Jump to content

evc

  • פרסום הודעות

    121
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

17 נייטרלי

אודות evc

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. evc

    רשמית: טסלה בישראל

    זה לא שמעריצי טסלה לא סובלים מהפרעות נגדיות 😉 נתחיל בהפרעה הקטנה שנקראת "הערצה" שההגדרה שלה בויקפדיה: "הערצה היא רגש אנושי שבו אדם מגלה הערכה רבה, לרוב לא ביקורתית, כלפי אדם אחר, תופעה או עצם. הערצה קשורה בדרך כלל להתפעלות רבה מהאחר וממעשיו. המעריץ נוטה לייחס לנערץ כמעט אך ורק תכונות חיוביות, ונוטה להתעלם, להדחיק או להכחיש קיום תכונות שליליות בנערץ. פן אופייני אחר של הערצה הוא נטייה לביטול עצמי, ולהעמדת המעריץ מול הנערץ כמי שערכו פחות במידה ניכרת מזה של הנערץ, או לאמוד את רצונותיו כחשובים פחות מאלו של הנערץ."
  2. evc

    רשמית: טסלה בישראל

    טסלה תסתדר, מה שהיא לא תמכור בסין היא תמכור בשאר העולם ואנחנו נהנה מזה. עכשיו גם מובנת הסיבה למשלוח הגדול של מודל 3 sr מסין והצפי למכירות של 10,000 רכבים בישראל עוד השנה, אנחנו מקבלים את עודפי הייצור שהסינים לא רוצים. הבעיה של טסלה שעודפי הייצור שלה של המודל 3 לא מתאימים לשוק האירופאי שלא אוהב רכבי סדאן ולמעשה גם לשוק הישראלי שגם לא אוהב רכבי סדאן (מלבד הקורולה) אבל עקב העדר חלופות חשמליות בתצורת ג'יפון (בינתיים) היא נמכרת במספרים יפים (בינתיים). חוץ מהמודל 3 יש לטסלה רק דגם אחד של ג'יפון "עממי" המודל y. הישענות על דגם אחד היא בעייתית.
  3. evc

    רשמית: טסלה בישראל

    כשטסלה בצרות בסין אז המניה שלה גם יורדת: https://www.bizportal.co.il/globalmarkets/news/article/792451
  4. evc

    רשמית: טסלה בישראל

    תעזוב, אסור לכתוב דברים כאלה בפורום הזה, ניסיתי כבר את זה, זה מרגיז את החברים כאן, הם מעדיפים לעצום עיניים ולהתכחש למציאות או לנסות את ביצועי הטסלה בכבישים ולגמור בטוטל לוס (למרבה הצער )
  5. evc

    רשמית: טסלה בישראל

    זה בדיוק מה שמפריע לי אבל בכיוון ההפוך, ההכללות של חלק מהחברים כאן שטסלה מודל 3 היא הרכב הטוב ביותר לרכישה על פני כדור הארץ ולכל אוכלוסיית כדור הארץ בגלל שה- lr לוחץ כמו הפרפורמנס והפרפורמנס בכלל זה מתת אלוהים ושווה לרכוש אחת משומשת במחיר יקר יותר ב- 30 אלף ₪ מחדשה (שזה בערך 60 אלף ₪ יותר ממחיר של פרפורמנס משומשת שברגע עלייתה לכביש כבר שווה לפחות 10 אחוז פחות, כן פחות לא יותר, העולם לא התהפך בגלל שמדובר בטסלה) ותוך עצימת עיניים מוחלטת מהחסרונות של המודל 3 לחלק אם לא לרוב אוכלוסיית הרוכשים שלה. אני לא יודע מה הרכב המשפחה שלך, אבל כבעל משפחה היה הוגן להגיד, אני לקחתי את הטסלה מודל 3
  6. evc

    רשמית: טסלה בישראל

    הרכב החשמלי הטוב ביותר שקיים בישראל מאיזו בחינה? האם למשפחה שלא מעניין אותם ביצועים סופר מהירים וכן חשוב להם מרחב ושימושיות תא מטען, תנוחת ישיבה גבוהה ומרווח גחון גדול יותר, הייוויי u5 הוא לא רכב חשמלי טוב יותר? האם לזוג מבוגרים שנוסעים רק בעיר ורוצים תנוחת ישיבה גבוהה ורכב קצר פיז'ו 2008 חשמלי או mg zs חשמלי הם לא רכבים חשמליים יותר טובים?
  7. evc

    רשמית: טסלה בישראל

    לפני כמה ימים חברת החלל שלו spacex קיבלה תשלום בדוגי-קוין תמורת שיגור של לווין סביב הירח. הדגש הוא על "לפני כמה ימים", מאז הוא יצא בהודעה האחרונה ונימק אותה בפגיעה בסביבה (ברור שזה לא משהו חדש לו הפגיעה בסביבה). קשה לי לראות אותו שוב עושה סיבוב פרסה, אלא אם כן יכרו את המטבעות באמצעות חשמל רגנרטיבי שמופק מרכבי טסלה 😉
  8. evc

    רשמית: טסלה בישראל

    הוא לא ישקיע יותר במטבעות וירטואלים ולא יאפשר רכישת רכבים במטבעות וירטואלים בגלל שהכריה שלהם פוגעת בסביבה וזה נוגד את האג'נדה של חברה שמייצרת רכבים חשמליים "נקיים". זאת הסיבה שהוא הפסיק לקבל ביטקוין.
  9. evc

