Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נראה שמשרד התחבורה מנסה לבצע שינויים 

משמעותיים בתחום הרכב החשמלי : 

 

"השרות מרב מיכאלי, תמר זנדברג וקארין אלהרר, מציעות להתייחס ליבואנים כאל יצרני רכב, ולחייבם לעמוד בשיעורי הפליטה המקבילים לאירופה. כיום מדובר בממוצע של 95 גרם פחמן דו־חמצני לק"מ, והוא צפוי לרדת עוד יותר ב–2025."

 

"מס הקנייה על מכוניות חשמליות — 10% כיום לעומת כ–60% בממוצע במכוניות אחרות — עומד לעלות בראשית 2023. שלושת משרדי הממשלה מציעים להאריך את הטבת המס עד סוף 2025."

בנוסף, מוצע גם לבטל את המכס על מכוניות חשמליות (בגובה 7%). מכס זה מוטל בשל הסוללה — הרכיב היקר במכונית — שמיוצרת לרוב בסין (מדינה שלישראל אין הסכם סחר עמה)" 

 

"כיום, נדרשת הסכמה של כל דיירי הבניין המשותף כדי להתקין עמדת טעינה למכונית חשמלית. החוק מבקש לתקן זאת ולאפשר לכל דייר להתקין תשתית טעינה בחניה הצמודה לדירתו. אם החיבור יהיה לרשת החשמל של הבניין, יותקן מונה נפרד לעמדת הטעינה, ואסיפת הדיירים תחליט על ההספק המירבי בכל עמדת טעינה — אם יהיו כמה אלה.

 

בבניינים שבהם אין חניות פרטיות לדיירי הבניין המשותף, יוכל רוב מבעלי הדירות להחליט כי חלק מהחניות יוקצו לחניות עם עמדת טעינה."

 

"נציגים ממשרדי האנרגיה, הגנת הסביבה והאוצר — שיקבע קריטריונים שיחייבו בעלי חניונים להקים בהם עמדות טעינה. המטרה של תיקון זה היא לאפשר גם לנהגים שאין להם חניה פרטית, להחזיק מכונית חשמלית ולטעון אותה בחניונים ציבוריים."

 

מקור

 

 

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 10.7.2021 בשעה 23:01, nurusz כתב:

ה PULSAR PLUS ? מה המחיר ? נתוני התשתית ?

יש לי חיבור של 3X25AMP 17..32 KW

סליחה על התגובה המאוחרת, הרכב מושך 16X3, לכן בבית פרטי כבל חשמל ירוק  5X4 מספיק. אצלי התקנתי מאמ"ת 25A בארון חשמל, מאמ"ת 20A ופחת בארון החיצוני ומשם חיבור קצר לעמדת טעינה.  עמדת הטעינה ללקוח רגיל עולה סביבות 3000 שקל ללא התקנה.

בריאות לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טמטום אחד גדול, אבל נו, הן יודעות שאין להם מילה בנושא ואת הכל יקבע משרד האוצר. אין צורך לחלק הטבות ענק לרכבים בסכומים של מעל ל-200,000 שקל. זה מטומטם ולא צודק כלפי משלם המיסים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, ch2856 כתב:

טמטום אחד גדול, אבל נו, הן יודעות שאין להם מילה בנושא ואת הכל יקבע משרד האוצר. אין צורך לחלק הטבות ענק לרכבים בסכומים של מעל ל-200,000 שקל. זה מטומטם ולא צודק כלפי משלם המיסים. 

ההטבה מוגבלת בסכום גם היום. המכוניות של העשירים משלמות מס מלא מעל גובה ההטבה + מס עשירים

STI 2004

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין, אני מעדיף שיוזילו עוד קצת רכבים נגישים ולא פורשה טייקן במיליון שקל. תחשוב לדוגמה שבמקום לתת הנחה לרכב יקר יתנו לשבעה רכבים עממיים הנחה נוספת של 10000 שקל. תוסיף לזה סכום מקסימום שיאלץ יבואנים להוזיל עוד יותר את המחיר ואז אתה באמת מעודד מעבר לרכב חשמלי לצד האצה של פיתוח תשתיות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 17.7.2021 בשעה 22:10, evc כתב:

כמובן שאם יהיה מס נסועה על כל הרכבים, חשמליים ולא חשמליים, אז יבטלו את מס הבלו על רכבים לא חשמליים.

