Jump to content

Roycohen1979

  • פרסום הודעות

    163
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

24 נייטרלי

אודות Roycohen1979

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. עם סדרה 2 אני לא יודע לעזור לך כשהתעסקתי בב.מ.וו. סדרה 2 לא הייתה קיימת אפילו לא על הנייר, טורבו הייתה מילה גסה בבווריה והאלקטרוניקה היחידה באוטו הייתה בלוח שעונים...
  2. לא תמצא I30 דור 2 במחיר הזה אלא רק כאלו 1.6 120 כ"ס מודל 2011, לפוקוס יש בעיה בגיר הרובוטי שלה שגרמה ליצרן להגדיל את טווח האחריות אבל גם האחריות המוגדלת מגיעה לסוף שלה, תאכלס מדובר בסיכון ולא תמיד נעים לעמוד בצד הדרך האמצע הקיץ ולחכות לגרר גם כשיש לך אחריות על הגיר.
  3. קליאו 0.9 טורבו תכנס לך בתקציב ? התנהגות כביש לא רעה, נראית טוב וחלקן גם מאובזרות ומאוד נוחות...
  4. לא הייתי מתעקש על נושא הטיפול, הרכב טופל עד עכשיו ואף מוכר לא היה רוצה להשקיע ברכב שכבר מכר, טיפול זאת לא השקעה מבחינתך אלא טיפול שוטף ברכב והוא לא אמור להוריד במחיר בגלל שעוד מעט יצטרכו לעשות ברקסים, כן נהוג להוריד אם הרכב ממש לפני טסט או שהמוכר ישלם בעצמו את האגרה. לגבי הצמיגים- קיה פיקנטו- כמה כבר עולה סט 4 צמיגים ? שווה לתזז בשביל המחיר הזה כשהרכב במצב טוב ועם קילומטראז נמוך ? השוק חרא וזה לטובתך אבל גם מלא ברכבים שחוטים וסחוטים והרבה חכמולוגים שברגע שנגמרה האחריות מחליפים שמן מתחת לבית ושמים את השמן הכי זול שמצאו בתחנת דלק פז... לדעתי כשהרכב טוב והבדיקה טובה ויש אמון מול המוכר שנראה בן אדם (לפחות למראית עין) והיסטוריית הטיפולים מפורטת ובמוסך מורשה של החברה זה שווה כמה שקלים תמורת ראש שקט
  5. מה לגבי שברולט ספארק ? יש להם מנוע לא רע, לא רכב מירוץ אבל גם די זריז בעיקר בעיר וללא בעיות אמינות מוכרות. בגדול לנסיעות בין עירוניות הייתי מנסה אולי לרדת קצת בשנתון וללכת על סופר מיני כמו רנו קליאו 0.9 טורבו זריזה ומהירה, או אולי סוזוקי סוויפט מנוע 1.5 שגם נחשבת אמינה עם מנוע VVT מצויין. שתיהן ישבו קצת יותר כבד על הכביש ויתנו הרגשה יותר בטוחה בנסיעות מחוץ לעיר.
  6. Roycohen1979

