Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לקראת הבחירות לכנסת הבאה - האם אתם מסכימים להמשיך לתפקד כפרות החליבה של האוצר?


menir1
שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בזק קידמה דברים משך מספר שנים, כבר לא מעט שנים שהיא מפגרת ותוקעת את קידום התשתיות. איפה הסיבים האופטיים?

 

צים ע"ע שקשוקה. כמעט לא נותר צי סוחר ישראלי, החברה די עזבה את הארץ.

 

אוטובוסים - נו, אין לנו מספיק תלונות על התחב"צ. והחברות שזכו במכרזים נותנות שירות לא מספק.

 

אני לא אומר שכל ההפרטות נכשלו. אני טוען שהפרטה אינה הפתרון לכל בעיה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך להפריט את הרכבת, בדיוק כמו שעשו ביפן בשנות השמונים. שמעתם על זה שהרכבת ביפן היא המדויקת בעולם, כשאיחור של שניות נחשב חמור? אז זהו, שזה לא היה ככה כל עוד הרכבת הופעלה על ידי הממשלה היפנית. רק לאחר ההפרטה הרכבת הפכה למדויקת ואיכותית.

שלוש חברות jr עדיין נמצאות בבעלות ממשלתית.

הרפורמה ברכבות ביפן היא יותר מעמיקה מהפרטה. בנייה של קווי שינקנסן חדשים, למשל, נעשית על ידי המדינה. המדינה גם תומכת כלכלית בקווים שהופכים ללא רווחיים יותר. וזה גם מתחבר לתכנון ארוך טווח שבכלל איפשר את קיומה של רשת רכבות שמחברת בין כל קצוות יפן כמעט מקיושו ועד הוקאידו. וזה בא לידי ביטוי גם בתכנון עירוני היום, שמתייחס לרכבת כאמצעי תחבורה חיוני.

כמובן, בטוקיו, ומקומות אחרים, ישנן רשתות עצומות של רכבות תחתיות, ובטוקיו ספציפית הרכבות התחתיות נמצאות בבעלות כלשהי של הרשויות, והן עדיין מגיעות בזמן ובתדירות מאוד גבוהה.

 

יש כמובן עוד הבדלים עקרוניים בין ישראל ליפן, אבל השורה התחתונה היא שאמירות כלליות הן כרגיל אמירות כלליות.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

צים ע"ע שקשוקה. כמעט לא נותר צי סוחר ישראלי, החברה די עזבה את הארץ.

 

.

 

צים היתה הפרטה מאוד מוצלחת. לאחריה שוק הספנות שקע ולא התאושש מאז.

המדינה יצאה מהפוזיציה בזמן

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוטובוסים - נו, אין לנו מספיק תלונות על התחב"צ. והחברות שזכו במכרזים נותנות שירות לא מספק.

 

אני לא אומר שכל ההפרטות נכשלו. אני טוען שהפרטה אינה הפתרון לכל בעיה.

נכון שהפרטה אינה פתרון לכל בעיה. אבל, המציאות היא שמאז ההפרטה יש הרבה יותר קווים להרבה יותר מקומות אפילו מקומות נידחים.

מאידך כמו כל דבר אחר במדינה אין פיקוח אמיתי ונכון שדואג שהדברים יעשו כמו שצריך אלא יותר כסת"ח ולהציג מצג שהדברים נעשו.

יש עודף רגולציה שבמקום לפקח ולתת את השירות סתם יוצר ביורוקרטיה וקבעון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא בטוח שיש עודף רגולציה. קוים רבים הם הפסדיים למפעיל, מצריכים סובסידיה, ואני לא מצפה שהמדינה תסבסד מוצר, כלומר, בעצם, תרכוש אותו עבור האזרחים, ולא תפקח על איכותו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1857 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...