Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התנעה קשה וסטרטר ארוך


nissan1211

פוסטים מומלצים

וולוו v40 2018 2.0 , גרסת awd עם קודנית

הרכב על 85 אלף קמ, בבדיקת קנייה יצא נקי ולא ראיתי שום בעיה. 

עם הקנייה החלפתי פילטר דלק לפילטר של mann שנרכש בחנות מוכרת בארץ, וניקיתי את חיישן הmaf עם ספריי מגעים ללא מגע או ניגוב.  

לאחר 1000-2000 קמ התחלתי להבחין בהתנעה שלוקחת כמה שניות טובות (יש סטארטר),

אבל בניסיון שני מניע מהר או כשהרכב חם. 

מצבר בן חצי שנה של שנפ (מתאים לרכב) , בנוסף בעיקר בעמידה אפשר לשים לב למעין זמזום מאיזור גלגל אחורי ימני 

וויברציות קלות בעמידה בגלים כל 1-2 שניות (לא היה בזמן הקנייה) 

תוהה אם זה קשור למערכת הדלק או לחשמל, אם הפילטר הורכב טוב ואם הוא תקין , אשמח לעזרה מניסיונכם.

תודה 

IMG_9646.PNG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Camaro 92 כתב:

תתחיל בבדיקת לחץ דלק ומשם תתקדם.

מעדכן, עשיתי בדיקה באמצעות obd 2 יחסית פשוט שיש לי - אלה התוצאות שלמיטב הבנתי בסדר אבל אשמח לעזרה בקריאה 

מזכיר שמדובר במנוע gdi טורבו עם הזרקה בלחץ. שתי התמונות הם במנוע חם ב idle על הילוך drive - הערך האחרון kpa 3730 קופץ מדי פעם ל3800- 3900 

 

 

IMG_9661.PNG

IMG_9660.PNG

 

 

 

 

 

ומוסיף 2 תמונות כאשר הרכב חם בהילוך P על idle 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IMG_9663.PNG

IMG_9664.PNG

עריכה אחרונה על ידי nissan1211
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחיפוש קצר ראיתי, שאחת הסיבות היא שלוקח זמן למשאבת דלק להזריק דלק למנוע

אבל זה אמור יותר לקרות דווקא בימים חמים שאז מתאדה הדלק במשאבה ולכן לוקח יותר זמן להתניע

 

לפי הסיבה הזאת זה לא אמור לקרות בימים קרים אבל כדי לשלול בעיה במשאבה תבדוק אם זה לא קורה לך ישר אחרי שכיבת את הרכב

 

אצלי קיימת גם בעיה כזאת שהתחילה לפי שבועיים, ומופיעה בעיקר בימים חמים או אחרי שלא הנעתי הרבה זמן

אבל זה קרה אחרי שהחלפתי תחנת דלק אז אני רוצה להאמין שזה נובע מתערובת ענייה, אם יש למישהו כיוון אחר אשמח לחוכמת ההמונים

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, אלמוג א. כתב:

מה עם מערכת הצתה, כוייל ופלגים/ תבדוק אם יש אפשרות לנקות קורוזיה ממגעים של הכוייל ואם צריך להחליף פלגים. איזה שמן בדיוק יש במנוע? 

שמן בתקן וולוו מבית מוטול הוחלף לפני חודשיים, פלאגים הוחלפו לפני שנה במורשה לסט אירידיום מקורי

לפני 8 שעות, mcaspi כתב:

אז למה הבאת תמונות במנוע חם? לא רלוונטי לבעיה.

כי לחץ דלק אפשר למדוד בצורה מדויקת עם obd במנוע חם , כשהוא קר הלחץ גדול כדי לחמם את המנוע ואז הקריאה לא מדויקת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 23.4.2024 בשעה 13:07, nissan1211 כתב:

עם הקנייה החלפתי פילטר דלק לפילטר של mann שנרכש בחנות מוכרת בארץ, וניקיתי את חיישן הmaf עם ספריי מגעים ללא מגע או ניגוב.  

למה מיד עם הקנייה החלפת דווקא פילטר דלק וניקית את הMAF עם ספריי? 

האם זה כל מה שהחלפת?

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, yairw כתב:

למה מיד עם הקנייה החלפת דווקא פילטר דלק וניקית את הMAF עם ספריי? 

האם זה כל מה שהחלפת?

כי זה היה חלק מהטיפול 90 אלף שעשיתי בקנייה אחרי שהרכב הגיע לבדיוק 15 אלף מהקודם, הפילטר דווקא של mann כי הוא אמור להיות זהה למקורי והמקוריים מיוצרים באותו מפעל ומוכנסים לאריזות של וולוו במחיר פי 4 במורשה. הניקיון maf זה גם כטיפול מנע וכי ביצעתי בעבר ברכבים אחרים והיטיב, גם ברכב הזה הוא היה קצת מאובק ולכן ביצעתי את זה כמו שצריך ולהרגשתי המצב לא השתנה בכלל (גם בתמונות הוא מתפקד רגיל )

עריכה אחרונה על ידי nissan1211
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...