Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רואה את הדברים ככה:עמותת אור ירוק טוענת לעשייה חשובה אבל בעצם היא חסרת תקנה. ערוץ 1 הוא בעל תפקיד צבורי אבל גם הוא חסר תקנה ומבזבז כסף. אף אחד לא משתיק את העמותה ואף אחד לא מפסיק את לקיחת הכסף לערוץ. פתרון לשני אלו הוא אחוד בינהם: אבוהב יקבל מצלמות ותשומת לב, הוא גם יהיה מרוצה שיזכר בתור אחד שהציל אותנו מאגרה. הרייינג שלו ימשיך להיות כרגל שממה בערוץ הזה. הערוץ לא יקח אגרה והכסף של העמותה יטבע בבור העמוק של הערוץ.

 

נדמה לי זה פשוט להבין אבל הנה עוד הסבר. המדינה מפעילה מצלמות מהירות וקוראת להם מצלמות בטיחות שבעצם הם מצלמות מס?

אני רוצה שיהיה ערוץ בשם ערוץ בטיחות שהוא בעצם ערוץ של ביטול אגרה , בזבוז כסף לעמותה והחבאת אבוהב בערוץ 1. אבל יקראו לזה בשפ יפה כדי למכור את זה למי שמממן את אבוהב. מין ששנותן כסף לאבוהב ומאמין לו בטח יקנה גם את זה.

 

לא מסובך להבין, אבל השאלה איך מריצים עצומת מחאה כזו. פה צריך עזרה, אבל לא מאנשים שלא מבינים עניין פשוט ומספרים עוד ועוד שהם לא אוהבים אבוהב.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עכשיו שהסברתי בכללי אני רוצה לענות לכמה תגובות פה.

ויפר, אתה קצת תוקפני אבל הנה בכל זאת הסבר. כתבת שערוץ 1 מזה ממשלתי גרידה, בטח רצית להגיד גרידא אבל הוא לא ממשלתי. בדקתי והשדור הממלכתי היה כפוף למשרד ראש ממשלה עד 1965. ערוץ 1 קם ב1968 והוא ערוץ צבורי ולא ממשלתי. בטח שאפשר לשנות רק שלא רוצים לשנות. יש הבדל. דרך אגב אפשר ודובר גם על להפריט את גלץ. תבדוק.

אחרי שתבדוק אתה מוזמן לעזור בעצומה.

רומן קוגן

חבל שאתה מחליט מה טרול ומה לא. אני מבין שכל מי שלא כות כאן. קניתי אוטו חדש, או תתחדש כמה עולה וקס אן משהו דומה הוא טרול?

 

מיכאל. שיפרת בהרבה את הניסוח וגם לי כותבים בעבודות באוניברסיטה לשפר ניסוח אז בסדר. הרצון שלך להצליח בפוליטיקה זה מאוד מכובד אבל לפוליטיקה רצויללכת כדי לעשות, לא כדי לסגור אולבטל. תחפש מטרה חיובית. עוד עניין אצלך זה שאתה ממהר ומגיב על דברים שאתה לא מבין באמירות שלא קרשורות לכלום ובמשפטים עם אלף נגודים שאי אפשר להבין. בשבילי זו בעייה אם אתה תצליח ככה. אבל לא יפתיע אותי. כבר יושבים כאלה בכנסת. לפחות יש לך כוונה טובה גם אם אתה מחוץ לפוקוס.

 

הרעיון לאחד כנסת ופליבוי נחמד אבל הורס את ערוץ פליבוי ואת החשק לסקס ולכן פחות טוב מהרעיון שלי שרק משפר ולא הורס משו טוב.

 

 

עידן ומי שאתה מצטט. לא יבוא פתרון מלמעלה. הפתרון זה מלמטה. תעזרו לעשות עצומה.

פורסם

בר, במקום תשובה מצרף לך קישור, אודות זהותו של ה"מומחה" עליו הסתמכה אור ירוק בדו"ח אותו פירסמה על התאונה של טל שביט ז"ל.

