Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני 29 דקות, eladts כתב:

 

זה עובד במכוניות עם ספידומטר מכני. נראה את החבר מהמגרשים משנה את הק"מ של טסלה.

לא יודע אם אגלה לך סוד אבל בספידומטר דיגיטלי זה הרבה יותר פשוט מאנלוגי, זה רק מונה בתוכנה. לגבי סטלה כנראה שזה יהיה בלתי אפשרי כי כל המידע על הרכב נמצא בענן בשרתים של החברה ולא במחשב של משרד התחבורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 11 דקות, Johnik כתב:

לא יודע אם אגלה לך סוד אבל בספידומטר דיגיטלי זה הרבה יותר פשוט מאנלוגי, זה רק מונה בתוכנה. לגבי סטלה כנראה שזה יהיה בלתי אפשרי כי כל המידע על הרכב נמצא בענן בשרתים של החברה ולא במחשב של משרד התחבורה.

השאלה אם יש לך גישה אליו. טסלה פרסמו challenge עם פרס בסך כמה מליונים למי שיפרוץ את הרכבים. מישהו הצליח בינתיים? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, Johnik כתב:

לא יודע אם אגלה לך סוד אבל בספידומטר דיגיטלי זה הרבה יותר פשוט מאנלוגי, זה רק מונה בתוכנה. לגבי סטלה כנראה שזה יהיה בלתי אפשרי כי כל המידע על הרכב נמצא בענן בשרתים של החברה ולא במחשב של משרד התחבורה.

מה שבטוח שמשתקף מהתגובה שלך וזה בטוח לא סוד,שאין לך שמץ....לכן הכי קל לרשום בלי סוף %$&#@ בביטחון מלא !
 

- קודם כל,מה הקשר למחשבים של משרד התחבורה ?! שם זה הכי קל לשחק עם המספרים,אם מבינים "איזה" גורמים מעדכנים את הנתונים ;)
- בעידן האנלוגי לפחות לרוב היה צריך לטפל רק במקום אחד,כרגע יש לך הרבה מאוד מונים (אהה זה רק מונה בתוכנה),בהרבה מאוד מודולים,חוץ ממה שאתה רואה על הלוח שעונים,ורוב ה"עבריינים" ממש לא יסודיים,ועם ציוד דיאגנוסטיקה פשוט (עם יותר רציני,בכלל) מהר מאוד אפשר לעלות על זה אם יודעים איפה להסתכל,ותאמין לי ברכבים מודרנים ממש לא פעולה פשוטה,מצריך ציוד לא זול,וידע נרחב בסוגי יצרנים וסוג ה-eeprom המורכב....ובכלל יותר ויותר יצרנים מיישמים גישה בסגנון PROXI Configuration....המבין יבין :cool:

PROXI.thumb.png.927be85546758593906ef4fb585462c8.png

 

עובדות טכניות משעמם אנשים,אז נחזור לטסלה,כרגיל האנשים לא מבינים שהרכב הזה תכלס SW על גלגלים,והנה "דוגמית" לעומק של יכולת לנתח DATA,הרי ברכב הזה מתועד הכל מהכל והכל.
כרגע יש להם אחד הריקולים הקשורים ל-136000 מכוניות S בין 2012-2018 ודגם X בין 2016-2018 בגלל כשל ברכיב זיכרון MCU1 eMMC שיגרום לכשל במסך הראשי (מרכז השליטה),בגלל המספר העצום של רכבים ובקושי יש להם מרכזי שירות בעולם,בנוסף המחסור העולמי בצ'פים,הם מנתחים כמות המחזורים program-erase cycles של רכיב הזה בכל רכב עם הרכיב הזה,ולפי זה מנהלים את הזימון של רכבים עם סיכון לכשל הכי גדול...
https://www.findmyelectric.com/blog/tesla-mcu1-emmc-failure-explained/

 

בקיצור כל מי שחושב שאפשר לשחק בלוח שעונים של טסלה,אלו אנשים פנטזיונרים שניזונים מאגדות אורבניות,ולא מכיר שיטת עדכון שלהם ואת היכולת של אלגוריתמים מבוססי ML שלהם ומה זה "עיבוד רשת עצבי" 

דווקא במקרה של טסלה למדינה יהיה הכי קל לגבות מס "גרין" במקור,הרי המדינה אוהבת שאחרים יעשו את העבודה "חובת ניכוי במקור",יעביר חקיקה/תקנון להוסיף תשלום בעמדות סופרצ'ארג'ר,ובלחיצת כפתור טסלה יעבירו כמה KWH הצרכן צרך בניכוי על מה שכבר שולם ,והמדינה תוציא דרישת תשלום ליתר.

