Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אנשים חיים בבועה

לאנשים יש עבודות , משפחה ועוד מיליון ואחד דברים אחרים.

לא כל אחד מסוגל לשתוף לבד את האוטו , גם חוסר בזמן וגם לפעמים חוסר במקום נורמלי לעשות את זה.

 

מסכים איתך בכל מילה בסלע

 

:mm_yeah:

יש חברי פורום שקודם מעירים , אחר כך מסבירים.

אפשר לנסות לפעמים ישר להסביר, ולא להכניס ללחץ חבר פורום לא מנוסה.

 

כנ״ל

רק שתדע שאני דיטיילינגר

דיטיילינג + דיטיילר = דיטיילינגר :vamp:

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא נעים הסיפור הזה.אז קודם כל תירגע כי זה לא שווה את הבריאות.מהמקנטרים פה גם אין סיבה להתרגש..אנחנו כפורום גם אם לפעמים קצת לא סלחנים לטעויות שכאלה משתדלים לעזור ורוצים אותך כאן איתנו.

את מה שהיית צריך ללמוד אני בטוח שלמדת כבר קודם גם לפני שאמרו לך (חלקם באגרסיביות מיותרת לדעתי).

אני בטוח שזה פתיר אבל כדי לעזור לך צריך לראות את זה.

 

ממליץ בחום לפנות לבעל מקצוע.מאיזה איזור אתה?

חולם לראות את iron maiden , בינתיים מלטש לי...

[email protected]

פורסם
אנשים חיים בבועה

לאנשים יש עבודות , משפחה ועוד מיליון ואחד דברים אחרים.

לא כל אחד מסוגל לשתוף לבד את האוטו , גם חוסר בזמן וגם לפעמים חוסר במקום נורמלי לעשות את זה.

 

אנשים לא חיים בבועה, זה פורום שמרכז חובבי טיפוח כבדים. אם תלך לפורום אנימה (anime) תמצא שם חובבי נערות יפניות עם חרבות (בעיני זה מוזר אבל זה מה שאצפה מפורום כזה להציג, כל דבר אחר שיוצג שם יפתיע אותי למען האמת).

 

הסגנון חיים הזה לא מתאים לך? אל תיישם אותו ותעשה מה שבא לך עם רכבך, זה לא באמת מעניין פה אף אחד.

לבוא לקהילה של חובבי דיטיילינג ולהחליט שכולם חיים בבועה זה די מטופש.

 

כנראה שאתה לא מבין את מהות הפורום ולכן זה מפתיע אותך שאנשים מטפחים את רכבם בצורה כזו.

 

 

ובכללי במקום לעזור כולם רק מתנפלים כאילו אפשר לחשוב מה עשיתי, פשע שהלכתי לשטיפת רכב, בנאדם שכול היום עובד ואין לו זמן לעצמו, אם אתם לא מכירים אותי אז על תשפטו, אז מצטער שאין לי את כול סוגי הסבונים והמגבונים והפוצי מוצי לרכב!! :x

 

אף אחד לא התנפל עליך תומר, אתה בחור רגיש מדי? אני עובר על התגובות ולא רואה שמישהו תקף אותך בשום צורה.

לגבי העובדה שאין לך "פוצי מוצי" אל תצטער, זה בסדר:-)

 

אני הייתי ניגש לבעיה שלך עם חומרי ניקיון שונים לשם ניקוי המשטח ולאחר מכן פוליש עדין/גס.

במקרה שלך הייתי מסתפק במוצרי אוטודיפו עבור עזרה ראשונית ולא קונה מוצרים יקרים.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם
^

דוגמא לחבר פורום שהזכירו לקראת סוף השרשור.

לא סלחן, מהות הפורום לעזור ולא להשתלח בחברי הפורום.

 

עובדה ראשונה- בשרשור הזה עד כה נרשמו 2 תגובות מצדך, שתיהן לא עוזרות בשום צורה לפותח השרשור ואף לא תורמות לדיון. אם אתה רואה בעיות של השתלחות בפורום הנ"ל דווח על ההודעות או צור קשר עם ההנהלה. מהיכרותי עם הצוות הם מטפלים בבעיות כאלו במידה ונמצאו מוצדקות (אני באופן אישי מדווח המון פעמים, זו לא בושה).

 

עובדה שנייה- היות ובחרת להשמיץ אותי באופן אישי (וזה בסדר) אציין שהראשון שהגיב לבחור זה אני. אציין שנתתי לו עצות מצויינות בהתחשב בעובדה שהוא לא דאג לתמונות מסודרות ולכן עבור שאלה כללית הוא קבל תשובה כללית ואף יותר מזה.

 

 

זו דוגמא של תגובה שלך (מס' 10) עבור אדם שרכבו ניזוק והדבר האחרון שהוא היה צריך לשמוע זה "בא לי לבכות".