 

http://www.haoona.com/article_i.asp?id=869

 

אחרי שתקרא תבין מדוע כאן, בפורום חובבי רכב ונהיגה, תמיכה באור ירוק עלולה להיחשב כטרולינג.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

קראתי והאיש הזה נראה בכתבה כרמאי אבל אתה טועה בכמה דברים.

1אני לא מצדד באור ירוק. אתה לא קורא מה שאני כותב.

2אם מישהו מצדד בהם אולי הוא טועה. טועה וטרול זה לא אותו דבר.

3זה שעמותה מאמצת דוח של איש כזה. אומר אולי שהעמותה טעתה במקרה הזה. זה לא מספיק כדי להשליך עליה באופן כללי.

4 לפעמים ואני לא אומר שזה המקרה, אנשים בעלי ידע והסמכה מסוימת מחפשים עוד הסמכה נניח כדוקטור לצורך פרסום, פרנסה ועוד כל מיניי. זה לא בסדר אבל תתפלא כמה זה נפוץ. יתכן שהאיש אכן מהנדס.

5 זה על קצה המזלג. כל אחת מהטענות הללו מספיקה כדי שלא תכבד אנשים בכנוי טרול, תודה.

6 הרבה פעמים השימוש בכנויים לא נעימים או ססמאות או שפה בוטה בא להחליף טיעונים אמיתיים, זה די מזכיר את השימוש בתואר מזויף של דוקטור אני חושב. לא ככה?

פורסם

טרול אינו כינוי מעליב, כי אם כינוי אינטרנטי מקובל לאדם המעלה טופיק המנוגד, לכאורה, להלך הרוח הכללי בסביבה בה הוא מועלה. כלומר, טרול הוא לא יצור קטן ומכוער (שאז זה היה העלבה אישית, ולא זו הכוונה), אלא יוזר המבצע טרולינג, היינו תיאור פעולה. תנוח דעתך, אין בליבי עליך כאדם, אינני מכיר אותך כלל.

 

לגוף טענותיך.

 

1. עצם הכותרת מצדדת באור ירוק - אתה טעון שפעילותה מעלה בטיחות בדרכים. כמו כן בפוסטים נוספים אתה רואה בחיוב פרסום פעילותה.

2. ראה לעיל.

3. העמותה טעתה גם במקרים אחרים, חיפוש פשוט יראה לך את זה. בין אם קניית משטרה פרטית באספקת ניידות, בין אם בהכוונת מדיניות אכיפה ובין אם בהופעותיה והופעות אישים מטעמה במדיה. הם טעו מספיק בכדי שד"ר עוזי רז יהיה אך חוליה בשרשרת.

4. זו, למשל, דוגמא נהדרת לטרולינג דק. אתה הרי יודע שזה לא המקרה ועדיין טוען זאת. מש"ל.

5. שוב, ראה לעיל.

6. ראה לעיל.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם (נערך)

מה שאתה אומר זה שטרול זה מי שלא חושב כמו כולם. זאת אומרת שכל מי שהוא לא כבש בעדר הוא טרול.

1אני תופש אותך בן אדם אינטליגנטי, אבל בן אדם אינטליגנטי קורא יותר מכותרת, אז תקרא כמו שצריך. בפוסטים נוספים אני מעודד פרסום פעילותה בערוץ שאף אחד לא רואה.

2 לא סתרת את הטענה שלי ב2. אחד המרצים שלי קורא לזה עצלנות אינטלקטואלית.

3אני מניח שאכן טעתה בכמה מקרים. אבל אתה טענת שבגלל מקרה אחד. עכשיו אתה משנה את הטענה שלך? טוב מאוד כי לא מספיק מקרה אחד. ואם יש מקרה או שניים שצדקו? הם צדיקים? הטענה שלך מאוד חלשה. בקשרלמשטרה פרטית הטעות האמיתית זה של המשטרה שמאפשרתדבר כזה. לא?

