Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

 טסלה בחום של אילת

 אצלי בבית החניה מקורה; מאוד מתלבט אם לנסוע עם הטסלה לאילת (שישה ימים). לבית מלון חניה חיצונית, בשמש.. זה יכול לגרום נזק בלתי הפיך לבטריה? גם, כל כמה זמן אצטרך להטעין שם (בסופר-צ׳רג׳ר)? מניח להאוטו ינסה לצנן את הבטריה ואת עצמו במהלך היום  

עריכה אחרונה על ידי Elol
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

טסלות נוסעות חופשי במדבריות של ארה"ב, שם חם כמו אצלנו אם לא יותר... אני בספק שנסיעה של שבוע לאילת תגרום נזק בלתי הפיך לסוללה או לרכב. או בקיצור - סע לשלום.

כמה תצטרך להטעין אתה תוכל לענות יותר טוב מרובנו, לנו אין את הרכב :)

עריכה אחרונה על ידי DubelBoom
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הטמפרטורה באילת הייתה 60 מעלות ומעלה הייתי אומר לך שכדאי לחבר את הרכב באופן קבוע לטעינה בכדי שיוכל לקרר את הסוללה, אבל בין 40-50 מעלות שיש באילת, אין לך מה לדאוג כלל לגבי תקופה קצרה כזו של שבוע. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Elol כתב:

 טסלה בחום של אילת

 אצלי בבית החניה מקורה; מאוד מתלבט אם לנסוע עם הטסלה לאילת (שישה ימים). לבית מלון חניה חיצונית, בשמש.. זה יכול לגרום נזק בלתי הפיך לבטריה? גם, כל כמה זמן אצטרך להטעין שם (בסופר-צ׳רג׳ר)? מניח להאוטו ינסה לצנן את הבטריה ואת עצמו במהלך היום  

 

המודל 3 שלי חונה בחוץ כבר שנתיים וחצי. זה רכב שנועד לשרת אותך, לא אקזוטיקה ששומרים בחניון ממוזג. חוץ מזה, חום הוא לא כזו בעיה, קור קיצוני הרבה יותר בעייתי. גם בקור הכי גדול יחד עם Sentry Mode פועל (שלא קיים בישראל) הרכב מאבד לכל היותר 10% טעינה ביום. אם אתה ממש חושש שים כיסוי על הרכב. כשביקרנו בישראל באוגוסט  לשבועיים שמנו כיסוי על הרכב והסוללה ירדה באחוז או שניים במהלך התקופה.

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסוללה לא מקבלת את החום של תא הנוסעים היא ברצפת הרכב במקום מוצל וקריר יחסית. ואם יש צורך הרכב יפעיל קירור לסוללה.

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק תוודא שקירור תא הנוסעים כבוי , שלא תחזור אחרי שבוע לרכב ותגלה סוללה ריקה. 

10 דקות לפני ההגעה לרכב , אפשר להדליק את הקירור מהאפליקציה 

בתאריך 11.7.2021 בשעה 14:30, nurusz כתב:

למה שיתרוקן אם אני מחבר את הטסלה לחשמל ? אני בטוח שהמערכת תדאג לזה. ברכב רגיל אתה צריך להפעיל את המנוע כדי להפעיל את האלטרנאטור שדואג למלוי הבטריה.

תראה את הסירטון של גיימס מי, שהעלתי מקודם .

 

הוא השאיר את הרכב שלו (מודל S 9) בחניון , מחובר לכבל טעינה למשך הרבה זמן. 

כל עוד הרכב בטעינה , המערכת טוענת גם את המצבר הרגיל (12V) 

הבעיה הייתה שהסוללה הראשית היתה טעונה באופן מלא , ולכן המצבר המשני לא נטען. לעומת זאת הוא המשיך לספק זרם למערכות הרכב השונות עד אשר נגמר. 

 

ואז לא היה ניתן לפתוח את הדלת ומשם לפתוח את תא המטען הקדמי שמשם יש גישה למצבר. 

 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 49 דקות, YaronNahum כתב:

 

הבעיה הייתה שהסוללה הראשית היתה טעונה באופן מלא , ולכן המצבר המשני לא נטען. לעומת זאת הוא המשיך לספק זרם למערכות הרכב השונות עד אשר נגמר. 

 

תודה

כן, צריך לחבר לחשמל ולהנמיך את מקסימום הטעינה אפילו ל 50%

עריכה אחרונה על ידי nurusz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, YaronNahum כתב:

רק תוודא שקירור תא הנוסעים כבוי , שלא תחזור אחרי שבוע לרכב ותגלה סוללה ריקה. 

