Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה אתם חושבים על אימפרזה WRX עם CVT?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

צריך לברך את סובארו על העקשנות וההתמדה.

4-5 דורות להיות משעממים, פשטניים וחסרי כל עומק עיצובי זה ראוי לציון.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • אחראי פורום
פורסם

סובארו בערך מ-2001 מציגה עיצובים פושרים ומיושנים מאוד, חלקם מביכים.

אני מוציא מהרשימה את ה-B4 של 05-08 שהיתה מעט יוצאת דופן.

אתה יכול להתווכח על יפה/לא יפה, אבל מעמדת המעצב (וחלק ענק מהשוק) זה נראה רע מאוד.

קל לכתוב "שטויות". תעמיק קצת, תבין.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

תחושת הנהיגה עם הגיר הרציף, תהיה כרגיל כמו ללעוס מסטיק, אבל הפעם מסטיק מנטה עם פלפל חריף :lol:

 

מבחינת מהירות נטו, יש סיכוי טוב שהיא תהיה מהירה יותר וחסכונית יותר מהגירסה עם הגיר הידני, כפי שקורה ברכבים אחרים.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

מאוד יפה. לגבי CVT - מענין כמה תחזיק השרשרת עם מומנט לא צנוע של מנוע טורבו והאצות מהירות ברמזורים. כמה חבל ששמו את הגיר הזה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לדעתי היא מכוערת (וזה נסלח כשיש לך יכולות) ו CVT היוא יבבן. ומכונית מתבכיינת לא יכולה להיות נינג'ה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
סובארו בערך מ-2001 מציגה עיצובים פושרים ומיושנים מאוד, חלקם מביכים.

אני מוציא מהרשימה את ה-B4 של 05-08 שהיתה מעט יוצאת דופן.

אתה יכול להתווכח על יפה/לא יפה, אבל מעמדת המעצב (וחלק ענק מהשוק) זה נראה רע מאוד.

קל לכתוב "שטויות". תעמיק קצת, תבין.

 

סלח לי אבל 4-5 דורות אחורה זה בהחלט לא 2001.

דבר שני, הB3 היתה קפיצת דרך מבחינת עיצוב, אני אישית לא מתחבר לצורות של 2008 ושל עכשיו אבל לומר שהעיצוב מיושן או פושר?

לפי דעתי אתה הגזמת ויש בתגובה שלך חוסר ידע מובהק.

  • אחראי פורום
פורסם

נתת בראש עם החוסר ידע. בניגוד אליך שכנראה מחזיק אימפרזה ונעלב קשות מדעתי,

אני אשכרה בא מהמקצוע ונותן לך חוות דעת בלתי תלויה על מה שהיצרן הזה מעולל לליין הדגמים שלו.

עם הביטוי 4-5 מתיחות פנים תרגיש יותר טוב?

תפריד בבקשה בין טעם אישי (יפה/לא יפה) שאני מכבד גם אם שונה משלי, לבין דעה מקצועית.

סתם שתדע, אני דווקא גדלתי על סובארו ומאוד אהבתי והערכתי את החדשנות הטכנולוגית,

העיצובים הלא רעים, ההתקעשות להיות קצת שונים (הנעה, בוקסר וכו׳). בשנים האחרונות - אכזבה קשה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אהבתי את כל האימפרזות עד שנת 2005 מאז זה התחיל רק להדרדר, אלא אם כן זה STI אז אני אוהב אותה בכל.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
נתת בראש עם החוסר ידע. בניגוד אליך שכנראה מחזיק אימפרזה ונעלב קשות מדעתי,

אני אשכרה בא מהמקצוע ונותן לך חוות דעת בלתי תלויה על מה שהיצרן הזה מעולל לליין הדגמים שלו.

עם הביטוי 4-5 מתיחות פנים תרגיש יותר טוב?

תפריד בבקשה בין טעם אישי (יפה/לא יפה) שאני מכבד גם אם שונה משלי, לבין דעה מקצועית.

סתם שתדע, אני דווקא גדלתי על סובארו ומאוד אהבתי והערכתי את החדשנות הטכנולוגית,

העיצובים הלא רעים, ההתקעשות להיות קצת שונים (הנעה, בוקסר וכו׳). בשנים האחרונות - אכזבה קשה.

 

שמת לב למנועים החדשים שלהם? גם התיישנות טכנולוגית? חוסר ידע? אני מבטיח לך שיש לי יותר ידע ממך באימפרזות. באחריות.

פורסם
לדעתי היא מכוערת (וזה נסלח כשיש לך יכולות) ו CVT היוא יבבן. ומכונית מתבכיינת לא יכולה להיות נינג'ה.

 

האם נהגת על CVT מודרני, מהשנתיים האחרונות?

 

בניסן ג'וק הוא יבבן. בקורולה החדשה, באודי ובעוד לא מעט מכוניות הוא הכל חוץ ממה שתיארת.

 

הגיר הזה קיים גם בפורסטר טורבו. הוא יכול להתנהל ב-D עם פעולה רציפה או עם ששה ואפילו שמונה "הילוכים" קבועים, מעבר לאופציית התפעול הידני.

 

WRX החדשה מאיצה כידנית ל-60 מיל"ש ב-5.4 שניות ומוסיפה חצי שנייה בלבד לזמן הזה כ-CVT.

 

לא הייתי ממהר לפסול את הגרסה הזו...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...