אז כמו שכמה אנשים הסבירו יפה את "אבולוציה" של המיסוי של סולר,רק שאלה של זמן מתי יקרו דברים בתחום המיסוי של EV כאשר המספרים יהיו באמת משמעותיים.  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, ocsi4u כתב:

מה שבטוח שמשתקף מהתגובה שלך וזה בטוח לא סוד,שאין לך שמץ....לכן הכי קל לרשום בלי סוף %$&#@ בביטחון מלא !
 

- קודם כל,מה הקשר למחשבים של משרד התחבורה ?! שם זה הכי קל לשחק עם המספרים,אם מבינים "איזה" גורמים מעדכנים את הנתונים ;)
- בעידן האנלוגי לפחות לרוב היה צריך לטפל רק במקום אחד,כרגע יש לך הרבה מאוד מונים (אהה זה רק מונה בתוכנה),בהרבה מאוד מודולים,חוץ ממה שאתה רואה על הלוח שעונים,ורוב ה"עבריינים" ממש לא יסודיים,ועם ציוד דיאגנוסטיקה פשוט (עם יותר רציני,בכלל) מהר מאוד אפשר לעלות על זה אם יודעים איפה להסתכל,ותאמין לי ברכבים מודרנים ממש לא פעולה פשוטה,מצריך ציוד לא זול,וידע נרחב בסוגי יצרנים וסוג ה-eeprom המורכב....ובכלל יותר ויותר יצרנים מיישמים גישה בסגנון PROXI Configuration....המבין יבין :cool:

PROXI.thumb.png.927be85546758593906ef4fb585462c8.png

 

עובדות טכניות משעמם אנשים,אז נחזור לטסלה,כרגיל האנשים לא מבינים שהרכב הזה תכלס SW על גלגלים,והנה "דוגמית" לעומק של יכולת לנתח DATA,הרי ברכב הזה מתועד הכל מהכל והכל.
כרגע יש להם אחד הריקולים הקשורים ל-136000 מכוניות S בין 2012-2018 ודגם X בין 2016-2018 בגלל כשל ברכיב זיכרון MCU1 eMMC שיגרום לכשל במסך הראשי (מרכז השליטה),בגלל המספר העצום של רכבים ובקושי יש להם מרכזי שירות בעולם,בנוסף המחסור העולמי בצ'פים,הם מנתחים כמות המחזורים program-erase cycles של רכיב הזה בכל רכב עם הרכיב הזה,ולפי זה מנהלים את הזימון של רכבים עם סיכון לכשל הכי גדול...
https://www.findmyelectric.com/blog/tesla-mcu1-emmc-failure-explained/

 

בקיצור כל מי שחושב שאפשר לשחק בלוח שעונים של טסלה,אלו אנשים פנטזיונרים שניזונים מאגדות אורבניות,ולא מכיר שיטת עדכון שלהם ואת היכולת של אלגוריתמים מבוססי ML שלהם ומה זה "עיבוד רשת עצבי" 

דווקא במקרה של טסלה למדינה יהיה הכי קל לגבות מס "גרין" במקור,הרי המדינה אוהבת שאחרים יעשו את העבודה "חובת ניכוי במקור",יעביר חקיקה/תקנון להוסיף תשלום בעמדות סופרצ'ארג'ר,ובלחיצת כפתור טסלה יעבירו כמה KWH הצרכן צרך בניכוי על מה שכבר שולם ,והמדינה תוציא דרישת תשלום ליתר.

אז כמו שכמה אנשים הסבירו יפה את "אבולוציה" של המיסוי של סולר,רק שאלה של זמן מתי יקרו דברים בתחום המיסוי של EV כאשר המספרים יהיו באמת משמעותיים.  

חבר אתה לא צריך להסביר לי ולהוכיח עד כמה זה קשה על סף בלתי אפשרי ברמת תוכנה או חומרה. כאשר מונה ספידומטר היה אנלוגי על מנת להוריד ק"מ היה צורך לעשות פעולה מכאנית, היום כאשר מונה ספידומטר הוא דיגיטלי וברור שהוא מוגן על ידי יצרן ויש צורך בציוד מיוחד בכדי לפרוץ אותו. אני רשמתי עובדה שרכב לפני מכירה הורידו ק"מ שלא יהיה גבוה. זה גם לא עיניין איך עשו זאת אלא שעושים זאת וזה לא יקר מאוד. לגבי מחשבים של משרד התחבורה כוונה היתה שרשיון רכב החדש שהוציא בדואר היה לפי ק"מ ה"מעודכן" ולא מקורי. זאת אומרת שגם בו עושים שינוי עבור מספר רישוי של הרכב.

