Jump to content

Roycohen1979

  • פרסום הודעות

    1,413
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

320 טוב

אודות Roycohen1979

  • דירוג
    נהג שודים (> 1000 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    opel astra k 2017

צפיות אחרונות בפרופיל

1,054 צפו בפרופיל
  1. לגבי המנוע גרסת ה0.9 ליטר עדיפה בהרבה. המושבים נוחים, לי היה נוח גם הנסיעות מאוד ארוכות, המתלים רכים ומבודדים היטב, מזכירים את רנו "של פעם", מה שכן היא רוכנת מאוד בסיבובים חדים ובכבישים מפותלים. לי היתה גרסת הסטפווי עם מנוע דיזל ונהיניתי מכל רגע, ההגה קשה, הקלאץ גם היה קשה עד שחשבתי שמדובר בתקלה אבל נהיגה ברכב של קולגה גילתה לי שזה הסיפור- לא נורא מתרגלים מהר מאוד... אם אתה יוצא הרבה מחות לעיר אני ממליץ ללכת דווקא על הדיזל, המנוע לא פחות מנהדר, סוחב גם משקח בקלות ובמהירות, מטפס עליות בקלילות מטורפת, גררתי איתה עגלה ועליתי לירושלים מכביש אחד ופשוט עקפתי משפחתומטיות 1600 בעליות ב
  2. מוסך שי לי באור יהודה, הוא גם חבר פורום ונחשב למוסך מקצועי ומאוד מוערך, מטפל ברכבי פורד ומאזדה.
  3. אני מכיר את Reflashteam IL, מדובר בסדנא מוכרת שמתעסקת בעיקר בהונדות ויודעת להוציא מעט יותר מרכבים אטמוספריים אבל לא רק, יש כאן חבר פורוס שעשה שם תוכנה לאינסיגניה ואחר שעשה תוכנה לאופל אדם S או לאסטרה J (אני לא זוכר בדיוק) שניהם יצאו מרוצים מהעבודה ומהיחס. לגבי הרכב שלך- מדובר ברכב די איטי מתכתחילה, הבדל של 2 קג"מ יהיה משמעותי מבחינתך אבל מראש אל תצפה לחוכרת אספלט, הגיר הרציף שלך הוא לא בדיוק פאר היצירה... אתה כן יכול להרגיש את ההבדל כשתקבל מעט יותר כוח בסל"ד נמוך ולא תהיה לך הרגשה שאתה מאמץ את האוטו וחי בסל"ד רועש על בסיס קבוע כדי להתקדם.
  4. בחנתי גם מאזדה 3 בשלב מסויים, הדגם הקודם היה נהדר אבל צפוף מאוד במושב האחורי, הרגיש כמעט סופי מיני עד כמה שזה ישמע מוזר, 2 מושבי ילדים בינוניים פלוס וזהו לא נכנס בקושי תיק בינהם, ממש לא רכב למשפחה פלוס 3 אם יש צורך במושבי בטיחות ובוסטרים. שבוע שעבר נכנס חבר מהעבודה עם מאזדה 3 האצבק 2021, הראית נפלא, נוסעת מדהים, מרגישה איכותית ומפוארת כמו רכבים ברמה אחת מעליה, ואז נכנסתי למושב האחורי- אלוהים ישמור מה עבר עליהם ?! הבחור בגובה 175, ממש לא נמוך אבל רחוק מלהיות אולסי פרי, אני 172, ולשבת מאחורי הכסא של הנהג זה לא אידיאלי בעליל והראש שלי כמעט גרד את הריפוד בתקרה ,לא ניסיתי להרכיב אצלו את
  5. רוב הסיכויים שהדיפיוזר שתקנה לא יתרום לך כלום, נתחיל בזה שבמהירויות כביש נורמליות ואף מעט מעליהם לא תקבל שום כוח הצמדה והשיפור האווירודימני יהיה זניח, להיפך, רוב הסיכוים שדיפיוזר אפטר מרקט שלא תוכנן לאוטו שלך ולא נבדק עליו יעשה בעיקר נזק... זה כן נראה טוב יותר לפחות לדעת וזה היתרון היחידי שניתן לחשוב עליו בהרכבה כזו...
  6. קח את שלושת הכסאות לאולם התצוגה, תרכיב אותם ותבדוק אם הדלתות נסגרות, יכול מאוד שתהיה מופתע לרעה למרות הגודל החיצוני של האוטו.. יקח לך כמה דקות ותכסוך לך הרבה כאב ראש.
  7. אם הבדיקה מטעמך ולא בדיקה שסיפק המגרש אז מדובר באחלה אוטו, בדיקת כסתח"ים רגילה, שיתקנו את הליקויים, שיעשו כיוון פרונט, קח זיכוי על הצמיגים וסע לשלום...
  8. בדיקת קומפרסיה תגלה לך ככול הנראה שצריך לעשות רינגים, האוטו עבר 400 אלף קילומטר מכובדים ומרשימים. אם שווה לך להשקיע אובראול מנוע בכלי הזה או אולי כבר להחליף למנוע מפירוק שעבר קילומטראז נמוך יותר זה כבר עניין אחר. בכל מקרה יפה מאוד על הקילומטראז, יש הרבה מאוד יצרנים שהיו חותמים על 400 אלף קילומטר בלי פתיחת מנוע...
