Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3731614,00.html?ref=ynet

 

מישהו התעניין בזה? מעניין איזה הנחה ממחיר היבואן אפשר לקבל...

קראתי את הכתבה וזה מדהים, מזכיר כמה היה היה יכול להיות טוב כאן ללא יבואן רישמי אלא שיווק ע"י דילרים כמו בארה"ב או אירופה

קובי

:-)

פורסם

כמו שיש ליסינג 0 קילומטר, יש גם ברכבי יוקרה את אותו עקרון.

הם ככה מתחרים בייבוא האישי וגם מעמיקים את המכירות למגזר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

רשום שאפשרי ללחוץ ולקבל את הרכב על שמך ללא בעלים קודמים.

הכל טוב ויפה, עד שצריכים לעשות ביטוח...:cry:

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

ביטוח לרכבי יוקרה יקר משמעותית מביטוח של רכבים "רגילים", בלי קשר למחיר האמיתי ששילמת על הרכב. כשאני אומר משמעותית זה סכום בן 5 ספרות וצפונה למקיף, במקרים רבים עלות הביטוח לרכב גבוהה מעלות הדלק בחישוב שנתי :roll:

פורסם

מה? מאיפה אתה מביא את השטויות האלה?

 

כדי שביטוח מקיף לרכב יוקרה יגיע לסכום של 5 ספרות, אתה צריך לקנות בערך סדרה 5 ומעלה (X5, X6 וכו'), או 240/140.

 

במו עיניי ראיתי פוליסת ביטוח של ילד בן 17, נהג חדש וצעיר כמובן (עוד היה בתקופת מלווה!), על סדרה 316 חדשה שמחירה במחירון היה בזמנו כ-220 אלף ש"ח (מחיר הסגירה הסופי לא מעניין את חברת הביטוח), שעלותה הייתה 8K ש"ח למקיף ולא זוכר כמה על החובה.

וזה רק מקרה אחד מתוך מאות שראיתי.

 

אז תחשוב שנהג עם נתונים רק טיפה טובים יותר, יקבל הרבה פחות מזה על אותו רכב, או אותו דבר על רכב משמעותית יקר יותר.

 

אני בטוח שיש מקרים רעים מאוד של ביטוח מקיף בן 5 ספרות גם לסדרה 3, אבל זה לא הכלל אלא היוצא מן הכלל.

 

אני כמובן מדבר מניסיון.

--------------------------

לגבי הרכבים שבמגרשים, בהרבה מהמקרים, המחיר הנמוך נובע גם מאבזור מופחת, אז כדאי להשוות ולראות האם זה משתלם.

בנוסף, לא רק שזה משרת אותנו בתור לקוחות שיש אופציה נוספת לרכישה של רכב, אלא זה גם יכול להיות מנוף טוב עבורנו בקבלת הצעת מחיר טובה יותר מהסוכנות של היבואן.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

הכתבה לא מחדשת כלום.

גם סמלת עושים את זה עם פיאט ואלפא.

סה"כ הרוב שם זה 0 ק"מ והשאר זו הנחה כמו שהיית מקבל אצל היבואן אם היית יודע להתמקח.

משכנתא זה קל

פורסם
קראתי את הכתבה וזה מדהים, מזכיר כמה היה היה יכול להיות טוב כאן ללא יבואן רישמי אלא שיווק ע"י דילרים כמו בארה"ב או אירופה

 

בלי יבואן רשמי מכוניות עממיות היו יקרות כאן יותר וזמינות חלפים לא היתה יכולה להיות מובטחת ברגולציה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בלי יבואן רשמי מכוניות עממיות היו יקרות כאן יותר וזמינות חלפים לא היתה יכולה להיות מובטחת ברגולציה.

אני לא בטוח, הייתה תחרות כמו בכל מקום בעולם

ויבואן בלעדי זו גם הסיבה שאין בארצנו נציגות של טסלה - מסרבים "לייצור" הזה שנקרה בלעדי

קובי

:-)

פורסם

אנחנו לא כמו "כל מקום בעולם".

 

אני מציע לקרוא את דוח זליכה, ונוכל לנהל דיון ענייני:

http://www.knesset.gov.il/committees/heb/docs/calcala300412.pdf

 

בקיצור, יבואנים בלעדיים בארץ מקבלים הנחות גבוהות, כדי לקזז את עלות המיסוי. לדילרים שונים של אותו לא יכולה להיות את הפריבילגיה הזו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בחו"ל יש כל מיני סוגי דילרים. יש רשת שהיא מחזיקה כמו מכובדת דילרים ולכן יש לה אפשרות לקבל הנחות יפות מהמתג.

כמובן שאפשר גם לקנות מהמותג עצמו שלא חוסך בסניפים.

 

אבל כן השוק בארץ שונה לחלוטין מהשוק בחו"ל.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

תרים טלפון לביטוח ישיר או 9 מיליון, או כל חברת ביטוח ישירה אחרת, תראה איך בצורה מפתיעה המחיר צונח.

 

אה כן, אני מקווה שברור לך שזה לא המחיר הסופי וזה נתון למיקוח מולם.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

×
×
  • תוכן חדש...