Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4713 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא מנסה לשכנע את המשוכנעים, ובטח שלא ''להצחיק'' את המצחיקים, או במקרה הפרטי של הבחור, אלא שעושים מעצמם צחוק, מה גם שבמקרה הפרטי שלו עושה רושם שמדובר בטיפוס ש''יודע הכל'', אז ברכותיי לו ושיהיה לו בכייף! ולא תודה, אני לא שואל ושואף ללמוד משחצנים שכותבים שטויות, מקורות הלימוד שלי אני מאמין שטובים ומהימנים בהרבה..:-)

בכ''א, הבחור עדיין כותב שטויות! איי 4 לא קיבלה את המנוע או הגיר החדשים והמנוע המדובר המותקן בה הוא מנוע אחר ואין שום קשר למגבלת מומנט של ה dsg.

http://audi.co.il/model/a3/engines

 

28.6 קג''מ! זה ערך המומנט במנוע ה 1.8 החדש, גם ב dsg/s tronic

הנתונים כמובן מתורגמים ולקוחים מאתר אודי בישראל, וניתן למצוא אותם גם בשפות נוספות כמובן.

 

נ.ב

 

הקשר לאלפא הוא שבכל ההודעות הקודמות שלך אתה משמיץ כל דבר שאינו אלפא וניכר כי אתה חושב שהג'ולייטה שברשותך היא לא פחות ממכונית על

פורסם

באיי 4 ישנם שני דגמיי מנוע, זה נכון, אבל בשני המקרים אין מדובר ב 1.8 החדש שהופיע לראשונה באיי 3 החדשה ולאחר מכן בלאון החדשה.

פורסם

3. A4 הנוכחית (זו שמופיעה בלינק שהבאתי לך, שהוא האתר הרישמי של אאודי) וגם הלאון החדשה משווקות עם מנוע 1.8 טורבו חדש. בלאון/A3 חדשה המנוע מפיק 25.5 קג"מ, באודי A4 (שם החל השימוש במנוע זה עוד קודם לכן) הוא מפיק 32.7 קג"מ. הסיבה לכך היא מגבלת המומנט של DSG7 זו טעות (לאון/A3 משווקות עם DSG7, אאודי A4 לא זו טעות).

 

אתה טועה.

 

לא נכון שהסיבה לכך היא מגבלת המומנט של DSG7 , שהרי הA4 נמכר גם עם מנוע 2 ל' חזק יותר, ובכל זאת תיבת ההילוכים היא seven -speed S tronic .

מאחר שאתה נוטה לחטט באתר של אודי (ולבוא עם מסקנות לא נכונות) , נראה האם בכל זאת תצליח להבין מה הסיבה למגבלה ?

 

יהודה

פורסם
http://audi.co.il/model/a4/engines

 

כנראה יש 2 מנועי 1.8 או שמישהו מתבלבל שם באודי :lol:

 

הם לא מתבלבלים, הם הביאו גרסא חלשה יותר כדי להתחרות במחיר. הגרסא הזו נמכרת פה כבר כשנתיים אם אינני טועה, במקביל ל- 1.8 ה"חזקה" יותר.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

מאחר ולפחות באחת מהבטבלאות שהבאתם יש גם מנועי V6, למען ההגינות נציין שתיבות הDSG של מנועי ה V6 ותיבות ה DSG של ה 4 טורי, חרף השם הג'נרי הזהה, הן תיבות שונות לחלוטין ולכן גם מגבלות עומסי המומנט עליהן שונים לחלוטין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אתה טועה.

 

לא נכון שהסיבה לכך היא מגבלת המומנט של DSG7 , שהרי הA4 נמכר גם עם מנוע 2 ל' חזק יותר, ובכל זאת תיבת ההילוכים היא seven -speed S tronic .

מאחר שאתה נוטה לחטט באתר של אודי (ולבוא עם מסקנות לא נכונות) , נראה האם בכל זאת תצליח להבין מה הסיבה למגבלה ?

 

יהודה

צר לי לבשר לך כי גם הפעם, אתה טועה.

 

S-tronic עם שבעה הילוכים של אאודי הוא לא שם אחר לDSG7, אלא גיר בעל מצמד רטוב, כמו DSG6 + הילוך שביעי.

לפחות בפולקסוואגן, DSG7 עם מצמדים יבשים אינו מתוכנן לקבל מומנט רב (הגיר היבש מלכתחילה תוכנן עבור הרכבים הפחות חזקים בקונצרן, DSG עוזר להשיג תוצאות יפות יותר באגף החסכון) ולכן לא תראה אותו, נכון להיום, בשילוב עם מנועי דיזל בעלי מומנט רב או בשילוב עם מנועי הבנזין החזקים יותר (לצורך העניין, מ-2.0L טורבו ומעלה, כולל).

