Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כל כך דומה לA3 החדשה שזה מצחיק.

 

New-2013-Audi-A3-red-side.jpg

 

1497380-5.jpg

 

סה"כ, נראת טוב וכנראה גם נוסעת ככה.

 

הקטע המביך הוא שניתן להבחין מי האוודי ומי הלאון רק עפ"י הלוגו הקטן במרכז הג'אנט.

אשכרה מביך!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אל תגזים, הA3 נראית כאילו היא נושכת מגבת מגולגלת

 

ממש סקרן לראות את גרסאות ה-FR והקופרה.

 

אין יותר FR, החל מהדור הנוכחי FR היא רמת גימור.

קופרה עדיין יש (אם אני לא טועה כבר נחשפה האיביזה), איזה גרסאות ספורטיביות יהיו חוץ מהקופרה - אם בכלל - לא 'דעת

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אם הייתי סוכן יונדאי, הייתי מביט בעצב על הוולוסטר - כי במחיר הנכון, זו אחת המכוניות שתעשה חיים קשים במיוחד לקופה הקוריאנית. והדבר נכון גם ביחס לאסטרה GTC היקרה(שבקושי מוכרת) ואפילו לדגמי הבסיס של השירוקו.

 

מסכים בהחלט, ובארץ סיאט הוכיחו (לא משנה סוף דגם או לא) שאם הם רוצים למכור, הם נותנים מחירים מעולים. נקווה שכך יהיה בדגמים החדשים, ולא מחירים של 150 ומעלה לSC עם מנוע חזק.

 

אגב, דניאל, ההספק אכן 180 כ"ס ב-1.8.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אל תגזים, הA3 נראית כאילו היא נושכת מגבת מגולגלת

 

 

 

נושכת מגבת מגולגלת? :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא הצלחתי למצוא תמונה להמחשה.

הכוונה היא לקצוות של הגריל שנראים "מידלדלים" מהצד, כאילו הA3 נושכת מגבת או בולדוג עם צעצוע בפה.

 

מצטער, מאוחר והאסוציאציות שלי לא משהו כרגע :lol:

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

חשבתי שאתה רומז שמדובר ברכב לגייז.

 

רכב נושך מגבת מגולגלת לקהילת נושכי הכריות.:lol:

 

ידידי הדו-מיניים ו/ או החד סיתריים, נא לא להיפגע, חלק מחבריי הטובים ביותר...וגו':wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
תבלו:

http://cars.walla.co.il/?w=/4700/2639921&m=1

 

כמדומני, קובי טועה לגבי הספק המנוע ומשקל הרכב.

 

לנושא ההספק כבר התייחסו קודמיי(180 כ"ס).

 

לעניין המשקל(1093 ק"ג), קובי לא טועה, כל עוד מדובר ב-1.2...

 

משקל הלאון 1.4 SC עומד על 1129 ק"ג, בעוד שגרסת ה-1.8 של המכונית שוקלת לא פחות מ-1215 ק"ג :-(.

 

מספר נקודות:

-אלו משקלי אמת(דין) ולא משקלי EEC עם 75 ק"ג דמיוניים.

-ה-1.4 שהתייחסתי אליו הוא ה-122, הדגם שייובא.

-אלו משקלים לתיבה ידנית. ל-DSG הוסיפו 17 ק"ג.

-המשקל עשוי להשתנות מעט כתוצאה מאיבזור(גג פנורמי, למשל).

 

אגב, ללאון 1.4(122) ביצועים די טובים; 9.3 ש' למאה ומהירות מירבית של 202 קמ"ש. בדגם ה-1.4(140) הם יותר טובים(8.2 ש', 211 קמ"ש), אך למרבה הצער, צ'מפיון לא מתכוונת לייבא את המנוע הזה באף דגם, לפחות לעת עתה.

 

קצת חבל, כי לדגם זה ערך מומנט מירבי זהה(!) ל-1.8 ומשקלו עומד על 1136 ק"ג סבירים מאד.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

השאלה היא לא איך העיצוב או למה הוא דומה, אלא למי צמפיון ימכרו? ללקוחות שקנו ב150 ואחרי שנתיים ראו איך היא נמכרת ב120?