    רכב עד 23k

    מיצובישי אטראז זה לא אוטו, זאת צפצפה חלשה ומקרקשת שלא ברור מי קנה אותה באופן פרטי. לא יודע לגבי האמינות כיוון שרוב הכלים נמסרו בליסינג לקציני צה"ל מסכנים שקיללו את הרגע שנשארו קבע. אם אתה לא מחפש אפילו הנאה סבירה ומינימלית מנהיגה אתה יכול לקנות או אטראז או את הבימבה ג'וק של הבן שלי יד ראשונה מפעוט (תקבל מחיר פצצה) ויש מצב שהיא גם תיקח בפתיחות
  7. 15000 בשביל מושבים מעור ? נשמע לי מאוד יקר ולא הכרחי, אם תחליט להתחרט ישנה חברה בשם טופ-קאר באזור התעשייה חולון שבחמישים מהסכום מפרקים לך את המושבים והדפנות ותופרים לך כיסויים חדשים מעור במיוחד בשביל האוטו שלך באיזה צבע שתרצה, עם איזה תפרים שתרצה ובכמה גוונים שתרצה כולל התחשבות בכריות האוויר שיש לפעמים בצד הכיסא. הם עושים עבודה שמזכירה את התכניות בערוץ דיסקברי מבחינת איכות העבודה והגימור...
  8. דבר ראשון הכי טוב זה להיכנס לסוכנות ולשבת באוטו, אולי התחת יחליט בשבילך... דבר שני- אילו רמות גימור מדובר ? תשווה בין רמות הגימור שתקבל בכל אחת מהן ובמערכות הבטיחות, יכול להיות שלאחת יש נניח סטייה מנתיב ובלימה אוטונומית והשנייה מגיעה עם מוביליי בלבד, זה יכול להיות ההבדל המשמעותי מבחינתך. בכל מקרה כרכב מעבודה אין פקטור לאמינות ולצריכת דלק ככה שהקלאצים היקרים באיביזה לא אמורים לעניין אותך וגם לא התצרוכת דלק הגבוהה יותר של היונדאי, אבל האיביזה כן יותר זריזה וחזקה ומרגישה נמרצת יותר על הכביש.
  9. האם האוטו עדיין מתחמם ? אתה שומע\ רואה את המאורר פועל ? לשאלתך: כשהרכב כבוי תוציא את המדיד שמן ותראה אם המפלס שלו עלה בצורה דרמטית, תסתכל על צבע השמן, אם תראה שנראה כמו טחינה הלך לך אטם ראש. במידה ולא יכולה עדיין להיות בעיה בראש מנוע, כשהאוטו חם ופועל תסתכל על מיכל העיבוי (בלי לפתוח אותו) אם אתה רואה בועיות במיכל (תבקש ממישהו ללחוץ על הגז לסירוגין כשאתה מסתכל) יכול להיות שישנה פריצה של אטם הראש אבל במקום שמים יחדרו לשמן חודר לחץ מהבוכנה לתוך מערכת המים. אני כן ממליץ על מכון רדיאטורים שיעשו בדיקה בלחץ ויחפשו נזילה כיוון שהמים לא נעלמים במהירות כזאת כתוצאה מתנאי מזג האוויר כיוון שמדובר במערכת סגורה.
  10. גם אני לא מכיר קהילה כזאת, אבל בעברי הרחוק שיפרתי E30 מודל 84 עם קיטים של M3 שיצאה מ86, כולל הנמכות חיזוקים ושיפורים ומה לא... איזה ב.מ.וו. יש לך ? אני כן יכול לשלוח אותך לכמה אנשים שעבדו ועובדים על דגמים מסויימים, אחת הפך כזאת לרכב דריפטים עצבני ומפחיד, אחרים ניפחו להם את הצורה והכרתי השתלה של מנוע 3.5 6 צילינדר בטור שיצא קומפלט ממנוע של 635 ונכנס כולל גיר לבודי של סדרה 3.
  11. לא זכור לי שנתקלתי בשרשור MG כאן בפורום אבל אוף דה רקורד חבר בכיר באחת מחברות הליסינג וההשכרה אמר לאחר שהתייעצנו איתו אם לקנות דאציה סנדרו או MG3 כרכב צמוד לכמה עובדים שההכנסה של הMG3 הכניסה אותם לסחרור ולהפסדים עצומים, בשלב מסוים הוא צחק ואמר שבכל רגע נתון יש להם יותר MG'S על הגרר או במוסך מאשר נוסעים על הכביש, אני בטוח שזאת הייתה הגזמה פראית אבל הנקודה הועברה...
