Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי קונה 2024 היברידית, בעד ונגד


Igalz

פוסטים מומלצים

אני מחפש לרכוש רכב חדש, מסתכל בעיקר על מיני suv. 

עשיתי נסיעה על הקונה החדשה בדגם ההיברידי וסך הכל אהבתי את הרכב, נסיעה נוחה, איבזור עשיר, יחידת כח מוכחת, אם כי לא מאוד חזקה, עיצוב מעניין גם בפנים וגם בחוץ. 

 

אשמח לשמוע דעות בעד ונגד הדגם המדובר

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מרחב הפנים  ויכולות דינמיות של הרכב מספק אותכם, זאת תמורה טובה למחיר היחסית סביר  ( בהשואה לקיה נירו המקבילה/ טויוטה קורולה קרוס ). הדגם החדש מהווה שיפור בכל היבט לעומת הדגם היוצא.

  • אהבתי 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, GTI33 כתב:

חסרון נוסף, הרכב נחשב כגניב מאוד ולכן עלויות ביטוח גבוהות למדי.

שווה לבדוק הצעות אצל סוכני הביטוח.

אכן, חברות הביטוח דורשות מיגון (איתורן). לפחות היבואן מודע לזה ומתקין איתורן בחינם בבונדד.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא לקחת, קח בחשבון שלקונה יש תיבה רובוטית.

זה אמנם מנוטרל ע"י היחידה החשמלית, ש"לוקחת פיקוד" בנסיעות במהירויות נמוכות/בפקקים וכאלה, ולכן מקטינה את השחיקה בקלאץ', אבל בכ"ז.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 27.4.2024 בשעה 02:29, ntd כתב:

אבל בכ"ז.

קיה נירו ויונדאי איוניק עם תיבה רובוטית נמכרות מ 2017 ויש עשרות אלפי יחידות בארץ, חלקן כבר עם ק"מ גבוה. לא יודע אם הפורום כאן משקף את המצב בשטח, אבל אני לא זוכר שהיה פה שירשור אחד שדובר בו על החלפת מצמדים או בעיות בתיבה רובוטית בדגמים האלו.

אתה מכיר משהו אחר?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממה שיצא לי לשמוע ממכרים שרואים את הרכבים האלו יום יום, בעיות גיר או מצמדים פחות נפוצות ביחידת ההנעה הזו.

הבעיות שכן נפוצות הן הצטברות פיח מהירה ב-EGR וכן תקלות במצברי 12v שמובנים בתוך סוללת המתח הגבוה.

כל עוד מדובר ברכב באחריות, פחות הייתי חושש אבל אם מתכננים להחזיק ברכב לזמן ארוך כן כדאי לקחת את הדברים האלו בחשבון.

  • אהבתי 1

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, zivk כתב:

תקלות במצברי 12v שמובנים בתוך סוללת המתח הגבוה

ידוע לך אם האחריות של הסוללה (7שנים) כוללת את הסוללת 12v?

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, zivk כתב:

וכן תקלות במצברי 12v שמובנים בתוך סוללת המתח הגבוה.

אתה בטוח בזה?
לא מכיר אף רכב הברידי או חשמלי ש ה 12 וולט הוא חלק מסוללה של 300-400 וולט.

כן יש לא מעט תקלות מצבר רגילות שנובעות מאותן סיבות שמצבר ברכב מנועי שאינו היברידי סובל מהן.

עריכה אחרונה על ידי zaf

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן,

לפי מה שראיתי בקונה יש שניים, אחד מתחת למושב הנוסע ואחד בתוך סוללת ה-HV.

לגבי אחריות, לדעתי שווה לבדוק את הדברים מול כלמוביל.

בכל מקרה תיקון שלא באחריות למצבר שבתוך סוללת ה-HV הוא בעלות של כמה אלפי שקלים טובים למיטב הבנתי.

עריכה אחרונה על ידי zivk

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 25.4.2024 בשעה 21:38, Igalz כתב:

אני מחפש לרכוש רכב חדש, מסתכל בעיקר על מיני suv. 

עשיתי נסיעה על הקונה החדשה בדגם ההיברידי וסך הכל אהבתי את הרכב, נסיעה נוחה, איבזור עשיר, יחידת כח מוכחת, אם כי לא מאוד חזקה, עיצוב מעניין גם בפנים וגם בחוץ. 

 

אשמח לשמוע דעות בעד ונגד הדגם המדובר

לדעתי רכב מצוין שעשה קפיצת מדרגה גדולה מאוד מהדגם הקודם של הקונה. 

מרווח מאוד יחסית, הוא כבר לא B-SUV אלא קליק מתחת ל C-SUV. 

סביבת נהג מתקדמת ומיישרת קו עם העיצובים העדכניים של יונדאי. 

בקיצור - אם תמצא כזה - בהחלט כן. 

  • אהבתי 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Buki כתב:

קיה נירו ויונדאי איוניק עם תיבה רובוטית נמכרות מ 2017 ויש עשרות אלפי יחידות בארץ, חלקן כבר עם ק"מ גבוה. לא יודע אם הפורום כאן משקף את המצב בשטח, אבל אני לא זוכר שהיה פה שירשור אחד שדובר בו על החלפת מצמדים או בעיות בתיבה רובוטית בדגמים האלו.

אתה מכיר משהו אחר?

הרכב יחסית אמין מניסיון אישי עד 100k, לא מכיר אחרי 

 

הייתה לנו איוניק 2017 דור ראשון במשפחה ואז קונה הייבריד 2020 בליסינג עברו כל אחת 100k קמ וטופלו בתחזוקת שבר על ידי חברת הליסינג-  רק החלפות שמן ופילטרים 

 ננהגו על ידי 5 נהגים בנהיגה אגרסיבית - p בלי ברקס, לחיצות גז ברמזורים וגלישה בפקקים חופשי, נסיעה בשטח, מהירויות גבוהות על במפרים ובלימות וכל מה שאפשר לחשוב כשאומרים לא לשמור על האוטו.

 

באיוניק היו 0 תקלות, נורת בדוק מערכת היברידית הופיעה פעם אחת ונעלמה לבד.

בקונה באיזור 60k אחרי נסיעה מאומצת בשטח (לא בטוח שקשור) הופיעה נורת מנוע צהובה והוחלף חיישן חמצן.

מעבר לזה לא היו תקלות בגיר, במצבר או במערכות השונות.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, zaf כתב:

לא מכיר אף רכב הברידי או חשמלי ש ה 12 וולט הוא חלק מסוללה של 300-400 וולט

ברכבים ההיברידים של קיה יונדאי יש מצבר ליתיום 12v שיושב בצמוד לסוללת מתח גבוה, מתחת למושב האחורי.

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...