Jump to content

Roycohen1979

  • פרסום הודעות

    690
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

137 טוב

אודות Roycohen1979

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    opel astra k 2017

צפיות אחרונות בפרופיל

498 צפו בפרופיל
  1. בבקשה: אני לא בטוח כמה באמת חזיקו החיבורים האלו עם האפוקסי את הלחץ שמייצר הקומפרסור שלך וקח בחשבון שגריקן ממוצע מכיל בין 20 ל30 ליטר מים כלומר כל מה שיהיה לך הוא בין 20 ל 30 ליטר מים לשטיפת כל האוטו לפני שתצטרך ללכת ולמלא מחדש. בנוסף כן תצטרך להמשיך ולחבר אותו לקומפרסור בכל זמן העבודה על מנת להחזיר את הלחץ כאשר הנוזל מתרוקן.
  2. האסטרה שלי, אמנם מודל 2017 דגם K (ולא הJ) של פותח השרשור עברה LSPI כשהיו לה 44 אלף קילומטר בעקבות טיפול לקוי של חברת אלדן שהחזיקה אותה (לפני שהרכב היה בבעלותי) הרכב עבר בסופו של דבר אובראול מלא אבל לא נדלקה לו שום מנורה. הבחור שהחזיק את הרכב נסע כך במשך 2000 ק"מ (הקילומטראז שעבר בין התלונה הראשונה ועד שהרכב נכנס לאובראול) והתלונן לחברת אלדן שהתעלמה בעדינות כיוון שלא דלקה שום מנורה. בסוף כשהרכב לאחר שהתעקש הגיע למוסך החברה הם עלו על הבעיה ועשו לו אובראול שכלל החלפת 4 בוכנות, רינגים ו4 טלטלים ועוד חצי מליון חלקים נלווים (אגב בבדיקה התגלו פלגים לא מקוריים ולפי הערכת במוסך שמן לא מתאים ש
  3. לפני הכול תחשוב על זה: אתה רוצה לחבר קומפרסור שיכול להגיע ל8 באר ולהעביר את הלחץ הזה לתוך ג'ריקן שיכיל בתוכו מים כך שיהפוך להיות סוג של גרניק. האם אתה יודע מה זה אומר 8 באר ? עכשיו תיקח את הג'ריקן הזה, תסתכל עליו ותנסה לחשוב מה יקרה לו אם יצטרך להחזיק לחץ השווה ל8 ק"ג לסנטימטר מרובע ? זה אומר 8 קילוגרם של לחץ על כל שטח ששווה ערך בגודלו לקצה של האצבע שלך. אז קודם לפני שאתה עושה ניסויים כאלה תוודא שהמיכל אגירה שאתה מחבר אליו את המכשיר יכול לעמוד בלחצים כאלה או שפשוט כשאתה מתחיל את הניסוי שלך תצלם לנו ותשים פה בקבוצה. פעם ראיתי סרטון של מישהו שחשב שיכול להחליף את הג'ק של האוטו בכדו
  4. אם מרגיש לך שהרכב נוסע על 3 בוכנות ויש לו סחיבה חלשה תכנס למוסך, רצוי אחד שמכיר את האופל כמו מוסך שמתמחה בGM (מנוע זהה לשל השברולט קרוז\טראקס\ אופל מוקה) או מוסך לובינסקי. התופעה שאתה מזכיר נקראת LSPI - LOW APEED OPRE IGNITION ומשהו בתכנון של המנועים גורם להם להיות קצת רגישים לתופעה הזו. היא מתבטאת בבוכנות סדוקות או אפילו שבורות ולפעמים גם בתלתלים שבורים. האם נכנסת עם האוטו למוסך שאינו מוסך יבואן או עשית טיפולים מוזלים במוסך ? מסבר שישנו קשר ישיר בין שמנים לא איכותיים או לא מתאימים לדגם המנוע ובין תופעת ההצתה המוקדמת. תתנחם בזה שיש עוד הרבה אסטרות (וגם שברולט קרוז 1.4 טורב
