Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 101
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חברים זה A3 ברמת מחיר נמוכה יותר ,גירסת כניסה ,אוודי בסגמנט נמוך .

הלאון הקודמת עודנה וכל כך מיוחד על הכביש,זו פשוט עוד אחת .

לטעמי השיפור הגדול מבפנים ,הקודמת הייתה פשוטה ,ואני בכוונה לא כותב מעליבה.

ומי שפרסם תמונות של מכוניות יפות ולא צירף פיאט קופה פשוט חטא.

 

 

 

פורסם

העיצוב לדעתי טוב, הבעיה כמו בכל מוצרי VAG בשנים האחרונות זה הדמיון המוגזם בין דגמים שונים של אותו המותג. אתה נוסע בפקק וצריך לנחש אם מה שאתה רואה במראה זו איביזה או לאון, אם זו אודי A4 או A6 וכו'.

 

לא מדובר באותו הדגם:

Skoda-Octavia-Vs-Skoda-Rapid-front.jpg

פורסם
ומי שפרסם תמונות של מכוניות יפות ולא צירף פיאט קופה פשוט חטא.

 

מכה על חטא, עיצוב מדהים של באנגל לפני שהוא איבד את הצפון, פנים וחוץ. פשוט לא יכולתי לצרף את כל המכוניות שאני חושב ליפות, השרת יקרוס :-P

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

כל כך דומה לA3 החדשה שזה מצחיק.

 

New-2013-Audi-A3-red-side.jpg

 

1497380-5.jpg

 

סה"כ, נראת טוב וכנראה גם נוסעת ככה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

ג'וני בוי כתב:

אנשים פה מתלוננים שהיא מזכירה יותר מדי את האודי כאילו שמדובר במשהו רע.

 

די רע, לעומת הדור הקודם, להיראות כמו מתקן הסבון של אודי - זה די רע.

 

אגב, המשותף לכל המכוניות שפורסמו כאן ולפיאט שנשמטה הוא מעצב על דומיננטי בקביעת המראה שלהן:

וולטר דה סילבה - לאון הקודמת וכן ה-156

פיטר שרייר - אודי TT

כריס באנגל - פיאט קופה

פיג'ו 406 קופה - דיוויד ארקנגלי ולורנזו רמקיוטי מפינינפארינה

ואת המזראטי גראן טוריסמו - ג'ייסון קסטריוטה גם הוא מפינינפארינה.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

זה רע כי אין ייחוד כלל, התמונה של 2 הסקודות היא המחשה טובה.

זה כמו הליין של ג'נרל מוטורס משנות ה70, ברצינות, אתם רוצים לחסוך עלויות באמצעות שימוש בפלטפורמה גמישה, עושים העתק הדבק לכל פלוץ קטן ולבסוף מוכרים את המכוניות במחיר לא תחרותי כ"כ, מה גם שכשפולקסוואגן רוצים להוזיל מחיר לצרכן הם חותכים איפה שממש מגעיל לחתוך, כמו בג'טה, בשביל למכור אותה במחיר תחרותי, גרסאת הבסיס מגיעה עם בלמי תוף מאחור ופלסטיקים נוקשים מבפנים - איכס.

 

אני באמת מפהק כשאני רואה חדשות מהקונצרן, ד"א עיצוב הפנים של הלאון החדשה מזכיר לי קצת את זה של הקיה אופטימה, רק פחות טוב.

haters will hate

פורסם

לפי דעתי הלאון החדשה ביחס לקודמת מהווה קפיצת מדרגה ענקית, הן פנימית והן חיצונית.

רכב עם פרופורציות טובות שכנראה ימכר במחיר טוב (בניגוד ל-A3 החדשה) ועם יותר אבזור.

מחכה לראות מה לקופרה יהיה להציע כשתצא לשוק :twisted:

בקיצור אהבתי.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

הוואגיות החדשות שיצאו בתקופה האחרונה פשוט לא נראות טוב.

משהו בפרונט מרובע מידי, לא נראה כלכך טוב.

הלאון הזאת בכלל נראית כמו איזה A3.

האיביזות החדשות, הלאון הזו, ה A3 החדשה, כולן פשוט דומות

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

לא מבין מה אתם רוצים, זה מעולה שהיא דומה לאודי, בואו נגיד אודי לעניים :-)

אם היא באה עם המון אבזור ותמחור נכון, היא יכולה להיות ממש להיט.

אוטו-מאניה :-)

פורסם

אגב, בכל הקשור לתא הנוסעים, לפחות מהתמונות מדובר בקפיצת מדרגה קדימה.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

לא אהבתי את הדור הקודם. הוא נראה קצת כמו אלטאה פחוסה. עיצובה של האלטאה, לעומת זאת, היה מבריק לזמנו.

 

נקודה היסטורית מעניינת שלא כולם יודעים; הלאון דור 2 היתה מוכנה עוד לפני האלטאה, אך מאחר והלאון הראשונה עוד היתה צעירה בימים, הוחלט לשים אותה בהקפאה, להאיץ את פיתוח האלטאה ולהשיק אותה לפני הלאון. כך שלמעשה, הלאון שתוכננה ל-2003 הושקה רק ב-2005 :oops:.

 

ואחר כך השיקו את הדור השלישי של הטולדו :oops::oops::oops:.

 

לא נהגתי בלאון החדשה אך התרשמתי סטטית ממגוון גרסאותיה במרכב 5 דלתות בתערוכת פאריז האחרונה. איביזה גדולה, מאזדה 3 ספרדית, יו ניים איט. אכזבה.

 

גרסת 3 הדלתות דווקא נראית טוב יותר מתצלום לתצלום והיא מעניינת יותר לעין מ-A3. תמחור אגרסיבי ויבוא שני המנועים הגדולים(שישמרו את ה-1.2 לגרסת 5 הדלתות בלבד) יסייעו לתדמית ספורטיבית ולהצלחה רבה.

 

אם הייתי סוכן יונדאי, הייתי מביט בעצב על הוולוסטר - כי במחיר הנכון, זו אחת המכוניות שתעשה חיים קשים במיוחד לקופה הקוריאנית. והדבר נכון גם ביחס לאסטרה GTC היקרה(שבקושי מוכרת) ואפילו לדגמי הבסיס של השירוקו.

עם רגל בחוץ... :beerchug:


×
×
  • תוכן חדש...