  12. רכב מצוין, מנוע 1800 עם גיר אוטומטי פלנטרי 5 הילוכים, בשנתון מסוים אני לא סגור על אם זה 2011 או 2012 היא עברת מתיחת פנים וקיבלה עוד 2 סוסים מתחת למכסה המנוע ותוספת ידיות החלפת הילוכים מאחורי ההגה. לא ידוע על בעיות אמינות עם הגירים הפלנטרים של הונדה אבל קח בחשבון שהיא פחות ספורטיבית והרבה פחות מהירה ממה שהיא נראית. בשנתון שלפני מתיחת הפנים תיבת ההילוכים הייתה פשוטה עד דיכאון אפילו ללא אפשרות טיפטרוניק, היא כן ידעה להוריד עצמאית הילוכים בירידות כאשר הרגישה שהרכב בשיפוע והנהג נוגע בדוושת הבלם.
  13. אם אתה חושש מהגיר הרובוטי אולי תלך על I30 סטיישן, אותו מנוע, אותה שלדה, אותו אוטו אבל גיר פלנטרי טיפטרוניק 6 הילוכים.
  14. שמעתי על זה, ראיתי אותם גם באוטמוטור שנה שעברה. בגדול מה שהם אומרים זה שיש הצטברות של פיח על ומסביב לשסתומי היניקה בעיקר ברכבים בעלי הזרקה ישירה, ברכבים כאלו האינג'קטורים נמצאים בחלל הצילינדר ומזריקים את הדלק ישירות לצילינדר ולא כבעבר לסעפת היניקה כמו שהיה במנועי הזרקה רב נקודתית. הסיבה שעברו למנועי הזרקה ישירה היא לטובת חיסכון בדלק ובעיקר שריפה טובה יותר ומדויקת יותר של הדלק וכך הפחתה של זיהום האוויר, הבעיה שנוצרה היא שבעבר הדלק שנכנס לצילינדר דרך שסתומי היניקה היה מנקה את הפיח ושאריות השמן שמצטברים שם (יש מערכת שחרור לחץ שנוצר באגן השמן בזמן העבודה והיא מחוברת דרך צינור ואקום למערכת יניקת האוויר, הבעיה היא שהיא מכניסה גם אדי שמן שמצטברים במעברים ועל שסתומי היניקה אבל זה כבר סיפור אחר לגמרי). בכל אופן אכן ישנה הצטברות של פיח בתוך סעפת היניקה, הפיח המדובר לא רק שמקטין את מעברי האוויר אלא גם ובעיקר יוצר מערבולות בכניסת האוויר לצילנדר. תוכל למצוא סרטונים ביו טיוב שימחישו לך איך נראית הסעפת שלך אחרי 50 ו100 אלף קילומטר. אני לא יודע לגבי החברה הספציפית הזאת, או בכלל לא מכיר את הטכנולוגיה עליה מדובר אבל מבחינה רעיונית יתכן וניתן בעזרת חומרים מתאימים להסיר את הפיח שנותר מבלי לפרק את הסעפת. סתם לידע כללי, חברות כמו פורד עובדות על פיתוח מנועים מתקדמים בעלי מערכת הזרקה כפולה, כלומר סט אינג'קטורים המזריקים את החלק העיקרי של הדלק לתוך חלל הבוכנה וסט נוסף המזריק דלק כמו בעבר לסעפת היניקה במטרה למנוע את ההצטברות של הפיח המדובר, אני לא יודע עם מנועים אלו כבר נמצאים בשימוש ובאילו רכבים ישתמשו בהם בגלל עלויות יצור גבוהות.
  15. האם יש רעידות\ דפיקות ורעשים מהמנוע ? איך אתה יודע שיש בעיית קומפרסיה ? זה נשמע כמו LSPI, זאת לא בעיה של פיאט אלא בעיה של מנועי טורבו צנומי נפח על הזרקה ישירה, הדובר בבעיה של הצתה מוקדמת בחלל הצילינדר בגלל מעיכה של דוושת הגז כשהאוטו בסל"ד נמוך. האם קרה לך באמצע נסיעה ?
×
×
  • Create New...