Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לקראת הבחירות לכנסת הבאה - האם אתם מסכימים להמשיך לתפקד כפרות החליבה של האוצר?


menir1
שימו לב! השרשור הזה בן 1858 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המדינה מתייחסת אלינו הנהגים כקופת מזומנים בלתי נדלית - בפועל, כולנו מספקים קרוב ל-15% מגביית המיסים. כמה מהמיסים הללו חוזרים אלינו כנהגים ו/או משתמשי דרך?

 

השאלה שלך מעידה על חוסר הבנה מהו מס. אצטט באופן חופשי מהויקיפדיה: "מס הוא תשלום לשלטונות הנגבה בכפייה מתושבים ומאזרחים, לצורך מימון הפעולות של השלטון. למיסוי מטרה אחת ויחידה: לממן את הגוף השלטוני. ידועה מימרתו של השופט הולמס כי המיסים הם מחירה של הציוויליזציה. הסקטור הציבורי ממומן באמצעות המס, והמסים מהווים מרכיב עיקרי בהכנסות המדינה, הרשויות המקומיות וגופים ציבוריים אחרים."

 

המס בישראל גבוה מסיבות רבות כגון תקציב הבטחון, רגולציה עודפת, חוסר יעילות משווע של המגזר הציבורי ועוד. בלי שינוי עומק בהוצאות לא ניתן יהיה לוותר על ההכנסות. כלומר, ביטול או הנמכה של מיסי רכב יגרור מייד העלאה חריפה של מיסים אחרים כמו מס הכנסה, מע"מ וכדומה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הסיבות למיסים הגבוהים, הריכוזיות והרגולציה העודפת בסרטון אחד:

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחיל בלהעלות את הנושא מול הנציגים הפוליטיים שלך (אם זה בחוגי בית, פוסטים בפייסבוק, whatever).
אין לך נציג פוליטי שלך בישראל, כי ההצבעה היא לא פרסונלית (כמו בארה"ב או בבריטניה)

 

אם הכוונה היא להעלות את הנושא על סדר היום הפוליטי (ע"ע קנאביס) אז הרבה יותר נכון זה להעלות אותו מול אילו שיש להם סיכוי להיבחר, בין אם אתה מצביע להם ובין אם לאו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה שלך מעידה על חוסר הבנה מהו מס.

 

לא, אני חושב שיש בעיה עם המינון של מיסוי תחום הרכב. המצב הנ"ל יוצר מצב בו למדינה אין מוטיבציה לבנות תשתיות שיאפשרו תחבורה ציבורית יעילה, כי זה יכול לדרבן אזרחים להקטין משמעותית את הנסועה של רכבם הפרטי (לוותר ממש, לא ניתן במדינה שאין בה תחבורה ציבורית 1.5 ימים בשבוע) וכתוצאה מכך להקטין את הכנסות המדינה. ברמה האסטרטגית זה פוגע בפריון ומונע מהמדינה למצות את הפוטנציאל הכלכלי שלה (עיין ערך עלות עמידה בפקקים של מיליוני עובדים). אם הפריון יעלה, גם הכנסות המדינה יעלו - צריך להסתכל מערכתית ולא מתחת לפנס.

 

העלאת הנושא לסדר היום, אמור לדרבן את הפוליטיקאים לקדם החלטות שייעלו הוצאות ויקדמו השקעות חכמות בתשתית (תוך העדפת תחבורה ציבורית).

עריכה אחרונה על ידי menir1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לך נציג פוליטי שלך בישראל, כי ההצבעה היא לא פרסונלית (כמו בארה"ב או בבריטניה)

 

אם הכוונה היא להעלות את הנושא על סדר היום הפוליטי (ע"ע קנאביס) אז הרבה יותר נכון זה להעלות אותו מול אילו שיש להם סיכוי להיבחר, בין אם אתה מצביע להם ובין אם לאו.

 

גישה הגיונית ונכונה, אך חשוב שזה יעשה דרך כל המפלגות שיש להן סיכוי לעבור את אחוז החסימה. אני חושב שאם הנושא יהיה על סדר היום של כל המפלגות, ייגבר הסיכוי ששיתוף פעולה קרוס-מפלגתי יקדם מהפכה מחשבתית.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברגע שיהיה מיסוי על קילומטראז אני מנתק את הלוח שעונים מהחשמל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברגע שיהיה מיסוי על קילומטראז אני מנתק את הלוח שעונים מהחשמל.

 

למה אתה חושב שזה יעזור? ..

