Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דוח בדיקה - תאונה "משמעות גבוהה"


M.Y.G

פוסטים מומלצים

טוב עשית !
 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

הרכב היה חשוד מהדו״ח הראשון, עכשיו קיבלנו את התיעוד.

שיהיה בהצלחה ברכב הבא.

וכדי לחסוך הרבה כסף - דרוש את דו״ח הסליקה והיסטוריית הבעלות לפני שאתה משקיע בבדיקה במכון.

הייתי שוקל גם תלונה נגד המגרש על העדר גילוי נאות. גרמו לך להוצאה של מאות שקלים על בדיקת הרכב.

שיהיה בהצלחה עם הרכב שתבחר!

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 37 דקות, sperial כתב:

הרכב היה חשוד מהדו״ח הראשון, עכשיו קיבלנו את התיעוד.

שיהיה בהצלחה ברכב הבא.

וכדי לחסוך הרבה כסף - דרוש את דו״ח הסליקה והיסטוריית הבעלות לפני שאתה משקיע בבדיקה במכון.

הייתי שוקל גם תלונה נגד המגרש על העדר גילוי נאות. גרמו לך להוצאה של מאות שקלים על בדיקת הרכב.

שיהיה בהצלחה עם הרכב שתבחר!

אני רק אומר לצורך ההגינות הם כן הודיעו שהיה פגיעה בשלדה והדוח קבלתי מהם - כיוון שהוא התקבל לפני כשבועיים במכון אותו אני תכננתי לקחת ולא ראיתי ערך מוסף לקחת לשם שוב.

כן היה צריך לומר לי בצורה ברורה יותר ששווי ירידת הערך הוא 12500 ובנוסף את עלות התיקון המאוד מאוד גבוהה - כאן אני מרגיש כן מסובן קצת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא רכב פצוע, זה רכב אחרי פציעה אנושה עם אחוזי נכות גבוהים מאוד.

 

שמח שברחת.

לפני 4 שעות, M.Y.G כתב:

תודה רבה חברים, אני אמשיך לחפש.

כנראה אני כמעט הייתי המציאה ולא הרכב.

חשבתי תחילה, שאני לא מבין נכון ואולי זה שווי הרכב 😂

 

 כמעט השחילו אותך כמו כושי על מיה כאליפה.

 

ניצלת בגדול.

  • מצחיק 2

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
לפני 16 שעות, M.Y.G כתב:

אני רק אומר לצורך ההגינות הם כן הודיעו שהיה פגיעה בשלדה והדוח קבלתי מהם - כיוון שהוא התקבל לפני כשבועיים במכון אותו אני תכננתי לקחת ולא ראיתי ערך מוסף לקחת לשם שוב.

כן היה צריך לומר לי בצורה ברורה יותר ששווי ירידת הערך הוא 12500 ובנוסף את עלות התיקון המאוד מאוד גבוהה - כאן אני מרגיש כן מסובן קצת.

רע מאד אם אכן לא הציגו לך את דו"ח מרכז הסליקה, שאין לי ספק שהיה בידיהם.

אגב, באיזה סניף זה היה?

 

ככלל:

- רכב עם ירידת ערך של עד 1.5% ניתן לרוב לרכוש ללא היסוס, כי הרבה פעמים מדובר בקביעת שמאי שיודע שזה בדיוק גובה ההשתתפות העצמית בירידת הערך, שקיימת כסעיף בפוליסה. בקביעה כזו, השמאי יוצא ידי חובתו להורדת ערך (על חלקי מרכב שנצבעו וכיוב') מבלי שחברת הביטוח נאלצת לשלם שקל למבוטח בגין ירידת הערך.

 

- רכב עם ירידת ערך עד 3% - כבדהו וחשדהו. בודקים דו"ח שמאי ליתר ביטחון, בהחלט ייתכן שמדובר בפגיעות והחלפות חלקי מרכב לא מהותיים לבטיחות (מכסה מנוע, פגושים, כנפיים קדמיות), ולכן אפשר להתקדם תוך הורדת מחיר הרכב, שהרי לרוב יש עוד דגים בים. אם מדובר ביישור חלק שילדה - אומרים יפה לא תודה.

 

- מאזור 5% ומעלה ירידת ערך, מדובר לרוב על נזק רציני, בהרבה מוקדים. בשפת שמאים, היה פה אירוע רציני. אם מדובר ברכב ייחודי, או במחיר "שחיטה", חובה לראות דו"ח שמאי ולהקפיד בבדיקה , משום שכאן טמון סיכון של פגיעה בשילדה (ואז מדובר ברכב לחובבי מציאות פראיות ונוטלי סיכונים), אך עדיין ישנם מקרים של ירידת ערך שניתנה מתוך כונת השמאי לפצות בנדיבות את המבוטח - וכעת, ברגע המכירה, זה חייב לבוא לידי ביטוי בהנחה מסיבית ממחירון .

 

וכעת לפרופורציות: הרכב שלך, פות"ש יקר, עם ירידת ערך של 8.5% ופגיעה בשילדה, צריך להימכר בסביבות חצי ממחירון, כלומר איזור 35,000 ש"ח, כדי שייחשב הגיוני מבחינה מסחרית. ככה עובד השוק, טוב שירדת ממנו.

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 1

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הטבלה הזו צריך לצרף לשרשורים הדביקים.

 

אגב, יש בעיה חמורה והיא שנזקים מסויימים שנגרמו ותוקנו לפני מסירת רכב אינם חייבים בדיווח לרוכש, כך שמוכר רכב עלול להגיע לאי נעימות בגלל נזק שכלללא היה מודע לו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...