Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4713 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
504L, למה כתבת בעצב שדגם ה-1.8 שוקל 1200 קילו? זה הרבה? לדעתי ממש לא. ואם יגיע היום שהיא תעלה בסביבות 130K ש"ח, אין ספק שהיא תימכר כמו לחמניות ותהיה בחירה ראויה לכסף.

 

אובייקטיבית, זה משקל מאד סביר בימינו, אבל אלו 86 ק"ג יותר מה-1.4 - ורובם המכריע(אם לא כולם) יושב על הפרונט.

 

המשמעות: הפנייה(turn-in) איטית יותר, יותר תת היגוי, חלוקת משקל פחות מאוזנת וכו' וכו'.

 

ולעניין המחיר, בהמשך לדברי באגירה ואחרים; 120, רק תהיה סבלני :wink:

עם רגל בחוץ... :beerchug:

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה רק אני או שיש דמיון מאוד גדול בין סיאט לאון החדשה, אודי S3 דור שלישי ואופל קוראה OPC :shock:

נהגים מטומטמים לא מתים, רק מתחלפים...:evil:

"יום רע במסלול עדיף על כל יום טוב במשרד" :twisted:

Megane RS265 Cup, Megane RS250, Mazda3 5D 2L

פורסם

אופל קוראה באמת מאוד דומה, אופל קורסה ממש לא דומה :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
האללו, מה אתה עכשיו מקפיץ פה מחירים?

סגרנו כבר שעם סבלנות היא תגיע ל 120! :twisted:

 

השאלה איזו סבלנות, סבלנות של בדוואי כלומר עד סוף חיי הדגם, סבלנות של מעשן סיגריות שנתקע בלי כלומר ביום ההשקה, או... כל דבר באמצע.

 

להערכתי? 125-130 אלף שקל לדגם 1.2TSI +DSG מאובזר יותר מהגולף. דגם 1.4 בין 135-140 ו-1.8 140-150.

פורסם

מה שקורה הרבה בסיאט הוא שהמשלוח הראשון זוכה להנחה של כ 5% מהמחירון במסגרת "מבצע השקה" ומשווק תמיד בשקט וללא פרסום מיוחד.

 

לאחר שיווקו, מתחיל מסע הפרסום האינטנסיבי והרכבים מפורסמים (ובקושי) נמכירם במחירון.

אחת הסיבות ל"בקושי" היא כי בד"כ עדיין יש למכירה את הדגמים הקודמים בכל מיני מגרשים בצפון וכאשר מתבצע שיקול הדעת של לקנות דגם חדש ב 150K ש"ח או רכב חדש לחלוטין (0ק"מ יד 2) מהדגם הקודם ב 100K ש"ח, לא פעם ולא פעמיים, הכף נוטה לכיוון הדגם הקודם.

 

בישיבת הדרקטוריום של כחצי שנה לאחר תחילת השיווק רואים שגרף המכירות לא תואם את צפי המכירות ואתה מתחיל לראות כל מיני מבצעים מתחילים לצוץ.

 

לדעתי כבר לאחר כ8-10 חודשים מתחילת שיווק תתחיל כבר לראות מחירים נמוכים משמעותית מהמחירון.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
האללו, מה אתה עכשיו מקפיץ פה מחירים?

סגרנו כבר שעם סבלנות היא תגיע ל 120! :twisted:

מצטער, טעות שלי. 120 אלף!

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
מה שקורה הרבה בסיאט הוא שהמשלוח הראשון זוכה להנחה של כ 5% מהמחירון במסגרת "מבצע השקה" ומשווק תמיד בשקט וללא פרסום מיוחד.

 

לאחר שיווקו, מתחיל מסע הפרסום האינטנסיבי והרכבים מפורסמים (ובקושי) נמכירם במחירון.

אחת הסיבות ל"בקושי" היא כי בד"כ עדיין יש למכירה את הדגמים הקודמים בכל מיני מגרשים בצפון וכאשר מתבצע שיקול הדעת של לקנות דגם חדש ב 150K ש"ח או רכב חדש לחלוטין (0ק"מ יד 2) מהדגם הקודם ב 100K ש"ח, לא פעם ולא פעמיים, הכף נוטה לכיוון הדגם הקודם.

 

בישיבת הדרקטוריום של כחצי שנה לאחר תחילת השיווק רואים שגרף המכירות לא תואם את צפי המכירות ואתה מתחיל לראות כל מיני מבצעים מתחילים לצוץ.

 

לדעתי כבר לאחר כ8-10 חודשים מתחילת שיווק תתחיל כבר לראות מחירים נמוכים משמעותית מהמחירון.

 

ואוסיף על כך בדוגמה קיצונית של משלוח ראשון שקיבל הרבה יותר מ-5%.

