Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
משחקים לא מעניינים אותי ויש לי כבר טאבלט שאיתו אני מסתדר עם המיילים.

היום ראיתי את הנוט והוא ממש לא נוח מבחינת ביצוע שיחה, אי אפשר לשים אותו בכיס. זה ממש מפריע לי.

 

אני אקנה השבוע את הS3 לדעתי מכיוון שהוא ממש מצא חן בעיניי. עכשיו כל שנותר הוא ללמוד את ה- android על בוריו

ולהתחיל ניתוק מדורג מIOS :-P

 

הנוט 2 דקיק ואין שום בעיה לשים אותו בכיס. אני שם נקסוס 7 בכיס ("אתה שמח לראות אותי? או שגוגל יצאו עם טאבלט חדש").

כמו שאמרתי, בדיזינגוף סנטר, המכשירים שם אחד ליד השני ממש.

 

תזהר מהחנויות המקומיות, המכשירים מגיעים עם כלמיני ROM-ים מפוקפקים. אם ההפרש במחיר לא גדול, תנסה לקנות ישר מהיבואן או מחנות שמוכרת יבוא רשמי. תהיה לך אחריות נורמלית וראש שקט.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בהחלט, הסוללה של הנוט 2 חזקה יותר.

 

גם אצלי נשאר בערך 40% לעומת כ- 10% ב- s3.

 

הסוללה אמנם חזקה יותר, אבל מצד שני המסך גם גדול יותר וזולל יותר אנרגיה לעומת S3, ככה שבסופו של דבר חיי הסוללה שלהם זהים פחות או יותר.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

נוט 2 נכנס לכיס קדמי של ג'ינס או דגמח בלי שום בעיה.

 

נקודה אחת לרעתו מ- s3 זה בשימוש רצוף במשחקים הוא מתחמם יותר.

 

לא תמיד משתלם לרכוש מהיבואן, נכון להיום היבואן מוכר בלפחות 500-600 ש"ח יותר יקר מהחנויות הפרטיות.

ואגב, אם לא מתכוונים לעשות למכשיר רוט ולהחליף רומים, היבואן הישראלי מתעכב לפעמים בעדכוני גרסה.

את הגלקסי 3 שהיה לי רכשתי מחנות פרטית עם רום של vodafhone שקיבל עדכון ל-4.1 מהר כאשר הוא רק שוחרר בעולם.

 

עם החנויות הפרטיות זה גם עניין של מזל איזה רום מקבלים ואיזה מטען מגיע עם המכשיר....

 

למזלי הפעם קיבלתי רום נקי רשמי של גרמניה dbt, המכשיר נקי מזבל של ספקיות סלולר וצפוי לקבל עדכונים מהר.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

גם מתלבט - כנראה אלך על הS3.

מחפש חנות אמינה+תשלומים , ההבדלים כיום:

יבואן:3500 - 36 תשלומים ללא ריבית.

גומובייל - 2800 או 3000 וקצת עם 36 תשלומים.

הכי חשובה לי האחריות -אבל לא ב500 ש"ח...

מישהו קנה מגומביל? מי נותן את האחריות שם?

לגבי ה N4...תמיד שוכחים שלא ניתן להחליף שם סוללות...כנ"ל לגבי 1X...

פורסם
הנוט 2 דקיק ואין שום בעיה לשים אותו בכיס. אני שם נקסוס 7 בכיס ("אתה שמח לראות אותי? או שגוגל יצאו עם טאבלט חדש").

כמו שאמרתי, בדיזינגוף סנטר, המכשירים שם אחד ליד השני ממש.

 

תזהר מהחנויות המקומיות, המכשירים מגיעים עם כלמיני ROM-ים מפוקפקים. אם ההפרש במחיר לא גדול, תנסה לקנות ישר מהיבואן או מחנות שמוכרת יבוא רשמי. תהיה לך אחריות נורמלית וראש שקט.

 

מחר אני באזור, אני אכנס לשם.

 

מה זאת אומרת רומים מפוקפקים? הם שמים מה שהם רוצים או שיש איזשהי ברירת מחדל שמגיעה במכשירי אנדרואיד?

