Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

לפני שעתיים, evc כתב:

לפחות טסלה לא מתנערת ומתקנת הכל במוסך בפתח תקווה או ע"י שגריר (הייתה ביקורת על דרך תיקון חלקי המרכב הלא מיושרים).

 

"לפחות"?! זאת החובה שלהם לתקן.

אם אני הייתי צריך לבזבז אפילו יום עבודה אחד בגלל תקלה כזאת או אחרת ברכב שחודשיים על הכביש אז הייתי מאוד מתבאס. הרוב המוחלט של הרכבים לא רואים מוסך בשנים הראשונות שלהם מעבר לטיפול שנתי. כמות התקלות שרכבי טסלה חווים בארץ היא בלתי מתקבלת על הדעת. תוסיף לזה מרכז שירות אחד על כל הארץ עם זמני המתנה של חודש. 

אני שמח שלא הייתי פזיז והצלחתי לעמוד בפיתוי של להזמין את הפרופורמנס, שום תאוצה, מהירה ככל שתהיה לא שווה את זה. חברה פח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

 

לפני 9 שעות, Acoca_N כתב:

לפחות"?! זאת החובה שלהם לתקן

 

 

היו מקרים שטסלה יכלה להתחמק מלתקן אותם.

 

 למשל סדקים בגג הזכוכית- לטעון שזה נגרם מפגיעה של אבן או משהו אחר.

 

פגמים בצבע, חלקים לא מיושרים- לטעון שזה נגרם מתאונה.

 

ויש יבואנים בארץ שזו דרך ההתנהלות שלהם.

 

לגבי תקלות שניתן לתקן רק במוסך בפתח תקווה, גם לי זה נראה בלתי סביר בעליל , אבל הרוכשים של טסלה כנראה בנו על אפס תקלות או היו מוכנים לפשרה בנושא הזה כדי להחזיק בטסלה וכך גם ימשיכו רוכשים חדשים של טסלה בישראל בעתיד הנראה לעין.

 

כמו שנראה לי בלתי סביר בעליל, גם לרכוש רכב בלי לראות, לשבת, לנהוג בו ובכלל לקנות רכב שמלכתחילה ברור לך שהוא לא במבנה המתאים בשבילך רק בגלל שהוא טסלה.

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא הסתיר ממך מידע שנכון להיום יש רק מוסך אחד בארץ בעתיד יפתחו עוד אך כרגע זה המצב. אף אחד לא עמד לך עם אקדח שתקנה את הרכב עכשיו ולא עוד שנה שנתיים וכאשר החברה החדשה בארץ ללא שום תווך של יבואנים מקומיים תכנס בצורה מסודרת יותר. אז לאחר שבכל זאת רכשת את המוצר לבוא ולהתלונן שזה "לא סביר לך בעליל" קצת לא רציני מצידך אתה לא חושב? אין באף חברה בעולם רכבים ללא תקלות כאלה או אחרות גם במרצדס שנחשבת כמדד של איכות (לך תכנס למוסכים מורשים ותראה כמה רכבים חדשים על הליפטים ולא בטיפול תקופתי. לא מרוצה מהרכב תמכור אותו, אני בטוח שאתה לא תפסיד הרבה מהמחיר ששילמת כי הוא כל הזמן בתקופה אחרונה רק עולה. מישהו עשה סטטיסטיקה של אחוז תקלות ברכבים חדשים בחצי שנה ראשונה לדוגמה במותגים שונים בכדי לראות קצת פרופורציות? אני לא מבין את הגישה של רק לבכות מכל דבר שיש. לא טוב לך במשהו על תעשה את זה,תהיה שם, תשתמש בזה... 

עריכה אחרונה על ידי Johnik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי, אתה חושב שאנשים לא זורקים כסף כקנייה אימפולסיבית ללא בדיקה לרכב אחר שהוא לא טסלה, עוד לוקחים הלוואת בלון?

וכמובן מתלוננים או שמספיק חכמים לסתום את הפה.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק, אך העניין הוא סוג התלונה. כדוגמא ניקח את הטוסון, אני בטוח שמתוך אלפי האנשים שהזמינו מבלי להכיר את הרכב, חלקם גילו חוסר התאמה לצרכים שלהם והתבאסו. אבל בוא, יש הבדל עצום לבין מה שקורה עם טסלה...

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את האמת לא רואה שום הבדל, תקלות יש להרבה רכבים יקרים וזולים. אפשר לראות את המצב מ-2 זוויות.

1. מה אתה כלקוח מקבל מהרכב בסופו של דבר ללא התייחסות לכלום.

2.להתייחס למה שאתה מקבל מהרכב ביחס לציפיות שלך, ליבואן חדש שרק נכנס לשוק, לאייפ שיש לרכב. בסופו של דבר לעשות מאזן לכל הרכיבים.

 

לא יודע מה איתך, אבל אני בוחר ב2 ועוד מספר חודשים אתן לך את חווית הקנייה ושימוש שלי.  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, Acoca_N כתב:

אתה צודק, אך העניין הוא סוג התלונה. כדוגמא ניקח את הטוסון, אני בטוח שמתוך אלפי האנשים שהזמינו מבלי להכיר את הרכב, חלקם גילו חוסר התאמה לצרכים שלהם והתבאסו. אבל בוא, יש הבדל עצום לבין מה שקורה עם טסלה...