 

כשהגיעה האיביזה מתוחת הפנים ומשודרגת האיבזור לפני פחות משנה, דגם הבסיס ישר הוצע במחיר מבצע זהה(70K) למחיר בו נמכר הדגם הקודם מאז ינואר 2012. מחיר המחירון של הדגם המתוח(1.4 רפרנס, 5 דלתות) - 86K...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
מנוע 1.8 ט' החדש מפיק 170 כ"ס ו32.7 קג"מ, באאודי A4 לדוגמא. DSG7 מוגבל ל25.5 קג"מ ולכן מגבילים את מומנט המנוע החדש ל25.5 קג"מ ברכבים אשר מצויידים בDSG7.

מעניין אם ההבדל הוא בתוכנה בלבד, במקרה כזה ובהנחה שהלאון ידנית, אפשר בקלות להקפיץ את הכח לרמה ה"אמיתית" של המנוע, ואז לשפר עוד קצת. :wink:

 

טוב הגזמתי. בכל מקרה צריך עוד לנהוג עליה בארץ.

 

לא מבין מאיפה אתה מביא את הנתונים הכ''כ שגויים הללו, שכן האינטרנט עמוס בנתוני המקור שהם 180 כ''ס ו 28 קג''מ ל 1.8 TSI החדש.

הגיר אגב הוא גירסה חדשה משופרת ומחוזקת של ה DSG7 ובעל מגבלת מומנט גבוהה יותר משל הדגם היוצא, ובשום מקום לא נכתב או נאמר שיגבילו לו את המומנט! הנתונים זהים בידני וב DSG.

 

אגב, אם להסתמך על מה שנאמר בכתבות הראשונות על הגולף gti החדשה עם ה E DIFF, לקופרה (תאורטית על הנייר לפחות) עשוי להיות סיכוי של ממש להפוך להוט האץ' הטובה ביותר.

פורסם
לא מבין מאיפה אתה מביא את הנתונים הכ''כ שגויים הללו, שכן האינטרנט עמוס בנתוני המקור שהם 180 כ''ס ו 28 קג''מ ל 1.8 TSI החדש.

הגיר אגב הוא גירסה חדשה משופרת ומחוזקת של ה DSG7 ובעל מגבלת מומנט גבוהה יותר משל הדגם היוצא, ובשום מקום לא נכתב או נאמר שיגבילו לו את המומנט! הנתונים זהים בידני וב DSG.

 

אגב, אם להסתמך על מה שנאמר בכתבות הראשונות על הגולף gti החדשה עם ה E DIFF, לקופרה (תאורטית על הנייר לפחות) עשוי להיות סיכוי של ממש להפוך להוט האץ' הטובה ביותר.

אני בדקתי את מה שאני כותב, אך ניכר שאתה לא טרחת לעשות זאת. לצעוק כל אחד יכול.

 

1. http://www.seat.de/content/de/brand/de/models/leon-sc/engine.html

2. http://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/a4/a4-limousine/informieren/technische_daten.html

* פתח את הלשוניות הרלוונטיות ותראה בעצמך.

 

לגבי הDSG, כן שמעתי כי המצמדים בגיר החדש עשויים משכבת נייר כפולה במקום שכבה בודדת.

אם יש לך סימוכין, אתה יותר ממוזמן להציג זאת כאן. כרגע, ידוע כי הDSG7 מוגבל ל250Nm.

https://www.google.com/search?q=dsg7+250NM&aq=f&oq=dsg7+250NM&aqs=chrome.0.57j0.6510j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8

 

ואם להסתמך על המבחנים של ה-GTI החדשה, לקופרה יש בהחלט סיכוי להפוך לרכב מהיר ומשעמם עוד יותר מאשר הדגם היוצא.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

לא די בכך שאתה כותב שטויות, עכשיו אתה גם מנציח את זה?

בקישור אחד מופיעה אודי אי 4 מיושנת עם מנוע וגיר אחרים לגמריי! בקישור השני ששמת כתוב שחור ע''ג לבן לאון 1.8 tsi הספק 180 כ''ס. כנס פנימה יותר ותראה ערך מומנט של 28 קג''מ ולא ה 32 ההזויים שאלוהים יודע מאיפה הבאת אותם, אז לפניי שאתה זורק פה קישורים ומטיח בי שאיני יודע על מה אני מדבר, כדאי שתבדוק מה שאתה מפרסם במקום לסתור את עצמך.

אגב, הגיר מוגבל בין היתר ע''י תוכנה, זה לא שהוא לא מסוגל ליותר, עם כל הכבוד ה tct זה לא איזה פלא טכנולוגי שרק הוא מסוגל ליותר.

הגולף משעממת? אולי אתה צודק, אבל כנראה שלא פחות משעממת מהרכב בו אתה נוהג.

