Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil
 שיתוף

פוסטים מומלצים

לפני 10 דקות, eitanuch כתב:

ואם נניח שהוא היה נוסע בטויוטה קורולה, האוטו לא היה נותן לו להמשיך לנסוע? במקרה הזה הוא פשוט היה עושה תאונה.

לא יודע איך עובדת המערכת של טויוטה. ככה או ככה זה מצב לא טוב, אפשר להתחיל לספר סיפורים שהוא עלה ככה על ההגה כי אמרו לו שהטסלה אוטונומית (כמו שטוענים פה כבר 250+ עמודים).

 

לפני 8 דקות, ליפיגו כתב:

כי האוטופיילוט של טסלה היא מערכת הרבה יותר מתקדמת משמירה על נתיב + בקרת שיוט אדפטיבית.

במה?

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 4.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 25 דקות, David32 כתב:

לא יודע איך עובדת המערכת של טויוטה. ככה או ככה זה מצב לא טוב, אפשר להתחיל לספר סיפורים שהוא עלה ככה על ההגה כי אמרו לו שהטסלה אוטונומית (כמו שטוענים פה כבר 250+ עמודים).

נהגים שיכורים נוהגים בכל סוגי הרכבים. לא רק בטסלה מודל s.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק אני לא השלמתי משפט, טעות שלי.

 

אפשר להתחיל... אבל אני לא אתחיל.

בכול מקרה יש פה מצב סופר לא תקין.

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי מבויים הסרטון הזה.

 

קודם כל אדם שיכור כלוט פשוט נשכב לגמרי מעולף ולא יושב עם ראש רכון.

 

אדם יושב רכון בצורה הזאת זה אדם שנאלץ לישון במושב ולא במיטה (כמו במטוס או באוטובוס).

 

אדם שישן מתעורר כשמצפצפים לו או מכים בחלון או כשמערכת בקרת הסטייה מנתיב מצפצת לו על אי נגיעה בהגה.

 

לא רואים את כל הסרטון, אלא קטע קטן בהתחלה וקטע קטן בסוף, כלומר לא רואים כמה זמן הרכב נסע בצורה הזאת עד העצירה ואיך הרכב התנהג והאם הנהג היה רכון כל הנסיעה וכו'

 

המערכת של בקרת סטייה מנתיב הייתה צריכה לזהות אי מגע בהגה תוך זמן קצר בהרבה ולעצור את הרכב (ממה שניתן להבין הנסיעה הייתה לכאורה די ממושכת כשהנהג רכון).

 

ההבדל בפעולת מערכת בקרת סטייה מנתיב של טסלה לעומת מערכת סטייה מנתיב של רכבים אחרים, במצב של אי נגיעה בהגה, שהיא מביאה את הרכב לעצירה מלאה לעומת מערכות אחרות שפשוט מתנתקות. 

 

לא חושב שדרך הפעולה של טסלה יותר קשה לביצוע, המערכת מפעילה את הבלמים בהדרגתיות כמו שמערכת בקרת השיוט האדפטיבית ממילא עושה במצבים מסויימים, אבל היא בהחלט נראית לי בטיחותית יותר מאשר להתנתק ומעניין שיצרנים אחרים לא מתכנתים ככה את המערכות שלהם.

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 57 דקות, ch2856 כתב:

אתה מתכוון ל- FSD שלדעתי, מרבית הרוכשים בישראל וויתרו על המערכת, בכל זאת תוספת של כ-40,000 שקל. 

יש 1 בודד שכן רכש זאת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, evc כתב:

ההבדל בפעולת מערכת בקרת סטייה מנתיב של טסלה לעומת מערכת סטייה מנתיב של רכבים אחרים, במצב של אי נגיעה בהגה, שהיא מביאה את הרכב לעצירה מלאה לעומת מערכות אחרות שפשוט מתנתקות. 

 

לא חושב שדרך הפעולה של טסלה יותר קשה לביצוע, המערכת מפעילה את הבלמים בהדרגתיות כמו שמערכת בקרת השיוט האדפטיבית ממילא עושה במצבים מסויימים, אבל היא בהחלט נראית לי בטיחותית יותר מאשר להתנתק ומעניין שיצרנים אחרים לא מתכנתים ככה את המערכות שלהם.

ברכבים מקבוצת VAG אם לא מגיבים אז הרכב ממשיך לשמור על הנתיב, נותן מכה קטנה על הברקס כדי להעיר את הנהג ואם זה לא עובד אז ממשיך להאט תוך כדי נתינת מכות ברקס נוספות עד עצירה מלאה עם אורות מצוקה דלוקים. 

 

עריכה אחרונה על ידי Michaelr
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, evc כתב:

נראה לי מבויים הסרטון הזה.

 

קודם כל אדם שיכור כלוט פשוט נשכב לגמרי מעולף ולא יושב עם ראש רכון.