4זהו טענה חלשה מצדך.האיש הזה הוא אולי דוקטור כמו שאני רב חובל אבל אני מציע לך לבדוק עוד הפעם כמה זה נפוץ. לצערי, אבל נפוץ. תברר עם חברים שלומדים לגמולים או באקדמיה.

5 כמו שאמרתי כל אחד מ4 הטענות שלי לבדה, מספיק כדי לסתור את הטענות שלך. אתה מתחמק מתשובה כי אין לך.

6שוב, אין לך טענה חוץ מכנ"ל.התחמקות או עצלות אינטלקטואלית?

 

סיכום. בניגוד לחלק קטן מהמגיבים כאן אני חושב שאתה איש אינטליגנטי ובטח מדבר יותר נכון ממני. אבל, אתה לא קורא דברים עד הסוף ומסתפק בכותרת, אתה מתחמק מטענות שלי ופוטר אותן בכנ"ל. אתה משתמש בכנויים ללא כסוי כדי לפגוע- אל תגיבו לטרול ואז טוען שלא כך.

 

המסקנה זה שאתה אולי נוטה לזלזל בי ואולי גם באחרים ומחפף בטענות שלך. אני יודע ואתה יודע שאם זה היה עימות משפטי או לוגי ביננו היית עף מכל המדרגות.

אבל...למזלך אנשים כאן לא יודעים לקרוא או לחלקם יש קושי בהבנת הנקרא, אז אתה יוצא בסדר.

יאללה התעייפתי מהדיון הזה ולהסביר מה שמובן מאליו. אני מעריץ את אבוהב ויש לי פוסטר שלו על הקיר.

עריכה אחרונה על ידי בר בכר
פורסם

בזמן שאני מסמיק מהמחמאות ונבוך מהפסדי בעימות המשפטי, את חלקי בשרשור הזה סיימתי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
הקטע העצוב זה שאני לא בטוח שאחד כזה הוא הפתרון לקנס הזה שנקרא "עמותת אור ירוק".

כדי להלחם בעמותת אור ירוק צריך אישיות בכירה ממשטרת ישראל או מהמערכת המשפטית שיש לו מספיק יושר פנימי כדי לקום ולהגיד את מה שאנחנו יודעים מזמן ושיש לו המון סבלנות כדי להלחם בכל אלה שיפסלו את דעתו.

מעל הכל, הוא צריך להיות מספיק מטומטם כדי לצאת למלחמה אבודה מראש שעלולה (וכנראה) תעלה לו בכסא שלו עצמו.

 

זה שניידות תנועה מגיעות מגוף פרטי (גם עמותה), זה טעם לפגם.

זה שהגוף הזה מבצע סחיטה באיומים קבל עם ועדה ("על מנת שהפרויקט המצלמות לא יהיה מסחטת כספים, יש להעביר את ההכנסות ממנו לגופי בטיחות בדרכים"), מה זה אם לא במילים אחרות - תביאו לי אחוזים מההכנסות (יש שני גופים שמתעסקים היום בבטיחות בדרכים, הרשות לבטיחות בדרכים ואור ירוק) או שאני צועק בקולי קולות שזו מסחטת כספים? זו התנהגות של מאפיה! זה סחיטה באיומים בשפה משפטית, ופרוטקשן בשפת רחוב.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני האחרון שאתה צריך לשכנע ואני בכלל מאמין שאור ירוק זה גוף סמי ממשלתי שכל מטרתו היא "הרגעת ושכנוע" הציבור שפרוייקט המצלמות הינו הכרחי כדי לשמור על חייהם.

 

אתה מבין, אור ירוק והממשלה ניזונים אחד מהשני- משרד התחבורה מוסיף עוד מצלמות "כדי לשמור על האזרחים", מהכסף הזה מפריש תקציב לאור ירוק שבתורם משכנעים את הציבור ש"מהירות הורגת ורק המצלמות יצילו אתכם", הציבור מתרצה (או לא, who gives a fuck?) וניתן "אור ירוק" להציב עוד מצלמות.

