Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רוקפורד RFZ 3412


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7911 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני צריך לחזור על עצמי כניראה,

 

אוטופרט, לא מתעסקים עם פרטיים,

חבל להפנות בן אדם אל היבואן,שאלה אם כן הוא יזמין 100 חתיכות, לא ידברו איתו.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
מיקמיק היה אחד במפגש צפון שעבר שקנה מהם זוג סאבים

הוא קנה ישירות

במפגש הצפון אלו היו נציגי אוטופארט...לא?

כי אם הם לא נציגי אוטופארט - הם קנו מאוטופארט.

אחד מן השניים נכון... השאלה - מה נכון?

פורסם

גל, גם אם במפגש בצפון, אכן היה מישהו שרכש מאוטופרט,

 

זה אומר שאפשר לרכוש מאוטופרט מוצרים ?

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
ככל הידוע לי אפשר לרכוש מאוטופארט, פשוט יתכן שהם מעדיפים להפנות לחנויות שעובדות איתן.

מניסיון אישי שלי בנושא, לא ניתן.

 

חבל להפנות בן אדם ליבואן, אני ביזבזתי חצי יום בשביל לגלות זאת,(צבא, סדר זמנים לחוץ).

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

יצרתי קשר דרך ה "דואל".

 

אימיילים לחוד, ומעשים לחוד.

 

באימיילים אמרו לי כל מה שרציתי לשמוע, ולכן פיניתי חצי יום בשביל להגיע למקום, מה שלא קל לחייל בסדיר.

 

לאחר שהגעתי, והתברר לי שאין אמת בדברים שנאמרו לי, זה דיי מאכזב.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

היתי מאוד שמח שאודי היה מבהיר את העיניין

 

אחרי הכל עם אודי התכתבתי בדואל,

כשהגעתי למקום, הוא אפילו לא טרח לפגוש אותי פנים מול פנים, ודיבר איתי בטלפון.

 

כתור בן אדם שפינה זמן מאוד יקר מסדר היום הלחוץ בשביל להגיע למקום, המינימום שציפיתי זה לפגוש אותו

ולא לנהל איתו שיחה בטלפון.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מאוטופראט אפשר לירכוש מוצרי אודיו אבל במחיר שהם יביאו לך לא כדי לך לירכוש אותו מהם..

 

 

אודי היה במיפגש בצפון והסביר לי שאין ליבואן בכלל כוונה לימכור בזול לבן אדם פרטי כמות קטנה לכן המחירים מאוד מאוד גבוהים...

פורסם
במפגש הצפון אלו היו נציגי אוטופארט...לא?

כי אם הם לא נציגי אוטופארט - הם קנו מאוטופארט.

אחד מן השניים נכון... השאלה - מה נכון?

גל אתה זוכר את זה שבא עם 2 סאבים של רוקפורד לא זוכר איזה דגם

ואמר שהוא זרק 10 אלף שקל על זה ( כולל הגברה )

אני חושב שזה זה עם סובארו הכסופה

פורסם
מאוטופראט אפשר לירכוש מוצרי אודיו אבל במחיר שהם יביאו לך לא כדי לך לירכוש אותו מהם..

 

 

אודי היה במיפגש בצפון והסביר לי שאין ליבואן בכלל כוונה לימכור בזול לבן אדם פרטי כמות קטנה לכן המחירים מאוד מאוד גבוהים...

אני מבין שהבנת הנקרא, זאת לא בעיה פרטית שלי.

 

א-ו-ט-ו-פ-ר-ט, א-י-נ-ם מ-ו-כ-ר-י-ם ל-פ-ר-ט-י-י-ם.

 

אם אחרי 17 הודעות שאני חוזר על עצמי, זה לא הובן כראוי,.. המצב לא תקין.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants


×
×
  • תוכן חדש...