 

זה ציטוט שלך

"יש חברי פורום שקודם מעירים , אחר כך מסבירים.

אפשר לנסות לפעמים ישר להסביר, ולא להכניס ללחץ חבר פורום לא מנוסה"

 

תסיק את המסקנות לבד.

 

בניגוד להודעות סרק של אנשים מסוימים יש פה כאלו שבאמת עוזרים ותורמים, לפעמים בפעילות אונליין ולפעמים באופליין.

 

שים לב לפני שאתה משמיץ אנשים (בפורום הזה או בכל פורום אחר), בעולם של פלצנים שדואגים יותר מדי לשם שלהם יהיו כאלו שימררו לך את החיים בהתאם לחוק שנכנס לתוקף בשנת התשכ"ה-1965 ושמו חוק לשון הרע.

 

 

לפותח השרשור עם נפגעת מדברי, סליחה ובהצלחה עם הרכב.

d300 ברשותך נסיים עם הדיון הזה על מנת לא לסטות מהנושא שלשמו הפסוט נפתח, אני זמין בפרטי אם תרצה לדבר.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

היי,

 

מנסיון עבר, היתה לי מזדה לבנה, בעוונותי הכנסתי אותה לשטיפה במכון כזה.

השוטף המטומטם השפריץ לי סוג כלשהו של מסיר שומנים חזק על צבע בעל כמה שנים בשמש הישראלית.

בכל אופן ניהיה פשוט כתמים ונזילות. לאחר העלת הנוסטולגיה, לדעתי לך על מה שהוצע לך פה, תתחיל בפוליש גס לרכב ומשם תעבור לעדין ואל תשכח לסיים טוב ע"י מריחת אוטם או ווקס.

אם שום דבר שקישקשתי פה לא מובן לך הייתי ממליץ לפנות לדייטלר מוכר שיעשה את העבודה בשבילך עבור תמורה נאה, או לברר עם חברי הפורום שמתעסקים בזה בתור תחביב, אני מאמין שהם יקחו פחות.

פורסם

למה אתם רבים בגלל שטויות?

פותח השרשור,כמה חברי פורום הציעו לך עזרה ובמקום לענות להם אתה בוחר להתייחס לאלה ש"הכעיסו" אותך.

אם משהו לא בא לך בטוב תדלג ותקרא בין כלל ההודעות את העצות שנותנים לך פה.

אני אשאל אותך שוב,מאיפה אתה בארץ? כשתענה על זה, כולנו נוכל לעזור לך. לפחות בהערכת הנזק:wink:

בנתיים זה ניראה כאילו השפריצו לך מסיר שומנים על חומצי שאכל לך שכבה דקה של לקה.:?

פורסם

רגע רגע רגע, אולי התקבל רושם שהייתי תוקפני אז מתנצל... במילים בוטות בחרתי להגיד שהתוצאה לא צריכה להפליא אותך, במכוני שטיפה זה מה שתקבל ואת זה אני אומר לך מכוויות רבות שחטפתי מהם אז אולי מפה נבע הזעם בדברי. מעבר לזה חברי הפורום נתנו לך פתרונות.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

לא נעלבתי בצורה שאנשים צריכים לבקש סליחה, אני מכבד כול תגובה ותגובה, כול אחד בא בכוונה טובה פשט בדרך שונה, זה בסדר, תודה על העזרה חברים :)

שמח שיש על מי לסמוך ולמי לפנות, אני בכללי מהצפון- עפולה, ישמח עם מישהו ימליץ לי על בנאדם מקצועי מהאזור הצפון שאני יוכל לפנות אליו לטיפול, ומה עלויות של פוליש עדין/גס?

 

שוב פעם תודה לכול אחד ואחד, מחמם לי את הלב שיש פה אנשים כאלו :-D

פורסם

בדר"כ בכניסה למנהרות השטיפה יש מיכל עם נוזל ניקוי שמיועד לג'אנטים, והם מתיזים על הגלגלים בלבד

את הנוזל. לדעתי אסור היה לו להתיז את זה על הצבע, בטח ובטח אם הוא לא נשטף מיד לאחר

מכן. אני מציע לך לגשת קודם למקום בו שטפת את הרכב, להראות את זה לבעל המקום. סיכוי גבוה

שהוא יתנער מאחריות, ויגיד שזה היה, וזה רכב שהיה מוזנח, ובלה בלה בלה. מצד שני, אולי הם כבר

נתקלו במקרים דומים ויהיה לו פתרון עבורך.

בכל מקרה, תזכור שחברי הפורום כאן מנסים לעזור, ולהציע מה לעשות כדי לפתור לך את הבעיה.

אומנם הם גם נסחפים לפעמים בתגובות, אבל זה בגלל שעבורם שמירת נקיון הרכב והצבע שלו הוא

באמת מידה קצת שונה מבנאדם ממוצע.

