Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול כתבתי תגובה אך לצערי, עד שלחצתי שלח המערכת דרשה שאבצע LOGIN שוב.

 

Cuore Sportivo כמובן צודק.

 

תיבת S-TRONIC מוצעת בארבע תצורות שונות:

1) 7 הילוכים למנועים בהתקנה אורכית (מותקנת ב-R8 למשל).

2) 7 הילוכים למנועים בהתקנה רוחבית.

3) 7 הילוכים למנועים בהתקנה רוחבית - מומנט גבוה.

4) 6 הילוכים למנועים בהתקנה רוחבית - מומנט גבוה.

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה שכתבת נכון, אבל לא מתיחס לנושא הויכוח המקורי.

מנוע 1.8 ט' החדש מפיק 170 כ"ס ו32.7 קג"מ, באאודי A4 לדוגמא. DSG7 מוגבל ל25.5 קג"מ ולכן מגבילים את מומנט המנוע החדש ל25.5 קג"מ ברכבים אשר מצויידים בDSG7.

המשפט הזה, הוא שהתחיל את הויכוח, והמשפט הזה לא נכון.

לVW 3 תיבות הילוכים רלבנטיות:

DQ200 שבעה הילוכים , מצמדים יבשים

DQ 250 שישה הילוכים, מצמדים רטובים

DQ500 שבעה הילוכים, מצמדים רטובים

http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/themes/2010/01/dsg_the_new_dq500.html

המשפט המקורי שלך מתיחס ל DSG7 כלומר DQ200 ה"חלש" ו DQ500 ה"חזק". ברור שהמשפט לא נכון כי אם VW היו מתקינים את ה DQ500 , לא היתה שום בעית מומנט.

 

אם היית מדייק, היית כותב DQ200 (במקום DSG7 ) .

 

S Tronic הוא שם שיווקי, גם לחתול של השכנה שלי קוראים S tronic ואין לו מצמדים, יבשים או רטובים.

מענין אם לשכנה יש גם חתול שנקרא DSG7 , שגם הוא שם שיווקי.

השמות הלא שיווקים של VW הם ה DQ200, DQ250, DQ500.

 

תגובה של נציג VW לגבי הסיבה לבעיות במכאטרוניק של תיבת ההילוכים הבעיתית DQ200 (שבעה הילוכים , מצמדים יבשים):

 

Sulphur in the gear oil and an inorganic heat stabiliser in the plastic parts (iodine) of the mechatronic unit can cause metallic surfaces to be attacked and to suffer from electrolytic corrosion, in connection with high air humidity and high outside temperatures. Conducting particles can then settle between the circuit paths of the control unit and could cause a short circuit.



http://www.sgcarmart.com/news/writeup.php?AID=180

 





התגובה לא לגמרי ברורה, אבל ניתן להבין שמקור הבעיה הוא סוג הפלסטיק של המכאטרוניק. מוזר שמתכנן התיבה לא לקח בחשבון את הטמפ' כשבחר את סוג הפלסטיק.


 

יהודה

פורסם
אני מקווה שלא יזנו אותה במחלקת המכירות כמו שעושים לליין הנוכחי.

 

למה? אתה מעדיף שיתקעו מחירים גבוהים? אתה מעדיף את שיטת הליסינג - בה יש מחירון לפרטי ומחירון לממסדי?

או שיש לך התנגדות למבצעים?

יש מישהו שלא יודע שסיאט לא קונים כל יום?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

תגובה של נציג VW לגבי הסיבה לבעיות במכאטרוניק של תיבת ההילוכים הבעיתית DQ200 (שבעה הילוכים , מצמדים יבשים):

 

Sulphur in the gear oil and an inorganic heat stabiliser in the plastic parts (iodine) of the mechatronic unit can cause metallic surfaces to be attacked and to suffer from electrolytic corrosion, in connection with high air humidity and high outside temperatures. Conducting particles can then settle between the circuit paths of the control unit and could cause a short circuit.

http://www.sgcarmart.com/news/writeup.php?AID=180

 

 

הרבה ממבו-ג'מבו קשקושי שבא תכלס להגיד "השתמשנו בחומרים לא מתאימים, אנחנו מאשימים את הירח, לא בזובי שלנו לעשות ריקול!"

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
מה שכתבת נכון, אבל לא מתיחס לנושא הויכוח המקורי.

מאוד מתייחס, תיכף תבין למה.

המשפט הזה, הוא שהתחיל את הויכוח, והמשפט הזה לא נכון. דווקא נכון, בניגוד לכמות לא קטנה של משפטים שבחרת לרשום עד כה.

