Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רוקפורד RFZ 3412


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן כולם.

רציתי לדעת איפה אפשר למצוא את הסאב הנ"ל במחיר הכי זול בלי תיבה.

אה וכמעט שחכתי זה חייב להיות מאתרים באינטרנט כי אני מצפת ואין לי מאיפה להביא אותו מחנויות.

עדים לנו כוכבי מרום, לרובאית שהיא חלום...

רובאית 51 כבוד

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האלן מור,

 

ע"פ חיפוש פשוט בזאפ האתר הזול ביותר שמספק את הסאב(בלי תיבה) הוא- רכטמן http://www.rechtman.co.il/ProductInfo.asp?indx=530

 

בפומפה, עם תיבה בהפרש של 21 שקל http://www.pompa.co.il/index.php?1->EXPOSED_onClick_showItem^1559,normal_sales

חנות מצויינת, מניסיון אישי.

 

בהצלחה :)

.Honda- more then a dream

פורסם

כן איתמר ראיתי שבזאפ מה שיש ברכטמן זה הכי זול אבל אני זוכר שאיזה יום ראיתי אותו באיזה אתר ביותר זול משהו באיזור ה400 שקל פשוט אני לא זוכר איפה..

עדים לנו כוכבי מרום, לרובאית שהיא חלום...

רובאית 51 כבוד

פורסם

לא מאמין שתוכל למצוא אותו ב400 שקל... אבל שווה לנסות

בכל אופן דיברת עם ארז? אולי היית לוקח ממנו איזה הצעה... למרות שאני משוכנע שהוא יתן לך במחיר גבוה ממה שתמצא פה.. אבל לפעמים אפשר לסגור איתו דילים טובים.

.Honda- more then a dream

פורסם

אבל אני מעוניין באחד בלי תיבה, יש לי כבר אחד ואני רוצה לבנות תיבה כפולה.

אולי באמת מחר אני יקפוץ לארז ולטוני ואני ישאל אותם מה יש להם להציע..

למרות שארז המניאק אני לא רוצה להתקרב אליו יותר הוא השחיל לי אחד כזה ב1200 שקל :2gunfire: :2gunfire:

עדים לנו כוכבי מרום, לרובאית שהיא חלום...

רובאית 51 כבוד

פורסם
אבל אני מעוניין באחד בלי תיבה, יש לי כבר אחד ואני רוצה לבנות תיבה כפולה.

אולי באמת מחר אני יקפוץ לארז ולטוני ואני ישאל אותם מה יש להם להציע..

למרות שארז המניאק אני לא רוצה להתקרב אליו יותר הוא השחיל לי אחד כזה ב1200 שקל :2gunfire: :2gunfire:

יוו איזה קריעה במחיר.

בסכום הזה אפשר להביא זוג סאבים זהה עם תיבות .

פורסם

שמע אני יגיד לך את האמת, אם אתה אוהב עוצמה אל תיקת אח הסאב הזה...

 

אם אתה רוצה סאב שישלים לך את הבאס במוזיקה אז קלעת...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
נסה אולי להתקשר לאוטופרט ולברר מחיר אצלם.

אין לו למה להתקשר אליהם, הם לא ימכרו לו.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

הוא חנות ? הוא קונה בכמויות ?

 

אם לא, אז הם לא יתיחסו אליו.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
הוא חנות ? הוא קונה בכמויות ?

 

אם לא, אז הם לא יתיחסו אליו.

אני הבנתי שאם ידעים למי לפנות אז יש מצב שימכרו לך

תנסה לפנות לאודי בהודעה פרטית כי אני מאמין שהוא כן יתן לך קצת כיוון למחירים !

אם הוא יכול למכור לך או לא זה כבר אין לי מושג

פורסם

מה זאת אומרת אם יודעים למי לפנות ?

מה זה ההסבר המצחיק הזה?

 

אוטופרט, לא מתעסקים, עם פרטיים. -נקודה-.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...