Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לרכוש את אחד המכשירים, אשמח לשמוע המלצות מה עדיף על מה, כמו כן בתי עסק אמינים ומומלצים מאזור המרכז

ואם יש אפשרות אז שהמחיר יהיה סביר. חשוב לציין שאני רוצה רק מכשיר חדש ולא יד שנייה.

הגודל לא מפריע לי, בגלל זה אני לוקח בחשבון את הנוט.

 

תודה לעוזרים :)

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם אני הייתי בהתלבטות הזאת(רק שלי גם נוסף הנקסוס 4) ובסוף החלטתי ללכת על ה-S3 מכמה סיבות:

 

1. גם אני חשבתי שלא מעניין אותי הגודל, עד שבאמת החזקתי את הנוט בידיים. המכשיר הזה באמת ענק. אם בגלקסי 3 עוד יש איכשהו יכולת לתפעל אותו ביד אחת, בנוט זה פשוט חסר סיכוי.

 

2. מחיר. זה שהנוט יקר יותר זה מילא, הבעיה שלו זה בעיה שיש לכול מכשירי הסמסונג. המחירים שלהם מנופחים מאוד בהתחלה וצונחים מהר מאוד עד לרמה יציבה. זה היה עם הגלקסי 2, גם עם ה-3 וכניראה שזה גם יהיה עם הנוט 2.

פורסם

נראה לך רזיסטיבי?

http://www.phonearena.com/phones/Samsung-GALAXY-Note-II_id7254

http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_note_ii_n7100-4854.php

למזלנו הפח זבל הרזיסטיבי הזה עבר מהעולם בכל המכשירים הנורמאלים (אפילו הסינים הזולים בימינו לא באים עם זה).

 

יש למסך רזיסטיבי כ"כ הרבה חסרונות (בא נפריד בין PAD לבין מסך) בתור מסך שזה אפילו לא בצחוק טכנולוגיה שישתמשו בה היום עבור פלאפון.

 

ועם עטים למסכים כפסיטיבים כבר ממזמן הגיעו לביצועים מעולים.

העט אגב ספציפית של הNOTE 2 - מעולה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

לי היה גלקסי S3 לשלושה חודשים ובשבוע שעבר שידרגתי לנוט 2.

 

שני המכשירים מעולים, אני אוהב את הגודל הזה שמאוד מהנה למשחקים, ניווט וסרטים.

הנוט 2 לוקח את החוויה הזאת צעד אחד קדימה עם המסך 5.5 הענקי.

המכשיר הזה מושך הרבה תשומת לב יותר מהגלקסי S3, הרבה שואלים מה זה איזה דגם ומתלהבים.

מבחינת תוכנה וחומרה לנוט 2 יש עדיפות ובמיוחד המסך שלו בהיר יותר ונראה הרבה יותר טוב באור שמש.

 

העט שלו זאת תוספת מצויינת לאור הגודל וסמסונג שידכו לו מגוון שימושים במכשיר.

 

כפי שציינת הגודל לא מפריע לך ואתה לא מאלו שאפל "הרגילו" אותם למכשיר קטן ומוגבל, אתה תאהב את הנוט 2.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

ליאור, נורא פשוט - אם הגדול לא מפריע לך והדרישות שלך הן מורכבות יותר, לך על הנוט 2.

 

שיחקתי בו בהשקתו באוסטריה וגרמניה, הוא פשוט עצום ומסורבל לאחיזה, זה מה שגרם לי לפסול אותו ומהר. עד רגע זה אני לא מצליח להבין מה עבר בראשה של ידידה - כאשר היא רכשה אותו. כל הזמן מתפעל מהסרבול המעיק שלו מבחינת המימדים. למרות שהמסך שלו מאוד קריא ונוח.

 

הנוט 2 (כסלולרי - לא מחליף לפטופ / טאבלט) מרגיש כל כך מיותר ומסורבל ליד ה-S3 (שגם הוא כבר על גבול המוגזם. אני עם S2 והוא בדיוק מה שצריך לדעתי מבחינת גודל מסך ומימדים כללים, מאוד קל ונוח לתפעל אותו ולא מרגיש מסורבל). אבל שוב, זאת דעתי - בהתאם לדרישות האישיות שלי. יתכן לדרישותיך יהיה אחרת - פשוט תנסה לשחק עם שני המכשירים הללו - ותראה מה נוח לך יותר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

פרט למשחקים ולגודל מסך ולמעבד חזק יותר, אין לנוט 2 עוד יתרונות?

נראה לי עדיף הגלקסי 3 וזהו...

אגב, מישהו יכול להמליץ על בית עסק? אני ממש לא לא רוצה לקנות באחת מחברות הסלולר אך מנגד לא מכיר ממש את העסקים הפרטיים, כמה אמור לעלות מכשיר כזה, מחיר סביר?

