Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי, הייתי  בתאונת שרשרת 5 רכבים (נזקי רכוש). אני הייתי הרביעי, האם אני צריך לתבוע את הרכב השלישי שנכנס בי? (למרות שהוא לא אשם) או הרכב הראשון שאשם בהכל? איך מתנהלים בדבר כזה? תודה לעונים. 

עריכה אחרונה על ידי gamer777
פורסם

הראשון לא אשם בפגיעה בך.  תוכל בהחלט לתבוע את השלישי זה שפגע בך . 

לא ברור סדר הפגיעה, אתה הרביעי שנמחץ בין החמישי לשלישי? אם כן לא תוכל (תוכל, אבל לא יצא מזה כלום)  לתבוע את השלישי.

בתאונת שרשרת תמיד בוחנים יציינו אי שמירת מרחק הולמת וחוסר עירנות של הנהגים בעיקר מהרכב השלישי והלאה. 

 

מקווה שמדובר בנזקי רכוש ולא יותר. 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 3 דקות, zaf כתב:

הראשון לא אשם בפגיעה בך.  תוכל בהחלט לתבוע את השלישי זה שפגע בך . 

לא ברור סדר הפגיעה, אתה הרביעי שנמחץ בין החמישי לשלישי? אם כן לא תוכל (תוכל, אבל לא יצא מזה כלום)  לתבוע את השלישי.

בתאונת שרשרת תמיד בוחנים יציינו אי שמירת מרחק הולמת וחוסר עירנות של הנהגים בעיקר מהרכב השלישי והלאה. 

 

מקווה שמדובר בנזקי רכוש ולא יותר. 

 

 

הראשון פגע בשני, שני בשלישי, שלישי ברביעי (אני) והחמישי קיבל מכה ממני קצת אבל אין לו שום נזק לרכב.  אז לתבוע את השלישי? תודה

לפני 1 דקה, tan tan כתב:

חברת הביטוח שלך תובעת את הרכב שפגע בך 

אח''כ כולם מסתדרים עם הראשון שגרם להכל

 

תודה אבל אם הרכב שפגע בי יגלגל את האחריות לראשון ? אז תובעים את הראשון?

פורסם
לפני 8 דקות, gamer777 כתב:

 

הראשון פגע בשני, שני בשלישי, שלישי ברביעי (אני) והחמישי קיבל מכה ממני קצת אבל אין לו שום נזק לרכב.  אז לתבוע את השלישי? תודה

 

תודה אבל אם הרכב שפגע בי יגלגל את האחריות לראשון ? אז תובעים את הראשון?

בהחלט, אשמת הפוגע בך. תביעה מוצדקת. 

חברת הביטוח מצידה אולי תתבע את הראשון אבל לך לא יצא מזה פיצוי משמעותי. 

אם זה שפגע בך לא היה עירני מספיק, לא שמר מרחק,לא בלם בזמן .... כל מיני עובדות, מחפש תירוץ לתבוע את הראשון , שיבושם לו. 

אני לא עו״ד ולא בוחן תנועה אבל נתקלתי בעבר ב ״סיפורים״ סביב תאונות בהן היו מעורבים כלי רכב של בני המשפחה ותמיד בוחני התנועה צדקו. גם כשעורכי הדין התפלפלו סביב חיפוש אשמים. 

  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

לא הבנתי את סדר האירועים. אולי תעלה תרשים. כנראה שאתה קורא ׳רביעי״ למה שרובנו יקרא ״שני״. אם יש סרטון ממצלמת דרך הוא יועיל.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 28 דקות, sperial כתב:

לא הבנתי את סדר האירועים. אולי תעלה תרשים. כנראה שאתה קורא ׳רביעי״ למה שרובנו יקרא ״שני״. אם יש סרטון ממצלמת דרך הוא יועיל.

 

הרכב הראשון פגע בשני, השני בשלישי, השלישי בי ( אני הרביעי) ואני בחמישי נגיעה קלה בלי שום שריטה אפילו בחמישי. הבנתי אותך, אם אני השני אז אני צריך לתבוע פה את השלישי? 

עריכה אחרונה על ידי gamer777
פורסם (נערך)

כן. וצפה לקבל תביעה מהרכב הקדמי, שאותה תצרף לתביעה נגד השלישי, שיצרף את שתי התביעות למי שמאחוריו…. מין חד גדיא שכזה.

זו אחת הסיבות שחשוב ביטוח עם כיסוי צד ג׳ מספק.

האמת היא שסדר הפגיעות חשוב, השאלה היא האם קיים תיעוד בין איזה רכבים התרחשה הפגיעה הראשונה. אם אין תיעוד כזה ההנחה היא שהאשם הוא הרכב האחרון בשרשרת.

ובסופו של דבר, בהנחה הסבירה שאתה מבוטח, תתייעץ עם סוכן הביטוח כיצד להתנהל.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, sperial כתב:

כן. וצפה לקבל תביעה מהרכב הקדמי.

האמת היא שסדר הפגיעות חשוב, השאלה היא האם קיים תיעוד בין איזה רכבים התרחשה הפגיעה הראשונה. אם אין תיעוד כזה ההנחה היא שהאשם הוא הרכב האחרון בשרשרת.

 

יש לי צילום מהמצלמה קדימה ואחורה שהרכב מאחורי פוגע בי (הרכב השלישי),  ואני נוגע בקטנה ברכב הראשון. ולמה שהראשון יתבע אותי אם לא נגרם לו שום נזק? אפילו לא הכי קטן..

עריכה אחרונה על ידי gamer777
פורסם

יש אפשרות לנזק נסתר. השאלה כמה הוא יחפור.

 

את סרטוני המצלמות שמור בכמה העתקים, כולל בענן. הם ההוכחה שלא אתה האדם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, sperial כתב:

יש אפשרות לנזק נסתר. השאלה כמה הוא יחפור.

 

את סרטוני המצלמות שמור בכמה העתקים, כולל בענן. הם ההוכחה שלא אתה האדם.

תודה על המענה, במידה והראשון מחליט לתבוע אותי האם עצם זה שיש לי וידאו שנכנסו בי וכתוצאה מזה פגעתי בו, מוציא אותי נקי מזה? או שחברת הביטוח שלי חייבת לשלם לו על הנזק ואז תעשה שיבוב מהאשם ?

עריכה אחרונה על ידי gamer777
פורסם

לא יודע. זה עניין לסוכן הביטוח.

ממליץ לך לשוחח איתו ביום ג׳ בבוקר, להודיע על האירוע, בלי להגיש תביעה, ולקבל הנחיות כיצד לפעול - הן בצד המשפטי והן לגבי תיקון הרכב שלך. כמובן שאתה צריך להנחות הן את הפחח והן את השמאי לבדוק את שני קצוות הרכב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, gamer777 כתב:

האם עצם זה שיש לי וידאו שנכנסו בי וכתוצאה מזה פגעתי בו, מוציא אותי נקי מזה?

לא לגמרי, הטענה תהיה שלא שמרת מרחק מספיק מהרכב שלפניך.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

למה? פות״ש עצר, ואז נפגע מאחור בעוצמה שאין לו כל שליטה בה - הוא פאסיבי לחלוטין ולא יכול לצפות את הפגיעה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם עמד 30 ס״מ מהרכב לפני, המרחק קטן מידי. אם ״עף״ מטר פלוס על הרכב שלפניו אז המרחק היה סביר ועצמת החבטה מאחור חזקה למדי. הוא ככל הנראה היה יחסית קרוב.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

×
×
  • תוכן חדש...