Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4519 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חבל שאתה חושב שזה דיון הזוי. אני ינסה להסביר יותר טוב ואתה תנסה לסביר לי מה זה משתמש ראשי. זה אלה שהשמות מסומנים בירוק וכתום?

בקשר לתפילה שלך אצלנו אומרים אלוהים עוזר למי שעוזר לעצמו. אף אחד מלמעלה בשלטון לא ידאג לנו כי אין לו סיבה לזה.

 

אני מרגיש שלא הסברתי קודם טוב את עצמי ואני מנסה שוב:

אני רוצה עזרה בהפצת עצומה לאיחוד רשות השידור ואור ירוק.

הסיבות שהם גם בעיות זה ככה:

קיבלתי הודעה שניה על תשלום אגרה לא בא לי לשלם וגם אני לא מבין על מה.

סיבה שניה זה שבערוץ 1 יש בעיה של תוכן שלא מענין אף אחד כמעט והמון שדורים חוזרים. יש שמה גם בעייה גדולה של בור תקציב גדול. הערוץ אוכל כסף.

סיבה שלישית זה שאור ירוק פועלים למטה חשובה אבל בעצם מדברים לפעמים שטויות והמנכל שלהם אוהב להצטלם. גם יש להם הרבה כסף וחשיפה.

 

עכשיו אם לוקחים את כל זה ומחברים אז נפתרות כמה בעיות בבת אחת:

ערוץ 1 הופך לערוץ הבטיחות כמו שיש תחנות רדיו עם דווחי תנועה.

הערוץ מקבל הרבה תכנים חדשים שהם לא יותר גרועים ממה שיש עכשיו.

אור ירוק מקבלים ערוץ שממילא לא רואים וקצת נעלמים מערוצים שאנחנו כן רואים ואבוהב מקבל מצלמה וחשיפה שחשובה לו אישית.

הכסף של העמותה בא במקום אגרה שמפסיקים לשלם וככה אבוהב נהיה יותר פולארי שעשה דבר טוב.

בגלל שבערוץ יש בור של תקציב הכסף של העמותה הולך לשם ולא להציק לנו.

אני וגם אתם לא צריכים לשלם אגרה ולא צריכים לראות אבוהב וכולם מרוצים.

 

עכשיו, אי אפשר להגיד את זה לאבוהב ככה. צריך להסביר לו ולאחרים את היתרונות של ערוץ בטיחות שזה לטובתו. בעצם זה מצלמות שיקחו לעמותה שלו את הכסף ויסבירו לו וולרשויות למה זה לטובתם. זה בדיוק כמו המצלמות מהירות שמצלמות אותנו כאילו בשביל בטיחות אבל בעצם בשביל הכסף וסוג של מס כזה.

 

 

ואני בעד לאחד את ערוץ הכנסת וערוץ פלייבוי- כל הז*נות בערוץ אחד.

 

אם אני אקח ברצינות את מה שאתה אומר, אתה מבקש לאחד חברה אזרחית עם ערוץ ממשלתי, לשנות את הגדרתו של הערוץ לערוץ בטיחות וזה יגרום לשתי גופים שלא ממש אכפת להם ממה קורה בהם להיות ערוץ שימושי.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אהבתי את הקטע עם הז*נות :lol:

שופט עם ביצים ורצון לשמור על מדינת חוק

+1

 

אומר רק בקצרה שלדעתי אור ירוק זו עמותה שמשתמשת במטרה הנעלה של העלאת הבטיחות בדרכים כדי לעשות כסף ע"י הולכת הציבור (המטומטם) שולל בטריקים ושטיקים וחארטות.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בר, אתן לך את הקרדיט שאתה מדבר מהלב ולא מטריל. עמותת "אור ירוק" לא נתפסת כארגון שתורם לבטיחות בדרכים בערך על ידי אף בן אדם רציני במדינת ישראל. עם כל הרצון של כולנו לקדם את הנושא ולתרום לבטיחות כאן, לא משם תגיעה הישועה. אם אתה רוצה ללמוד קצת יותר, אתה יכול לחפש שרשורים קודמים בפורום שעסקו בנושא, ויכולים לתת לך אחלה פרספקטיבה על הארגון.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

יבגני אני לא מטריל ולא מגריל. אני מדבר מהלב ויותר מזה מדבר מהארנק. אני מבקש ממך לקרוא עוד הפעם את שתי ההודעות שלי מקודם ולשים לב לפרטים כמו שראיתי שאתה יודע לעשות.

חוץ מזה אני לא בטוח מי אומר מי זה רציני במדינה ואני גם לא בטוח שיש מישהו רציני שחושב על ערוץ 1 שהוא עושה מה שצריך.

ברור שיש קושי בלערבב את שני הגופים אבל אור ירוק כבר הראו שהם יודעים להכנס לגופים ממלכתיים אז למה לא צבוריים?