 

לא ייקחו מס כפול, כאשר כבר עכשיו מס הבלו הוא בשיעור שערורייתי.

 

הדלק יעלה בערך חצי מעכשיו.

 

זה אומר שעלות נסיעה ברכב חשמלי תהיה עדיין בערך חצי מרכב היברידי ובערך רבע מרכב בנזין לא היברידי.

אשרי המאמין. 

 

הסיכוי שמדינת ישראל יורידו את המס , במיוחד מס שנחשב כמס על היותר עשירים (עניים נוסעים בתחבורה ציבורית) הוא לרוב נמוך, 

ובתקופה אחרי שחילקו כל כך הרבה כסף בקורונה , הסיכוי יורד עוד יותר. 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובינתיים עוד מכוניות יעלו בקרוב מאד על הכבישים -
טסלה לא עוצרת למנוחה: משלוח חדש מגיע לארץ
משלוח חדש של כ-1,700 מכוניות טסלה מתוצרת סין ינחת באשדוד בתחילת אוגוסט • כל המכוניות מכורות ללקוחות פרטיים


https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001378720

וגם זה :

 

שנה וחצי אחרי שנכנסה לישראל: שיווק מכוניות GAC הסינית ייעצר לשנה לפחות

השיווק של GAC התאפשר בזכות הוראת שעה של משרד התחבורה, שלפיה ניתן לייבא לישראל מכוניות חשמליות שאינן עומדות בתקינה מערבית (אירופית או אמריקנית), אך בסדרות קטנות של עד 400 מכוניות בכל שנה. אחרי שנתיים הוחלט במשרד התחבורה שלא להאריך את הוראת השעה, והחל מסוף השנה נדרשות היצרניות הסיניות לעמוד בתקינה מערבית.

 

המקור כאן - https://www.themarker.com/dynamo/cars/.premium-1.10014353

 

למי שאין גישה, מצרף כקובץ לקריאה.

 

 

premium-1.pdf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 18.7.2021 בשעה 12:59, ch2856 כתב:

טמטום אחד גדול, אבל נו, הן יודעות שאין להם מילה בנושא ואת הכל יקבע משרד האוצר. אין צורך לחלק הטבות ענק לרכבים בסכומים של מעל ל-200,000 שקל. זה מטומטם ולא צודק כלפי משלם המיסים. 

אני מעדיף שמי שיש לו 200K לאוטו יקנה אחד שלא ירעיש ולא יזהם לי את הרחוב, אתה לא?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מעדיף ששלושה אנשים שיש להם כסף לסופרמיני בנזין כמו 208 יוכלו לרכוש 208 חשמלית ב-130 אלף שקל במקום 155 אלף שקל. אני מעדיף שאם הייתה משפחתית חשמלית קלאסית בישראל, אז שלושה רוכשי משפחתית בנזין היו רוכשים משפחתית חשמלית, במקום לדוגמה רוכש אחד של מודל 3 פרפורמנס שלא יקרה לה כלום אם המחיר יהיה 320,000 שקל במקום 260,000 שקל.

