Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק


roee

פוסטים מומלצים

לפני 34 דקות, hans כתב:

לגבי ילודה - ילודה גבוהה במדינה מפותחת היא אחד הסממנים להפיכה ל... מעצמה (ע״ע גרמניה ברוב המאה ה-20 וארה״ב)

עם כל הטוב והרע שבא עם התואר מעצמה, כן?

יאללה זורם איתך, בוא נבדוק את ה״מעצמות״ הבאות - בגרף שצירפתי, המדינות המפותחות מאופ״ק שנמצאות אחרי ישראל הן:image.png.e0689fda5aa88dc8eef82882d08f3bee.png

 

לא יודע האנס, לא השתכנעתי שזו רשימת המעצמות הבאות.

אני אפילו לא נכנס לזה שחלק מהילודה הגבוהה מגיעה מאוכלוסיות נחשלות מבחירה, גם לא בדיוק מנוע הצמיחה האולטימטיבי.

קיצר, קורלציה וסיבתיות זה לא אותו דבר, just sayin

 

כמו כן שווה להתעכב לרגע על הפער (הפסיכי!) בין ישראל ושאר העולם המערבי מבחינת הילודה, ולשאול בכנות האם אתם חשים באותו פער גם מבחינת התפתחות תשתיות? פשוט אם ישראל על כמעט פי 2 בגידול, ואם לוקחים בחשבון שהתשתיות בישראל הן לא בדיוק באותו קו עם תשתיות במדינות עולם1 אליהן בד״כ משווים (אני יוצא מנק׳ הנחה שישראלים לא משווים את ישראל למקסיקו), אז צריך קצב התפתחות חזק רק בשביל לשמור על הפער, וחזק מאוד בשביל להדביק אותו. 

עריכה אחרונה על ידי oryo
  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 60.6 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • יבגניפ

    4916

  • SlowRide

    4790

  • פינדר

    3820

  • m3x7r3m3

    2926

הבעיה של ישראל היא 9 מיליון תושבים, 600 קילומטר אורך ומרכז חיים אחד.

 

הפקקים הבלתי נסבלים הם רק בין ראשון לנתניה והם לתוך תל אביב.

 

להגיע מאשקלון ליוקנעם בשעות העומס לוקח לי פחות מאשר המקטע מראשון למחלף השלום.

 

יותר מ 2/3 מהמדינה לא מיושב ואני לא מדבר על השטחים.

 

ומי שרוצה תח"ץ יעילה צריך לא רק רכבת קלה ונתצים אלא סינכרון בין כל אמצעי התחבורה ולא לתכנן לו"ז של האוטובוס לרכבת שיגיע לתחנה 2 דקות אחרי שהרכבת יצאה ויצא ממנה 2 דקות לפני שהיא מגיעה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, oryo כתב:

אני יוצא מנק׳ הנחה שישראלים לא משווים את ישראל למקסיקו

אני משווה את ישראל לזימבאבווה, ואז הכל טוב

  • מצחיק 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישראל לא יכולה להיות מעצמה אם רוב הילדים שנולדים או יוולדו בה בעוד כמה שנים שייכים לשתי קבוצות שלא ממש מזהות את עצמן עם המדינה, ונמצאות בשוליים שלה כלכלית, תרבותית וכו'.

 

יש הרבה שאלות לגבי היעילות הצפויה של הרק"ל, בעיקר בחלקים שהם במפלס הרחוב. זה הרי לא מטרו, בסופו של דבר. מניח שנגלה בעוד כמה חודשים. כמובן זו בעיה שהתחבורה הציבורית משותקת בסופשים, אבל - וזה אבל עצום - אין שום סיבה בעולם שזה לא יצמצם את מספר המכוניות במשק בית מ-2 ומעלה לרכב אחד. וכצעד משלים שידחוף לשם העיריות בתוואי של הרקל יהיו חייבות להתחיל לנהל את החלוקה של תווי תושב \ חניה באופן קצת שונה, ולא פשוט לתת אינספור כאלו לכל מי שרוצה.

