Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעניין אם אפשר להתקינן GUI של HTC על מכשיר של סמסונג ושהוא יעבוד טוב.

אני מאוד אוהב את הממשק שלהם

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למה לא HTC DROID DNA? יותר טוב הן מS3 והן מהNOTE 2 בכל פרמטר אפשרי, מייחוד באיכות המסך, ועולה אותו הדבר.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מקפיץ שוב!

 

חברה טובה נתנה לי את ה HTC INSPIRE כדי לשדרג לעברית, לא הלך. השגתי לה NOTE 2 חדש במקום.

השאלה שלי היא כזו, איזה רום הכי מומלץ והכי פשוט לתפעול כדי להתקין בו, הכי חשוב שיהיה לו עברית.

 

תודה לעוזרים.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

באנדרואיד 4 ומעלה העברית מובנת במכשירים אבל היא מוצפנת וגלויה רק במכשירים שהגיעו עם סקיילקס היבואן הרשמי.

לא משנה עם איזה רום המכשיר, תתקין אפליקציה מגוגל פליי שנקראת local select ושם לבחור בעברית.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

הבעיה היחידה בסטוק שמגיע עם הנוט 2, זה שה-multi window( התוכנה שנותנת לך לעבוד עם 2 אפליקציות במסך מפוצל) מוגבלת לאפליקציות מאוד ספציפיות, ולא לכולם.

 

עכשיו אני בתהליך הורדה של רום אומגה, שזה אמור להיות להיות מובנה שם. ניראה ואז אני אגיד לך חוות דעת :)

פורסם

עכשיו אני בתהליך הורדה של רום אומגה, שזה אמור להיות להיות מובנה שם. ניראה ואז אני אגיד לך חוות דעת :)

 

ואת כל הדברים האחרים יש ברום הזה?

 

שהעט מרחף מעל אלבום תמונות ואתה רואה את התמונות?

או בסרטים שאתה רואה את התקציר?

בלוח השנה שאתה רואה את כל המידע? וכו' וכו'.

פורסם
ואת כל הדברים האחרים יש ברום הזה?

 

שהעט מרחף מעל אלבום תמונות ואתה רואה את התמונות?

או בסרטים שאתה רואה את התקציר?

בלוח השנה שאתה רואה את כל המידע? וכו' וכו'.

 

את זה ניראה כבר. עדיין לא הורדתי את הרום. הרומים של המפלצת הזאת שוקלים 900 מגה כול אחד, ככה שלוקח זמן :)

פורסם

גם אני שמתי יד היום על נוט2.

פתאום ה S3 נראה ילד קטן וחמוד.

 

האמת היא שהמסך הגדול שווה בהחלט . מי שצריך לקרוא מיילים, מצגות, מסמכים וגם קצת לגלוש, זה בדיוק המכשיר בשבילו.

 

אגב בלי קשר, היום גם קיבלתי את המחשב הנייד החדש - טושיבה Z930.

פתאום אין צורך בטבלט..

 

אממה, חלונות 8 זאת רעה חולה ומגעילה.

פורסם

 

אממה, חלונות 8 זאת רעה חולה ומגעילה.

 

נאלץ להסכים, היום פירמטתי והתקנתי 7 בנייד.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
או קיי תעדכן. :-)

 

אז כן, הרום הזה מכיל את כול הפונקציות של העט, פלוס אפשרות למשחק עם המולטי ווינדואס, בדיוק מה שרציתי.

 

כרגע עושה רושם שיציב וללא באגים או משהו כזה, אבל חצי שעה זה לא מספיק זמן בשביל לוודא את זה :)


×
×
  • תוכן חדש...