Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשמית: טסלה בישראל


PriceDevil

פוסטים מומלצים

בסך הכל תוספת של 14 אגורות לקוט"ש, מי שנוסע כ-15,000 ק"מ בשנה זה בערך תוספת של 30 שקל בחודש. לעומת מחיר הדלק מחיר החשמל הרבה יותר יציב, זה לא תחום שאפשר לשחק בו יותר מידי. 

לפני שעה, shimta כתב:

 הסיכוי שזה יקרה לדעתי קלוש. 

עליה של 30 אחוז במחירי החשמל,

תגרום לעליה רוחבית בכלל המשק. 

 

החשמל העסקי די מנותק מהמחירים לצרכן. תעריפים שונים (גבוהים יותר כמובן) ומפעלים גדולים בכלל עובדים מול ספקים פרטיים עם חוזים אורכי טווח. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 6.2 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

 

שאלת השאלות - כל כמה זמן צריך להחליף בטריות ברכב חשמלי, וכמה זה יעלה לי? התשובות אולי יפתיעו חלק מכם:

 

https://thedriven.io/2021/07/23/how-much-are-replacement-batteries-for-electric-vehicles-in-australia/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, huber כתב:

שאלת השאלות - כל כמה זמן צריך להחליף בטריות ברכב חשמלי, וכמה זה יעלה לי? התשובות אולי יפתיעו חלק מכם:

 

כל כמה זמן צריך להחליף מנוע ברכב עם מנוע בנזין?

  • אהבתי 1
  • משעמם 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא לישכוח החלפת קלאצ'ים בגיר רובוטי וסיכוי גבוהה להחלפת כל הגיר בטווח של 8 שנות שימוש בחלק מהמכוניות, בנוסף יש גם טורבו בחלקן.

יש מידע מה אחוז הקיבולת במכוניות הנ"ל לאחר 10 שנים? זה זמן מכובד לרכב שלא דורש הרבה טיפולים.

נ.ב: מתי מחשב הרכב דורש החלפת סוללה מבחינת אחוזי קיבולת? אפשר להמשיך גם עם 50%?

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה יקרה (עדיין בגדר נבואה) כעבור 8 שנים בשוק היד השנייה? האם נראה צניחה במחירי המשמומשות המזקנות? מי יקנה מכונית חשמלית שאינה יכולה להיטען במלואה?

נחכה בסבלנות ונראה 😊

 

ביינתיים לא נראה מכוניות חשמליות באפריקה או מחוץ למרכזי אוכלוסיה באסיה. אז מוקדם להספיד את ה ICE.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, zaf כתב:

מה יקרה (עדיין בגדר נבואה) כעבור 8 שנים בשוק היד השנייה? האם נראה צניחה במחירי המשמומשות המזקנות? מי יקנה מכונית חשמלית שאינה יכולה להיטען במלואה?

נחכה בסבלנות ונראה 😊

 

ביינתיים לא נראה מכוניות חשמליות באפריקה או מחוץ למרכזי אוכלוסיה באסיה. אז מוקדם להספיד את ה ICE.

כניראה הגירסאות עם הטווח הארוך ישמרו טוב יותר על הערך כי עדיין ישאר מספיק טווח נסיעה.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תכלס ישראל זה אחלה מקום לרכב חשמלי עם המדינה הקטנה שלנו, טסלה לא צריכים להשקיע יותר מידי בכמות תחנות הטעינה בשביל לכסות את כל הארץ + "האהבה" של הצרכן הישראלי כלפי היבואנים הוותיקים אולי גם עוזרת לה(?).

מעניין מה יקרה לכמות המסירות כאשר המודל Y יגיע ואחר כך מודל 2.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek
  • אהבתי 2

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש יתרון בפיזור גאוגרפי קטן וריכוז אוכלוסיה ומרכזי תעסוקה במרחקים קצרים לכן יש כאן שוק טוב עם סיכוי גבוה להצלחה של רכב חשמלי.

במיוחד תחב"צ , למשל מוניות ולא רק אוטובוסים.

 

 

  • אהבתי 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע למה בעלי מודל 3 שחברים בפורום לא כותבים עליה כאן וחבל כי יש מה לכתוב.

