Jump to content

ocsi4u

  • הודעות

    544
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

374 צפו בפרופיל

הנקודות של ocsi4u

נהג נמרץ

נהג נמרץ (4/14)

142

מוניטין

3

תכנים שנפתרו

  1. אני לא מנהיג ולא מחפש "מאמינים" כותב בצורה שקולה "דעה אישית" שלי בלבד,(לאור ניסיון מחיקות בעבר) והכרות שלי מהתחום. מחורבן מה בדיוק,הרי בקושי משתתף בדיונים,אז מה האשמה שלי,את דעותי אני כותב על סמך היכרות שלי מה שנעשה בעולם הזה "מאחורי הקלעים",אני אורח אצלך,אז אתה מוזמן לדון על זה או למחוק אותם ! אם הייתי מרגיש ששכפתי חרא,הייתי מתנצל,בסה"כ ניסיתי לצייר את התמונה הגדולה איך שאני רואה דברים,זה שאתם מרגישים "מותקפים" על היושר שלהם,כאשר זה לא ה-issue,הוזכר בהקשר למחיקות שלי בנושאים של יבואנים,עם זה אין לי מה לעשות....לך כן,אתה יכול לחסום אותי או למחוק את ההודעות שלי,ויפה שעה אחת קודם. בריאות
  2. אם עברתי כל חוקי פורום,אתה מוזמן למחוק את כל ההודעות שלי בדיון,לא צריך שום צ'אנס !
  3. ocsi4u

