Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4930 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמתי לב שישנם לא מעט אנשים (בעיקר ערסים וזקנים) ששמים את הטלפון שלהם על רמקול ומדברים בקולי קולות.

אני ברכבת באזור הרצליה וממוצקין עד הנה כבר 5 אנשים עשו את זה.

 

לא חושבים לשנייה שאנשים אחרים לא רוצים לשמוע את השיחה המשעממת או האידיוטית שלהם?

 

זו תופעה חדשה או שזה תמיד היה ככה?

פורסם

לדבר בטלפון על רמקול זה עוד מצב טוב.

בתקופה שהייתי נוסע באוטובוס לא חסר את הילדים הערסים שיושבים מאחורה

עם המוזיקה (המזעזעת) מהסלולארי שלהם בקולי קולות.

 

אין מה לעשות בנידון,מאז שיש מכשירים עם מוזיקה ורמקול זה התחיל וזה גם לא יגמר..

 

לגבי הזקנים אני לא שופט, אולי הם לא שומעים טוב שזה רגיל וברמקול שומעים יותר טוב..

הלו הלו! חשבתי שמדברים עלי,איך התחת של יוסי התחיל לככב כאן?

:shock:

פורסם
בתקופה שהייתי נוסע באוטובוס לא חסר את הילדים הערסים שיושבים מאחורה

עם המוזיקה (המזעזעת) מהסלולארי שלהם בקולי קולות..

 

אכן עושה חשק לשים חגורה ולשלוח את כולם לעולם שקט יותר... :twisted:

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

גם אותי זה מחרפן!

למה לעזאזל אתה חושב שמעניינת השיחה עם החברה הפרחה שלך?!?! :evil::mad2:

 

שונא את התופעה הזאת!

למזלי אני לא מסתובב הרבה ברחוב ולא נוסע בתחבורה ציבורית, אך כשאני כן נתקל בזה, זה ממש מרגיז!

 

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

לגבי הזקנים אני לא שופט, אולי הם לא שומעים טוב שזה רגיל וברמקול שומעים יותר טוב..

 

מה פתאום? על רמקול שומעים הרבה פחות טוב. במיוחד בסביבה רועשת.

 

פרנקוס, יש לי הצעה להבא. אם אתה רואה מישהו שמדבר על רמקול בטלפון כשיש המון אנשים מסביבו, פשוט תצטרף לשיחה!

תיצמד לטלפון שלו ותצעק "הלו משה, מה קורה? זה פרנקוס!" (לחילופין, אם הוא מדבר עם בחורה, תגיד "הלו רבקה"). אני מעריך שבשניות הראשונות הוא יהיה בשוק טוטאלי. זמן מצוין להוסיף "תקשיב משה, כל החבר'ה מהרכבת פה שומעים את השיחה שלכם, ורוצים להגיד לך שלום". תחשוב כמה אדיר יהיה אם בדיוק בנקודה הזאת כל האנשים מסביב יצעקו ביחד שלום :lol:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
שמתי לב שישנם לא מעט אנשים (בעיקר ערסים וזקנים) ששמים את הטלפון שלהם על רמקול ומדברים בקולי קולות.

אני ברכבת באזור הרצליה וממוצקין עד הנה כבר 5 אנשים עשו את זה.

 

לא חושבים לשנייה שאנשים אחרים לא רוצים לשמוע את השיחה המשעממת או האידיוטית שלהם?

 

זו תופעה חדשה או שזה תמיד היה ככה?

 

כשהייתי בצבא הייתי נוסע הרבה על קו מוצקין-ת"א.

זה תמיד היה ככה. לפחות בשנים האחרונות.

 

בנוגע לזקנים, זכורה לי נסיעה ספציפית, הרכבת כמעט ריקה, ממש שקט. פתאום צלצול טלפון, ואיזה זקנה עונה בצעקות:

"הלו! מה? לא, את לא מפריעה, אני ברכבת!"

השיחה הזאת נמשכה מעל 40 דקות, כל הנסיעה נהרסה לי.

 

עוד תופעה מעצבנת שנתקלתי בה הרבה, שמפריעה בעיקר בקרונות סימנס (הכחולים), שבהם יש דלת אחת שמובילה מתא הנוסעים ישירות למעבר בין הקרונות- משפחות עם ילדים שבהן הילדים עוברים כל הזמן מקרון לקרון. ואני לא מתכוון פעם, פעמיים, שלוש או אפילו 10 במהלך הנסיעה. אני מתכוון למצבים שבהם הדלת בין הקרונות פתוחה יותר זמן משהיא סגורה.

זכור לי מקרה ספציפי שבו כמה אנשים הלכו לדבר עם האמא (שישבה בקרון ליד) וביקשו שתגיד לילדים שיפסיקו לפתוח את הדלת בין הקרונות, האמא צעקה עליהם שלא יגידו לה מה מותר לילדים שלה לעשות וכו'. אמנם מדובר על ילדים, אבל עדיין מדובר בחוסר התחשבות מצד האמא, אם לאנשים מפריע לפחות תנסי להפסיק את זה.

"ai motoare capul doare"

פורסם

חוסר התחשבות בזולת המוטבע בהם בשילוב עם חוסר בושה. פרצופה של המדינה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

אתם צריכים לראות את המצב באוסטריה.. רכבת מפוצצת באנשים, כולם עושים קולות של שטיח. מי שצריך להתעטש או להשתעל מחזיק את זה בשביל לא להתפדח ולא להפריע לאחרים. אמנם זו תרבות קרה מאד, אבל הכבוד שם הוא ערך עליון.

פורסם

אותו הדבר בשוויץ- בפעם היחידה שראיתי שם מישהו מדבר בטלפון ברכבת, הוא יצא מאיזור הנוסעים ונעמד ליד הדלת.

אגב, כשהקרון שבו אני נוסע שקט ואני חייב לקבל את השיחה, זה גם מה שאני עושה.

"ai motoare capul doare"

פורסם

בתרבות הישראלית זה היגיוני לגמרי שבן אדם ידבר בטלפון וכל הרחוב ישמע את השיחה שלו,

או לצעוק מבניין לבניין באמצע הלילה (נפוץ בקרב הערסים הבת ימיים).

פורסם

יש לי שכנה שצועקת לשכנה בבניין ממול באופן די קבוע (כביש מפריד בין הבניינים) . הדבר הכי מגוחך בסיטואציה הזו הוא שאחת השאלות שעפה באוויר בצעקות ביניהן הייתה כמה אפסים יש באלף. רציתי לומר להן שהתשובה היא אלף אפסים.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
אתם צריכים לראות את המצב באוסטריה.. רכבת מפוצצת באנשים, כולם עושים קולות של שטיח. מי שצריך להתעטש או להשתעל מחזיק את זה בשביל לא להתפדח ולא להפריע לאחרים. אמנם זו תרבות קרה מאד, אבל הכבוד שם הוא ערך עליון.

 

הזכרת לי את הטיול באירופה לפני שנתיים.

 

טיילנו במדרחוב גדול בפראג,אלפי (!) אנשים מכל עבר צועדים ומטיילים,בתי קפה מלאים - ושקט דממה כאילו אתה בעיר רפאים.

 

לא כמו בארץ שכל אחד מנגן לך על המוח עם המוזיקה,או צורח בטלפון,או פרחות שמזיינות את השכל אחת מול השניה על כוס קפה.

 

פשוט פלנטה אחרת.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...