Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיכמתי עם מישהו לבדיקה, הוא הבטיח לי שאין נזקי שלדה(שהתגלה שיש), יש לי גם עדה ששמעה זאת.

יש לי אפשרות לתבוע ממנו את עלות הבדיקה?

האם לשלוח אליו מכתב קודם כל?

אשמח לעזרתכם...

פורסם

שלום

 

ברור שאתה יכול לנסות לתבוע, רק שלא תטבע בזה.

 

לדעתי, אם לא סיכמת מראש עם הבחור מה מגיע לך במקרה כזה, סתם בזבוז זמן וכסף.

 

מעבר לזה, שלדעתי כל הבדיקות קנייה האלו שוות ל כסת"ח

ניסיתם פעם לבקש מהם שום אחריות לא רוצה אחריות, רוצה בדיקה אמיתית, אפילו מוכן לשלם יותר.

 

אני ניסיתי, אין עם מי ועל מה לדבר.

יש...!!! "חוק" ספורט-מוטורי :lol: נו... איפה המסלול, למי משלמים ליום-מסלול, מי בא? מפה, נתוני GPS משהו...??? :?

MegaSquirt- http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=480260

פורסם
שלום

 

ברור שאתה יכול לנסות לתבוע, רק שלא תטבע בזה.

 

לדעתי, אם לא סיכמת מראש עם הבחור מה מגיע לך במקרה כזה, סתם בזבוז זמן וכסף.

 

מעבר לזה, שלדעתי כל הבדיקות קנייה האלו שוות ל כסת"ח

ניסיתם פעם לבקש מהם שום אחריות לא רוצה אחריות, רוצה בדיקה אמיתית, אפילו מוכן לשלם יותר.

 

אני ניסיתי, אין עם מי ועל מה לדבר.

 

עם כמה שהם עושים כסת"ח, ויצא לי לעשות לא קצת בדיקות, עוד לא ראיתי כסת"ח על פגיעת שלדה, שלדה זה לא משחק, החשיבות של זה מבחינת הבטיחות גבוהה מידיי.

מפתח אפליקציית פרטי רכב

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OMApp.rechev

פורסם

יש לי אפשרות לתבוע ממנו את עלות הבדיקה?

 

יש לך אפשרות לתבוע כל אחד, על כל מה שתרצה.

 

אם יש לך זכרון דברים איתו, בו הוא מתחייב לשלם עבור הבדיקה במקרה של פגיעת שלדה, אולי גם תוכל לזכות, בלי הוצאות מיותרות, בבית דין לתביעות קטנות.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

בזכרון דברים רק רשום שאני מתחיב לקנות את הרכב אם יוצא תקין ללא נזק בשילדה אם מתגלה בבדיקה. אבל יש לי עדות של חברה שלי שהיתה איתי שהוא הבטיח שאין נזק לשלדה

פורסם

לתבוע אתה יכול - לזכות? כנראה שלא.

 

אם אין לך משהו כתוב שבו הוא מתחייב להחזיר לך את עלות הבדיקה, רד מזה.

פורסם
בזכרון דברים רק רשום שאני מתחיב לקנות את הרכב אם יוצא תקין ללא נזק בשילדה אם מתגלה בבדיקה. אבל יש לי עדות של חברה שלי שהיתה איתי שהוא הבטיח שאין נזק לשלדה

 

נו וזה מה שאתה צריך לא?

אם חתמתם על זיכרון דברים (שזה בעצם התחייבות של המוכר שמה שהוא הצהיר - זה מה שקורה בפועל), אז לא אמורה להיות בעיה לתבוע אותו, במידה ותוכיח שיש ספק סביר באמינות דבריו. אם לא חתמתם, הוא מבחינתו יכול להגיד שהנזק נגרם אחרי שהרכב עבר אליך, ושזה ניסיון הונאה מצידך.

לא הבנתי מה קרה אבל, קנית כבר את הרכב?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

במקרה כזה זה לא נורא.

יכול להיות שהאדון לא היה מודע לפגיעות, כי הוא לא ידע שהן שם. קורה שאנשים קונים רכב ממישהו מבלי לבדוק.

במידה והוא התחייב בבדיקה, אתה יכול לבקש ממנו לשלם אתך חצי-חצי, שכן הוא הטעה אותך, ואמר לך שאין נזק שלדה, כשבפועל יש. מבחינה משפטית, לדעתי אין לך קייס, בטח שזה לא שווה את הטרטור בבתי-המשפט בשביל 600 שקלים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

יש לך עד וזה יתרון. אתה יכול לשלוח למוכר מכתב רשום ולהזכיר לו שיש לך גם עד ותביעה יכולה לעלות לו יותר מהבדיקה. אם לא יעזור, אתה יכול לפנות לבית-המשפט תביעות קטנות.

×
×
  • תוכן חדש...