  9. הייתי מתחיל בלבדוק את המאורר מזגן, אם הוא לא עובד בכלל או עובד לאט מדי בכדי לסלק את החום במעבה אז זה יכול להסביר למה בעמידה המזגן לא עובד טוב בעוד ובנסיעה תנועת האויר במעבה מספקת את החלפת החום הדרושה.
  10. וואו ממש רכבת על הבלמים. שים לב שלא נוצר לך עיוות בצלחות הבלימה, בשלב הזה כמו שנאמר פה הייתי מחליף נוזל בלם. אם לא תמצא ברמבו למעדה שלך שווה לך לנסות את tarox, למיטב זכרוני מי שמייבא אותם לארץ זה משה חלפים, לדעתי יש להם מגוון רחב גם לרכבים עם קליפרים סטנדרטיים.
  11. יש לי אסטרה סטיישן 2017, גם אצלי שופץ המנוע בגלל lspi לפני שקניתי את האוטו, נראה שהבעיה שהיתה גם בדגם הקודם עדיין קיימת אבל במספרים קטנים בהרבה, בטח לא הקביעה הזו כאן שכמעט כולן עברו שיפוץ מנוע. חשוב לשים שמן בתקן זהה לדרישת היצרן והבעיה נפתרת. בעיות המים ומערכת הקירור שהיו בדגם הקודם טופלו ונפתרו. האוטו נוסע מצויין, היגוי מצויין, התנהגות כביש ראויה לציון, המנוע מגיב נהדר עם הרבה כוח זמין, הרכב שקט בהרבה מהקיה ורעשי רוח וצמיגעם חודרים רק במהירויות גבוהות מאוד, מבחינת נהיגה האופל רמה מעל הקיה. האוטו שלי אחרי 80 אלף קילומטר ובלי הlspi שנעשה חברת הליסינג בגלל שהם טיפלו במוסך מ
  12. מעניין מתי יגיעו המנועים האלו לi30... הגיר עבר קומפלט מהדגם הקודם ?
  13. האם מדובר בדגם האחרון שיצא ? זה עם מנוע הB14XFT ? עם 150 כ"ס ? או שמדובר בדגם הקודם עם מנוע ה140 כ"ס ? בגדול הדגם הקודם היה צרה גדולה, בעיות אמינות של המנוע, בוכנות שנשברות בגלל נטייה להצתה מוקדמת, בערכות קירור גרועות עם בית טרמוסטט שנוטה להתפורר, וטורבו שפעמים שובק חיים מוקדם מהצפוי, הדגם החדש אמור היה לפתור חלק גדול מהבעיות אך מסתבר שבעיות ההצתה המוקדמת ששולחת את המנועים להחזיר את נשמתם לבורא עדיין קיימות, בעיקר אצל אלו שלא טיפלו אצל מוסכי היבואן או השתמשו בשמנים בתקן שלא לפי המלצת היצרן, אבל לא רק כאלו, היה פה לאחרונה בפורום קרוז אחת עם מנוע שנשבר אחרי 53000 ק"מ והוחלף על ידי היצר
  14. לגבי המכירה העתידית- זה הכול עניין של מחיר, תקנה בזול ותמכור בזול עוד יותר, לא כולם ממהרים לקנות רכב אחרי שעבר תאונה קשה... אגב האם הוא הוגדר "אובדן גמור " ? כלומר טוטאל לוס ? או שהוגדר כאובדן להלכה ? רכב שעבר טוטאל לוס לא יכול לחזור לכביש נקודה ! אם איזו קומבינה מסוכנת של חברת הביטוח ופחחייה \ פירוקיה תיקנה את האוטו והרכיבה אותו מחדר אז מדובר בסכנת חיים אמיתית, בטח כשמדובר ברכב ספורטיבי שאמור לעמוד בתנאים ועומסים קשים יותר. אם מדובר באובדן להלכה הייתי בודק דוח סליקת ביטוח ודורש לראות דוח שמאי כדי לבדוק מה היה הנזק באותה תאונה.. זה שהאוטו יפה מבחוץ לא אומר שהוא ל
  15. נתחיל בדאצ׳יה סנדרו מודל 2016 שהיתה לי- צופר על ידית האיתות מצד שמאל, כפתורי חלונות חשמל בקומסטלה מרכזית ולא בדלתות, מאחור הם היו במרכז הקונסולה איפה שבדרך כלל יושב הפח אשפה של האוטו- ילדים שרצו לפתוח חלון לא יכלו להגיע... גרמניות מסוימות כמו אופל (גרמניה ??? 🤔) ו- ב.מ.וו הדלקת האוטות נעשית לא מהידית מצד שמאל אלא מכפתור על הדש בורד משמאל להגה. מדברים על שמאל להגה- בדגמים מסוימים של אלפא וגם של פורשה המפתחות להתניע נמצאים גם הם מצד שמאל, במקרה של האלפא שהיתה לי תמיד צחקתי שזה טוב כשהאוטו מתקלקל (שוב) ואני רוכן על מכסה המנוע ואז רוצה לנסות להתניע לא צריך להכנס כל פעם לאוטו אלא אפשר פשו
×
×
  • תוכן חדש...