  5. הכול תלוי בקילומטראז בהיסטוריה של הרכב ובהיסטוריית הטיפולים שלו. הונדה רכב נהדר וסופר אמין היא בהחלט אופציה מצוינת בשבילך, שווה לך להיכנס למגרש ולראות אותה, לשבת בפנים ולבחון את הבגאז, היא תהיה מספיק מרווחת לצרכים שלכם ומתאימה לא פחות מהיונדאי. שים לב שגם שנושא הקילומטראז והיסטוריית הטיפולים נכונה גם להונדה למעשה לכל רכב שתקנה. עדיף רכב עם היסטוריה וגלויה טובה שעבר טיפולים בזמן במוסכים מורשים ושנתון נמוך יותר מאשר רכב חדש יותר אבל עם חורים בהיסטוריה שלו...
  6. הפוקוס נמכרת בזול מסיבה טובה והיא שם גרוע ושוק גרוע יוד יותר בגלל אותו גיר ידוע לשמצה. אני אישית התחבטתי בשאלה הזו לפני כמה שנים עוד בימי שהגירים היו עדיין תחת האחריות המורחבת אבל חבר זקן וחכם (טוב לא כזה זקן) שאמר לי שנחמד שיש אחריות על הגיר כשאתה בכביש הערבה עם 3 ילדים באוטו בגאז' מפוצץ וחופשה שהתחילה על רגל שמאל... הוא אמר זאת מניסיון של פורד פוקוס פלוס גיר מקולקל פלוס 3 ילדים באוטו פלוס אוגוסט בכביש הערבה, זה לא תמיד שווה את הכסף...
  7. לא חייבים להתמקד דווקא בקורולה וסיוויק, הבחירה של אבא שלך ביפנית מוכחת ואמינה בהחלט מוכרת בעיקר אצל הדור המבוגר יותר שזוכר את הצרפתיות של פעם... לא יודע אם יש טעם לנסות ולשנות לו את התפיסה. אם נושא האבזור כן חשוב לו שווה לכם לנסות למצוא מזדה 3 מנוע 2.0, הן מאובזרות יפה כבר מרמת הכניסה ומפוארת מעל לקטגוריה שלהם בגרסאות הפרימיום בטח יותר מהקורולה והרבה יותר מהסיוויק שבאופן מסורתי (עד לדור האחרון) היו מגיעות ערומות באופן מביך לעומת המתחרות שלהן.
  8. אם אתם מחפשים רכב שיהיה בעיקר אמין אני ממליץ לכם על יונדאי I30 שיכולה להיכנס יפה בתקציב שלכם, הרכב דם יותר מרווח מהI20 או ה208 שהציעו לכם פה ובכיף ניתן לרדת לחופשה ארוכה או לנסוע לנסיעה ארוכה עם עוד 2 מבוגרים באוטו במושב האחורי בלי להקשות עליהם את החיים יותר מדי. רכב אמין וסולידי, לא מצטיין באף קטגוריה באופן מובהק, יהיו יותר מרווחות, יהיו יותר חסכוניות, יהיו יותר מהנות לנהיגה אבל כחבילה כוללת מדובר בVFM מצוין ובעיקר מאוד אמין. אישית עברתי 2 יחידות כאלה מודל 2013 אחת מהעבודה ואחת פרטית שלי שהייתה עם עבר ליסינג, שתיהן חצו את רף ה150000 ק"מ ואפס תקלות. טיפולים בלמים וצמיגים וסע לשל
