Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

די נו, 

אתה בטוח שאתה רוצה להאשים אותו בזה שהוא גרם לתאונה בכוונה, בגלל שהוא רצה לעשות ברנאאוט ולחץ פול גז?

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה עובר על המחירון של לוי יצחק, 

ולמה הוא מתמחר M3SR במחיר של 215k. 

מה עושים בחברות הביטוח כאשר יש צורך לשלם ללקוח על רכב שלגביו הוחלט טוטאלוס/אובדן להלכה? 

משלמים יותר מהמחיר בו הוא נקנה? 

 

Screenshot_20210724-192943.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, evc כתב:

גם לא בטוח שאורות הבלימה האחוריים של הטסלה אפילו עבדו במהלך האטה הזאת.

 

כן בטוח. בטסלה ובכל רכב חשמלי או היברידי עם תקינה מערבית אורות הבלמים נדלקים בכל האטה משמעותית ולא משנה סיבת ההאטה.
 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, evc כתב:

 

בבקשה.

 

לפי הסרטון הטסלה האטה ללא כל סיבה, לא עמד גם רכב בצד הדרך שגרם לזה (וגם אם היה עומד רכב זה לא היה תקין לדעתי).

 

 

רק בישראל, נהג לא שומר מרחק מאחור ונכנס ברכב שלפניו - הישראלי מאשים את הרכב שלו.
 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או שהגאון חושב שהוא יוציא מטסלה פיצוי גדול (בהצלחה עם זה..), או שהוא באמת גאון מופלג ומסביר לחברת הביטוח שלו ושל נהג המשאית (שהוא אשם ב 100%),  שהמשאית זכה ותמה כמו גור של קוקר ספאנייל.

  • מצחיק 1
כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם מבחינת החוק נהג המשאית יהיה אשם, העבודה היא שבלימה חזקה שלא לצורך (לא יודע אם הייתה כאן בלימת חירום) היא זו שגרמה לתאונה. הנהג לא התכוון לבלום כך ונהג המשאית יכול לראות שאין כל סיבה שהנהג לפניו יבלום כך ולכן האיץ והחל לבצע עקיפה. אם לרכב הייתה מצלמה אחורית שהייתה לוקחת בחשבון את הפרמטר הזה, אולי היא הייתה מגיעה להחלטה שעדיף שלא לבלום? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרעיון בשמירת מרחק הוא שגם אם הרכב שלפניך יבלום בצורה לא צפויה יהיה לך מספיק מקום כדי לבלום בלי לגרום לתאונה. זה החוק וזה גם ההיגיון שמנחה את חברות הביטוח לקבוע שבתאונת חזית-אחור הנהג שמאחור אשם כמעט תמיד.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהג המשאית בנה על יציאה לעקיפה (מהנתיב הראשון לנתיב השלישי כן?) והוא לא השאיר מרווח בטחון בכלל לכל התמרון הזה.

 

אגב שני הדברים יכולים להיות נכונים בו זמנית - האשמה על נהג המשאית (בטח ובטח מבחינה חוקית וביטוחית), אבל מה שעוזי אמר "אם הרכב לא היה בולם - לא הייתה תאונה", זה נכון. כי אם הטסלה לא הייתה בולמת אז נהג המשאית היה יכול להשלים את המזימה שלו בשקט.

 

ובשביל הגילוי הנאות - אני מכיר את עוזי באופן אישי.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, huber כתב:

רק בישראל, נהג לא שומר מרחק מאחור ונכנס ברכב שלפניו - הישראלי מאשים את הרכב שלו.
 

א. ברור שנהג המשאית הוא האשם העיקרי.

ב. אם הטסלה לא היתה עוצרת, לא היתה מתרחשת תאונה.

ג. מה התרומה לתאונה של הטסלה (באחוזים) ?

אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, ch2856 כתב:

גם אם מבחינת החוק נהג המשאית יהיה אשם, העבודה היא שבלימה חזקה שלא לצורך (לא יודע אם הייתה כאן בלימת חירום) היא זו שגרמה לתאונה. 

 

לא. נטו נהג המשאית שלא שמר מספיק מרחק גרם לתאונה. החוק די ברור בנושא. וגם במציאות/בפועל אם הוא היה שומר מרחק - זה לא היה קורה ולא משנה מי בלם ומתי. זו בדיוק הנקודה.

לפני 17 שעות, רוןS כתב:

 

ב. אם הטסלה לא היתה עוצרת, לא היתה מתרחשת תאונה.

 

 

לא. על אותו משקל אני יכול להגיד "אם טסלה לא הייתה מייצרת את הרכב לא הייתה מתרחשת התאונה". התאונה נגרמה עקב אי שמירת מרחק. פשוט.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, huber כתב:

 

לא. נטו נהג המשאית שלא שמר מספיק מרחק גרם לתאונה. החוק די ברור בנושא. וגם במציאות/בפועל אם הוא היה שומר מרחק - זה לא היה קורה ולא משנה מי בלם ומתי. זו בדיוק הנקודה.

 

לא. על אותו משקל אני יכול להגיד "אם טסלה לא הייתה מייצרת את הרכב לא הייתה מתרחשת התאונה". התאונה נגרמה עקב אי שמירת מרחק. פשוט.


מבחינת קשר סיבתי התאונה לא נגרמה בגלל אי שמירת מרחק אלא נגרמה בגלל אי שמירת מרחק וגם בגלל האטה של הטסלה, כשהטסלה החלה את השרשרת הזאת.

 

המחוקק הישראלי הטיל את האחריות החוקית רק על הצד הפוגע מאחור שלא שמר מרחק.

 

באותה מידה המחוקק הישראלי יכל לקבוע שאין חובת שמירת מרחק אבל אסור להאט מהירות בכביש פתוח מתחת למהירות החוקית או להאט כשאין סיבה לכך (דבר שכנראה באמת אסור מאחר והדבר מהווה הפרעה לתנועה או נהיגה שלא בהתאם לתנאי הדרך) ואז האחריות החוקית הייתה רק על הטסלה או הנהג שלה (זו כבר שאלה אחרת לדיון).

 

מעבר לכך הדיון מיותר, אני חושב שכולנו נסכים שהטסלה לא הייתה צריכה להאט ככה סתם.

 

התאונה גם יכלה להסתיים בפציעות ובמוות.

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...