עריכה אחרונה על ידי בר בכר
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אולי כדי למנוע את ההשפעה שלהם על הציבור? צריך לצמצם את תחום ההשפעה של אור ירוק, לא להגדיל אותו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

בר, אתה מפספס את הנקודה. הרעיון שלך מדבר על איך לתת לאור ירוק פלטפורמה. שאר המגיבים בשרשור היו שמחים לסגור את אור ירוק (ואולי גם את ערוץ 1). בערוץ 1, אגב, יש (או הייתה?) תוכנית בשם "טסט ראשון", בהנחיתו של און יעקבוסון. הוא, בניגוד למר אבוהב, דווקא כן יודע על מה הוא מדבר. אתה מוזמן להציע תוכנית חלופית, בה הוא יקבל יותר זמן במה ואולי באמת יצליח ללמד נהגים ישראלים איך להתנהל בכבישים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אני נדרתי נדר שיום אחד בחיי אני זה שיפטר את ואסגור את "העמותה הזאת".

כאשר רוצים לתת לחבר כוח, פרסום וכסף אז פותחים עמותה ומה הכי הזוי זה שזה מגיע מהכספים שלנו. איך לעזעזל נותנים כזה כוח לאדם שלא מבין כלום בבטיחות בדרכים חוץ מלהגיד שחייבים להגדיל מצלמות מהירות. מה גם כאשר מפרסמים סטטיסטיקה סותרת אז הוא ממשיך לנגן את אותה המנגינה.

מעניין מה יש לו להגיד על זה שמספר ההרוגים עלה? הוא לא קולט שהירידה קלה הייתה בגלל מכוניות יותר בתיחותיות והכנסת מערכת esp כחובה. מה שמסביר דרך אגב את העליה הגבוהה בקרב הנפגעים קשה. את זה הוא לא מפרסם.

החיים הם כמו....

פורסם

מיכאל היקר. אני לא הבנתי את מי אתה תפטר וגם לא הבנתי למה אתה נודר נדר שכנראה לא תעמוד בו. זה זלזול בנדר וזלזול שלך בעצמך וחבל. או שאתה מאוד מגזים בהערכה עצמית וגם זה חבל.

לא הבנתי את"כשרוצים לחבר כוח פרסום וכסף אז פותחים עמותה". אם אתה אומר שהחבור היחיד בין כל אלה זה בעמותה אתה טועה, אם אתה אומר שזה כל מה שעושה כל עמותה אתה גם טועה. אם אתה אומר שזה מכספים שלנו אז יכול להיות שאתה שוב טועה. כשאתה אומר" נותנים כוח" לא ברור למי הכוונה, כשאתה אומר ששהוא אומר רק ש"חייבים להגדיל מצלמות מהירות" אתה טועה פעמיים: הוא לא אומר שצריך מצלמות יותר גדולות וגם הוא לא מדבר רק על מצלמות.בקשר לסטטיסטיקה סותרת, מי מפרסם?

בקשר למה שיש לו להגיד על מספר הרוגים אני לא יודע אבל תחליט אם זו עליה או ירידה קלה.במילים אחרות מה שאני אומרזה שאתה סותר את עצמך שלוש פעמים במשפט של שני מילים, בדיוק כמו שאתה אומר על אבוהב. לא?

אם אתה תוקף את אבוהב זה בסדר, אבל אם אתה תוקף בנאדם בטענות מגוכחות אתה בעצם מחזק אותו, לא?

אני גם לא מבין איך הדברים שלך קשורים לשרשור כי אף אחד פה לא משבח את אבוהב. נראה לי שיש לך קושי להבין את הנושא ובמה מדובר. דבר נוסף הוא כמות הטעויות שלך בעברית וכן גם אני טועה הרבה. אבל אם מחברים את הטעויות ביחד עם חוסר הבנת הנושא, עם חוסר הגיון ועם קושירציני בפיסוק ובתחביר ולמרות זאת מתיימרים להתעסק בפירוש של טקסטים אני חושב שזה מצב בעייתי. אני מראש מתנצל ומקווה שלא פוגע אבל זו לא פעם ראשונה שאתה נכנס ומגיב לדברים שלי בלי להבין על מה אתה מגיב ומה אתה בעצם מגיב.

אני אשמח לראות תגובה שלך שיותר ממוקדת ותורמת לדיון.

שוב, אם פגעתי אני מתנצל. הכוונה שלי זה לקדם נושא ולא לדוש במה שמובן מאליו ובלחשים ונדרים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתה צריך להפסיק עם הקראק.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

תודה על ההברקה שלך. אני מציע שהערוץ לא יתמקד רק בבטיחות אלא גם במלחמה בסמים, באלכוהול וסיגריות. ככה יגייס יותר כסף ולא יצטרך אגרה בכלל.

