Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למרות העיצוב הסתמי (בפנים ובחוץ), מדובר על רכב יותר טוב מקודמו, בין היתר בגלל איכות פנים משודרגת, משקל נמוך יותר, מנועים טובים יותר וכו'.

אם לצאת ממסגרת החשיבה של "סיאט מנסה להיות אלפא רומאו הספרדית ונכשלת בכך בעקביות" ולבחון אותה ע"פ מה שיש בפועל, ובתנאי שצ'מפיון לא יפשיטו אותה וינפחו את המחיר אל על, כנראה שמדובר על רכב מצויין ליום יום.

 

יחד עם זאת, האם רק לי הכתבה המצולמת הזאת נראית ונשמעת כמו פרסומת מתמשכת?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני חושב שהדור החדש רחוק מלהיות wannabe של אלפא, הן מבחינה עיצובית (פחות נועז מהדור הקודם) והן מבחינת תא הנוסעים (מזכיר יותר פולקסווגן/אאודי). לדעתי ראשי VAG לא התכוונו בדור החדש להידמות לאלפא, אולי בניגוד לדור היוצא.

 

הדגם החדש נראה בוגר יותר ועדין יותר, ואולי זה משהו שלקחו בחשבון עקב כמות המכירות של הדור היוצא. הדור החדש ידבר פחות לצעירים ולצעירים בנפשם ויותר לשמרנים שסוגדים לגולף, אם כי עדיין אין מה להשוות בין העיצוב המשעמם של הגולף לעיצוב של הלאון.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם
מה הכוונה?

זאת אומרת שיש גרסת אקסטרים אחת בלבד - הקופרה?

מה כולל גימור ה-FR?

 

1.כן - ואולי תהיה גם קופרה R

2.רמת גימור FR מספקת מתלים מוקשחים ומונמכים, גלגלי "17, בורר מצבי נהיגה(בסגנון ה-DNA של אלפא), חלונות אחוריים מושחמים(למה? :cry:למה? :cry:), מושבים ספורטיביים, תפירות אדומות ושלל קישוטים ספורטיביים בתא הנוסעים. יש גם קצת הבדלים בקוסמטיקה החיצונית.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אז קונים FR קוסמטית, מתקינים תוכנה ויש לך FR "אמיתית" :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זאת אומרת שאני אוכל לקנות לאון עם מנוע 1.2 קטנטן אבל עם פוזה של ספורטיבית אמיתית?? :wink:

 

עריכה: באגירה תמיד מקדים אותי!

פורסם

אני עדיין מתעקש שהיא המשפחתית הכי יפה בארץ, הייתה וגם תהיה בדור החדש הזה.

 

היא פשוט פצצה ! במיוחד באדום ומרכב קופה :twisted: :twisted:

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם
כל כך דומה לA3 החדשה שזה מצחיק.

.

 

בשביל בעלי ה- A3 זה אולי דווקא עצוב ;-)

 

אנשים פה מתלוננים שהיא מזכירה יותר מדי את האודי כאילו שמדובר במשהו רע.

 

+100. אבל תשמע, יש כאלה שקשה להם לקבל אפשרות של רכב סיאט שממש יהיה יפה מבפנים, זריז, וגם ייראה טוב...

 

הוואגיות החדשות שיצאו בתקופה האחרונה פשוט לא נראות טוב.

משהו בפרונט מרובע מידי, לא נראה כלכך טוב.

הלאון הזאת בכלל נראית כמו איזה A3.

האיביזות החדשות, הלאון הזו, ה A3 החדשה, כולן פשוט דומות

 

אם אתה מתלונן על דימיון בין האיביזה ללאון - אתה צודק, ואני מניח שזה לא נעלם מעיני היצרן... אם אתה מדבר על זה שרכבי VAG החדשים לא נראים טוב, ואתה כולל בזה, למשל את אאודי (לה הלאון דומה), אז יש פה כבר בעיה אחרת.