Kenworth, אני יכול להעיר, שאתם שוכחים לפעמים(והכוונה לא רק אליך, פשוט אתה הגבת לטענה

שחיים כאן בבועה) שלאנשים יש חיים אחרים, ולא רק נקיון הרכב מעניין אותם, אבל עדיין יש להם שאלות

או בעיות בנושאים האלה. כמו שנכנסים לפורום טכני אנשים ששואלים איך לתקן את זה, או להחליף את ההוא,

והם לא מכונאים, וזה בדר"כ לא מעניין אותם, אבל כרגע הם רוצים עזרה, או תשובה למשהו שכן מעניין

אותם.

פורסם

Kenworth, אני יכול להעיר, שאתם שוכחים לפעמים(והכוונה לא רק אליך, פשוט אתה הגבת לטענה

שחיים כאן בבועה) שלאנשים יש חיים אחרים, ולא רק נקיון הרכב מעניין אותם, אבל עדיין יש להם שאלות

או בעיות בנושאים האלה. כמו שנכנסים לפורום טכני אנשים ששואלים איך לתקן את זה, או להחליף את ההוא,

והם לא מכונאים, וזה בדר"כ לא מעניין אותם, אבל כרגע הם רוצים עזרה, או תשובה למשהו שכן מעניין

אותם.

 

Oshri בניגוד לאנשים שזורקים הערות מיותרות בנוסח של" כולם כאן חיים בבועה" אתה מסביר את עצמך היטב, ולמען האמת אני מסכים עם כל מילה שלך :mm_yeah:

 

כולם צריכים לקחת הכל בפרופורציה הנכונה.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

פורסם

:wink:חברים, אחרי ההצעות שלהם, החלטתי לתפוס אומץ ולחזור למקום, באתי אליהם על הבוקר, ב10 ככה, בדיוק כול החבורה שעבדה אתמול הייתה במקום כולל המנהל, יצאתי מהרכב וביקשתי לראות את המנהל, ישר הפנו אותי אליו, הראיתי לו את הרכב והסברתי לו כמה שהרכב לא היה מלוכלך דבר כזה לא יכול לקרות, אחרי כמה מבטים על הרכב מצד המנהל, ההצעה שלי הייתה שינסה לשטוף את זה, הוא התנגד... לקח עובד נוסף ואמר להגיע לעמדת ניקוי הרכב, הוא ביקש שעתיים ואמר שהרכב יעבור פוליש גס+ווקס והכול מושקע עד הסוף ומעוניין לעשות זאת ב: חינם

 

אז אחרי שעתיים עבודה, אני לא מאמין למראה עיניי הרכב נראה כמו טוסיק של תינוק, כאילו יצא מהחברה, הוא מבריק כמו מראה, לא ציפיתי ליחס זריז כזה ועוד בחינם ובלי וויכוחים, כנראה אישתו נתנה לו בלילה :lol:

 

אז כמה תמונות להמחשה:

 

-אין לי 20 הודעות לעלות תמונות :-(

 

 

על פי הטענה של הבחור שישב לי על הרכב, הוא אמר שהוא בחיים לא ראה רכב כולכך גרוע ושהצבע מת :shock:

זה היה מעליב אבל בתכלס זו הפעם הראשונה שאני מעביר את הרכב במשהו כמו פוליש+ ווקס חח

 

לקח לו פאקינג שעתיים עבודה, הוא עוד שניה התעלף, וביקש אפילו לצאת ל2 דקות להפסקת אוכל

 

אז אחרי הכול, אני מודה לכולם על העזרה, מעריך על התגובות הזריזות והרצון העז לעזור, ממש מחמם לי את הלב שהפורום הזה מורכב מקומץ של אנשים תותחים אחד אחד :wink:

 

מקווה שהצבע ישאר ככה להרבה זמן חח

פורסם
:wink:...

אז אחרי הכול, אני מודה לכולם על העזרה, מעריך על התגובות הזריזות והרצון העז לעזור, ממש מחמם לי את הלב שהפורום הזה מורכב מקומץ של אנשים תותחים אחד אחד :wink:

 

מקווה שהצבע ישאר ככה להרבה זמן חח

 

אני ממש ממש שמח בשבילך!

נסה לחשוב אם אולי בכל זאת כדאי לך להשקיע כמה שקלים ולקנות שמפו ומגבת, שיהיה לך לכל מקרה.

 

אני מקווה שתמשיך לבקר אותנו בפורום ולקבל טיפים, ותזכור - אתה חייב לנו תמונות!

פורסם

שמח שהסתדר לך. כל הכבוד למנהל. לגבי הפוליש,שעתיים זה כלום במונחים של דיטיילינג אבל אני מבין למה אתה מתפלא.העיקר שאתה מרוצה.


×
×
  • תוכן חדש...