 

אבל אני בכלל חושב דבר אחר, שהמודל צריך להיות הטבה ישירות לכיס של הצרכן כך שבטוח שכל ההטבה הולכת לצרכן ולקבוע מחיר מקסימום להטבה דבר שיחייב את היצרנים/יבואנים לעמוד במחיר מסוים. סתם לדוגמה, אם עכשיו תהיה הטבה רק לרכבים במחיר של עד 180,000 שקל, אני בטוח שזה גם יהיה המחיר של מודל 3 הבסיסית, ואם זה המחיר של מודל 3, אז אי אפשר למכור סופרמיני חשמלית ב-155 אלף שקל אלא אולי ב-135 אלף שקל וכו'. רעש אני אוהב, לא מוותר על ההנאה שלי מרכב בנזין ספורטיבי, אבל זה כבר עניין אחר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, ch2856 כתב:

אני מעדיף ששלושה אנשים שיש להם כסף לסופרמיני בנזין כמו 208 יוכלו לרכוש 208 חשמלית ב-130 אלף שקל במקום 155 אלף שקל.

 

לפני 18 דקות, ch2856 כתב:

ואם זה המחיר של מודל 3, אז אי אפשר למכור סופרמיני חשמלית ב-155 אלף שקל אלא אולי ב-135 אלף שקל

זה המחיר של המודל 3 ועדיין המחיר של ה 208 (ושל ה C4) הוא גבוה.

 

אבל זאת לא אשמת המדינה. אלא... 

 

 

ובכלל אני חושב שטסלה בישראל פשוט הוכיחו שחלק משאר היבואנים *עצלנים* שלא רוצים לעבוד ולמכור. פשוט ככה.

אם טסלה מצליחה להעיף כמויות כאלה של רכבים, מה זה הופך את כול הסיפורים של שאר היבואנים על ביקוש או על הקצאות (אזכיר שטסלה לא ייצרנית טובה ומייצרת אחוזון מכמות הרכבים שחברות רכב אחרות מייצרות).

הכול קישקוש והנה ההכוחה.

  • אהבתי 1
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה בדיוק הוכחת? שטסלה מצליחה? כן אנחנו יודעים שמתייחסים אל הרכבים שלה כמו אל האייפון הראשון. על 208 חשמלית לדוגמה מקבלים עם הטבה בשווי של כ-6000 שקל ואם תבדוק את מחירי הדגם בחו"ל, בשקלל ההטבה תגלה שהמחיר בישראל הוגן. אפשר אולי נלמד מה המחיר של האיוניק 5 או נירו חשמלי וקונה חשמלי, מה ההקצאה ונהיה יותר חכמים. היבואנים ממש לא עצלנים, הם עסק שנועד להרוויח ורוצים להרוויח כמה שיותר. 

 

אם מחר יש מס נסועה על רכב חשמלי, מס רגיל וכו', אתה עדיין תרכוש רכב חשמלי? מדוע לא? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, ch2856 כתב:

אם זה המחיר של מודל 3, אז אי אפשר למכור סופרמיני חשמלית ב-155 אלף שקל אלא אולי ב-135 אלף שקל

ועדיין מוכרים 208E ב 155.

 

לא אכפת לי שטסלה מצליחה, אני לא מעריץ טסלה. זה שמתייחסים אליה כאייפון זה בכלל לא מעניין אותי. מעניין אותי שיכולים למכור במחיר טוב, הם וסמלת עם ה 500E.

כן אני טוען שה208E צריכה להיות זולה יותר.

 

לפני 51 דקות, ch2856 כתב:

מה ההקצאה

לא אכפת לי בתור לקוח. הנה, טסלה למדו לייצר רק לפני כמה שנים ומצליחים לעלות אלפי רכבים על הכביש. זה מה שמעניין אותי.

אתה רוצה להגיד לי שפיג'ו לא יכולים? לא יודעים לייצר? שכחו?

 

לפני 52 דקות, ch2856 כתב:

 הם עסק שנועד להרוויח ורוצים להרוויח כמה שיותר. 

וטסלה ישראל מלכר.

 

 

אגב, מה בחול?

מודל 3:

image.png.e8a0b939dae80b160c70c037cbf54b60.png

 

 

208-e: (עם תוספת גג פנורמי וpack city 2, מה שזה לא יהיה)

image.png.54e5b642229514c29384e9a9a07780e2.png

 

שני המחירים על הכביש.

אני רואה הבדל של 13K יורו.... 

  • אהבתי 2
SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...