עדת האלפיסטים החדשים עם הג'ולייטות ומיטו ווכיו''ב כבר מיצתה את עצמה כמי ששלה הכי גדול הכי יפה והכי חזק, די, הבנו, כל האלפות החדשות הן פרארי בתחפושת, והוואגיות הן זבל עופות עם גלגלים.

ההבדל בינינו הוא שאני כותב את שאני כותב כאחד שעם כל הכבוד הרבה יותר אלפיסט ממך (רמז עבה בסמלון) אבל אפשר להיות אלפיסט ולהישאר אובייקטיבי ולא לפסול כל דבר שהוא לא אלפא, ניכר שאלפיסטים רבים מידיי פשוט לא מוכנים להודות שיש עוד מכוניות בעולם מלבד אלפא, ומה לעשות, תאמין או לא, לפעמים אפילו טובות יותר.

 

בכ''א, שיהיה בהצלחה בהמשך ההשמצות על כל מה שלא נושא את סמל אלפא רומאו.

ניכר משלל פרסומייך בעבר שהוויכוח עמך הוא עקר ושמידת האובייקטיביות שלך היא אפסית עד לא קיימת, לכן סלח לי על שאין לי כוונה להמשיך ולהתנצח איתך בוויכוחי סרק שאין בהם מאומה מלבד טפיחה על השכם ושיכנועים עצמיים.

פורסם
לא די בכך שאתה כותב שטויות, עכשיו אתה גם מנציח את זה?

בקישור אחד מופיעה אודי אי 4 מיושנת עם מנוע וגיר אחרים לגמריי! בקישור השני ששמת כתוב שחור ע''ג לבן לאון 1.8 tsi הספק 180 כ''ס. כנס פנימה יותר ותראה ערך מומנט של 28 קג''מ ולא ה 32 ההזויים שאלוהים יודע מאיפה הבאת אותם, אז לפניי שאתה זורק פה קישורים ומטיח בי שאיני יודע על מה אני מדבר, כדאי שתבדוק מה שאתה מפרסם במקום לסתור את עצמך.

אגב, הגיר מוגבל בין היתר ע''י תוכנה, זה לא שהוא לא מסוגל ליותר, עם כל הכבוד ה tct זה לא איזה פלא טכנולוגי שרק הוא מסוגל ליותר.

הגולף משעממת? אולי אתה צודק, אבל כנראה שלא פחות משעממת מהרכב בו אתה נוהג.

עדת האלפיסטים החדשים עם הג'ולייטות ומיטו ווכיו''ב כבר מיצתה את עצמה כמי ששלה הכי גדול הכי יפה והכי חזק, די, הבנו, כל האלפות החדשות הן פרארי בתחפושת, והוואגיות הן זבל עופות עם גלגלים.

ההבדל בינינו הוא שאני כותב את שאני כותב כאחד שעם כל הכבוד הרבה יותר אלפיסט ממך (רמז עבה בסמלון) אבל אפשר להיות אלפיסט ולהישאר אובייקטיבי ולא לפסול כל דבר שהוא לא אלפא, ניכר שאלפיסטים רבים מידיי פשוט לא מוכנים להודות שיש עוד מכוניות בעולם מלבד אלפא, ומה לעשות, תאמין או לא, לפעמים אפילו טובות יותר.

 

בכ''א, שיהיה בהצלחה בהמשך ההשמצות על כל מה שלא נושא את סמל אלפא רומאו.

ניכר משלל פרסומייך בעבר שהוויכוח עמך הוא עקר ושמידת האובייקטיביות שלך היא אפסית עד לא קיימת, לכן סלח לי על שאין לי כוונה להמשיך ולהתנצח איתך בוויכוחי סרק שאין בהם מאומה מלבד טפיחה על השכם ושיכנועים עצמיים.

1. אני חייב להודות לך על כך שאתה מספק לי (ואולי לא רק לי) בידור על הבוקר! :roflmao:

2. מה הקשר לאלפא עכשיו? :?

 

וכעת לגופו של עניין:

3. A4 הנוכחית (זו שמופיעה בלינק שהבאתי לך, שהוא האתר הרישמי של אאודי) וגם הלאון החדשה משווקות עם מנוע 1.8 טורבו חדש. בלאון/A3 חדשה המנוע מפיק 25.5 קג"מ, באודי A4 (שם החל השימוש במנוע זה עוד קודם לכן) הוא מפיק 32.7 קג"מ. הסיבה לכך היא מגבלת המומנט של DSG7 (לאון/A3 משווקות עם DSG7, אאודי A4 לא).

4. מה זה אומר? לא יודע, אבל אולי אם יש לך לאון 1.8 טורבו חדשה, ידנית, אז ייתכן מאוד שתוכל לשפר את המנוע בקלות ולקבל שינוי משמעותי ביותר לטובה.

 

שאלות?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *


×
×
  • תוכן חדש...