Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רוקפורד RFZ 3412


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

MIKMIK עד עכשיו לא התערבתי... יש התקנות באוטופרט כמו כן גם ניתן לרכוש שם מוצרים באופן חופשי.

זה שלך היו בעיות זה משהו אחר.

ששון הוא המתקין שעובד שם , כמו כן מוצרים אפשרי לקנות והוא מתקין לך אותם ברכב.

מחירים זה משהו אחר, אבל אפשרות הקניה היא אכן קיימת.

אני לדוג' רכשתי שבוע שעבר DYNAMIT :) משם.

 

מקווה שזה יסגור את הנושא אם כן מוכרים או לא מוכרים.

פורסם
MIKMIK עד עכשיו לא התערבתי... יש התקנות באוטופרט כמו כן גם ניתן לרכוש שם מוצרים באופן חופשי.

זה שלך היו בעיות זה משהו אחר.

ששון הוא המתקין שעובד שם , כמו כן מוצרים אפשרי לקנות והוא מתקין לך אותם ברכב.

מחירים זה משהו אחר, אבל אפשרות הקניה היא אכן קיימת.

אני לדוג' רכשתי שבוע שעבר DYNAMIT :) משם.

 

מקווה שזה יסגור את הנושא אם כן מוכרים או לא מוכרים.

אוקי, מאחר ואנשים מנסים לשלול את הניסיון שלי בנושא, אני פשוט אפרש אותו בצורה אחרת,

כחוות דעת שלילית.

 

גם לי נאמר שניתן לרכוש בחנות, הוזמנתי לחנות על ידי דואל באינטרנט.

כשהגעתי לחנות, קיבלתי יחס, שכלב רחוב מקבל כשהוא ניכנס למסעדה, (גירוש, ועדיף שעה אחת קודם.)

 

לאחר שהסברתי שהוזמנתי על ידי מישהו מסויים, הסכימו לתקשר אותי אליו דרך הטלפון,

לאחר שיחה קצרה, הוא אפילו לא טרח להיפגש עימי פנים מול פנים.

 

כמו שהסברתי, היתי צריך "לשרוף" חצי יום בשביל להגיע למפגש המרענן הזה עם השירות הנפלא,

ולסיים אותו ...... לא אחרת, בטלפון.

ומהיבואן, שטענו שוב ושוב, "לא מתעסקים עם פרטיים".

 

לשלול את הניסיון האישי שלי , לגבי מכירה, או אי מכירה, שללתם.

 

אני רוצה לראות מישהו שיבוא וישלול את הביקורת על השירות הנפלא שקיבלתי.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

לא שולל אבל אם אתה רוצה את הטל' של ששון אני ישמח לתת לך והוא ישמח לתת לך שירות מעולה במקום.

מתקין מעולה.

תן הודעה בפרטי אם אתה רוצה, בטוח שהיחס שלו יהיה טוב אליך כמו לשאר הלקוחות שלו במקום.

פורסם

אוטו-פרט זה יבואן המשווק לחנויות.אם ברצונך אינפורמציה לגבי מחיר אנו ניתן את המחיר המומלץ על ידנו לצרכן,אם תרצה שמות של חנויות באיזור הצפון המשווקות רוקפורד ניתן לך.סביר להניח שהמחיר אצלנו יהיה מחיר צרכן קבוע,וברור לי שתוכל למצוא את הסאב הזה בחנויות במחיר מוזל.קח בחשבון שדגם זה הוא דגם ישן,כרגע מחליף אותו הp1 שהוא עדיף עליו בכל פרמטר.לפרטים נוספים אתה יכול ליצור קשר בטלפון 052952410 אודי.


×
×
  • תוכן חדש...