 

עכשיו הבנת את מקור שם ה"עמותה"?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני חייב לדעת דבר אחד, אתה כותב את כל זה ממגוריך באוטו הגלידה?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
אני האחרון שאתה צריך לשכנע ואני בכלל מאמין שאור ירוק זה גוף סמי ממשלתי שכל מטרתו היא "הרגעת ושכנוע" הציבור שפרוייקט המצלמות הינו הכרחי כדי לשמור על חייהם.

 

אתה מבין, אור ירוק והממשלה ניזונים אחד מהשני- משרד התחבורה מוסיף עוד מצלמות "כדי לשמור על האזרחים", מהכסף הזה מפריש תקציב לאור ירוק שבתורם משכנעים את הציבור ש"מהירות הורגת ורק המצלמות יצילו אתכם", הציבור מתרצה (או לא, who gives a fuck?) וניתן "אור ירוק" להציב עוד מצלמות.

 

עכשיו הבנת את מקור שם ה"עמותה"?

 

ברור לי שאתה מבין לא פחות ממני מה עומד מאחורה, אבל מישהו צריך לכתוב את זה בצורה ברורה כדי שמר בכר יבין עם מי יש כאן עסק לא?

ד"א נתת הרבה יותר מדי קרדיט למשרד התחבורה, הם לא מסוגלים לחשוב על תוכניות כאלה מסובכות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בוא נראה מה צריך כדי ש"מר בכר יבין עם מי יש לו עסק" כלומר מי זה אור ירוק? בשמחה, בוא תעזור לי. אתה ולא רק אתה.

 

אני חשבתי שזו עמותה שמתעסקת במטרה חשובה אבל עושה הכל עקום ומפספת מטרה וגם צוברת הרבה מדי כוח.

 

אתה אומר משהו אחר. אתה אומר שהעמותה זה סוג של קונספירציה כזאת כי זה עמותה כאילו אזרחית התנדבותית שבעצם באה לתת לגיטימות והצדקה לפעולה של גביית מיסים על מהירות ולהראות כאילו המטרה זה בטיחות, כן?

 

אז אני שואל ומבקש ככה

1תנסה להוכיח לי שהטענה המענינת שלך נכונה.

2תשאל את עצמך האם זה לא מתוחכם מדי לפוליטיקאים שלנו?

3 תשאל את עצמך האם הממשלה בכלל צריכה דבר כזה? הרי היא מזמן לא שואלת את הדעה של הציבור וסומכת על אדטיפשות או אדישות שלו, לא ככה?

4אם אתה צודק, כי גם עידן אומר אבל יותר בצחוק. מה קורה בתחומים אחרים שהממשלה פועלת? כמו שדמסבירים לך על מס מהירות, מי זה הגופים שאחראים להצדיק לך את מחירי הרכב, מחירי החשמל ומיים שעולים, מחירי הדיור שנבנה על אדמה של מדינה והיא זאת שמייקרת הכל? מדניות בשטחים? איפה העמותות בעניין הזה? רק ישראל היום לבד נושא בכל הנטל או יש עוד גופים? מי אלה לדעתך?או שחוץ המהעניין של מהירות עם מסווה בטיחות הוא העניין היחיד וכל השאר בסדר?

רגע, אל תרוץ לענות. תחשוב רק רגע ורק אז.

5 איך אפשר לנהל דיון שעוד פעם ועוד פעם מסבירים לי מה שאני יודע וכתבתי פה שלוש פעמים לפחות? שלא קוראים כלום עד הסוף? שרואים מישו כותב"אור ירוק" וישר נדלקת אצלכם נורה אדומה ומתחילים להפציץ? שמתעלמים ממה שאמרתי על ערוץ 1? ערוץ 1 זה גם מכסף של הציבור. לא? נראה לי שלא שמים לב לפרטים מאפשר לעבוד עלינו לא רק בנושא של מצלמות אלא בעוד הרבה דברים. מה אתה אומר? יש מצב?

