Jump to content

דניאל2369

  • הודעות

    117
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי דניאל2369

  1. יש מחלוקת בין partsouq לגיפיטי ומרכז חלפים סביון לגבי המקטים ואני לא מצליח להבין,יודע שלא כדאי לסמוך על גיפיטי אבל העליתי לו VIN וגם אתרים בארץ טוענים שמה שיש בpatrsouq לא תואם למנוע שלי
  2. שלום אני עושה הזמנה מ245cars ליונדאי i30 2010(האצ'בק) של פלאגים יש שם ממש הרבה סוגים של פלאגים אשמח להמלצה מה כן מתאים(דנסו\NGK) https://cars245.com/en/catalog/car-hyundai.6442.23434/4714.spark-glow-ignition/4742.spark-plug/
  3. קניתי מהם הגיע הכל בסדר יחסית מהר
  4. 3000 בשנה?? חבל לקנות רכב חדש אתה תספוג סתם את כל הירידות ערך קנה רכב שהיה 2-3 על הכביש
  5. תקנה מפתח כוס לפילטר שמן הכי טוב תתארגן על ג'ק,בוקים, ראצט שמן ופילטר שמן תקנה בארץ,אני ממליץ על משה חלפים אחלה בנאדם ומחירים טובים פילטר מזגן ואוויר תזמין מcars 245 תראה סרטון 2 ביוטיוב ובהצלחה!
  6. אני אמור לעבור תכף טסט,במשומשת וקארזון כתוב שהאגרה היא 1200 ובגוב כתוב 1400,איך זה מסתדר?
  7. תודה נכנסתי,עדיף שתמחק לא יודע אם מותר
  8. יש מצב לצרף אותי לקבוצה? גם בעל i30
  9. יש קבוצת ווצאפ לבעלי פיאסטה אם אתה מעוניין
  10. באמת התפלאתי,אתה אומר זה דגם פרימיום?
  11. על איזה מהם הייתם הולכים? שניהם עושים רושם של בעלים אמין ורכב שמור ומטופל
  12. אני הולך מחר לראות יונדאי i30 2009 מנוע 1600 עשתה 122,000 קמ מה כדאי לבדוק בבדיקה?(יש ידע ברכבים מנסה להבין מה ה''מחלות" של הדגם) בנוסף האם יש רצועת טיימינג או שרשרת?
  13. שלום חברים אשמח אם מישהו יכול לעזור לי לקראת טיפול שמן לאוטו,אני מחפש מפתח כוס לפילטר שמן להונדה אקורד 2012 קישור מעלי אקספרס כי זה ממש דחוף לי
  14. הוא בטח התכוון לנזילה ממש בקטנה,בכל מקרה בולמים זה שקלים,מחליפים זוגות,בהצלחה
  15. אהלן מחפש קיה פורטה להורים משנת 2012 ומעלה,מטופלת עם קמ נורמלי שלחו וואטסאפ 0503691000
  16. מחפש להורים שלי רכב שני לבית,אחרי חוויה גרועה שהייתה להם שנים עם פורד אס מקס שזלל מלא דלק והיה תקלות כל יומיים,הרכב השני שלהם זה ג'יפ חשמלי,התקציב כאמור הוא 25 אלף,מחפשים בעיקר בטיחות ואמינות ,חשבתי על כיוון של סובארו אימפרזה מנוע 1.6,האוטו ישמש בעיקר בתוך העיר ונסיעה למושב ליד(10 דקות מחוץ לעיר) פעם ביום לעבודה,אין ילדים קטנים,ואין צפי לעוד נוסעים חוץ מהנהג(אולי 1) מצד שני הם לא רוצים רכב מיני/סופר מיני בגלל הבטיחות אשמח לעזרה
  17. למכירה עקב מעבר לג'יפ חשמלי ואין צורך יותר באוטו,מפרטי לא סוחר,רכב מעולה וחזק,מפואר,מתאים למשפחות מרובות ילדים ים מקום מנוע חזק אוטו יציב על הכביש ללא תאונות מחירון שלו 18,300(יד ראשונה ליסינג פרטי) גילוי נאות: הוחלף מנוע לפני 5 שנים מנוע שעובד נהדר 100,000 עם המנוע החדש טסט נגמר בימים הקרובים צריך להחליף מאייד למזגן צריך לטפל בנזילת שמן הגה(לא מנוע-הגה! זה שטויות) עקב כל זה מפורסם ב15,000 גמישות לרציניים 053-552-6172
  18. רק יכול לומר לך מניסיון של איזה צדיקה שלא הייתי נותן לה לנהוג על קורקינט שהיה דחוף לה לראות כמה מהר פרונט של סקודה יכול לפגוש תחת של הונדה (בחנייה!!!!) ואפילו לא שמה לב שעשתה משהו...(בנוסף ניסתה לברוח ואחרי זה טענה ששנינו יצאנו רוורס,אחרי זה שהגיעה הביתה מישהו אמר לה לשנות את הגרסה שלה)אז שתחפש את החברים שלה אם אין למבוגר תיעודים/מצלמת דרך פשוט תכחיש,זה שהוא מבוגר לא מתיר לו לנפח תיקונים ולנצל את זה(ככה נשמע מדבריך)וכן לכל הצקצקנים פה להזכירכם אתם אומרים בכביש תהיה חכם אז להיות חכם זה לא לתת לאנשים לדפוק אותך בחוסר תום לב,החוק הוא מאודדדד יבש ולא לוקח בחשבון מיליון משתנים שונים בין תאונה לתאונה אם אתה חושב שאתה אשם ובטוח שהוא ניפח ואין תיעוד תכחיש,ותעביר לו כמה שלדעתך התיקון בשביל המצפון,כמובן אחרי סגירת התיק
  19. וואלה נדיר איזה כיף
  20. כן בפנים לבן כזה
  21. היה קצת לבן כזה בקצה הרחוק בזכוכית
  22. פיליפס מאוטו דיפו אין סיכוי
  23. החלפתי את שניהם לפני שבוע ואחת נשרפה
  24. יש לי יונדאי אקורד 2012 שבוע אחרי שהחלפתי נורית לוחית רישוי אחורית בגלל הטסט מנורה של פיליפס שמתאימה לזה וגם במתח הדרוש נשרפה, רק נורה אחת מתוך שתיים, האם פיוז זה הבעיה? בנוסף לא מצליח לאתר בספר רכב איזה פיוז זה
  25. אם אתה מתעניין באייגו למה לא לקנות 107 או c1?אותו ייצור ויותר זול בגלל הסמל
×
×
  • תוכן חדש...