עריכה אחרונה על ידי בר בכר
פורסם

אדוני, רוצה משהו תורם ויקדם אותך הדרכך? תקרא את זה http://www.amalnet.k12.il/sites/commun/law/comi0102.htm

 

מה שזה אמר בקצרה (חוק רשות השידור מ65) זה שזה ממשלתי גרידה ואין סיכוי שבעולם שאתה או מישהו אחר ישנה משהו בימי חייו, בנוסף אתה מנסה לחבר שני דברים שלא הולכים ביחד. "אור ירוק" היא עמותה לא הכי מקצועית או עקבית בדומה לכל הדברים בישראל, לי אישית לא בא להוסיף לה כוח פוליטי או תדמיתי.

לסיכום למה שלא תוציא את הראש שלך מהמקום שהוא נמצא בו ותחשוב כמה צעדים קדימה, מעבר לאגרה שלא בא לך לשלם, שגם אותה יש דרכים לא לשם או לשם פחות.

פורסם

בין אם הטרולינג מכוון ובין אם מר בכר באמת מאמין במה שהוא אומר, אתם ממשיכים להאכיל. חבל.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני אפרט כי מרוב עצבים כתבתי כמו דיסלקט ואני מצטער על זה.

אם רוצים לתת לחבר(מישהו שאתה מכיר) כוח, פרסום (שיעזור לקדם אותו באיזה תפקיד בעתיד) וכמובן כסף אז פותחים עמותה בחסות גורם ממשלתי. מאיפה נראה לך מקבלים תקציבים? דוד סם תורם אותם?

הכוונה לנדר זה שאני כבר מתחיל את הדרך אשר תהייה ארוכה וקשה אך אפשרית כי אני מאמין בעצמי שאני יכול. דרך שבה אעלה במדרגות ארוכות אל אותם תפקידים בעלי השפעה שתסגור את הדבר הזה אור ירוק ובכסף שלהם נשתמש לדברים מועילים יותר ותורמים יותר לבטיחות בדרכים. היה כבר שרשור על זה ואני מציע לך לקרוא אותו.

אז אני חושב שהבהרתי את עצמי יותר טוב הפעם.

החיים הם כמו....

פורסם (נערך)
ואני בעד לאחד את ערוץ הכנסת וערוץ פלייבוי- כל הז*נות בערוץ אחד.

 

אני משתין פה מרוב צחוק! הרגת אותי! אני לא יכול להפסיק לצחוק! :roflmao: :roflmao:

DJI, תודה לך על המשפט הזה שהולך לחתימה שלי.

 

לעניין השרשור, אני מסכים שצריך לאחד את שני הגופים שציינת. אולי ככה יהיה יותר קל לסגור את שניהם. ויפה שעה אחת קודם.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
שופט עם ביצים ורצון לשמור על מדינת חוק

 

הקטע העצוב זה שאני לא בטוח שאחד כזה הוא הפתרון לקנס הזה שנקרא "עמותת אור ירוק".

כדי להלחם בעמותת אור ירוק צריך אישיות בכירה ממשטרת ישראל או מהמערכת המשפטית שיש לו מספיק יושר פנימי כדי לקום ולהגיד את מה שאנחנו יודעים מזמן ושיש לו המון סבלנות כדי להלחם בכל אלה שיפסלו את דעתו.

מעל הכל, הוא צריך להיות מספיק מטומטם כדי לצאת למלחמה אבודה מראש שעלולה (וכנראה) תעלה לו בכסא שלו עצמו.

 

עמותת "אור ירוק" לא נתפסת כארגון שתורם לבטיחות בדרכים בערך על ידי אף בן אדם רציני במדינת ישראל. .

 

הייתי שמח אם זה היה המצב אבל לצערי אני לא בטוח שאתה צודק בנקודה זו.

עבורנו פה בפורום (לפחות חלקנו), שהידע וההבנה שלנו בנהיגה\בטיחות הינם גבוהים מאלה של הנהג הממוצע זה ברור לנו שאור ירוק זה ארגון שלא תורם כלום ולמעשה הוא גוף שהוקם כצידוק לפרוייקט המצלמות הביזרי שמיושם בארץ.

 

עכשיו בוא תסתכל על זה מעיניים של נהג ממוצע ותבין כמה דברים:

1.אנחנו, הנהגים "עם ההבנה מעל הממוצע" נתפסים בעיני הנהג הממוצע כסוג של נהגים שמתפרעים על הכבישים עם הרכבים הספורטיביים שלנו.

2.הנהג הממוצע די מסכים עם התקליט השבור "מהירות הורגת" (זה גם מיישר לו קו עם הסעיף הקודם), זה לא נשמע לו מנותק מהמציאות.

3.לא כולם מכירים את פועלו של ארגון אור ירוק, חלקם רק יודעים בכלליות שזה ארגון שקשור לבטיחות בדרכים כך שמבחינתם גם אם לא מרגישים את התרומה שלו- הם לא מרגישים צורך מיוחד להוקיע אותו.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...