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

זאת אומרת שהמכשירים מגיעים מכל מני ספקיות מעפנות במזרח לדוגמא שלא טורחות להוציא עדכונים (לא שהיבואן הרשמי והחברות הסלולאריות אצלינו הן מי ישמע כן?) , גירסאות מוזרות של עברית (עד 4.0) ועוד כל מני שטיקים.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני אומר לכם חד וחלק, לא לקנות מסאני אפילו שרוך משומש של נעל.

500 שקל על אחריות? איזה אחריות??

 

יש לי חבר שקנה מסאני לפני שבועיים S3 כי הוא חשב על יתרון האחריות.

ההטענה לוקחת לו בין 5 ל 7 שעות.

הטענה במכשיר תקין לוקחת שעתיים גג.

 

אחרי ששללנו את עניין המטען, הצלבנו סוללה עם מכשיר אחר וגם שם הטעינה נתקעה. משמע, סוללה דפוקה.

 

הבחור הלך לסאני ושם התחילו לומר לו שהוא פרץ את המכשיר והתקין רומים - הבחור בקושי יודע מה זה רוט...

לא הסכימו להחליף סוללה בשום אופן ובקשו להשאיר את המכשיר ל"בערך שבועיים עד שנדע מה הבעיה".

מכשיר חלופי?

מה? מה אמרתם?

 

סאני? אל תקנו מהם.

פורסם
זאת אומרת שהמכשירים מגיעים מכל מני ספקיות מעפנות במזרח לדוגמא שלא טורחות להוציא עדכונים (לא שהיבואן הרשמי והחברות הסלולאריות אצלינו הן מי ישמע כן?) , גירסאות מוזרות של עברית (עד 4.0) ועוד כל מני שטיקים.

 

ליביו

 

אל תשכח שגם מביאים מכשירים שמיועדים לשוק הקוריאני והאמריקאי עם מפרט שונה לגמרי וללא רומים.

פורסם

בדיקה - האם אני יכול לכתוב באוף טופיק??

כן! אז עכשיו אענה לעניין! (כותב ברגעים אלו)

 

אז ככה, בתור משתמש אנדרואיד מסור, אני כבר באנדרואיד החמישי שלי, כולם היו סמסונג.

היום אני עם הנוט 2, ולפניו כמובן ה S3.

 

אז ככה, אתחיל בשורה התחתונה - ללא ספק ה Note 2 עדיף על פני ה S3. גם בגלל שהנוט 2 מוצלח מאוד, וגם בגלל שה S3, למרות המפרט המרשים שלו, מכשיר שמהר מאוד הופך להיות בלתי נסבל.

 

אז עכשיו לפרטי פרטים על מה אני מדבר? קודם אסביר מדוע אני מאוד אוהב את ה Note 2.

1. הגודל + המסך מהווים חווית שימוש יוצאת דופן. כמעט אין צורך לבצע zoom בעת גלישה ברשת, הטקסט תמיד מספיק גדול וזה כיף.

2. המסך בהיר מאוד, במיוחד בשמש + מי שמרכיב משקפי שמש שעדשותיהן Polarized יסבול עם ה S3, ויהנה מכל רגע מה Note.

3. סוללה, פשוט לא נגמרת. אני חוזר הבייתה מהעבודה עם 80%, לאחר שעות רבות ולפחות שעה וחצי זמן מסך על בהירות גבוהה.

4. ביצועים. המכשיר טס, 2 ג'יגה זכרון מאפשרים למכשיר להשאיר ברקע הרבה מאוד תוכנות מה שתורם להפעלה מהירה של תוכנות.

5. אני מריץ את המכשיר עם כל ה Extra Features שלו. החיישנים, החוכמה וכל התחכום, הכל עובד ועדיין הסוללה לא נגמרת.

6. העט. פשוט אדיר.

 

עכשיו למה לא S3?

ה S3 אמור להיות מכשיר מצויין, על פניו יש לו מעבד מהיר, מסך מצויין, מצלמה מצויינת, אבל - יש לו כמה חסרונות גדולים.

1. סוללה לא מספיק חזקה. תמצא את עצמך מתקמצן על יכולות המכשיר וזמן השימוש בו.