 

אדם יושב רכון בצורה הזאת זה אדם שנאלץ לישון במושב ולא במיטה (כמו במטוס או באוטובוס).

 

אדם שישן מתעורר כשמצפצפים לו או מכים בחלון או כשמערכת בקרת הסטייה מנתיב מצפצת לו על אי נגיעה בהגה.

קביעות לא מבוססות כל כך. חיפוש קצר בגוגל תמונות של השאילתא "man sleeps in a car" מעלה תמונות שברובן הנהג דווקא רכון על ההגה, אלא אם כן הכסא מוטה בכוונה אחורה.

לפני שעה, evc כתב:

לא חושב שדרך הפעולה של טסלה יותר קשה לביצוע, המערכת מפעילה את הבלמים בהדרגתיות כמו שמערכת בקרת השיוט האדפטיבית ממילא עושה במצבים מסויימים, אבל היא בהחלט נראית לי בטיחותית יותר מאשר להתנתק ומעניין שיצרנים אחרים לא מתכנתים ככה את המערכות שלהם.

לא מדובר ב״מערכת שמפעילה את הבלמים בהדרגתיות״. זו מערכת בקרה שמסוגלת להפעיל את הבלמים כדי להגיע למצב יעד רצוי. זה לא שחברות אחרות לא יכולות להטמיע מערכת כזו, אבל זה יותר מורכב מ״לתכנת את האוטו ללחוץ על הברקס״ ואני מפקפק בכמות ההשקעה של חברות רכב מקבילות במחקר בנושא.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, evc כתב:

 

 

ההבדל בפעולת מערכת בקרת סטייה מנתיב של טסלה לעומת מערכת סטייה מנתיב של רכבים אחרים, במצב של אי נגיעה בהגה, שהיא מביאה את הרכב לעצירה מלאה לעומת מערכות אחרות שפשוט מתנתקות. 

 

בהרבה רכבים חדשים הכניסו את זה כחלק ממערכת בקרת ערנות נהג. אם הנהג לא מגיב, כמו להתראות של בקרת סטייה מנתיב, המערכת מביאה את הרכב לכדי עצירה מלאה, חלקן יביאו את הרכב גם לשולי הכביש. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, evc כתב:

נראה לי מבויים הסרטון הזה.

 

 

בקישור שצרפתי , יש גם הודעה מטעם המשטרה:

ציטוט

Eventually, the police arrived on the scene and determined that the driver, a 24-year-old man, was drunk.

In a public statement, the police said that the driver denied that he was driving:

“At 0540; a Tesla stops in the tunnel. It turns out to be a man 24 years old who has fallen asleep behind the wheel. He is also drunk, but stubbornly denies driving. Although there is a video of him from the car … Necessary samples have been taken.”

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


 

לפני 52 דקות, nurusz כתב:

יש לי שאלה לכל אלה שאין להם טסלה ולא חושבים לקנות טסלה ובסך הכל הם אנטי טסלה וזה מבחנתי בסדר גמור. אז השאלה מה יש לכם בכלל לעשות פה ?!

סליחה על כך שאנשים מביעים עמדה שונה בנוכחותך...

אנשים קוראים ומביעים את דעתם בפורום משום שדעתם נראית להם חשובה כפי שנראית לך עמדתך שלך.
אני יכול לחשוב שטסלה הוא רכב לא אמין ולא מוצלח ועדיין להתעניין בהתפתחויות ואולי אפילו להביע את דעתי
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, yosy b כתב:


 

סליחה על כך שאנשים מביעים עמדה שונה בנוכחותך...

אנשים קוראים ומביעים את דעתם בפורום משום שדעתם נראית להם חשובה כפי שנראית לך עמדתך שלך.
אני יכול לחשוב שטסלה הוא רכב לא אמין ולא מוצלח ועדיין להתעניין בהתפתחויות ואולי אפילו להביע את דעתי
 

הכוונה שלי היתה שבפורום הזה צריך ללכת בכיוון השימושי, ההפעלה הספציפית והטכנולוגיה של הטסלה. ולאנשים שהזכרתי אין נסיון ומידע מיד ראשונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה קרה גם בחו"ל וזה ימשיך לקרות, אני מופתע שאנשים מופתעים מזה.

מי שחושב שמחשב בשלב זה ידע להתמודד עם מכלול המוזרויות שעלולות לקרות בכביש בצורה מושלמת פשוט חי בלה לה לנד.
ולפני שמישהו יכתוב 'אבל טסלה מפרסמת שזה מושלם ומדהים', גם הוט מפרסמת שהשירות שלהם מצויין. ופולקסווגן התגאו במנועי הדיזל הנקיים והלא מזהמים שלהם, שלא נדבר על הסטיקר הידוע "רנו - לא רואה מוסך".

 

  • אהבתי 3

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...