אנשים בכל העולם קונים רכבים עם dsg למרות כל הבעיות שהיו בעשור האחרון. בארץ זה אפילו בידיעה שהם עושים עסקה עם השטן (צמפיון).

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי זאת טעות לחשוב ש"אנשים בכל העולם קונים רכבים עם dsg למרות כל הבעיות שהיו בעשור האחרון."

מרבית הרכבים של הקונצרן הנמכרים בעולם הרחב לא קיימת בהם תיבת ההילוכים dsg
למשל באירופה - תיבה ידנית, בארה"ב - תיבה פלנטרית.

כמות נכבדה של רכבי הקונצרן בהם תיבת dsg נמכרת במדינת ישראל 
שהיא כידוע נחשבת כמדינת עולם שלישי בתחום הרכב והתחבורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יכול לערוך את ההודעה שלי יותר אני אני אתקן פה ואגיד שאנשים בישראל קונים רכבים עם dsg למרות כל הבעיות שהיו בעשור האחרון (זה לא משנה הרבה, ואני מבקש לא להסב את נושא הדיון).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, Turbulence כתב:

 

קצת מעניין איך בתקופת זמן כל כך קצרה בישראל יש המון "בעיות", ואומנם בחו"ל עם מילוני ק"מ יש הרבה פחות מהומות.

 

אני לא טוען שאנשים בישראל משקרים, אבל זה ממש מעניין. הרי יש בחו"ל מאות אלפי מודל 3\Y\X\S שכבר "אימנו" את המערכות\וואטאבר, ופתאום פה בארץ אחרי חודשים בודדים יש המון בעיות?

 

אפשר לראות את הסרטון שהבחור שם התכוון אליו?

 

אנשים בישראל לא משקרים, אבל  כן  יש הרבה חכמולוגים, שוויצרים ונודניקים. זה כל הסיפור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, viper83 כתב:

את האמת לא רואה שום הבדל, תקלות יש להרבה רכבים יקרים וזולים. אפשר לראות את המצב מ-2 זוויות.

1. מה אתה כלקוח מקבל מהרכב בסופו של דבר ללא התייחסות לכלום.

2.להתייחס למה שאתה מקבל מהרכב ביחס לציפיות שלך, ליבואן חדש שרק נכנס לשוק, לאייפ שיש לרכב. בסופו של דבר לעשות מאזן לכל הרכיבים.

 

לא יודע מה איתך, אבל אני בוחר ב2 ועוד מספר חודשים אתן לך את חווית הקנייה ושימוש שלי.  

הבעיה לפי הדיווחים היא זמן הטיפול שבהחלט דורש התייחסות מצד טסלה, גם כי בחברה בהחלט מודעים לנושא איכות הייצור שלהם. אבל למעט נושא גג הזכוכית שאין ממש איך לטפל בו למעט אולי עוד ציפוי לגג, באופן אישי אני לא מתרגש מבעיות זניחות ברכב שיזכו לטיפול. אז נכון שזה מאפיין את טסלה קצת יותר מיצרנים אחרים, אך זה קורה גם לוותיקים כמו בעיות מולטימדיה בדגמי קופרה ועוד. אז זה אולי קצת פוגע קצת בחווית הרכישה של רכב חדש, אבל יש דברים הרבה יותר חשובים בחיים. בשורה התחתונה זה עניין של ימים לעומת בעלות של מספר שנים ואם התקלות לא מהותיות זה בכלל בטל בשישים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, Turbulence כתב:

אפשר לראות את הסרטון שהבחור שם התכוון אליו?

 

בבקשה.

 

לפי הסרטון הטסלה האטה ללא כל סיבה, לא עמד גם רכב בצד הדרך שגרם לזה (וגם אם היה עומד רכב זה לא היה תקין לדעתי).

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם המשאית היה שומר מרחק תקני,והנהג מבין שזה לא רכב אוטונומי (בכל רכב אדפטיבי של של יצרן לפעמים בגלל זווית או התנהגות של רכב מלפניך,אתה יכול לקבל האטה לא מחוייבת מציאות,אבל זה לא כמו להרים אמברקס,לכן אתה אמור להתעסק בנהיגה,לזהות וללחוץ דוושת גז בחזרה) ,התאונה הזאת לא הייתה מתקיימת !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קרה לי פעם אחת מקרה כזה עם בקרת שיוט אדפטיבית ברכב אחר.

 

לכל היותר אני מקבל לעיתים רחוקות בנסיעות בתוך העיר הודעות אזהרה על קרבה לרכב מלפנים כאשר הרכב חונה בצד בכלל בולט לכביש.

 

גם מדובר בחתיכת האטה חזקה אם היא גרמה לתאונה כזאת, כנראה לא האטה שאתה מספיק להגיב אליה במהירות המתאימה.

 

גם לא בטוח שאורות הבלימה האחוריים של הטסלה אפילו עבדו במהלך האטה הזאת.

 

ובשורה התחתונה הנהג של הטסלה צודק, ללא האטה הזאת התאונה פשוט לא הייתה קורית.

עריכה אחרונה על ידי evc
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...