 

כן, בישראל יש מרכז חיים אחד בערך. שזה לא מפתיע. וגם לא כזה שונה מהמצב בעוד מדינות בעולם. זוהי בעיה ללא פתרון של ממש. אולי אם חיפה היתה מנוהלת קצת יותר טוב היא היתה יכולה להתחרות טוב יותר בת"א ואולי גם לנצח. אבל ההגירה השלילית משם מעידה שזה לא קורה. ובדרום בינתיים מדברים על הקמה של עוד עיר ליד באר שבע, כדי למשוך אוכלוסיות חזקות. שזה גם רעיון די מטומטם שהתוצאה שלו תהייה או עוד חריש או עוד יותר דעיכה של ב"ש.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי האיזכור של הונגריה שהיה לנו פה, סתיו שפיר פירסמה את הסירטון הזה אתמול- מה דעתכם?

https://www.facebook.com/508516607/videos/566081681763156/

  • אהבתי 1

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 30 דקות, יבגניפ כתב:

ובדרום בינתיים מדברים על הקמה של עוד עיר ליד באר שבע, כדי למשוך אוכלוסיות חזקות. שזה גם רעיון די מטומטם שהתוצאה שלו תהייה או עוד חריש או עוד יותר דעיכה של ב"ש.

יש ערים ליד ב"ש. רק צריך להשקיע בהן.

 

אם באופקים יבנו שכונה בגודל של 50% מהעיר היא תמשוך אוכלוסייה יותר טובה כי תהיה מאסה קריטית של אנשים נורמטיביים 10 דקות מב"ש.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני שעה, vadim6385 כתב:

אני משווה את ישראל לזימבאבווה, ואז הכל טוב

אתה יודע איזה זול זה דירה בזימבבואה?! כולם שם חיים בבתים פרטיים!

לפני שעתיים, Night Driver כתב:

יותר מ 2/3 מהמדינה לא מיושב ואני לא מדבר על השטחים

וצריך לשמור על זה ככה אחרת אנחנו נחייה בכזה מקום שיהיה היעד מס' 1 של במאים לצלם סרטים פוסט אפוקליפטיים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, יבגניפ כתב:

וכצעד משלים שידחוף לשם העיריות בתוואי של הרקל יהיו חייבות להתחיל לנהל את החלוקה של תווי תושב \ חניה באופן קצת שונה, ולא פשוט לתת אינספור כאלו לכל מי שרוצה.

 

שיטה סינית? מה שלב הבא? ילד אחד למשפחה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התגובות שלך הופכות לעצובות מרגע לרגע. 

אם כבר אז חלוקה של תווי חניה לכולם, ללא תלתות בכלום חוץ ממספר הרכבים, כאילו זה משאב אין סופי, זה הדבר הכי קומוניסטי שקיים ברשויות המקומיות בארץ.

 

ממליץ לך לגגל על הנושא ולקרוא איך זה עובד בעולם ומדינות שהן דווקא לא סין. 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, SlowRide כתב:

 

וצריך לשמור על זה ככה אחרת אנחנו נחייה בכזה מקום שיהיה היעד מס' 1 של במאים לצלם סרטים פוסט אפוקליפטיים.

בשביל זה יש את ירוחם.

 

אם ממש מחפשים אפוקליפסה של סוף האנושות יש את איזור התעשייה הנטוש באלבסאן אלבניה.

עריכה אחרונה על ידי Night Driver

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, יבגניפ כתב:

התגובות שלך הופכות לעצובות מרגע לרגע. 

 

את הציונים תחלק לילדים שלך. כי אם אני אתחיל לענות באותה צורה, אז באמת יהיה עצוב.

לפני 17 דקות, יבגניפ כתב:

אם כבר אז חלוקה של תווי חניה לכולם, ללא תלתות בכלום חוץ ממספר הרכבים, כאילו זה משאב אין סופי, זה הדבר הכי קומוניסטי שקיים ברשויות המקומיות בארץ.

 

לא לכולם, אלא לתושבים שמשלמים את הארנונה וגרים באותו אזור. וקומוניזם התאפיין בעיקר לא בחלוקה שווה של המשאבים, אלא בהתערבות גסה בכל תחומי החיים, כפיה אגרסיבית ודיכוי.

לפני 17 דקות, יבגניפ כתב:

ממליץ לך לגגל על הנושא ולקרוא איך זה עובד בעולם ומדינות שהן דווקא לא סין. 

 

ואני ממליץ לא לשלוף מה שמתאים לך ונוח, אלא לראות נושא בכללותו. כמו שאמרתי כסף בבוקר, כסאות בערב.