 

אם הייתי סוכן יונדאי, הייתי מביט בעצב על הוולוסטר - כי במחיר הנכון, זו אחת המכוניות שתעשה חיים קשים במיוחד לקופה הקוריאנית. והדבר נכון גם ביחס לאסטרה GTC היקרה(שבקושי מוכרת) ואפילו לדגמי הבסיס של השירוקו.

 

ה- GTC, אבל, ממש ממש ממש יפה.

 

אם לצאת ממסגרת החשיבה של "סיאט מנסה להיות אלפא רומאו הספרדית ונכשלת בכך בעקביות" ולבחון אותה ע"פ מה שיש בפועל, ובתנאי שצ'מפיון לא יפשיטו אותה וינפחו את המחיר אל על, כנראה שמדובר על רכב מצויין ליום יום.

 

מצויין אני לא יודע, אבל משתלם וזריז (מאוד!) - כנראה שכן. תחשבו על זה שה- 1.8 זריזה כמעט כמו ה- GTI, ואני מניח שתעלה לפחות 30% פחות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
זאת אומרת שאני אוכל לקנות לאון עם מנוע 1.2 קטנטן אבל עם פוזה של ספורטיבית אמיתית?? :wink:

 

לא. גרסת FR מוצעת מ-1.4 ומעלה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
לא. גרסת FR מוצעת מ-1.4 ומעלה.

 

איזה פיקשוש וחוסר ההבנה של השוק...יכלו לעשות בוחטות על 1.2FR...

:wink:

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

504L, למה כתבת בעצב שדגם ה-1.8 שוקל 1200 קילו? זה הרבה? לדעתי ממש לא. ואם יגיע היום שהיא תעלה בסביבות 130K ש"ח, אין ספק שהיא תימכר כמו לחמניות ותהיה בחירה ראויה לכסף.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

האללו, מה אתה עכשיו מקפיץ פה מחירים?

סגרנו כבר שעם סבלנות היא תגיע ל 120! :twisted:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אז קונים FR קוסמטית, מתקינים תוכנה ויש לך FR "אמיתית" :wink:

מנוע 1.8 ט' החדש מפיק 170 כ"ס ו32.7 קג"מ, באאודי A4 לדוגמא. DSG7 מוגבל ל25.5 קג"מ ולכן מגבילים את מומנט המנוע החדש ל25.5 קג"מ ברכבים אשר מצויידים בDSG7.

מעניין אם ההבדל הוא בתוכנה בלבד, במקרה כזה ובהנחה שהלאון ידנית, אפשר בקלות להקפיץ את הכח לרמה ה"אמיתית" של המנוע, ואז לשפר עוד קצת. :wink:

מצויין אני לא יודע, אבל משתלם וזריז (מאוד!) - כנראה שכן. תחשבו על זה שה- 1.8 זריזה כמעט כמו ה- GTI, ואני מניח שתעלה לפחות 30% פחות.

טוב הגזמתי. בכל מקרה צריך עוד לנהוג עליה בארץ.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
יחד עם זאת, האם רק לי הכתבה המצולמת הזאת נראית ונשמעת כמו פרסומת מתמשכת?

 

גם ב-Ynet מפרגנים, ואולי הכתב גלש פה בשרשור, אחרת אין אפשרות להסביר למה גם הוא מזכיר (פעמיים) שהלאון החדשה ממש מזכירה אאודי.

 

בכל אופן, נראה שסיאט ביצעו הפעם קפיצת מדרגה משמעותית עם הדגם החדש. רק תפסיקו להזכיר כל הזמן 'אאודי', אחרת המחיר באמת יהיה בלתי ניתן להשגה. סגרנו על 120, לא? :-)

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם
הקטע המביך הוא שניתן להבחין מי האוודי ומי הלאון רק עפ"י הלוגו הקטן במרכז הג'אנט.

אשכרה מביך!

 

אגב הג'אנט של הלאון יותר יפה :lol: :lol: :lol: :lol: , לאודי הזו יהיו ימים קשים יותר !!

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------


×
×
  • תוכן חדש...