לVW 3 תיבות הילוכים רלבנטיות:

DQ200 שבעה הילוכים , מצמדים יבשים

DQ 250 שישה הילוכים, מצמדים רטובים

DQ500 שבעה הילוכים, מצמדים רטובים

http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/themes/2010/01/dsg_the_new_dq500.html

המשפט המקורי שלך מתיחס ל DSG7 כלומר DQ200 ה"חלש" ו DQ500 ה"חזק". ברור שהמשפט לא נכון כי אם VW היו מתקינים את ה DQ500 , לא היתה שום בעית מומנט.

טוב זה קצת מביך, עבורך, תקרא שוב את המשפט, אולי תצליח להבין. ואגב, VW אינם משתמשים ברכבים הרלוונטיים במצמדים רטובים בכוונה תחילה, אז מה אתה רוצה להגיד כאן בעצם?

 

אם היית מדייק, היית כותב DQ200 (במקום DSG7 ) .

אין כל צורך, זה היה ברור מתוכן המשפט.

 

 

מענין אם לשכנה יש גם חתול שנקרא DSG7 , שגם הוא שם שיווקי.

השמות הלא שיווקים של VW הם ה DQ200, DQ250, DQ500.

והנקודה שלך היא?

 

תגובה של נציג VW לגבי הסיבה לבעיות במכאטרוניק של תיבת ההילוכים הבעיתית DQ200 (שבעה הילוכים , מצמדים יבשים):

קודם כל, אנחנו לא מדברים כאן על בעיות האמינות הקיימות בתיבה הנ"ל, אלא על העובדה הפשוטה שאתה לא יכול לעבור את העומס המירבי של רכיב מסויים. כלומר, אין אפשרות להתקין תיבת הילוכים DSG7 "יבש" בשילוב עם מנוע חזק מדי עבור תיבה זו.

בהתחשב בכך כי בתגובותייך הקודמות הפגנת חוסר ידע מוחלט (כלל לא ידעת על קיומן ושימושן של תיבות DSG/S tronic לסוגיהן), התגובה האחרונה שלך היא בבחינת נסיון נואש להציג עצמך כמבין עניין. אתה עושה מעצמך צחוק וחבל.

 

לגבי תחילת הויכוח, האמת שאין לי מושג מה גרם לדמות הרלוונטית לפצוח במסע הכפשות ודיסאינפורמציה, אבל ניחא. בעיקר, היה כאן חוסר ידע, חוסר הבנה והתלהמות.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
מנוע 1.8 ט' החדש מפיק 170 כ"ס ו32.7 קג"מ, באאודי A4 לדוגמא. DSG7 מוגבל ל25.5 קג"מ ולכן מגבילים את מומנט המנוע החדש ל25.5 קג"מ ברכבים אשר מצויידים בDSG7.

כל הלהטוטים המילולים שלך וההתפתלויות לא ישנו את העובדה שהתחלת את הויכוח במשפט הלא נכון הזה.

 

והנה עוד משפט מוטעה שלך:

S-tronic עם שבעה הילוכים של אאודי הוא לא שם אחר לDSG7, אלא גיר בעל מצמד רטוב, כמו DSG6 + הילוך שביעי.

לשיטתך, וודאי תוכיח שוב שהוא כאילו כן נכון, כי שחור זה לבן וכי לבן זה שחור.:wink:

 

הרבה ממבו-ג'מבו קשקושי שבא תכלס להגיד "השתמשנו בחומרים לא מתאימים, אנחנו מאשימים את הירח, לא בזובי שלנו לעשות ריקול!"

נציג רשמי של VW אומר בגלוי שיש פה בעיה סדרתית! הציטוט הזה יכול להיות מאוד חשוב ומנוף כדי להכריח את VW לבצע RECALL , אם יוכח שהוא אמנם נאמר כך.

 

יהודה

פורסם
כל הלהטוטים המילולים שלך וההתפתלויות לא ישנו את העובדה שהתחלת את הויכוח במשפט הלא נכון הזה.

האמת שלהטוטים מילוליים והתפתלויות הינם תיאור מדוייק לתגובות שלך.

 

אגב, לא ציינת מה לא נכון, לדעתך, במשפט.

 

 

והנה עוד משפט מוטעה שלך:

 

לשיטתך, וודאי תוכיח שוב שהוא כאילו כן נכון, כי שחור זה לבן וכי לבן זה שחור.:wink:

ייתכן שהוא לא נכון, אך רק כאשר אתה מוציא אותו מהקשרו.

 

יהודה

בקיצור, חלאס לזהם פיקסלים ועמודים בפורום, ההודעות שלך הינן חסרות כל תוכן ממשי. עדיף לחזור לדיון הענייני והמעשי.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

  • חודשיים מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...