2. יש לו 1 ג'יגה זכרון, יכול להיות שזה נשמע לך מספיק, יכול להיות שתקרא ברשת אנשים כותבים שזה מספיק או שזה לא צריך לעניין אותך - בפועל, 80% מזה מלא בשטויות של סמסונג עוד לפני שעשית משהו במכשיר, ואז יש מקום רק לתוכנה או 2 שירוצו ברקע. מה זה אומר?

הפעלת Waze? החייגן יסגר וגם הדפדפן. פעם הבאה שתפעיל אחד מהם, הם יצטרכו להטען מחדש וזה יקח זמן.

אם תקנה את הגרסא המחודשת יותר של ה S3 - ה I9305, לא תסבול מבעיה זו.

3. המסך לא מספיק בהיר, במיוחד לא בשמש. בנוסף הוא עדין מאוד. שביר. יותר מאשר מכשירים אחרים של סמסונג.

 

 

אם עוד לא שכנעתי אותך, אתה מוזמן לקרוא את מה שכתבתי ב XDA.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=34014360#post34014360

 

מילה נוספת על גודל המכשיר, היה לי גם Note 1, ה Note 2 הוא שיפור משמעותי לעומת קודמו, הוא צר יותר, דק יותר, ונח מאוד לתפעל אותו. ה Swype במקלדת עושה את העבודה ומאפשר לכתוב קלות גם עם יד אחת.

 

נכון, ה S3 קצת יותר קל לאחיזה, אבל היתרונות עולים ללא ספק על החסרון הזה.

בשלות התוכנה והחומרה שלו הביאו אותי למצב שלא אכפת לי אם יש גרסא חדשה למערכת ההפעלה שלו. הכל עובד כל כך טוב שלא אכפת לי. זה האנדרואיד הראשון שלי שלא עשיתי לו Root בשבוע הראשון שהיה לי אותו.

 

בסופו של דבר כן עשיתי, אבל רק כדי להוסיף תוכנות ל Multiview האדיר.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם

שמע.. אתה מתפרץ פה לדלת פתוחה.

אוביקטיבית :

1. לא צריך iTunes - ניתן להעתיק לכל מחשב ומכל מחשב. ניתן לשים כל קובץ כצלצול בלי קומבינות.

2. USB OTG - ניתן לחבר רכיבי USB למכשיר והם יעבדו. אתה אולי תשאל למה צריך את זה? אני אתן לך כמה דוגמאות :

כשהייתי בחול לא לקחתי מחשב, חברתי את המצלמה לפאלפון והעתקתי הכל ממנה למכשיר, והעלתי לרשת בלילה.

בנוסף אני משתמש במגבר אוזניות Fiio E7 עם USB למכשיר.

3. Widgets - פשוט כל כך נח.

4. ממשק שניתן לעשות לו התאמה אישית ברמה מאוד גבוה לצרכים שלך.

5. מקלדות כאוות נפשך.

6. כרטיס זכרון 64 ג'יגה בנוסף לזכרון הפנימי....

7. מתאמים סטנדרטים - HDMI/MHL/USB

8. Bluetooth מלא ולא מסורס.

9. אפשרות גישה לקבצים בעזרת סייר קבצים חינמי.

10. אפשרות להקנת תוכנות לא מחנות התוכנות של גוגל גם ללא Root.

11. קיצורי דרך לשליטה על חומרת המכשיר מה Notification Bar כגון כיבוי והדלקה של Wifi/bt/data/brightness הכל בלחיצה אחת. באייפון אתה צריך לפרוץ ולהתקין תוכנה שתעשה את זה.

12. שליטה במדרגות ה Auto Brightness בעזרת תוכנה חיצונית ללא פריצה.

13. נגינה של כל קובץ קיים ללא התאמות של הקובץ למכשיר / מערכת הפעלה.

14. אם נלך על התוספות הספציפיות של ה Note 2 מבחינת תוכנה :

15. גם באנדרואיד יש סנכרון מידע לענן ולמכשירים אחרים.

16. יש גיבוי אוטומטי של כל ההגדרות ואנשי הקשר.

 

שיפורי תוכנה ספציפיים של סמסונג :

 

א. מסך המכשיר נשאר דלוק כל עוד אתה מסתכל עליו.

ב. מסך המכשיר נשאר במצב מאונך למרות שאתה שוכב במיטה כי הוא יודע שהראש שלך מקביל למכשיר במאונך.