    רשמית: טסלה בישראל

    אני לא בקיא בחוק ניירות ערך האמריקאי אבל אני בכלל לא בטוח שההתייחסות בחוק כל כך צרה ושמטבע קריפטו לא נכלל בהגדרות החוק. אני מניח שש גם חוקים כלליים המקבילים לחוקים בישראל כמו חוק עשיית עושר ולא במשפט, חוק החוזים, פקודת הנזיקין וכו' שגם מכוחם ניתן לפעול נגדו. ויש גם מניות של חברות הכרייה של המטבעות הוירטואלים ושל הבורסות של המטבעות הוירטואלים שהם בוודאי ניירות ערך שגם עליהן מאסק משפיע. עריכה: ייתכן שגם יוגשו נגדו תביעות נזיקיות על ידי מי שהפסיד מההודעה החדשה שלו.
  10. evc

    רשמית: טסלה בישראל

    אין קשר בין המוצר אלא בין העומד בראשה לבין המסחר במטבעות הוירטואלים, מאסק משפיע באופן ברור על המסחר במטבעות הוירטואליים (היקף המסחר ושערי המטבעות). מאסק גם היה מוכר את הביטקוין אם הוא היה יכול לפני ההודעה החדשה שהוא חוזר בו מקבלת מטבע הביטקוין, אבל גם הוא יודע שיש גבול והוא מסתכן בעבירה לפי חוק ניירות ערך האמריקאי.
  11. evc

    רשמית: טסלה בישראל

    הניצולת של הסוללות של טסלה לא יותר גדולה, אלא קטנה יותר מהסוללות של הרכבים החשמליים המתחרים. אתה משווה ג'יפון לדגם סדאן. תשווה את האיוניק 5 לטסלה מודל y. למעשה הסוללה הנוכחית של טסלה נחותה יותר מהסוללות של רכבים חשמליים מאחר והיא בצורת סליל ארוך מלופף בצורת גליל ויש מרחק גדול מאד בין הקטבים דבר שגורם לבזבוז אנרגיה (התנגדות פנימית גדולה). הסוללות ברכבים חשמליים אחרים הם בצורת משטחים הנערמים אחד על השני כך שהמרחקים בין הקטבים קצרים מאד. בסוללות החדשות של טסלה 4680 פתרו את הבעיה על ידי יצירת חיתוכים רבים בסליל דבר שמדמה קטבים שהמרחק בינהם קצר.
  12. evc

    רשמית: טסלה בישראל

    יהיו עוד הרבה טסלות כאלה, הביצועים של הרכב מפתים מדי, זמינים מדי וגדולים מדי הן על הנהג הישראלי הממוצע שלא עבר קורסי נהיגה והן על כבישי ארצנו העמוסים. הייתי נזהר מאד לרכוש רכב משומש כזה. דרך אגב בבדיקת קניה, מה יהיה למכון "טכנו טסט ובניו" לבדוק מבחינה מכנית? קודם כל לא ימצאו מנוע, אחר כך כשיפול האסימון ובשביל הכסת"ח הרגיל יירשמו שלחצי החשמל במנוע לא שווים ויש דליפת חשמל? 😉
  13. evc

    רשמית: טסלה בישראל

    זה בעצם יהיה דגם sr החדש, אבל אי אפשר לקרוא לו sr כי הטווח שלו יהיה גדול יותר משל ה- lr הנוכחית 🙃 המחיר יהיה זול יותר בגלל הוזלה מאסיבית בעלויות הייצור של המודל y המחודש, הן בגלל השילדה החדשה והפשוטה לייצור (3 חלקים במקום ריבוי חלקים) וגם הסוללה החדשה זולה יותר לייצור. עלויות הייצור יהיו זולות יותר גם מהמודל 3 הנוכחית , אבל המחיר לצרכן יהיה קצת יקר יותר, רק כדי לשמור על הבדלי המיצוב ביניהם. זה מה שקראתי, כרגע הכל ספוקלציות שניזונות ממידעים שונים, אבל אין עשן בלי אש... ראיתי הרבה סרטונים על האיוניק 5, המרחב גדול אבל בגבולות הסטנדרטי, לא
  14. evc

    רשמית: טסלה בישראל

    לגבי טסלה מודל 3 מול יונדאי איוניק 5 או קיה ev6 הם לא מתחרים באותה הקטגוריה. אבל בגלל שהם כנראה יתומחרו באותה סביבת מחיר ניתן להשוות ביניהן. היתרון הגדול של טסלה בכלל זה רשת הסופרצ'רג'רים שלה. עם כמות הרכבים החשמליים שנמכרת בישראל (כשהרוב טסלות) יחסית לעמדות הטעינה הציבוריות, כל עמדת טעינה ציבורית נחשבת. מצד שני בהשוואה בין הרכבים הללו, ברור שלשימושיים משפחתיים היונדאי והקיה יהיו עדיפים על המודל 3, כפי שכמעט כל קרוסאובר קומפקטי או סטיישן (או רכבים עם דלת חמישית כמו אוקטביה ואיוניק היברידית) רגילים ולא חשמליים גם עדיפים עליה (כמובן אם לא מחשיבים א
  15. סקודה אוקטביה דגם דיאמיק (מתלים מוקשחים). פורד פוקס אקטיב טורר (סטיישן). סיאט אטקה (התנהגות כביש טובה יחסית לג'יפון).
×
×
  • תוכן חדש...