 

עדיף להם שיעבירו את המשלוח הראשון ישירות למגרש של אוטודיל (שם עדיין שוכבות לאון 2013 0 קילומטר עם מחיר מחירון של 148,126)

בשיפוצים

פורסם
חשבתי שאתה רומז שמדובר ברכב לגייז.

 

רכב נושך מגבת מגולגלת לקהילת נושכי הכריות.:lol:

 

ידידי הדו-מיניים ו/ או החד סיתריים, נא לא להיפגע, חלק מחבריי הטובים ביותר...וגו':wink:

 

באגירה מאיפה לך המידע העשיר כל כך אודות מגבות ונשיכות ? :-P

 

עכשיו ברצינות.

לדעתי כל דגם צריך להיות יותר טוב מקודמו בכל המובנים (כולל עיצוב), לצערי סיאט פשוט לא מצליחים לשחזר את הסקסיות של הלאון MK1 .

זה היה רכב טעים כמו סטייק שעשוי בדיוק במידה הנכונה+ תפוח אדמה אפוי ואיזה כוס יין משובח מיקב בוטיק ספרדי. :yum:

הלאון החדשה היא בהחלט ארוחה משביעה, אבל...חסר לה הקסם שהיה לדגם הראשון. :-(

זמין 8)

פורסם

מאחר והם לא במשחק הליסינג המטופש(לפחות עד להגעת הטולדו החדשה), הם יכולים לתמחר את המכונית באופן הגון ומשתלם - ולייצר אמינות בקרב הקונים, במקום לפגוע בערך ובתדמית המכוניות.

 

היום, סיאט מזוהה עם מבצעים, הנחות ומחירון לא ריאלי. על אף מכירות נאות בטווח הקצר, האפקט השיווקי והתדמיתי לאורך זמן הוא שלילי.

 

ואולי זו בכלל שיטת השיווק שלהם מלכתחילה, על מנת ליצור באזז ותנועת קונים באולמות התצוגה.

 

בקיצור, רוצים לאון 1.8 SC ב-120K ש"ח? התאזרו בסבלנות. זה עוד יגיע...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

כשהוצגה בהתחלה ממש לא התחברתי אליה למרות שבאמת ניסיתי. כיום, מתחיל לעכל אותה כבר קצת יותר טוב, בצבע כחול היא תהיה מהממת.

 

ושוב, הכל עניין של תמחור. אגב, לפי אולם התצוגה באזור מגוריי, המשלוח הראשון מגיע בחודש יולי בוודאות, עם אפשרות קלושה לחודש יוני (לא שהלכתי לבדוק במיוחד כן, פשוט הכנסתי את הרכב לטיפול ראשון...).

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם
כשהוצגה בהתחלה ממש לא התחברתי אליה למרות שבאמת ניסיתי. כיום, מתחיל לעכל אותה כבר קצת יותר טוב, בצבע כחול היא תהיה מהממת.

 

ושוב, הכל עניין של תמחור. אגב, לפי אולם התצוגה באזור מגוריי, המשלוח הראשון מגיע בחודש יולי בוודאות, עם אפשרות קלושה לחודש יוני (לא שהלכתי לבדוק במיוחד כן, פשוט הכנסתי את הרכב לטיפול ראשון...).

 

המשלוחים הראשונים הם של דגם 5 הדלתות בלבד ובדגמים בסיסיים. 1.8FR? לא כל כך מהר...

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

אין יותר FR, החל מהדור הנוכחי FR היא רמת גימור.

קופרה עדיין יש (אם אני לא טועה כבר נחשפה האיביזה), איזה גרסאות ספורטיביות יהיו חוץ מהקופרה - אם בכלל - לא 'דעת

 

מה הכוונה?

זאת אומרת שיש גרסת אקסטרים אחת בלבד - הקופרה?

מה כולל גימור ה-FR?


×
×
  • תוכן חדש...