייתי בטוח שהגישה דווקא הפוכה, כי עובדה שיש הרבה דגמים נחותים יחסית שבכלל לא נמכרים באירופה (וגם בארה״ב). לדוגמא, הגולף הבסיסית לא מיובאת לארה״ב בגלל השוק. הדגם הכי בסיסי הוא gti.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, ch2856 כתב:

גם אם טסלה תמכור 8000 רכבים השנה הזו, עבור היבואנים הגדולים זו מכה קלה בכנף,


לא נראה לי שיש יבואן שרואה מה טסלה עושה פה בלי מאמץ (ראה את תגובתי הקודמת) ולא מזיע. אם יש כזה הוא כנראה הגיע לעסק הזה בטעות.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 2

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, אבל עדיין מדובר בייצרן עם כושר ייצור מוגבל יחסית ומעבר לכך, זו ממש רק ההתחלה, אין לנו באמת מושג מה יהיה קצב המכירות בהמשך כאשר יהיה כאן מבחר גדול יותר של רכבים חשמליים מעניינים. ברור לי שהיבואנים מסתכלים ובוחנים בשבע עיניים, לא רק את ההצלחה במכירות אלא בכלל כל מודל השיווק, הטעינה והמכירה. 

 

בשלב זה אנחנו פשוט לא יודעים אם זה ייעצר לדוגמה ב-10,000 רכבים בשנה או יאמיר ל- 40,000 רכבים בשנה כאשר תשווק כאן המודל Y ועוד איזה דגם במחיר עממי. באירופה לדוגמה, הרכבים החשמליים של פולקסווגן התקבלו בזרועות פתוחות, בסין לעומת זאת לא. בישראל? אין ספק שכרגע טסלה היא סוג של סמל סטטוס ויהיה מעניין לראות איך דגמים חשמליים של יונדאי, קיה, טויוטה וסקודה יתקבלו כאן בארץ, מותגים מובילים אבל ללא הסקס אפיל של טסלה. יהיה מעניין ובסוף, זה רק יעשה טוב לצרכן. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, farkash7 כתב:

טסלה הוכיחו שאפשר להיות עצלנים ולהעיף רכבים.

הם הוכיחו שלא צריך פרסומות, לא צריך השקות, לא צריך להטיס כתבי רכב בשקל תשעים (מחילה פאבל) לספרד כדי לנסוע באיביזה, לא צריך אולמות תצוגה, לא צריך נסיעות מבחן, לא צריך סוכני מכירות עם חליפות מקסטרו ולא צריך מבצעים וימי מכירות לאנשי קבע.

אתה ממהר להתפוצץ עם מסקנות כאשר אני לא בטוח שאתה מכיר אפילו את רוב התמונה הכוללת,

לא אומר שאתה לא צודק, אבל:

1. טסלה לא הוכיחה כלום עדיין, אנחנו עוד מעט נהיה חצי שנה לתוך האירוע שנקרא "טסלה בישראל" ולהגיד שיש מסקנות, אעפס, נשמע לי קצת נמהר בשלב זה.

2. היבואנים היו שמחים (בחלקם) לחסוך את כל ההתעסקות שתיארת - אבל הם לא עושים את זה על דעת עצמם, יש יצרן ויש לו מדיניות, והם מבצעים אותה. מצבע הבגד של איש המכירות, האם הוא יציע לך לשמור את העט הזה, כמה מכוניות, מאילו דגמים ובאיזה סדר הן יעמדו באולם התצוגה. 

3. ואם טסלה לא עושה מתוך טוב לב וכמשימת מיון לאיגוד הפיות? אלא כי היא יודעת שאנשים יקנו ולא משנה מה? כי ככה היא יכולה לחמוק מלפזר הצהרות ולא להידרש לענות תשובות? כי מאחורי שיטת המכירה הזו והשארת הלקוח מחובר אליה בחבל הטבור היא משאירה לעצמה "דלת אחורית" ומחר תחליט לבצע רידוקציה בביצועים או בטווח בשיעור של 25 אחוזים אחרי שמודל שהריצו הראה שהמצב הנוכחי עשוי לפגוע בחיי הסוללה?

4. האם הדרך של היצרניות היא הנכונה או של טסלה? איני מומחה שיווק, ומספר מכירות הוא אינדיקציה גרועה יותר מאשר זמני 0-100 לתאר טיבה של מכונית - אבל לטסלה יש מוצר והוא בא בזמן הנכון, במחיר הנכון וזה שהוא אביזר אופנתי וסמל סטטוס לא מפריע. 

 

אחלתי לחיילת בהצלחה כי אני מאמין שיש מקום גם לטסלה בשוק הרכב העולמי והישראלי, אבל מכאן ועד הפסקנות הזו... אוהו, יש מרחק.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי 1 הוכיחה כבר הוכיחה. המספרים מדברים ואי אפשר להכחיש אותם. אפשר לעצום עיניים, אבל כשטסלה מוכרת רכב חשמלי שמתחיל ב-200K שקלים בכמויות של רכב ליסינג פופולארי לאחר כמה חודשים בשוק הרכב פה כל דיבור על לא הוכיחה הוא עצימת עיניים.