  9. איך הסחיבה של הרכב ? מרגיש חלש יותר ? האם הרעידות מורגשות גם בעמידה ורק בדוושה או האוטו רועד ורוטט באופן קבוע ? אמרת שהאוטו עבר טסט לפני חודש, זה יפה אבל האם לפני חודש היו הרעידות האלו או שזו תופעה חדשה. שווה לבדוק שוב אם נושא העשן, הסממנים הראשונים מרגישים לי כמו הרבה סממנים ראשונים של מנועי האקוטק 1.4 טורבו של GM. הסדקות של בוכנה בעקבות הצתה מוקדמת. תנסה לחזור על התנאים שגורמים לך לרעידות האלו אבל בלי מזגן, התופעה מורגשת יותר בדרך כלל תחת עומס.
  10. ב.מ.וו. M3 קומפטישן עם גיר ידני. אההה נכון יש לי משפחה 3 ילדים וכלב- טוב נו נסתפק בהונדה סיוויק R. זה אמור להספיק גם לחיי היום יום וגם לימי מסלול.
  11. הונדה כנראה בונה על לקוחות מסורתיים שמאוהבים במותג על יתרונותיו וחסרונותיו. הרבה דברים הם סובייקטיביים גם במבחני דרכים ומה שהפריע לבוחן לא בהכרח יפריע ללקוח וגם ההיפך, בעבר נתקלתי בחבר שקנה פריוס דור 1 ושיבח אותה על ההנאה מהנהיגה שהיא מעניקה לו ועל רמת האחיזה- הפריוס הייתה הרבה דברים מהנה לנהיגה לא היה אחד מהם. עצוב מאוד לראות את מסך המולטימדיה אם בכלל אפשר לקרוא לזה כך בגרסה הנמוכה, שום יצרן בעולם לא צריך לשחרר רכב עם מסך כזה בטח כאשר גם דציה סנדרו נמכרת בכמעט חצי מחיר עם מערכת נורמלית יותר והיא הרכב הזול ביותר שניתן לקנות בארץ (לפני הנחות) ובטח כאשר הרכב עצמו עוצה מעל 100K ומתחרה מול יצ
  12. בעיות ונזילות ממערכות קירור זאת בעיה ידועה של הרכבים האלה במיוחד בגרסאות 1.4 ליטר טורבו. תבדוק את שלמות הבית טרמוסטט.
  13. לא מדוייק, ההבדל הוא לא רק בתיבת ההילוכים אלא מדובר בדגם שונה לחלוטין. I30 דור 1 היתה בעלת מנוע אומוספרי 1.6 ליטר עם 125 כ״ס וגיר פלנטרי 4 הילוכים. במהלך 2012 התחילו להגיע לישראל מכוניות דור 2, מדובר לא במתיחת פנים אלא ברכב חדש לגמרי, מנוע 1.6 עם 135 כ״ס וגיר פלנטרי טיפטרוניק 6 הילוכים שלאחר מכן ב2016-17 הוחלף בגיר רובוטי. הדור השני מלוטש יותר מבחינת איכות חומרים, עדכני יותר ומהנה יותר לנהיגה אם כי להגיד הנאה מנהיגה על i30 זאת קצת הגזמה. אם לקנות אז למתוח את התקציב ולקנות את ה2012, במהלך 2013 היא גם החלה לקבל מערכת מולטימדיה בסיסית בהתקנה מקומית. בגדול מדובר ברכב מומלץ
  14. תעמוד עם האוטו כמה דקות כשהמזגן פועל, אח"כ תצא החוצה ותסתכל מתחת לאוטו האם אתה רואה טיפות של מזגן מטפטפות מתחת לאוטו, אמור להיות באמצע האוטו באזור הדש בורד או אחרי הגלגלים הקדמיים... יש מצב שפשוט הניקוז של המזגן סתום והמים מצטברים ומטיילים לך באזור התעלות של המזגן מתחת לדש בורד. אגב כשיצטברו מספיק מים הם גם ימצאו את הדרך החוצה ככול הנראה דרך המפוח ויתחילו לעוף לך לאוטו דרך התריסים של המזגן
×
×
  • Create New...