 

אני לא מנסה לשכנע את המשוכנעים, ובטח שלא ''להצחיק'' את המצחיקים, או במקרה הפרטי של הבחור, אלא שעושים מעצמם צחוק, מה גם שבמקרה הפרטי שלו עושה רושם שמדובר בטיפוס ש''יודע הכל'', אז ברכותיי לו ושיהיה לו בכייף! ולא תודה, אני לא שואל ושואף ללמוד משחצנים שכותבים שטויות, מקורות הלימוד שלי אני מאמין שטובים ומהימנים בהרבה..:-)

בכ''א, הבחור עדיין כותב שטויות! איי 4 לא קיבלה את המנוע או הגיר החדשים והמנוע המדובר המותקן בה הוא מנוע אחר ואין שום קשר למגבלת מומנט של ה dsg.

http://audi.co.il/model/a3/engines

 

28.6 קג''מ! זה ערך המומנט במנוע ה 1.8 החדש, גם ב dsg/s tronic

הנתונים כמובן מתורגמים ולקוחים מאתר אודי בישראל, וניתן למצוא אותם גם בשפות נוספות כמובן.

 

נ.ב

 

הקשר לאלפא הוא שבכל ההודעות הקודמות שלך אתה משמיץ כל דבר שאינו אלפא וניכר כי אתה חושב שהג'ולייטה שברשותך היא לא פחות ממכונית על אני מודה שהרכב מוצא חן בעיניי וכתוצאה מכך גם רכשתי אותו, אך בינתיים אתה משלב את זה בדיון ומצמיד לה שמות תואר כמו "רכב על". :wink:

בוא נעשה קצת סדר:

 

  1. באתר הגרמני מופיע די בבירור כי מדובר על 250Nm או 25.5 קג"מ. תהיה בטוח שאם יש הבדל בין האתר הגרמני לישראלי, הגרמני צודק, באחריות (חוץ מזה, אתה יכול לבדוק זאת בעוד כמה מקומות).
  2. יש מנוע 1.8 TFSI חדש ב-VAG:
    http://www.autoblog.com/2011/08/05/meet-audis-new-engine-the-1-8-tfsi/
    השימוש הראשוני שלו היה בA5, כיום הA4 נמכרת עם מנוע זה וככל הנראה מנוע זה, בכיול אחר, יושב בכל האחיות העונות לשם MBQ. בכל מקרה, כוונתי הייתה שככל הנראה יהיה קל למדי לשפר את המנוע 1.8 בסיאט לאון/A3, רק עדיף לעשות זאת עם גיר ידני.
  3. ייתכן שפולקסוואגן שיפרו את הDSG7 ובגרסאות החדשות הוא מסוגל להתמודד עם מומנט רב יותר, אך אין שום עדות לכך אלא להיפך.

חג שמח!

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
אתה טועה.

 

לא נכון שהסיבה לכך היא מגבלת המומנט של DSG7 , שהרי הA4 נמכר גם עם מנוע 2 ל' חזק יותר, ובכל זאת תיבת ההילוכים היא seven -speed S tronic .

מאחר שאתה נוטה לחטט באתר של אודי (ולבוא עם מסקנות לא נכונות) , נראה האם בכל זאת תצליח להבין מה הסיבה למגבלה ?

 

יהודה

 

S-tronic עם שבעה הילוכים של אאודי הוא לא שם אחר לDSG7, אלא גיר בעל מצמד רטוב, כמו DSG6 + הילוך שביעי.

לפחות בפולקסוואגן, DSG7 עם מצמדים יבשים אינו מתוכנן לקבל מומנט רב (הגיר היבש מלכתחילה תוכנן עבור הרכבים הפחות חזקים בקונצרן, DSG עוזר להשיג תוצאות יפות יותר באגף החסכון) ולכן לא תראה אותו, נכון להיום, בשילוב עם מנועי דיזל בעלי מומנט רב או בשילוב עם מנועי הבנזין החזקים יותר (לצורך העניין, מ-2.0L טורבו ומעלה, כולל).

טוב שלפעמים יש לך תגובה ענינית ולא רק תת רמה. (משום מה בהתיחסות למגיב השני אתה מקפיד לשמור על תת רמה)

 

באשר למקרה הספציפי אתה טועה או שלא מבין. (מחק את המיותר).

באתר האנגלי של אאודי:

לA3 מנוע 1800 250 נ' מ' , יש תיבת הילוכים seven -speed S tronic

לA4 מנוע 2000 350 נ' מ' , יש תיבת הילוכים seven -speed S tronic

מאחר שאנו משוים תפוחים לתפוחים (ולא לתפוזים) מדובר על אותו סוג של תיבת הילוכים, כלומר אתה טועה.