    רשמית: טסלה בישראל

    אם המשאית היה שומר מרחק תקני,והנהג מבין שזה לא רכב אוטונומי (בכל רכב אדפטיבי של של יצרן לפעמים בגלל זווית או התנהגות של רכב מלפניך,אתה יכול לקבל האטה לא מחוייבת מציאות,אבל זה לא כמו להרים אמברקס,לכן אתה אמור להתעסק בנהיגה,לזהות וללחוץ דוושת גז בחזרה) ,התאונה הזאת לא הייתה מתקיימת !
  4. בטח קיים דיירקטיבה של "ההנהלה",ותאמין לי,יש להם הרבה לחץ מצד היבואנים,לכן חלק מהתגובות נמחקות מכל מני סיבות ! ורוב ה"ירוקים" גם דוגלים בשיטת "לבלוע את הצפרדע". אבל בוא נחדד כמה נקודות. זה לא דיון שכל מוסך יבואן זה ה"שטן" וכל מוסך מומחה זה "דבש". הרי לא חסר מוסכים עם שלט "מומחה" לרכבים מסוימים,מטעם עצמם שזה בעצם מוסך כללי "מחופש",הרי אין באמת תקן מוגדר לזה היום ! מוסך מומחה "אמיתי" זה אחד שכל הזמן שואף ללמוד,עובד לפי הוראות יצרן,מכיר את הדגמים ומה המחלות הידועות,וכל הזמן מצטייד בציוד הכי חדיש כדי שיכול להמשיך לטפל ברכבים הכי חדשים.האם זה קל או זול ? ממש לא,משנה לשנה יותר ויותר קשה,אבל בהחלט לא בלתי אפשרי,לכן מי שמבין את העלויות,יודע שמוסך מומחה איכותי לא יכול להיות חצי מחיר בטיפולים שוטפים תקופתיים,אבל בתיקונים רציניים (וואלה לא הכל במסגרת "רצון טוב" בעולם הזה) זה לרוב יהיה שמיים וארץ לטובת מומחה,עם סיכוי טוב שגם יתקנו באמת ולא סתם יחליפו חצי אוטו בלי לתקן את שורש הבעיה ! אז נכון ,למוסך יבואן יש את היכולת "לאיים" בלי סוף עם "רצון טוב" אבל תאמין לי יש לו גם הרבה "משקולות" על הגב בשנים האחרונות עם כמה שינוים סוף סוף לטובת לקוח וריבוי יבוא מקביל,והוצאות תקורה מטורפות,ולא פעם הוא בין הפטיש לסדן (בין יצרן ללקוח) ומודע שעם כל הרצון שלו,לא באמת משרת את האינטרס של הלקוח,לכן יש הרבה "מוסכים מומחה" שפעם היו חלק מרשת,או עבדו בכזה,והחליטו לפרוש,ולהתרכז באיכות,מקצועיות ושירות,ולא ב"מסה" !! בעיניי הנקודה המרכזית של הדיון,איך לגרום לתחרות בריאה ולא באיומים,אבל זה מצריך טיפול חקיקתי שלא קרה וגם לא יקרה בעתיד הקרוב,וזה דיון רציני בנפרד ! אבל מרוב הסקפטיות ודעות קדומות איך זה יקרה בדיוק ? שכחת לציין את הסיבה העיקרית: חייבים !!! 3 הסיבות האחרות היה יכול להשיג גם ממקומות אחרים,אבל זה ה"שרשרת המזון",המאיים הוא בעצמו גם מאויים ע"י היבואן !! הרי היבואן רואה דו"ח כניסות ברשת,נראה לך פתאום מוסך מורשה לא בבעלות יבואן יכול להזמין בעשרות אחוזים ממקום אחר,בלי לקבל שיחת נזיפה ?!?!?
  5. אז לפי גישה הזאת 99% מהפורום מלא ב"שירשור פריקה"....פשוט חייבים לפרוק תסכול,או לשתף ייאוש או בקשות לאבחן רכבים דרך "מקלדת",וכבוד ל-1% שאשכרה מסבירים ומלמדים איך עושים דברים בפרקטיקה,כולל תיעוד מצולם הפרקטיקה ידוע,קוראים להם "מוסכים מומחים",אבל רוב ההנהלה פה והמגיבים הפעילים משוכנעים שטייטל של "מוסך מורשה יבואן" זה שיא המקצועיות ויושר....בקיצור חוץ מהמגזר החרדי אין סיכוי לחינוך צרכני באמת בארץ,להוציא "קיטור" יותר פשוט ומהיר דרך פייס או טיק טוק,הרי ממילא חיים בעידן אינסטנט,לא צריך לחשוב/ללמוד יותר מדי....העיקר לפרוק ומהר איזה כח יהיה לנו כאשר אנחנו "לקוחות שבויים" הרי הרוב המוחלט פה סקפטי בקשר לכל דבר מעבר ל"מורשה יבואן",איזה סיבה יש ליבואנים לתת אפילו 1% הנחה רק בגלל שאתה חבר פורום רכב בישראל ? היבואנים נמצאים בפורום לא באמת כדי לעזור,אלא מסיבות שונות לגמרה
  6. שנחזור לתקופה שפויה,אז אולי אפשר לעשות סטטיסטיקה....היום חיים בתקופה לא שפויה,אפילו סטיגמה של "קרעת את הניילון,הרכב עבר רישוי אתה כבר מופסד הרבה כסף" לא רלוונטית...בגלל "עודף ביקוש" ואספקות של חצי שנה +,דורשים על רכב יד שניה חדש מחיר של ניילון בדגמים מבוקשים ...הרי אתה בעצמך נוכחת לדעת עם מכירת הצרפתית שלך וכמה מוכנים לתת מעל מחירון,על הקארוק שלך. מה שכן יכול להבטיח,בשנים הבאות אחרי חזרה של כשר ייצור/אספקות תקינות,תמחור של רכבים בני 3 או 4 + יעבור שינוי דרסטי...אנשים לא מבינים עד כמה סה"כ החלקים שמרכיבים את הרכב הרבהההההה יותר יקר מהשלם,ואיך שהשנים עוברות והערך של רכב יורד זה הופך לקיצוני בטירוף ברכבים מסויימים. לכן כמו שמופיע בשירשור אחר,איך אנשים במסות מטורפות לוקחים 75% הלוואה לרכב משומש ל-5 שנים עם רביות שחיטה של "מימון ישיר" ,עם "אשליה" של רכב חדש זה אמין,יחטפו "בומבה" איזה הפתעות מחכות להם בחסות מערכות שקיים בשפע ברכבי EURO6++....ואז יהיה הרבה דיונים "טחינת מים"....האם זה הגיוני שברכב חדש הלך חלק בזמן כל כך קצר,שעולה עשרות אלפי שקלים תיקון ...ושום רצון טוב יבואן לא יעזור להם.