10 דקות לפני ההגעה לרכב , אפשר להדליק את הקירור מהאפליקציה 

תראה את הסירטון של גיימס מי, שהעלתי מקודם .

 

הוא השאיר את הרכב שלו (מודל S 9) בחניון , מחובר לכבל טעינה למשך הרבה זמן. 

כל עוד הרכב בטעינה , המערכת טוענת גם את המצבר הרגיל (12V) 

הבעיה הייתה שהסוללה הראשית היתה טעונה באופן מלא , ולכן המצבר המשני לא נטען. לעומת זאת הוא המשיך לספק זרם למערכות הרכב השונות עד אשר נגמר. 

 

ואז לא היה ניתן לפתוח את הדלת ומשם לפתוח את תא המטען הקדמי שמשם יש גישה למצבר. 

 

 

זה לא קשור. המצבר 12V נטען מהסוללה הראשית גם עם הרכב סתם חונה ולא מחובר לכלום. היתה אצלו כנראה תקלה במצבר. כפי שכבר אמרתי יש דרך לפתוח את תא המטען הקדמי במקרה שיש בעיה במצבר, טסלה לא אשמה שג'ימס מיי לא RTFM.

 

לפני כשעה, YaronNahum כתב:

רק תוודא שקירור תא הנוסעים כבוי , שלא תחזור אחרי שבוע לרכב ותגלה סוללה ריקה. 

 

קרור תא הנוסעים (overheat protection) נכבה אוטומטית אחרי 12 שעות.

עריכה אחרונה על ידי eladts
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, eladts כתב:

טסלה לא אשמה שג'ימס מיי לא RTFM

ראית את הסרטון?

כי הוא כן פתח את תא המטען הקדמי בצורה ידנית, ובסרטון עצמו הוא אמר שיש אפשרות כזו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Fazer כתב:

ראית את הסרטון?

כי הוא כן פתח את תא המטען הקדמי בצורה ידנית, ובסרטון עצמו הוא אמר שיש אפשרות כזו.

 

לא ראיתי את הסרטון, התיחסתי למה ש-YaronNahum כתב.

עריכה אחרונה על ידי eladts
  • משעמם 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, eladts כתב:

 

לא ראיתי את הסרטון, התיחסתי למה ש-YaronNahum כתב.

לפני 19 שעות, eladts כתב:

 

זה לא קשור. המצבר 12V נטען מהסוללה הראשית גם עם הרכב סתם חונה ולא מחובר לכלום. היתה אצלו כנראה תקלה במצבר. כפי שכבר אמרתי יש דרך לפתוח את תא המטען הקדמי במקרה שיש בעיה במצבר, טסלה לא אשמה שג'ימס מיי לא RTFM.

 

 

חבל שאתה מגיב על סרטון בלי שאתה רואה אותו,

 

כי היית רואה שהוא דיבר עם נציגים של טסלה , הם הסבירו לו את שני הדברים.

 

וההסבר "שלי" על הסוללה הוא פשוט תרגום של מה שגיימס מי אמר. 

 

מדובר על טסלה מודל S , יכול להיות שדברים שונים בטסלה 3. 

 

עריכה אחרונה על ידי YaronNahum
  • רעיון גרוע 1

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם, אחלה תשובות, נסע לאילת עם הטסלה בלי לדאוג יותר מדי. בכל זאת אקנה כיסוי לרכב כפי שהציעו כאן, מצאתי באליאקספרס ב20 דולר

 

19 hours ago, eladts said:

 

קרור תא הנוסעים (overheat protection) נכבה אוטומטית אחרי 12 שעות.

 

 זה חשוב, לא ידעתי. חיפשתי טיפה, יש כמה פטרונות, אטפל בזה 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טסלה משתלמת יותר ממשפחתית עם מנוע בנזין -כך עולה מתחשיב בלתי תלוי שערכה חברת המחקר "חשב"

 

https://www.themarker.com/dynamo/cars/.premium-1.9983307

 

בטסלה תשלמו 1,700 שקל על חשמל בשנה, ובמשפחתית תוציאו 10,107 שקל על תדלוק. כך, לאורך חמש שנים, טסלה מודל 3 היא משתלמת יותר. העלות החודשית שלה היא 2,931 שקל לחודש, מול 2,961 שקל למשפחתית עם מנוע בנזין.

ככל שתיסעו יותר, כך הפער בין המכוניות יגדל, והטסלה תהפוך למשתלמת עוד יותר. כעבור חמש שנים, טסלה מודל 3 תהיה משתלמת יותר ממשפחתית בנזין.

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לפי עלויות חשמל/דלק בלבד? או כולל גם את הטיפולים ל5 שנים +ביטוחים?

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...