לגבי 2 זו בדיוק הסיבה שהם מזיעים.

לגבי 3 היא עושה את זה לא מטוב לב אלה מתוך מדיניות. ככה היא משווקת את הרכבים שלה ולא רק בישראל אלה בכל העולם. היא חותכת המון שומנים וידיים בדרך וחוסכת לא מעט כסף וכאבי ראש בעיקר לה אבל גם ללקוחות. לגבי התהיות שהעלת אני נוטה לחשוב שמדובר בדמיון מפותח. יש להם כבר מספיק דאטה ונסיון, הם משווקים את המודל S כבר 10 שנים עוד מעט וממה שמצטייר הסוללות שומרות טוב מאוד על אורך החיים שלהן, כנראה כי גם התוכנה שלהם עושה עבודה טובה, אז הרשה לי להטיל ספק במה שכתבת.

לגבי 4 מספרים בלבד הם אולי לא חזות הכל, אבל מספרים+שביעות רצון של לקוחות+תדמית+ביקורות מפרגנות מכל כתב רכב שהוא לא יהודי תושב ישראל, אז גם אם אינך מומחה בשיווק אתה יכול כבר לקבל את זה שזה עובד להם יופי.

אני לא פסקן. אני מתאר את המציאות כפי שהיא עכשיו. ברגע זה.

  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, farkash7 כתב:

לגבי 1 הוכיחה כבר הוכיחה. המספרים מדברים ואי אפשר להכחיש אותם. אפשר לעצום עיניים, אבל כשטסלה מוכרת רכב חשמלי שמתחיל ב-200K שקלים בכמויות של רכב ליסינג פופולארי לאחר כמה חודשים בשוק הרכב פה כל דיבור על לא הוכיחה הוא עצימת עיניים.

הכמות לא מפתיעה לאור המחיר ואפקט הדבר החדש ושאפו לגמרי למה שהיא עושה לכל מכונית רלוונטית בטווח המחיר שלה. אבל היי, "כמויות של רכב ליסיג פופולארי"? שמע, נכון לחציון הראשון של 2021 יש סדר גודל של 2900 חתיכות? זה איפה שהוא בשלהי העשירייה השנייה של המכוניות הנמכרות. 

 

לפני כשעה, farkash7 כתב:

לגבי 2 זו בדיוק הסיבה שהם מזיעים.

לא הסברת. מה אתה רוצה שיעשו? אתה חושב שאתה יודע משהו שיצרניות הרכב לא יודעות או מכירות? הן פשוט עובדות אחרת, זה לא אומר שזו לא אסטרטגיה נכונה.

 

לפני כשעה, farkash7 כתב:

לגבי 3 היא עושה את זה לא מטוב לב אלה מתוך מדיניות. ככה היא משווקת את הרכבים שלה ולא רק בישראל אלה בכל העולם. היא חותכת המון שומנים וידיים בדרך וחוסכת לא מעט כסף וכאבי ראש בעיקר לה אבל גם ללקוחות. לגבי התהיות שהעלת אני נוטה לחשוב שמדובר בדמיון מפותח. יש להם כבר מספיק דאטה ונסיון, הם משווקים את המודל S כבר 10 שנים עוד מעט וממה שמצטייר הסוללות שומרות טוב מאוד על אורך החיים שלהן, כנראה כי גם התוכנה שלהם עושה עבודה טובה, אז הרשה לי להטיל ספק במה שכתבת.

טסלה זוכה למלוא הקרדיט מבחינתי על 3 דברים: 1. את מה שהיו צריכים  לאנוס את היצרניות האחרות לעשות (מעבר לחשמל, סטנדרט בטיחות מדהים) היא עשתה מיוזמתה, 2. בזכותה יש לנו מכוניות כמו טאייקן, 3. ביצועים להמונים וניתוק הקשר בין כסף שקונה ביצועים ואנחנו רק בתחילת ההבנה של האימפקט הזה (בעצם, לא בטוח שזה רעיון טוב...). המודל S עברה המון שינויים במהלך חייה, והיו לה חבלי לידה קשים, לא בטוח שזו הדוגמה הנכונה  - הסוללות? הן לא שלה. בתחום ניהול האנרגיה, יש לה כרגע ייתרון על פני האחרות, ללא ספק. התהייה שהעליתי הייתה סברת הקיצון. קיצון, אבל לא כזו שאין לה אפשרות לעשות אותה. לגבי שתי הנקודות הראשונות (שהיא סומכת על כך שאנשים יקנו ושההתנהלות שלה מאפשרת לה שלא לתת דין וחשבון על תקלות וטעויות) אני מתקשה למצוא לה סנגוריה.  