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

זה עברה פלילית לא? לשחק עם הקילומטרז'.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברגע שיהיה מיסוי על קילומטראז אני מנתק את הלוח שעונים מהחשמל.

יתקינו לך קופסת GPS - הרי הנסועה לא מעניינת אותם, מעניין אותם באיזה כבישים אתה נמצא, ובאיחזה ימים ושעות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריכים להתקין כלום.. מערכת כמו של "הנתיב המהיר" או "כביש 6" שמצלמת את לוחית הרישוי ושולחת לשרתים של משרד הרישוי תעבוד פרפקט.

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפתרון הצודק וההגיוני הוא כפול:

1.הטלת מס דיפרנציאלי, להכביד על העשירים ולהקל על העניים גם בקניית הרכב וגם בהחזקת הרכב.

2. לעשות חופשי חודשי אוניברסלי לכל הארץ ובכל אמצעי התחבורה הציבורית במחיר שיהיה נגיש לכל אדם, נגיד 150 ש"ח לחודש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם מנהלים מלחמה בחזית הלא נכונה. במקום להפעיל לחץ על פוליטיקאים לשים את נושא תחבורה ציבורית בעדיפות לאומית אתם פועלים למען הוזלת מיסוי על רכב ודלק מהלכים שרק יחמירו עוד יותר את הגודש הבלתי נסבל בכבישים.

 

אם הם היו משתמשים בכסף שלקחו עד היום התחבורה הציבורית הייתה במצב הרבה יותר טוב.

מעיתון ישראל היום: https://gyazo.com/a0b1b64352b4a215aed2001ad580a6d2 13.3.19

 

a0b1b64352b4a215aed2001ad580a6d2.png

Peugeot 208 turbo 2015

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפתרון הצודק וההגיוני הוא כפול:

1.הטלת מס דיפרנציאלי, להכביד על העשירים ולהקל על העניים גם בקניית הרכב וגם בהחזקת הרכב.

2. לעשות חופשי חודשי אוניברסלי לכל הארץ ובכל אמצעי התחבורה הציבורית במחיר שיהיה נגיש לכל אדם, נגיד 150 ש"ח לחודש.

 

 

הפתרון שלך הוא לפגוע ב"עשירים" (שלרוב עבדו קשה להגיע למעמדם)?

 

אני לא עשיר אבל רוצה בקרוב לרכוש רכב בחצי מיליון, עבדתי מאוד קשה בשביל זה אז מגיע לי לשלם יותר או לאבד את החלום שלי ששנים לקח לי להגיע למצב שאני יכול להגשים אותו?

 

מבחינתי הפתרון הנכון הוא התייעלות (שכמובן צריך ממשלה עם ביצים ושנים ליישמה) והשקעה אמיתית בתחבורה ציבורית.

עריכה אחרונה על ידי Aדי

Finger's gonna kill me.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפתרון הצודק וההגיוני הוא כפול:

1.הטלת מס דיפרנציאלי, להכביד על העשירים ולהקל על העניים גם בקניית הרכב וגם בהחזקת הרכב.

2. לעשות חופשי חודשי אוניברסלי לכל הארץ ובכל אמצעי התחבורה הציבורית במחיר שיהיה נגיש לכל אדם, נגיד 150 ש"ח לחודש.

 

אם אין תחבורה ציבורית בשבת, אז הכל עבודה בעיניים.

כל עוד: קשישים, נכים, תשושי נפש, עניים מודרים מיכולת לנוע בשבתות וחגים, אז הכל עבודה בעיניים.

מאחר ואני לא רואה את זה משתנה בקרוב, כל הדיון הוא בוקי סרוקי.

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפתרון שלך הוא לפגוע ב"עשירים" (שלרוב עבדו קשה להגיע למעמדם)?

 

אני לא עשיר אבל רוצה בקרוב לרכוש רכב בחצי מיליון, עבדתי מאוד קשה בשביל זה אז מגיע לי לשלם יותר או לאבד את החלום שלי ששנים לקח לי להגיע למצב שאני יכול להגשים אותו?

 

להיפך, אם אתה קונה רכב בכחצי מליון ש"ח, אתה משלם למדינה 250,000 מיסים..

כיום: סקודה קודיאק 1.5, פיג'ו 108 1.2
לפני: סקודה אוקטביה  *  סיטרואן C2VTS ❤️ *  פיג'ו 206  *  מזדה 3 * רובר 214SI ידנית ❤️ * מזדה לנטיס  * פורד אריקה ידנית
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1858 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...