 

עוד לא מצאת מה הסיבה האמיתית (ולא הסיבה השגויה שנתת) ?

 

יהודה

פורסם

^

שוב, הטעות היא שלך, אשתדל להסביר זאת כך שתוכל להבין.

 

S Tronic הוא שם שיווקי, גם לחתול של השכנה שלי קוראים S tronic ואין לו מצמדים, יבשים או רטובים.

לצורך העניין, A4 בעלת מנוע 2 ליטר טורבו יש גיר שבעה הילוכים "רטוב".

לעומת זאת, A3 או A4 בעלת מנוע 1.8 ליטר טורבו יש גיר שבעה הילוכים "יבש".

 

מהאתר הגרמני:

http://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/a3/a3/informieren/technische_daten_und.html

 

בחר גרסה בעלת מנוע 180 כ"ס וS tronic, לאחר מכן לחץ על לשונית "Kraftübertragung" ושם תראה את המשפט הבא:

Zwei elektrohydraulisch betätigte Trockenkupplungen

המילה המודגשת היא "מצמד יבש".

 

כעת יתכבד כבודו ויפתח את הלינק הבא:

http://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/a4/a4-limousine/informieren/technische_daten.html

 

שם בצע פורצדורה דומה: בחר במנוע 2 ליטר טורבו (225 כ"ס) עם גיר S tronic, לאחר מכן לחץ על לשונית "Kraftübertragung" וכאן תגלה את המשפט הבא:

Zwei elektrohydraulisch betätigte Lamellenkupplungen im Ölbad

כאן המילה המודגשת היא, בתרגום מילולי, "אמבט שמן" וזה מלמד אותנו על כך שאין מדובר על DSG7 "יבש" בעל שם אחר.

 

בנוסף,

http://www.volkswagenag.com/content/vwcorp/info_center/en/themes/2008/01/the_7speed_dsg.html

כאן תוכל לקרוא על מגבלת המומנט בתיבות הילוכים מסוג DSG7.

 

ערב טוב.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

עשית פה סלט שלם...

תפסיק להתעלם ותתחיל להסתכל אפילו על הקישורים שאתה עצמך מעלה!

אתה לא יודע הכל, תפסיק להתווכח ולהתנשא פה על כולם כשאתה ממשיך לטעות ולהטעות את כולם.

הוויכוח המקורי הינו על הדגמים החדשים בלבד המצויידים במנוע ה 1.8TSI החדש ולו משודכת תיבת שבעה הילוכים עם מצמדים יבשים כאשר מגבלת המומנט שלו גבוהה מזו של דגם שבעת ההילוכים הקודם.

מנוע ה 1.8 החדש (והחדש בלבד!) מספק נתון מומנט של 28.6 קג''מ גם כאשר הוא משודך לתיבת הילוכים מסוג Dsg בעלת שבעה הילוכים ומצמדים יבשים!

עצם קיומם של דגמים נוספים של תיבות שבעה הילוכים רטובות או מנועי 1.8 שונים ומשונים אין לו שום קשר לעובדה שאיי 3 החדשה לדוגמא המצויידת במנוע 1.8TSI ותיבת DSG7 יבשה שעדיין מספקים את אותם 28.6 קג''מ.

 

במקום להיות צודק כל הזמן תתחיל לקרוא היטב גם באותם אתרים שמהם אתה מעלה את הקישורים שהבאת כאן ותיווכח שבדגמים החדשים של האיי 3 שקיבלו את המנועים והתיבות החדשים יש 28.6 קג''מ!

 

ואל תביא לי קישורים מיושנים המתייחסים לDSG7 הקודמת שלה אכן מגבלה של 25.5 קג''מ, ולא מעניינות אותי דוגמאות של דגמים מיושנים של גרסאות שונות ומשונות של ה 1.8.

אני התייחסתי אך ורק למנוע ה 1.8 החדש! כרגע למיטב ידיעתי רק הלאון והאיי 3 מצויידות בו ובתיבות היבשות החדשות.

באותו אתר גרמני תביא ציטוט שמתייחס לאיי 3 החדשה בגירסת שבעה הילוכים רובוטית ומצמדים יבשים בשילוב ה 1.8 החדש ויהיה רשום שחור ע''ג לבן 28.6 קג''מ!

 

לא רוצה לראות עוד קישורים לדגמים אחרים עם מנועים ותיבות מהדור המוחלף! קצת הבנת הנקרא

פורסם
:popcorn:

 

32B32B

 

אתה מוכן לשמור לי מקום לידך?...אני שניה קופץ לקנות גם קצת נישנושים...אני רואה שאנחנו לפני השיא...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...