שלום,
אני זכאי לרכב מהחברה בה אני עובד. הרשימה התעדכנה בחצי שנה האחרונה לדגמים הבאים (רושם בכל אחד למה אני מתחבר ולמה לא) :
1. יונדאי באיון prime plus
הטוב: נראה שהוא מאובזר מאוד, לפחות בבטיחות. הגה עגול לגמרי (נוהג לרוב עם יד אחת). הגודל נראה סבבה.
הרע: נראה שהוא די חלש ביחס למתחרות
2. סיאט אטקה סטייל
הטוב: נוח, מרווח ומפנק. נראה שהכי טוב מבחינת ביצועים.
הרע: גדול מדי לעיר (?), נראה שחסר בו אבזור בטיחות (לעומת הבאיון לפחות), ללא מצלמת רוורס (לא ברור אם חברת הליסינג תאשר התקנה)
3. מאזדה 3 סדאן קומפורט
הטוב: נראות, ביצועים, איכות חומרים
הרע: אין מצלמת רוורס, מרכב סדאן שפחות מועדף עליי (גם רכב ארוך, וגם אי אפשר "להגדיל" את הבגאז על ידי קיפול מושבים)
4. אופל מוקה אלגנס
הטוב: נראות, ביצועים (מכיר את ה2008)
הרע: האם ההגה דומה ל2008 (לא היה לי נוח בכלל)? האם גם בו חסרה משענת יד כמו ב2008?
בגדול אני בן 30, ונוסע לרוב לבד ובעיקר בעיר.
מחפש רכב נוח שכיף לנהוג בו, ושמאובזר ברמה טובה (ברור לי שרכבי ליסינג מאובזרים פחות בסהכ. נושא אמינות לא קריטי לי, גם לא צריכת דלק)
אשמח לשמוע את דעתכם על הרכבים