  7. אני אישית לא נכנס מה יקר או מה זול,תמיד אומר אם הלקוח מוכן לשלם את המחיר,ו-6% הנחה מספק אותו שיבושם לו.....הבעיה פה אחרת,אתה "לקוח שבוי" תנאי חובה לזכות ב"רצון טוב יבואן" חוקית מותר לך להגיע למורשה יבואן עם חלקים לפי מקט"ים של יצרן ולשלם רק על המרכיב המופקע של העבודה....כמה אתה חושב עושים את זה במוסכים מורשים יבואן ????
  8. יש כבוד ומחיר לנוחות,אבל שירות כזה ניתן לרכוש מספק צד ג' במיוחד באזור מרכז,ועדיין יהיה לך יותר זול אם תוסיף לעלות של מוסך מומחה באמת. בגלל סקפטיות כזאת של רוב המוחלט של אנשים,שלא מבינים בתחום,וזה בסדר כי לא עוסקים בפרקטיקה,אבל יש להם דעות נחרצות,ופה בפורום ה"עוסקים בתחום" לרוב עסוקים בלגונן על השיטה הקיימת ולא ישתפו תובנות מכל מני סיבות,מודע,גם אני הפסקתי לשתף "ידע" כי זה באמת לא מעניין אף אחד,ברור לי למה אתה חושב כך,ולא באמת מכיר מה קיים אם אתה מביא דוגמא של VCDS,אם תחפש טוב מוסך מומחה (נכון זאת משימה לא פשוטה,הרוב באמת מזעזע),אז אולי באמת תבין שכל ה"יתרונות" של מורשה לא קיים,הכל מבוסס על הפחדות/דעות קדומות/ראש שקט עם תשלום "פרוטקשן" . טסלה ממש לא רלוונטית לדיון.....כי בכלל לא מאמין במתווך/יבואן,הוא לא רוצה לראות אותך במוסך לטיפול שוטף ישלח לך איך להחליף דברים לבד,ותוכנה מתקנים דרך OTA. אם אין תקלות ייצור או אין לך תאונות,רוב הסיכוי שלא יהיה לך שום ממשק עם מוסך הבודד שלהם! אבל אם תזדקק לכזה שירות,רוב הסיכויים שתקלל אותם...
  9. זה פשוט -מי שמבין קצת בתחום,והיה קונה פרטי,היה נותן לך מעל המחירון. -רוב הגדול בכלל היה מתגלגל לעוד "עסקת בלון" אז מאין ברירה מטפל במורשה,בתקווה שלא ישחטו לו מחיר על ישן ב"גלגול" הבאה,אז אתה לא רלוונטי עבורם. -החכמולוגים היו מבקשים הנחה על הפסד "רצון טוב" יבואן,אפילו שזה לא יעזור במקרה היותר נפוץ ברכבים האלו
  10. אם באמת היית מבין,והפורום הזה היה אמור לעודד את זה,אבל לרוב מתיישר עם שיטת הפרוטקשן עם כל מני הצדקות מגוחכות,אז היית מבין שאלו ממש לא יתרונות בלעדיות של מורשה !!! 1. כמובן לשכוח ממוסך מדרכה/כללי שלא מבין כלום ברכבים מודרניים,תתרכז במוסך מומחה,יש לו הכל מה שצריך,אפילו עם סיכוי שיודע להשתמש בתוכנה יותר טוב מהמורשה ! 2. זה כמו שאומרים,הבדיחה על חשבונך....כל ה"בנפיטס" כבר היה מתומחר במחיר,פשוט אמרת לעצמך,לפחות לא אגדיל את הרווחיות החזירית שלהם ממילא,תאמין לי גרושים עולה להם כל האקסטרות האלו
  11. פשוט מביא לחשבוניות שהשתמש במק"טים של היצרן,אלו לא סודות NASA ז*** לא מפחידים עם ז**ן....אני בטוח שפו"ש יודע להתמודד עם איומים,רק מעלה סוגיה צרכנית,באיזה קלות היבואנים שולפים איומים בלי פחד.....אבל אתה צודק,רובם אוהבים ראש שקט,לשלם "פרוטקשן" אני עם קיה נירו,טיפול הכי יקר כולל כל הפילטרים עלה לי פחות מ-700 ש"ח כולל עבודה ומע"מ.....אפילו לא רוצה לחשוב כמה יעלה טיפול מעבר להחלפת שמן ופילטר,ויחשב סביר בעיניים של רוב הציבור ברור,אחרת עוד תבין שלא לוקח שעה וחצי להחליף שמן ופילטר שמן
  12. אז אתה רק מחזק את ה"סאבטקסט" של פותח הדיון! אין קשר בין להיות "מומחה" ברכב לבין "רישיון לאיים עם "רצון טוב"" שיש למוסך יבואן,כי בארץ אין לך שום קשר עם היצרן,אתה יכול מקסימום לדבר עם ה"למפות" של יבואן...אפילו ששנים מותר לך לטפל ברכב בכל מוסך עם רישיון מטעם איגוד המוסכים,כל עוד עובדים לפי התניות יצרן,בלי לפגוע באחריות ורצון טוב של יצרן!
  13. רק לחדד את הלוגיקה שלך,אז יש מוסכים מורשים של צ'מפיון שלא מתמחים ב- VAG ? רון ממש לא מורשה,בגלל זה הוא מומחה !
  14. אבל תודה איזה שם סקסי,יש להם לשיטת "סוג של פרוטקשן",איום מרומז......."רצון טוב" יבואן Goodwill
  15. ocsi4u

    רשמית: טסלה בישראל

    אז עוד יותר עצוב למה אתה חושב שסתם נזרקו buzzwords,ולמה ספציפית בגלל זה בטסלה זה לא אפשרי. וללא ספק סף הפגיע שלך מאוד נמוך,ובזה מיצינו את הדיון צד והשתתפות בדיון בכלל. בהצלחה עד PHD בתחום
×
×
  • תוכן חדש...