 

לפני שעה, farkash7 כתב:

לגבי 4 מספרים בלבד הם אולי לא חזות הכל, אבל מספרים+שביעות רצון של לקוחות+תדמית+ביקורות מפרגנות מכל כתב רכב שהוא לא יהודי תושב ישראל, אז גם אם אינך מומחה בשיווק אתה יכול כבר לקבל את זה שזה עובד להם יופי.

"ביקורות מפרגנות מכל כתב רכב שהוא לא יהודי תושב ישראל", טוב, לא קראתי כל כתב שהוא לא יהודי תושב ישראל, אז אני לא יודע. לי בכל אופן אין ממש מילה רעה על המודל 3 כי הם לא מאפשרים לבחון אותה (כמה נוח). לגבי שביעות רצון, בוא, אם אנחנו מסתובבים באותן קבוצות טלגרם ווטסאפ - זה לא הכל ורדים ושושנים, מה שכן, חלק גדול מהם מודים שלמרות הלקרדות - החוויה שווה את זה - מקבל ב-100 אחוזים. זה לא שונה מההקרבה של חיים לצד רוב המכוניות המיוחדות באמת שיש

 

לפני שעה, farkash7 כתב:

אני מתאר את המציאות כפי שהיא עכשיו. ברגע זה.

"עכשיו ברגע זה". זו הנקודה, עם זה התחלתי ובזה אסיים, אנחנו חצי שנה לתוך הסיפור. האימפקט מרשים, אני מעדיף לחכות קצת לפני שאהייה נחרץ לגבי הסיפור הזה. 

 

נקודה אחרונה, בניגוד לשווקים אחרים בעולם, בישראל התמזל מזלנו וההגעה המאוחרת של טסלה מתוזמנת אצלנו עם אחת השנים המשמעותיות ביותר ששוק הרכב המקומי חווה, ואני מדבר על הבליץ החשמלי (12 נקודות על התחכמות). כי בטווח הזמן של 6-8 חודשים אנחנו נראה פה מקבץ מאוד צפוף של חשמליות בטווחים העממיים וזה הופך את הסיפור המקומי לכזה שהוא מעט שונה מהסיפור העולמי של טסלה, שם היא הייתה סוג של מוצר "אפוי" יחיד על המדף עד שהאחרים יישרו קו. בינתיים ההשפעה הגדולה ביותר שלה היא על החשמליות מסביבה, זה טוב, זה לא מהפכה.  

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, קרמבו כתב:

שמע, נכון לחציון הראשון של 2021 יש סדר גודל של 2900 חתיכות? זה איפה שהוא בשלהי העשירייה השנייה של המכוניות הנמכרות. 


אני מדבר על המסירות בחודש שעבר והחודש. מספרים מאוד מאוד מרשימים, ברמה של רכב ליסינג פופולארי בישראל, וזה לרכב חשמלי, ללקוחות פרטיים ובלי הנחות, ואם היו יותר רכבים במלאי המספרים היו גדולים יותר.

 

כמובן שמה יהיה בעתיד והאם המודל של טסלה ימשיך להוכיח את עצמו אני ואתה לא יודעים, כי לחזות את העתיד זו פונקציה שאין לי עדיין, אבל אם נסתכל על מה קרה עד עכשיו, מאיפה טסלה התחילה, מה הייתה התוכנית שלה (שהייתה די גלויה וברורה לכולם מהתחלה) אפשר לראות הצלחה לא מבוטלת בהגעה ליעדים שהיא הציבה לעצמה.

אם הרף הזה ישמר היא תמשיך להצליח.

אותי עדיין מדהימה אותה ביקורת מפורסמת  של Car and Drive מלפני כמעט 10 שנים על המודל S, גם כשאני צופה בה היום, טסלה באמת הצליחו להגיע מאפס ל-100 בזמן כל כך קצר כיצרן רכב ולייצר DNA, זה לא נתפס, ובטח אם ניקח את אסטרטגיית השיווק שלהם שפחות או יותר אומרת ״נשקיע אפס בפרסום ומי שימכור את המכוניות שלנו הם הלקוחות שלנו״. אה כן יש שם גם גאון שיווק ששמו איילון מאסק שיודע למנף גם פשלות מקריות או לא מקריות לטישרט במחיר מופקע שאנשים מדברים עליו.

 

מבחינתי היצרנים האמריקאים הם דווקא מבחן מעניין ששווה לעקוב אחריו.

פורד יצאו עכשיו עם הF150 שמקבל ביקורות טובות ממה שראיתי וכמו כל טנדר מוצלח יזכה להצלחה אם לא התגלו בו באגים קריטיים. GM אמורים לצאת עם ההאמר החשמלי, וטסלה עם הסייברטראק.

 

יהיה מעניין לראות איך השוק יקבל את השלושה. זה יהיה מבחן מעניין. כמו קרבות הטנדרים מהעבר של פורד-דודג׳-שברולט רק ״מתודלקים״ בחשמל וביצועים פסיכיים.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...