לגבי טסלה כבר כתבתי שככל הנראה זה יהיה בלתי אפשרי לבצע כי כמו שכתבת הנתונים נמצאים בשרתים של טסלה.

לגבי נתונים של עמדות super charger והוצאת נתונים עבור הרכב זה בהחלט אפשרי רק מה קורה לאלה שלא מטעינים בעמדות אלא את רכבם? יחייבו להתקין משהו בעמדות פרטיות בכל בית? זה כבר עסק הרבה יותר מורכב מאשר עמדות ציבוריות.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, ocsi4u כתב:

מה שבטוח שמשתקף מהתגובה שלך וזה בטוח לא סוד,שאין לך שמץ....לכן הכי קל לרשום בלי סוף %$&#@ בביטחון מלא !
 

- קודם כל,מה הקשר למחשבים של משרד התחבורה ?! שם זה הכי קל לשחק עם המספרים,אם מבינים "איזה" גורמים מעדכנים את הנתונים ;)
- בעידן האנלוגי לפחות לרוב היה צריך לטפל רק במקום אחד,כרגע יש לך הרבה מאוד מונים (אהה זה רק מונה בתוכנה),בהרבה מאוד מודולים,חוץ ממה שאתה רואה על הלוח שעונים,ורוב ה"עבריינים" ממש לא יסודיים,ועם ציוד דיאגנוסטיקה פשוט (עם יותר רציני,בכלל) מהר מאוד אפשר לעלות על זה אם יודעים איפה להסתכל,ותאמין לי ברכבים מודרנים ממש לא פעולה פשוטה,מצריך ציוד לא זול,וידע נרחב בסוגי יצרנים וסוג ה-eeprom המורכב....ובכלל יותר ויותר יצרנים מיישמים גישה בסגנון PROXI Configuration....המבין יבין :cool:

PROXI.thumb.png.927be85546758593906ef4fb585462c8.png

 

עובדות טכניות משעמם אנשים,אז נחזור לטסלה,כרגיל האנשים לא מבינים שהרכב הזה תכלס SW על גלגלים,והנה "דוגמית" לעומק של יכולת לנתח DATA,הרי ברכב הזה מתועד הכל מהכל והכל.
כרגע יש להם אחד הריקולים הקשורים ל-136000 מכוניות S בין 2012-2018 ודגם X בין 2016-2018 בגלל כשל ברכיב זיכרון MCU1 eMMC שיגרום לכשל במסך הראשי (מרכז השליטה),בגלל המספר העצום של רכבים ובקושי יש להם מרכזי שירות בעולם,בנוסף המחסור העולמי בצ'פים,הם מנתחים כמות המחזורים program-erase cycles של רכיב הזה בכל רכב עם הרכיב הזה,ולפי זה מנהלים את הזימון של רכבים עם סיכון לכשל הכי גדול...
https://www.findmyelectric.com/blog/tesla-mcu1-emmc-failure-explained/

 

בקיצור כל מי שחושב שאפשר לשחק בלוח שעונים של טסלה,אלו אנשים פנטזיונרים שניזונים מאגדות אורבניות,ולא מכיר שיטת עדכון שלהם ואת היכולת של אלגוריתמים מבוססי ML שלהם ומה זה "עיבוד רשת עצבי" 

דווקא במקרה של טסלה למדינה יהיה הכי קל לגבות מס "גרין" במקור,הרי המדינה אוהבת שאחרים יעשו את העבודה "חובת ניכוי במקור",יעביר חקיקה/תקנון להוסיף תשלום בעמדות סופרצ'ארג'ר,ובלחיצת כפתור טסלה יעבירו כמה KWH הצרכן צרך בניכוי על מה שכבר שולם ,והמדינה תוציא דרישת תשלום ליתר.

אז כמו שכמה אנשים הסבירו יפה את "אבולוציה" של המיסוי של סולר,רק שאלה של זמן מתי יקרו דברים בתחום המיסוי של EV כאשר המספרים יהיו באמת משמעותיים.  

המערכת מסובכת אבל עירבבת פה כל כך הרבה דברים שאין קשר בין אחד לשני ושנשמע שסתם זרקת מושגים. מה הקשר בין שיטת העדכון, אלגוריתמי הml ובפרט רשתות נוירונים ואיך שני אלה מתקשרים לנושא של שינוי הקילומטראז?