פורסם

בר, אתה מדבר בשני קולות (לפחות) ולכן קשה לרדת לסוף דעתך. אתה חושב שמה ש"אור ירוק" זה חשוב במתכונת הנוכחית? אתה חושב שזה יכול להיות חשוב? אתה חושב שאי אפשר להשתיק אותם, אבל אם נפנה אותם לערוץ הראשון הכל יסתדר, כי הם יחשבו שהם עושים משהו ובפועל איש לא יעקוב אחריהם? כתבת כמה תגובות די מנגודות ובעלות כיווני מחשבה שונים כאן. היות וזה אינטרנט ואנחנו רק קוראים את מה שאתה כותב, קשה להבין אם אתה כותב בסרקזם או אירוניה, או שמה אתה רציני וחושב שלאנשי "אור ירוק" יש כוונות טובות. זה גורם לאנשים להניח שאתה מטריל, וזה גם לא נפתר כשאתה ממשיך לכתוב תגובות סותרות. לגבי הקונספירציות של "אור ירוק" - אני יכול לנסח לך מה אני חושב: מדובר בעמותה שהוקמה על ידי בן אדם שנושא הבטיחות בדרכים כנראה באמת חשוב לו, והוא תורם לזה לא מעט מכספו (ומצליח ככל הנראה למצוא גם תורמים אחרים). עם זאת, מי שמנהל בפועל את העמותה הוא המנכ"ל שלה, מר אבוהב". על פי הדיווחיום בתקשורת, מר אבוהב מקבל שכר חודשי של 42,000 בחודש. מר אבוהב ידוע ומוכר כחסיד נלהב של מצלמות המהירות, הוא כותב על זה טורים, הוא מתראיין בנושא, הוא מגיע לועדות בכנסת בנושא ודוחף את זה בכל כוחו. הארגון שאותו מייצג מר אבוהב תורם כמויות עצומות של ניידות למשטרת התנוע, ולכן מר אבוהב מרגיש כבעל הבית שם, ועל פי דיווחים בכלי התקשורת מרשה לעצמו להתנהל כאילו שהמשטרה חייבת לו דין וחשבון על מעשיה. עכשיו מגיעה השאלה המעיינת באמת: למה הוא עושה את זה? התשובה לזה היא די פשוטה, בעייני. האיש הלא כל כך מכובד הזה כבר כתב כמה טורים בהם הסביר ש"אכיפה זה דבר משתלם" וזה משפט המפתח בגישה שלו. מצלמות הן טובות כי הן רווחיות למדינה. למה למר אבוהב איכפת מרווחי המדינה? כי במקביל לזה שהוא כותב טורים, נעשים ניסיונות בכנסת ישראל לקדם כל מיני חוקים איזוטרים. אחד מהם, למשל, קובע שכל שקל של רווח מאכיפה מקנסות בכבישים יועבר בחזרה ל...גופים שעוסקים בבטיחות בדרכים. אתה מבין את זה? "אור ירוק" מקדמת ודוחפת פרויקט רווחי, כדי שאנשיה יוכלו להמשיך ולהנות משכר נאה של עשרות אלפי שקלים בחודש. זה בסך הכל עסק כלכלי ודי רווחי וזהו. אין כאן לאף אחד שום עניין ב"בטיחות" או ביצירת תרבות כלשהי בכבישי ישראל. הכל כלכלה, הכל עניין של רווח והפסד, ותו לא. אני לא יודע אם אפשר להאשים לובסיטים כאלו בעבירות פליליות כלשהן. אני יודע שבעולם מושלם אנשים כמו אבוהב צריכים לשבת בכלא על יצירת מצג שווא לגבי הנעשה בכבישים, שכל מטרתו היא להכניס כסף לכיסו וכיסם של דומים לו. אי לכך, גם אתה רציני ולא מטריל, אין שדום דבר ראוי וטוב ב"אור ירוק". אין וגם לא יהיה. ולא - הם לא יעלמו מהנוף ולא יעברו לערוץ הראשון. הם, כמי שקנה לא מזמן מאה ומשהו ניידות למשטרה, יכולים להכתיב מדיניות. אתה ואני ושאר המגיבים פה רק יכולים להבתכיין בפורום.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.

×
×
  • תוכן חדש...