  • רעיון גרוע 2
  • משעמם 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, mikyl כתב:

לא לכולם, אלא לתושבים שמשלמים את הארנונה וגרים באותו אזור. וקומוניזם התאפיין בעיקר לא בחלוקה שווה של המשאבים, אלא בהתערבות גסה בכל תחומי החיים, כפיה אגרסיבית ודיכוי.

מן הסתם כשכתבתי "לכולם" הכוונה היתה לתושבי העיר.

הארנונה למגורים לא מכסה את ההוצאות של העיריות על השירותים שניתנים לתושבים.

ההתייחסות לכל מדיניות כ"קומוניזם" היא מופרכת מהיסוד. גגל איך מנהלים חניה לתושבים בניו יורק. וזו רק דוגמא. אתה יכול גם לקרוא בפוסטים של עומר מואב בנושא, לדוגמא. קשה לחשוד בו שהוא קומוניסט. אתה רוצה להחנות 2 מכוניות ברחוב? בבקשה, שלם.

לפני 11 דקות, mikyl כתב:

ואני ממליץ לא לשלוף מה שמתאים לך ונוח, אלא לראות נושא בכללותו. כמו שאמרתי כסף בבוקר, כסאות בערב.

אתה חוזר על אותה הגישה לויכוח כמו על תחבורה ציבורית.

יש נתצים לתחבורה עלית בכל מקום בעולם המערבי בה היא מתפקדת ונטען על ידי מומחים שזה אחד מתנאי הסף כדי שתתפקד? לא, לא מעניין זו שליפה של מה שנח. פה צריך לחפור מטרו איכשהו בלי לסגור רחובות ובלי לקחת חניות ובלי לייצר פקקים. וכשזה יקרה כולם יעברו למטרו.

ערים מובילות בעולם לוקחות כסף על תווי חניה לתושבים או \ ו מגבילות את המספר שלהם וכלכלנים מסבירים למה? לא מעניין. זה "נח ליבגני" שלא רואה את הנושא בכללותו.

 

מדיניות לא נקבעת ולא יכולה להקבע על ידי נוחות רגעית שלך או שלי או של כל תושב אחר. כלומר היא יכולה. קוראים לזה "פופוליזם". וזו הסיבה שאתה תמשיך לעמוד בפקק, להתנגד לכל דבר שיכול לייצר אלטרנטיבה ולחשוב שיש דרך אחרת להתגבר על זה.

 

עזוב, חבל על העצבים והזמן של שנינו

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@mikyl לכל אורך השרשור הזה - מאז שהצטרפת לפני מספר ימים - אתה מסתכל בפרפקטיבה צרה ואישית מאוד, בלי שום הרחבה של ראיית התעלה שלך, ומתקשה להסתכל מעבר לקצה אפך. מדיניות ציבורית צריכה להיות ....... ציבורית. להסתכל בזוית יותר רחבה ובטווח יותר רחוק מאלה של אדם בודד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 53 דקות, mikyl כתב:

לא לכולם, אלא לתושבים שמשלמים את הארנונה וגרים באותו אזור

לחלק תווי חניה בחינם לכל התושבים זה עבודה בעיניים כי בחיים לא תהיה לרשות המקומית אפשרות לספק לכולם חניה ציבורית. זה שקר.

אין מה לעשות, קרקע לפיתוח זה משאב מאד מוגבל ובגלל שאנחנו לא ציביליזציה של רובוטריקים אלא בני אדם, אנחנו נעדיף שכמה שיותר מהשטח הזה ישמש לבני אדם ולא למכוניות.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, mikyl כתב:

שיטה סינית?

בסין הלכו כמה צעדים קדימה ומגבילים את מספר המכוניות שאפשר למכור.

 

רוצה לקנות מכונית - תיכנס להגרלה, אתה ועוד אלף איש.

 

וזה לא בגלל העובדה שהם קומוניסטים מרושעים (והם כן), אלא כי אחרת הדרך היחידה להגיע ממקום למקום בעיר סינית קטנה ממוצעת (~10 מיליון) תהיה לקפוץ על גגות של מכוניות.

 

בסינגפור מגבילים את כמות רשיונות נהיגה שאפשר להוציא בשנה, ל10 אלף נראה לי.

אה, ומיסוי על רכבים בסינגפור עוד יותר מטורף מאשר בישראל.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...