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

חוץ מגודל מסך והעט, הנוט זהה לS3 המעולה. יש גם לנוט 2 מעבד טיפה יותר חזק ועוד 1 ג'יגה ראם, אבל לא באמת תרגיש הבדל ושניהם פועלים מצויין.

 

תקנה מחנות שקרובה לביתך, ושהמחיר יהיה הוגן (תבדוק בזאפ) וזהו.

 

אה, ועוד משהו חשוב, מדובר במכשיר מאד מאד עדין! עם מגן זול הוא נופל לרצפה מגובה של כיס והמסך נשבר. ויש לו מסך מאד יקר להחלפה, 1000-1200ש''ח.

 

מומלץ לקנות לו מגן טוב כמו otterbox defender / commuter - מכוערים ומגושמים אבל שומרים טוב על המכשיר. יש ב-eBay במחירים טובים.

פורסם

יש בדיזינגוף סנטר בקומת קרקע חנות Samsung. יש שם את הS3 לצד הנוט 2 (תבקש מהם את העט, הם מוציאים שלא יגנבו).

 

מבין שניהם, הייתי בלי ספק לוקח את הנוט 2 כי הוא מתאים לשימושים שלי (ווב ואימייל, הרבה יותר משיחות וSMS-ים). זה תחליף מוצלח לטאבלט 7". הוא מכשיר מדהים. אם כל מה שהייתי רוצה זה שיחות וSMS-ים ואולי איזה משחק פה ושם, הנוט באמת היה מיותר.

 

הS3 מוצלח מאוד כשלעצמו, אבל לא הייתי קונה אותו כשב300 דולר אפשר לארגן נקסוס 4 (בערך 1900 ש"ח בארץ כולל מיסים וכו' כחוק). כלומר, אם כבר לשלם פי 2 ולקבל מכשיר שאני לא יודע אם יתעדכן בעתיד לגרסאות חדשות יותר, אז לפחות שיהיה המסך והעט של הנוט.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

כדאי לך לנסות ולהחזיק את הנוט ליותר מכמה שניות ביד ,

תכנס לחנות ותנסה לסמלץ סיצואציה שאתה מדבר עם המכשיר , מרים אותו מהשולחן ביד אחת,מצמיד לאוזן מסתובב איתו קרוב לראש ,

ואפילו קצת בכיס של המכנס,

נכון אתה תראה כמו אידיוט אבל תרגיש את הגודל שלו ותבין,

 

אני חשבתי שלי לא יזיז הגודל [אני איש גדול עם ידיים גדולות ] אבל אחרי שלקחתי מהבוס שלי את הנוט שלו לכמה שעות כדי לראות איך אני מסתדר איתו אז הבנתי שמה שמפריע לי יותר מכל זה לא שהוא גדול אלא שהוא גדול ודק מאוד,

התחושה שלו ביד זה כאילו שאתה מצפה שעוד שניה הוא יחליק לך מהידיים,

 

בתור טלפון הוא לא היה נוח לנשיאה ביד או אפילו לדבר איתו ליד האוזן [בהשוואה לגלקסי 3]

 

אבל בתור כלי לקריאת אימיילים,שליטה על מחשב מרוחק או אפילו גלישה באינטרנט אין מה להגיד ליגה וכיף.

 

 

השאלה העיקרית מה אתה צריך יותר טלפון לשיחות או מיקרו טבלט שיחליף לך מחשב \משחקים.

 

 

בדיעבד אני הייתי רוכש היום את הגלקסי S3 או את הנקסוס החדש שזול משמעותית ומספק את הדיל הכי משתלם .

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

אני חי עם הנוט כבר חודש כ-daily driver. לשימושים שלי (עשרות מיילים וכשעה של שיחות ביום), הוא פשוט מושלם. הסוללה, אגב, היא מטורפת - יום מלא של שימוש כבד מביא את המכשיר ל-40% בקושי, לעומת ה-S3 שכבר מקרטע באיזור ה-15%.

Leasingfahrzeug oder nichts

פורסם

משחקים לא מעניינים אותי ויש לי כבר טאבלט שאיתו אני מסתדר עם המיילים.

היום ראיתי את הנוט והוא ממש לא נוח מבחינת ביצוע שיחה, אי אפשר לשים אותו בכיס. זה ממש מפריע לי.

 

אני אקנה השבוע את הS3 לדעתי מכיוון שהוא ממש מצא חן בעיניי. עכשיו כל שנותר הוא ללמוד את ה- android על בוריו

ולהתחיל ניתוק מדורג מIOS :-P

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

התאמה לצרכים, זה כל הסיפור.

אני מבסוט עם נוט 1 אבל קניתי אותו דווקא בגלל

שאני מנהל 3 שיחות ביום. מי שנוטה לתקשר עם סביבתו,

עדיף שיבחר בכלי יותר קומפקטי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...