Jump to content

דניאל2369

  • הודעות

    117
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    אשדוד
  • איזה רכב יש לך?
    יונדאי i30 2010
  • תחביבים
    לנקות את הרכב שלי בעצמי

צפיות אחרונות בפרופיל

511 צפו בפרופיל

הנקודות של דניאל2369

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

11

מוניטין

1

תכנים שנפתרו

  1. יש מחלוקת בין partsouq לגיפיטי ומרכז חלפים סביון לגבי המקטים ואני לא מצליח להבין,יודע שלא כדאי לסמוך על גיפיטי אבל העליתי לו VIN וגם אתרים בארץ טוענים שמה שיש בpatrsouq לא תואם למנוע שלי
  2. שלום אני עושה הזמנה מ245cars ליונדאי i30 2010(האצ'בק) של פלאגים יש שם ממש הרבה סוגים של פלאגים אשמח להמלצה מה כן מתאים(דנסו\NGK) https://cars245.com/en/catalog/car-hyundai.6442.23434/4714.spark-glow-ignition/4742.spark-plug/
  3. קניתי מהם הגיע הכל בסדר יחסית מהר
  4. 3000 בשנה?? חבל לקנות רכב חדש אתה תספוג סתם את כל הירידות ערך קנה רכב שהיה 2-3 על הכביש
  5. תקנה מפתח כוס לפילטר שמן הכי טוב תתארגן על ג'ק,בוקים, ראצט שמן ופילטר שמן תקנה בארץ,אני ממליץ על משה חלפים אחלה בנאדם ומחירים טובים פילטר מזגן ואוויר תזמין מcars 245 תראה סרטון 2 ביוטיוב ובהצלחה!
  6. אני אמור לעבור תכף טסט,במשומשת וקארזון כתוב שהאגרה היא 1200 ובגוב כתוב 1400,איך זה מסתדר?
  7. תודה נכנסתי,עדיף שתמחק לא יודע אם מותר
  8. יש מצב לצרף אותי לקבוצה? גם בעל i30
  9. יש קבוצת ווצאפ לבעלי פיאסטה אם אתה מעוניין
  10. באמת התפלאתי,אתה אומר זה דגם פרימיום?
  11. על איזה מהם הייתם הולכים? שניהם עושים רושם של בעלים אמין ורכב שמור ומטופל
  12. אני הולך מחר לראות יונדאי i30 2009 מנוע 1600 עשתה 122,000 קמ מה כדאי לבדוק בבדיקה?(יש ידע ברכבים מנסה להבין מה ה''מחלות" של הדגם) בנוסף האם יש רצועת טיימינג או שרשרת?
  13. שלום חברים אשמח אם מישהו יכול לעזור לי לקראת טיפול שמן לאוטו,אני מחפש מפתח כוס לפילטר שמן להונדה אקורד 2012 קישור מעלי אקספרס כי זה ממש דחוף לי
  14. הוא בטח התכוון לנזילה ממש בקטנה,בכל מקרה בולמים זה שקלים,מחליפים זוגות,בהצלחה
  15. אהלן מחפש קיה פורטה להורים משנת 2012 ומעלה,מטופלת עם קמ נורמלי שלחו וואטסאפ 0503691000
×
×
  • תוכן חדש...