ג. המכשיר רוטט כשאתה מרים אותו לשים בכיס, במידה ויש לך התראות שלא ראית. (שיחה/הודעה...) מאוד נח.

ד. ריחוף עם האבצע על חיישן הקרבה בזמן שהמכשיר ישן, תעיר אותו ותיתן לך מבט חטוף על שעה/סוללה/שיחות שלא נענו/ הודעות...

ה. ניתן להתקין Flash גם ב Android 4.1.2 רק צריך למצוא את קובץ ההתקנה ברשת. לדעתי Flash יעלם מהעולם תוך חצי שנה. HTML 5 יודע לעשות מה שצריך.

 

מה יש באייפון?

ממשק טיפה יותר חלק, דפדפן טיפה יותר טוב בהיבט של נוחות תפעול.

שני יתרונות אלה יעלמו מאוד מהר, כבר ב Android 4.0.4 היה שיפור משמעותי, וב 4.1.2 הכל כבר חלק מאוד.

Peugeot 208 GTI 2016

פורסם
מה הייתרון של אנדרוייד היום על הIOS מאז שאין תמיכה בפלאש במכשירים...

 

הן לא קרובות בכלל, אנדרואיד פתחה פער משמעותי קדימה מול iOS מבחינת חוויית משתמש. אני אומר לך את זה משימוש בגרסאות אנדרואיד נקיות (4.2 על נקסוס 7) מול iOS 6 על אייפד 3.

 

הiOS נשארה באותו מקום שבו היא הייתה ב2007 (וזה היה מקום מצויין... ב2007), אנדרואיד עד גרסה 4.0 הייתה בעייתית אבל מאז ההבדל מבחינת חווית המשתמש הוא חד משמעי לטובתה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
שמע.. אתה מתפרץ פה לדלת פתוחה.

אוביקטיבית :

1. לא צריך iTunes - ניתן להעתיק לכל מחשב ומכל מחשב. ניתן לשים כל קובץ כצלצול בלי קומבינות.

 

6. כרטיס זכרון 64 ג'יגה בנוסף לזכרון הפנימי....

 

1) יש תוכנות חלופיות ונהדרות, גם למכשירים לא פרוצים. itools

סקירה ומדריך

 

6) נראה לי שהיום רק בסמסונג יש אפשרות הרחבת זיכרון ע"י כרטיס מיקרו.

פורסם

ממש שחור לבן... או שלא...

 

א. חוסר שדרוג למערכות הפעלה על כל מני מכשירים ולאורך זמן. האורך חיים של מכשיר קצר משמעותית.

ב. אפליקציות ברמה נמוכה ואנימציות ברמה נמוכה לעומת iOS (גם ב4.2 , מה לעשות - כותבים אפליקציות לכל המערכות הפעלה)

ג. האפליקציה הראשונה בתשלום בסטור היא לא של גיבוי - הiCloud עושה סלטות בגיבוי ושיחזור מכשיר מעל כל פיתרון של אנדרואיד.

ד. להחליף מקלדות? לא ממש צריך כשהמקורית טובה משמעותית מכל מה שיש באנדרואיד.

ה. התוכנות אשכרה עושות מה שהן כותבות , ואשכרה יש בקרה עליהן ולא כמויות של רוגולות וקישקושים אחרים.

ו. Bluetooth 4

ז. Airplay

ח. עדיין , בכל המבחנים הiPhone 5 מוציע בבנצ'מרקים יותר.

ט. התערבות של יצרניות ומפעילות ברום

ועל הדרך יש עוד הרבה סעיפים שנאמרו שפשוט לא נכונים (צלצול , Auto brightness ועוד כל מני...)

 

יש לי גם מכשיר אנדרואיד 4.2 (גירסא מלאת באגים בצורה מזעזעת אגב) וגם iOS6

 

יש 3 סיבות עיקריות לקנות אנדרואיד לדעתי:

1. מחיר

2. גדלי מסך שונים

3. קסטומיזציה למי שחייב לשנות בכח.

 

סיבת בונוס ל2 הצדדים אם אתה טרול של רק אפל / רק לא אפל :)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ושכחתי כמובן את החסרון הבולט והמעצבן של אפליקציות גוגל (maps, יוטיוב) בiOS.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...