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Johnik כתב:

כאשר מונה ספידומטר היה אנלוגי על מנת להוריד ק"מ היה צורך לעשות פעולה מכאנית, היום כאשר מונה ספידומטר הוא דיגיטלי וברור שהוא מוגן על ידי יצרן ויש צורך בציוד מיוחד בכדי לפרוץ אותו..

 

לא מצליח להבין את הטיעון הזה,ותמיד היה צורך בציוד מיוחד,פשוט בעידן מכאני זה היה הרבה יותר פשוט.

 

לפני 6 שעות, Johnik כתב:

לגבי נתונים של עמדות super charger והוצאת נתונים עבור הרכב זה בהחלט אפשרי רק מה קורה לאלה שלא מטעינים בעמדות אלא את רכבם? יחייבו להתקין משהו בעמדות פרטיות בכל בית? זה כבר עסק הרבה יותר מורכב מאשר עמדות ציבוריות.

 

לכן רשמתי שטסלה בלחיצת כפתור יכול לתת חיתוך של נתונים כאלו,כי הכל מתועד ומעודכן בזמן אמת,ויכלו לתת מספר מדויק של KWH עליו לא שולם מס במקור.
אצל יצרנים אחרים זה כבר סיפור אחר,נכון לעכשיו אין להם יכולת OTA או בכלל car connected גורף ברכבים שלהם,שם צריך לגשת לנתונים של כל רכב עם ציוד מיוחד כדי לנתח על איזה KWH שנצרך לא שולם מס במקור שהבעלים צריכים לשמור "קבלות" על מילוי ששולם מס לצורך מניעת "כפל",זה בטח לא ישים ולא ריאלי....וכמובן על כל עמדות טעינה ציבורית יהיה מוטלת מס ולא רק על  סופרצ'ארג'ר של טסלה,אם יוחלט על זה.
מעניין איך המדינה תחשב ותחשיב פקטור לעצמה כאשר תחשב את החשמל הנצרך ולא מה שנאגר בסוללות,הרי ידוע שיש בסביבות 16% "איבוד" בין משיכה מהרשת חשמל עד לטעינה של סוללה
 https://www.greencarcongress.com/2018/09/20180905-fotw.html

 

בקיצור ברור שכאשר יוחלט למסות,זה יתחיל עם אגרת רישוי מוגדל לפי גודל הסוללה,או פשוט מס גרין גורף שנתי....להמשך אני בטוח כל פקידי אוצר ימצאו כבר איך לדפוק את האזרח שעל הדרך גם רצה להיות ירוק ;)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק קטנה בעניין זיוף ק"מ.
יש לי פיאט, יש לי את התוכנה של פיאט ואת הכבלים המתאימים לחבר אותה, אני יכול לשנות את הק"מ, אבל - אני יכול רק להוסיף ובמחשב ירשם שבוצע שינוי.
מה שאומר שאם תהיה בעיה (נניח והיה אפשר לזייף למטה), לא יהיה כזה אתגר גדול להגיע אליי כי יש תאריך בלוג.
זאת בכל מקרה לא בעיה שכיחה אז לא ברור למה זה עולה בכלל.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סרטון מעניין נוסף מבית סנדי  מונרו- השוואה של THERMAL SYSTEM בין מאך E לבין טסלה מודל Y- תיראו את ההבדל בכמות החלקים ותוספת המשקל וזמן הרכבה בפורד-וזה עוד הרכב הכי טוב אחרי טסלה מבחינת התכנון לפי סנדי, זה פשוט מכאיב בעין ליראות את הסיבוך בפורד, מאל בראקטים לכל חלק וחלק +כל הברגים לכל דבר ודבר וכו'.
היצרנים הוותיקים צריכים להשקיע יותר בשינוי אופן התכנון שלהם, הם צריכים להתעדכן, ניראה שהפער היחיד שלהם זה רק איכות הגימור והיוקרה לעומת  טסלה.

 

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, ch2856 כתב:

הכמה רכבים, חוץ מטסלה, הוא בדק את מערכת הקירור? 

יש כמה רכבים חשמליים שפירק, מתוכם טסלה מובילים, אכן מעניין מה ליצרנים אחרים יש להציע במיוחד ברכבים בעלות דומה, אבל בכללי ניראה שצורת העבודה והתכנון של היצרנים הוותיקים דיי נישארה זהה עם העדפה להתאים חלקים קיימים מהמדף שיש במלאי בשפע- להבדיל מיצרנים צעירים שלא כבולים לעבר.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

hwgeek

לקחת הכול בפרופורציה, ההשוואה לא פיירית והוא אוהב לשבח את טסלה.

אם כי עדיין מעניין לראות מי החליט לעשות מה ואיך.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...