 

בכל אופן נהגתי עליה דגם lr, במשך זמן די קצר, אז ההתרשמות מוגבלת.

 

עד כה רק ישבתי בדגם פרפורמנס.

 

פנים הרכב בהחלט איכותי, חומרים טובים בכל הרכב וישנה תחושה מוצקה. 

 

 ההגה מתכוונן חשמלית וטווח הכניסה והיציאה שלו הוא פשוט ענק וגדול יותר מכל רכב אחר שאני מכיר, דבר שמאפשר להגיע לתנוחת נהיגה מעולה.

 

המושבים נוחים אבל פחות רכים ומפנקים ממה שהתרשמתי בפעם הקודמת (אולי בגלל שהפעם ישבתי על ריפוד שחור ובפעם קודמת לבן ויש שינויים נוספים?)

 

המושב האחורי פחות נורא ממה שזכרתי (זכרתי מושב נמוך מאד), הוא נמוך אמנם, אבל סביר. המרווח לכפות הרגליים מתחת המושב הקדמי מצומצם מאד. הריצפה מאחור שטוחה לחלוטין, מרווח הברכיים דומה לרכבים משפחתיים כמו יונדאי איוניק, קורולה וכו'

 

הגג הפנורמי המשופע מיותר לחלוטין לדעתי, אתה מרגיש בתוך גולם זכוכית ויש גם איזו תחושה ווקלית לא רגילה. אמנם הפעם, בניגוד לפעם הקודמת, לא הרגשתי כניסת חום מהגג כי הנסיעה הייתה בשעות אחה"צ ואולם ההגיון הפשוט וגם הביקורות של חלק מהרוכשים מראה שצפויה כאן בעיה בשעות חמות יותר.

 

תא המטען מאחור לא רע מבחינת הגודל בייחוד עם השקע הענק בתחתית הריצפה, אבל הגישה אליו מוגבלת. תא המטען הקדמי קטן מאד (יחסית כן). 

 

התפעול דרך מסך מגע של הכל דורש הסתגלות, לגבי חלק מהדברים זה מסרבל (כיוון פתחי מיזוג, פתיחת תא כפפות) אבל לגבי חלק מהדברים זה בסדר גמור.

 

הנהיגה:

 

ההגה קשה מאד, גם במצב הרך ביותר שלו, מפריע ומאמץ בתמרונים איטיים.

 

הנסיעה הרגישה נוחה למרות צמיגי 19, אבל הכביש היה סלול היטב למעט כמה מכסי ביוב.

 

מבחינת רעשי נסיעה, הרכב שקט מאד בטח מהמנוע, אבל גם רעשי הדרך מבודדים היטב, למרות שמהגיזרה הזאת אין שקט מוחלט כמו מהמנוע אבל בהחלט ברמה גבוהה.

 

לא אהבתי את הבלימה הרגנרטיבית, היא הייתה מכוונת למקסימום, וזה אומר שכל עזיבה של דוושת התאוצה גורמת להאטת הרכב או לחילופין כדי שהרכב ינוע חייבים ללחוץ כל הזמן על דוושת התאוצה. מעייף ולא זורם לדעתי, אבל ניתן לכיוון.

 

על הביצועים אין צורך להכביר, הרכב מאיץ בצורה מטורפת וזה מעלה חיוך. אבל לדעתי האישית זה מיותר לחלוטין, קודם כל זה לא נעים, אתה והנוסעים ניטחים אחורה, דבר שני אין איפה לנצל את זה בתנועה רגילה בכבישים, כמה שניסיתי בקושי מצאתי הזדמנויות קצרות כי הכבישים עמוסים וגם התנאים לא מתאימים למהירויות האלה וזה פשוט מסוכן ומסכן ודבר שלישי זה גם מעייף ודורש ריכוז מיוחד, מי רוצה לנהוג בצורה כזאת לאורך זמן ולמה? (אני יודע שיש כאלו שרוצים, לא צריך לענות :))

 

לי באופן אישי הרכב לא מתאים, אבל הוא יכול להתאים לאחרים ובהחלט רכב שמעניק חוויה מהנה ומיוחדת וזה כוח הקסם שלו, לא דבר שאפשר להגיד על הרבה רכבים.

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...